-
Χρειάζεται ειδική αλοιφή για γυάλισμα.
-
Την πούλησα, Κώστα.
-
Καλα χλμ κολλητε! Επιτελους πηρες σωστο αμαξι! Ποσες δρχ εκανε?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Καλα χλμ κολλητε! Επιτελους πηρες σωστο αμαξι! Ποσες δρχ εκανε?770.000 δρχ κολλητέ!
-
Καλοτάξιδο Νίκο.
-
ΟΛΟΙ κάποια στιγμή θα πάρουμε το ΝΙΣΣΑΝΙ μας...
Το δικό μου, βέβαια, ήταν λίμιτεντ εντίσιον (μόνο 7.5 εκατομμύρια τεμάχια) σε ασημί χρώμα (μόνο τα 4.5 από τα 7.5 εκατομμύρια).
Καλοτάξιδο, Πρόεδρε! -
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Οι θόλοι βρίσκονται κοντά στην πλάτη των πίσω καθισμάτων, αν θυμάμαι καλά; Αφήνουν τουλάχιστον 40 εκατοστά βάθος Χ 1,10 πλάτος; Για να καταλάβεις γιατί ρωτάω, θέλω να χωρέσω αντικείμενο διαστάσεων 102 x 40 x 35cmΟι θόλοι είναι προς τις πλάτες. Αν πρόκειται για παραλληλογραμμο 'κιβώτιο' στις διαστάσεις που δίνεις ... μάλλον οριακά δύσκολο. Και οι πλάτες αλλά και η πισω πόρτα απο μέσα δεν είναι κάθετα. Μάλλον θα χρειαστεί να πέσουν τα καθίσματα.
Κατά τ'άλλα, η συντήρηση προϋποθέτει να μην ασχολείσαι καθόλου και αν γίνεται να μην ξαναλλάξεις και λάδια. Το ψυκτικό και τα μάτια σου, βασικά γενικότερα η θερμοκρασία και τα μάτια σου.
Χωρίς αλλαγη λαδιών ο 'προηγούμενος' 1,4 έβγαλε κάποτε 70.000 χλμ μέχρι πουπουλήθηκε αλλά ο δείκτης θερμοκρασίας θα έπρεπε να είναι σε κεντρικό σημείο ... ίσως στην θέση του ταχύμετρου!
-
Γιατί ρε παιδιά τόσο έυκολα ανεβάζει και γιατί?
-
Ρε πουπουληθηκε τι σημαινει?
Κολλητε ηδη κανω mix tape για βολτες!
Ανευ πλακας εν ετει 2005 με ειχε εντυπωσιασει η ποιοτητα κατασκευης του εν λογω! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Ρε πουπουληθηκε τι σημαινει?
Κολλητε ηδη κανω mix tape για βολτες!
Ανευ πλακας εν ετει 2005 με ειχε εντυπωσιασει η ποιοτητα κατασκευης του εν λογω!Εσύ είσαι biased Νισσανόφιλος δεν μας νοιάζει η γνωμη σου. Σε κάθε περίπτωση δε, αποκλείεται να είναι καλύτερο απο Caliber
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κάτοχος, πλέον, ενός Almera 3door του 1999, 1.4 Και για τους εγκάθετους, μπορντώ είναι.
Online λίστα ανταλλακτικών βρήκα. Τεχνικές πληροφορίες βρήκα.
Το αμαξάκι δεν καίει. Ειδικά στην Εθνική είναι κάτω από τα 6λτ/100!!!Κάποια θέματα που θα έπρεπε να προσέξω? Κάποιες συμβουλές συντήρησης?
Γενικά, λάδια, φίλτρα (βενζίνης, αέρα, καμπίνας, λαδιού), μπουζί, για το πρώτο service, πήγαν περί τα 100€, μαζί με την εργασία. Μια χαρά!!
Με γεια σου πρόεδρε!!!
Να ξέρεις ότι κάτω από 7 βαθμούς θερμοκρασία δυσκολεύεται να ξεκινήσει. Επίσης, ο 2λιτρος είναι πολύ καλός, σε περίπτωση που θέλεις να το αλλάξεις και μπορείς να το κάνεις και λουκ Μ3.
