-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Θα είμαι off-topic τώρα, αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιο συμβατό θέμα για να πω την απορία μου:
Οι εκθέσεις αυτοκινήτων που συνήθως είναι κάθετες μονάδες, δεν έχουν έσοδα από τα service?
Εντάξει, υπάρχει ύφεση στην αγορά και δεν πωλούνται καινούργια αυτοκίνητα.
Τα δεκάδες αυτοκίνητα που παρελαύνουν κάθε μέρα για τακτικά ή έκτακτα service δεν αφήνουν κέρδη, αν αναλογιστούμε κι'όλας
τις παλαβές χρεώσεις;Οι περισσοτεροι πλεον ψαχνουμε το πιο οικονομικο που σημαινει οτι τα καθετα συνεργεια δεν εχουν και μεγαλη πελατεια...
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Σε εκεινη την αντιπροσωπια ηταν η Infiniti μονη της καποτε!! Περυσι πηγε και η Nissan (Αχ θυμηθηκα τις ματιες που εριχνα οταν γυρναγα απο το φροντιστηριο στο G37 Coupe!)
Αληθεια η Infiniti αποχωρησε απο την Ελλαδα?Ασε και εγω το κοιταγα...Ναι αποχωρησε η Infiniti...
Tωρα θα ανοιξει neoset -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Θα είμαι off-topic τώρα, αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιο συμβατό θέμα για να πω την απορία μου:
Οι εκθέσεις αυτοκινήτων που συνήθως είναι κάθετες μονάδες, δεν έχουν έσοδα από τα service?
Εντάξει, υπάρχει ύφεση στην αγορά και δεν πωλούνται καινούργια αυτοκίνητα.
Τα δεκάδες αυτοκίνητα που παρελαύνουν κάθε μέρα για τακτικά ή έκτακτα service δεν αφήνουν κέρδη, αν αναλογιστούμε κι'όλας
τις παλαβές χρεώσεις;Οι περισσοτεροι πλεον ψαχνουμε το πιο οικονομικο που σημαινει οτι τα καθετα συνεργεια δεν εχουν και μεγαλη πελατεια...
Αρκεί να περάσει μια καθημερινή πρωί από τα μεγαλύτερα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, για να διαπιστώσει πως δεν είναι πλέον τόσες δεκάδες τα αυτοκίνητα για service.
-
Με τις μειώσεις εσόδων και αύξηση της βενζίνης έχουν μειωθεί τα χλμ οπότε και τα σέρβις θα γίνονται πιο σπάνια.
-
- οι ιδιοκτήτες που απλά δεν κάνουν σέρβις.
-
Ή αλλιώς, ένα μπουζάκι, ένα φιλτράκι και ένα λαδάκι, τα αλλάζουμε και μόνοι μάς, ας λερώσουμε και κάνα χεράκι, δεν θα πέσουν τα μούτρα μας...
-
Παίζει ρόλο βέβαια και το άγριο γδάρσιμο από τις περισσότερες επίσημες μονάδες service. Oπότε οι περισσότεροι πλέον αναζητούν εναλλακτικές λύσεις (βλ. μάστορας γειτονιάς στο 1/3 της τιμής και τα ανταλλακτικά δικά τους με έκπτωση που την καρπώνονται οι ίδιοι)
-
o μαιος εφυγε τα νουμερα απο τις ταξινομησεις ερχονται. με 3000 fleet cars και οι πωλησεις μολις που περασαν τις 10.000
ειμαι περιεργος σε ποια μοντελα θα δουμε τρελα νουμερα.
christos.dimou παρακαλω ανελαβε τα περεταιρω.. -
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
o μαιος εφυγε τα νουμερα απο τις ταξινομησεις ερχονται. με 3000 fleet cars και οι πωλησεις μολις που περασαν τις 10.000
ειμαι περιεργος σε ποια μοντελα θα δουμε τρελα νουμερα.
christos.dimou παρακαλω ανελαβε τα περεταιρω..Μια προβλεψη θα κανω προς οπελ (αστρα και ινσιγκνια) και φορντ φοκους.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
o μαιος εφυγε τα νουμερα απο τις ταξινομησεις ερχονται. με 3000 fleet cars και οι πωλησεις μολις που περασαν τις 10.000
ειμαι περιεργος σε ποια μοντελα θα δουμε τρελα νουμερα.
christos.dimou παρακαλω ανελαβε τα περεταιρω..Το θέμα των ταξινομήσεων συζητείται βασικά εδώ:
viewtopic.php?f=5&t=35909&start=0
Τα 'τρελλά νούμερα' σε πλήθος ταξινομήσεων έτσι κι αλλιώς τα ξεχνάμε πλέον. Μάλλον θα εννοείς σε ποσοστά, άρα
ποια μοντέλα θα βρίσκονται στο ΤΟΠ-10 των ταξινομήσεων.Κατά την άποψή μου στις πρώτες θέσεις θα δούμε Κόρσα και Μίκρα, το Άστρα θα βρίσκεται ψηλά, όπως και το Πόλο και
το Πάντα. Για το Φόκους δε μπορώ να πω το ίδιο γιατί η Φορντ δε βρίσκεται στο ΤΟΠ-5 των εταιρειών. Η Τογιότα
βρίσκεται σε αισθητή (και απολύτως αναμενόμενη και δικαιολογημένη) κάμψη και αυτό θα φανεί στο ΤΟΠ-10 των
μοντέλων πιθανότατα με τα Γιάρις και Αούρις να έχουν χάσει τις θέσεις που είχαν τους προηγούμενους μήνες.Από κει και μετά Φιέστα, Ίμπιζα, Οκτάβια, i10 είναι τα πιο υποψήφια να συμπληρώσουν τη δεκάδα εκτός αν έχουμε
καμιά έκπληξη λόγω στοκαρίσματος ή πολλών νοικιάρικων για μοντέλα που δεν έχουν αναφερθεί ως εδώ.Βασίλη ποιες ενδείξεις έχεις για Ινσίγκνια και Φόκους; Εκτός από τα εκθεσιακά δεν έχω δει ούτε ένα Φόκους, ενώ το
Ινσίγκνια πουλά μεν σταθερά πολύ καλά στην κατηγορία του αλλά δε βρίσκεται τελευταία μέσα στο ΤΟΠ-10 και μέχρι
να έρθουν οι εκδόσεις 1.4Τ/140 με τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας (κάτω από 140) σαν το Πασάτ, δε νομίζω πως
μπορεί να πάει καλύτερα από τους τελευταίους μήνες.Αυτά από μένα μέχρι να αναλάβει ο Χρήστος με τον πικάντικό του τρόπο.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Βασίλη ποιες ενδείξεις έχεις για Ινσίγκνια και Φόκους; Εκτός από τα εκθεσιακά δεν έχω δει ούτε ένα Φόκους, ενώ το
Ινσίγκνια πουλά μεν σταθερά πολύ καλά στην κατηγορία του αλλά δε βρίσκεται τελευταία μέσα στο ΤΟΠ-10 και μέχρι
να έρθουν οι εκδόσεις 1.4Τ/140 με τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας (κάτω από 140) σαν το Πασάτ, δε νομίζω πως
μπορεί να πάει καλύτερα από τους τελευταίους μήνες.Αυτά από μένα μέχρι να αναλάβει ο Χρήστος με τον πικάντικό του τρόπο.
Βλεπω πολλα με πλαισια πινακιδων avis και LeasePlan και με ελαχιστα χλμ στο κοντερ.Τα χλμ μας τα λενε οταν βαζουν βενζινη με καρτες καυσιμων.
-
εγω πηγα να κανω ανταλλαγη το δικο μου ενα actyon 2.3 ,σε γνωστη και μεγαλη αντιπροσωπεια ,και μου ειπαν οτι θα το επαιρναν αλλα ,εχουν παρα πολλα. τι να λεμε.ισως αν τουσ το εδινα 5000 να το παιρνανε.
-
ωραιο το actyon
-
Σήμερα που είδα κάποια στατιστικά που δημοσιεύτικαν ουσιαστικά οι ταξινομήσεις έχουν πέσει στο μισό από το 2009 δηλαδή είμαστε λίγο κάτω απο τα προ απόσυρσης (του 90) επίπεδα, είμαστε δηλαδή στα φυσιολογικά μεγέθη αυτου του κλάδου στην Ελλάδα χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις τύπου απόσυρση ή εύκολος δανεισμός ή φορολογία που είχαν στρεβλώσει την αγορά για 20 χρόνια. Όποιος δει το αυτοκίνητο πως ήταν στην Ελλάδα έως τις αρχές της δεκαετίας του 90 και πάλι πλέον τα τελευταία 2 χρόνια θα δει οτι εκεί είναι τα μεγέθη. Το μόνο που μπορεί να δώσει μια ανάσα στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι να σταματήσει η εξαίρεση που έχει απο την κοινή αγορά η Ελλάδα για το αυτοκίνητο και να πάμε σε μια πιο δίκαια φορολογική πολιτική. Εφόσον πλέον έχει αρχίσει να φορολογείται κατά τα ευρωπαίκά πρώτυπα η χρήση και όχι η κατοχή δεν είναι δυνατον να συντηρούμε και τα δύο καθεστώτα ταυτοχρονα. Ας καταργηθούν όλοι οι φόροι στην αγορά εκτός απο το ΦΠΑ και το τέλος ταξινόμησης. Ας γίνει για όλα τα αυτοκίνητα τα τέλη βάσει ρύπων , ας καταγηρθούν τα τεκμήρια και ο φόρος πολυτελείας κτλ ή αν θέλουν τεκμήρια αυτά να είναι βάσει τιμών CIF και κόστους τυπικής χρήσης για 5ετία που μπορούν να τα μάθουν απο το κατασκευαστή.