Κατά τ'άλλα, η συντήρηση προϋποθέτει να μην ασχολείσαι καθόλου και αν γίνεται να μην ξαναλλάξεις και λάδια. Το ψυκτικό και τα μάτια σου, βασικά γενικότερα η θερμοκρασία και τα μάτια σου.
Ήδη άλλαξε δύο φορές λάδια σε δύο εβδομάδες ο άρρωστος.
Περιττό δε να σας πω οτι από κάποιες γωνιές σε κάποιες συνθήκες φωτισμού μωβιζει. -
Καλοταξιδο Kouk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι θόλοι βρίσκονται κοντά στην πλάτη των πίσω καθισμάτων, αν θυμάμαι καλά; Αφήνουν τουλάχιστον 40 εκατοστά βάθος Χ 1,10 πλάτος; Για να καταλάβεις γιατί ρωτάω, θέλω να χωρέσω αντικείμενο διαστάσεων 102 x 40 x 35cm
Οι θόλοι είναι προς τις πλάτες. Αν πρόκειται για παραλληλογραμμο 'κιβώτιο' στις διαστάσεις που δίνεις ... μάλλον οριακά δύσκολο. Και οι πλάτες αλλά και η πισω πόρτα απο μέσα δεν είναι κάθετα. Μάλλον θα χρειαστεί να πέσουν τα καθίσματα.
Βρήκα και μια φωτογραφία στο ιnternet. Δεν είναι κιβώτιο, παιδικό καρότσι είναι, οπότε πιθανώς χωρέσει (οριακά βέβαια). Διαφορετικά, βγαίνει η εταζέρα και στέκεται όρθιο...
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια -
'Θερινό' καρότσι έχω βάλει πάντως κανονικά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ρε πουπουληθηκε τι σημαινει?
Κολλητε ηδη κανω mix tape για βολτες!
Ανευ πλακας εν ετει 2005 με ειχε εντυπωσιασει η ποιοτητα κατασκευης του εν λογω!Εσύ είσαι biased Νισσανόφιλος δεν μας νοιάζει η γνωμη σου. Σε κάθε περίπτωση δε, αποκλείεται να είναι καλύτερο απο Caliber
ρε ανθρακωρυχε τι σχεση εχει το caliber? το αιμα μας ειναι νισσανικο, στη καρδια μας η τεοκαρ κτλ κτλ...
ξενοιασε ο κουκ, 2 φορες λαδια σε μια βδομαδα για αλμερα το βρισκω τραβηγμενο, βλεπω να ρχεται περιεργο μοτερ τυπου γκοτζιλλα απο γιαπαν
-
Aν δεν αλλάζει λάδια κάθε 2500 χλμ δεν είναι kouk. Ααααα, όλα και όλα, μπορεί πλέον να φωνάζει はい αντί για jaaaaa αλλά κάποια πράματα δεν αλλάζουν.
-
Κονιτσουα Αδης σαν. Απλα να σου θυμησω την συζητηση που ακουγαμε στον Λοφο, θυμαδαι τοτε που τα κρικετ ηταν βγαλμενα απο την καταψυξη της ΕΒΓΑΣ και η πατουσα παγωτο ηταν ακομα στην γκαμα της, για το πως το δοδζε καλιβερ ειναι ΤΟ αμαξι για την ελλαδα
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
Μια που οδηγώ ίδιο Αλμεράκι με τον Kouk απλά 3 χρόνια παλαιότερο και μετά από 157.000 χλμ. ας πω και εγώ 2-3 πραγματάκια δεδομένου οτι μιλάμε για ένα προβλεπόμενα συντηρημένο αυτοκίνητο.
Αν έχεις λάστιχα 175/65-14 στην επόμενη αλλαγή βάλε 185/60-14. Μεγάλη διαφορά.
Λάδια δεν καίει. Εγώ βάζω Amsoil AMO 10W-40 κάθε 10.000 χλμ. Φθηνά και πολύ καλά. Για βαλβολίνες μπορείς να δοκιμάσεις Redline MT-90 αλλά δεν θα καταλάβεις και καμία διαφορά. Γ@μάτος ο λεβιές, μακρυές οι 4η-5η.Τιμόνι ελαφρύ αλλά αρκετά σαφές. Μπορεί εύκολα να γίνει υπερστροφικό με άφημα φρένου ή/και τιμονιά εκεί που θες αλλά καμιά φορά και εκει που δεν θες (πχ. πατημένη 4η στην παλιά Σπ. Λούη έξω από το ΟΑΚΑ πριν το 2004-αν είσαι 'υποψιασμένος' έχει μια κάποια πλάκα το θέμα αλλιώς αρχίζεις τα γνωστά περί ιαπωνικού κρατήματος). Περιέργως αν δεν το στραμπουλίξεις δεν υποστρέφει πολύ.
Θερμοκρασία δεν ανεβάζει. Θεωρώ οτι όλος αυτός ο ντόρος που είχε γίνει με τα καρμπυρατεράτα Σάνυ Ν14 δεν έχει λόγο ύπαρξης πλέον. Αν σου ανεβάσει θα πάθει οτι παθαίνουν και όλα τα άλλα μοτέρ. Από κατανάλωση αν δεν περνάς τις 3.000 σαλ είναι καλούτσικα για την εποχή του. Διαφορετικά καίει αρκετά.
Τα φρένα έχουν πολύ καλή και άμεση αίσθηση αλλά με φορτωμένο αμάξι δείχνουν (και είναι...) ψιλοψόφια. Ομοίως ενώ με 2 άτομα μέσα ο κινητήρας είναι νευρικός και με πολύ απόκριση (κάποιοι το έχουν περάσει και για 1.6), με φουλ φόρτωμα θέλει κατέβασμα 3ης και σύνεση στις προσπεράσεις. Άνεση και ηχομόνωση στα μείον. Αντοχή, κόστος συντήρησης, αξιοπιστία, κιβώτιο, προμηθευτές (Hitachi, Ichikoh, Calsonic), 'made in Japan' στα συν.
Αυτά. Ότι άλλο θες ρωτάς...
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Κάτοχος, πλέον, ενός Almera 3door του 1999, 1.4 Και για τους εγκάθετους, μπορντώ είναι.
Online λίστα ανταλλακτικών βρήκα. Τεχνικές πληροφορίες βρήκα.
Το αμαξάκι δεν καίει. Ειδικά στην Εθνική είναι κάτω από τα 6λτ/100!!!Κάποια θέματα που θα έπρεπε να προσέξω? Κάποιες συμβουλές συντήρησης?
Γενικά, λάδια, φίλτρα (βενζίνης, αέρα, καμπίνας, λαδιού), μπουζί, για το πρώτο service, πήγαν περί τα 100€, μαζί με την εργασία. Μια χαρά!!
Με γεια σου πρόεδρε!!!
Να ξέρεις ότι κάτω από 7 βαθμούς θερμοκρασία δυσκολεύεται να ξεκινήσει. Επίσης, ο 2λιτρος είναι πολύ καλός, σε περίπτωση που θέλεις να το αλλάξεις και μπορείς να το κάνεις και λουκ Μ3.
Κατά τ'άλλα, η συντήρηση προϋποθέτει να μην ασχολείσαι καθόλου και αν γίνεται να μην ξαναλλάξεις και λάδια. Το ψυκτικό και τα μάτια σου, βασικά γενικότερα η θερμοκρασία και τα μάτια σου.
Ήδη άλλαξε δύο φορές λάδια σε δύο εβδομάδες ο άρρωστος.
Περιττό δε να σας πω οτι από κάποιες γωνιές σε κάποιες συνθήκες φωτισμού μωβιζει.Μπα, που να λυσσάξεις εγκαθετοεγκάθετε αχρωμάτοπα!!!
Με τα 5/30 'πλύθηκε' το μοτέρ, και μετά βάλαμε τα 10/40 για κανονικά βρε άσχετε!!!
Και, άσε τα ποσταρίσματα στα ιντερνέτια και βρες γρύλο παράθυρου και συναγερμό! Έχεις δουλειές!
NISSAN FORUM