-
Τα τεκμήρια είναι προβληματικά όπως και να τα κάνουν. Με τις τιμές CIF νομίζω θα γίνει μεγάλο μπέρδεμα ειδικά για κάποια παλιά αυτοκίνητα ή εκδόσεις που δεν υπάρχουν στους καταλόγους των τελωνείων (πχ ανεξάρτητες εισαγωγές). Αν το κάνουν όπως με τα Τ.Κ. από μια χρονιά και πίσω με κυβικά και μετά με ρύπους πάλι θα είναι άδικο... Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και τώρα ο περισσότερος κόσμος σε αυτή τη χώρα (ακόμα και καλοπροαίρετος) πιστεύει πως αυτοκίνητο 2000 κυβ. = χλίδα και να σου κόψουν το κώ%& αν έχεις ένα τέτοιο.... και οι νομοθέτες ακολουθούν αυτή την γελοία νοοτροπία της σαχλαμάρας/ανεπάρκειας.
-
Να αναρωτηθώ (φωναχτά) σε ποιά ευρωπαϊκή χώρα, φορολογείται ως τεκμήριο το αυτοκίνητο; Σε ποιά ευρωπαίκή (ίσως και σε ποιά τριτοκοσμική χώρα) θεωρείται ύποπτος φοροδιαφυγής κάποιος (γιατί περί αυτού πρόκειται, δεν σε πιάνω από αλλού και θεωρώ ως αποδεικτικό στοιχείο πλούτου και ευμάρειας το αμάξι) απλά επειδή έχει ένα αυτοκίνητο 2100cc δεκαετίας και βάλε αξίας 3.000 ευρώ. Και σε ποιά χώρα ουσιαστικά σου απαξιώνει ακόμη και αυτό το πενιχρό περιουσιακό στοιχείο των 3.000 ευρώ βάζοντας τέτοια τέλη, φόρους, τεκμήρια κλπ. που να μην το πλησιάζει κανείς, εκμηδενίζοντας τη μεταπωλητική αξία;
-
-64% το 1ο εξάμηνο του 11 σε σχέση με του 09 και -43% (αν θυμάμαι καλά) σε σχέση με του 10.
αλα Σαπφώ Νοταρά : μπουρλότο!
-
Σημερα ξαναειδα μετα απο κανα 2 εβδομαδες αυτοκινηταμαξα με 8 αυτοκινητα να ξεφορτωνει στον Ισθμο αυτοκινητα,ενω πριν εβλεπα καθε δευτερη μερα τουλαχιστον μια με τουλαχιστον 10 αυτοκινητα επανω.Να μας πουν οι φωστηρες τι εχουν χασει τα τελευταια 2 χρονια μονο απο φορους και τελη με την....'πολιτικη' που μας εχουν επιβαλει.
-
Να σου πω καλύτερα τι κέρδισαν οι υπόλοιποι ... μικρότερο 'υφάκι' απο τους επιχειρηματίες, μια αυτογνωσία απ΄όλους της όλης καταστασης και μάλλον ... λιγότερα καυσαέρια!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Να σου πω καλύτερα τι κέρδισαν οι υπόλοιποι ... μικρότερο 'υφάκι' απο τους επιχειρηματίες,Κ στην εποχή του παρτυ, αν ήξερες τί θέλεις κ τα δικαιωματα σου, έβρισκες καλούς εμπορους. Ενώ τώρα που μειώνονται οι επιλογές σου? μια αυτογνωσία απ΄όλους της όλης καταστασης εχουμε το γηραιοτερο στολο της ευρώπης, ενώ πλην suv παντα αγοράζαμε τα πιο φθηνά αυτοκινητα-κατηγορίες της ευρώπης, άρα τί εννοεις αυτογνωσία? και μάλλον ... λιγότερα καυσαέρια! με το γηραιοτερο στολο στην ευρώπη? Σοβαρά μιλάς Βάλε κ περισσότερους νεκρους κ σακατεμένους με τα σαπακια 10ετιας χωρίς abs και ESP. Βάλε κ την παραπανω κατανάλωση των παλαιοτερων αυτοκινήτων :hmmm:Η αγορά αυτοκινήτου γυρνάει στα νουμερα της δεκαετιας του 80, νουμερα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΦΥΣΙΚΑ για ευρωπαική χώρα αλλά κάποιοι εδώ μέσα χαίρεστε με την κατάντια μας.
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου