Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 62
    • 63
    • 52 / 63
    Περί αυτοκίνησης
    214
    1248
    1393
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bibendum last edited by

      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
      Θα είμαι off-topic τώρα, αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιο συμβατό θέμα για να πω την απορία μου:
      Οι εκθέσεις αυτοκινήτων που συνήθως είναι κάθετες μονάδες, δεν έχουν έσοδα από τα service?
      Εντάξει, υπάρχει ύφεση στην αγορά και δεν πωλούνται καινούργια αυτοκίνητα.
      Τα δεκάδες αυτοκίνητα που παρελαύνουν κάθε μέρα για τακτικά ή έκτακτα service δεν αφήνουν κέρδη, αν αναλογιστούμε κι'όλας
      τις παλαβές χρεώσεις;

      Οι περισσοτεροι πλεον ψαχνουμε το πιο οικονομικο που σημαινει οτι τα καθετα συνεργεια δεν εχουν και μεγαλη πελατεια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
        Σε εκεινη την αντιπροσωπια ηταν η Infiniti μονη της καποτε!! Περυσι πηγε και η Nissan (Αχ θυμηθηκα τις ματιες που εριχνα οταν γυρναγα απο το φροντιστηριο στο G37 Coupe!)
        Αληθεια η Infiniti αποχωρησε απο την Ελλαδα?

        Ασε και εγω το κοιταγα...Ναι αποχωρησε η Infiniti...
        Tωρα θα ανοιξει neoset

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Ο χρήστης bibendum έγραψε:

          Θα είμαι off-topic τώρα, αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιο συμβατό θέμα για να πω την απορία μου:
          Οι εκθέσεις αυτοκινήτων που συνήθως είναι κάθετες μονάδες, δεν έχουν έσοδα από τα service?
          Εντάξει, υπάρχει ύφεση στην αγορά και δεν πωλούνται καινούργια αυτοκίνητα.
          Τα δεκάδες αυτοκίνητα που παρελαύνουν κάθε μέρα για τακτικά ή έκτακτα service δεν αφήνουν κέρδη, αν αναλογιστούμε κι'όλας
          τις παλαβές χρεώσεις;

          Οι περισσοτεροι πλεον ψαχνουμε το πιο οικονομικο που σημαινει οτι τα καθετα συνεργεια δεν εχουν και μεγαλη πελατεια...

          Αρκεί να περάσει μια καθημερινή πρωί από τα μεγαλύτερα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, για να διαπιστώσει πως δεν είναι πλέον τόσες δεκάδες τα αυτοκίνητα για service.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Με τις μειώσεις εσόδων και αύξηση της βενζίνης έχουν μειωθεί τα χλμ οπότε και τα σέρβις θα γίνονται πιο σπάνια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              • οι ιδιοκτήτες που απλά δεν κάνουν σέρβις.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                asteris last edited by

                Ή αλλιώς, ένα μπουζάκι, ένα φιλτράκι και ένα λαδάκι, τα αλλάζουμε και μόνοι μάς, ας λερώσουμε και κάνα χεράκι, δεν θα πέσουν τα μούτρα μας...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kalmik last edited by

                  Παίζει ρόλο βέβαια και το άγριο γδάρσιμο από τις περισσότερες επίσημες μονάδες service. Oπότε οι περισσότεροι πλέον αναζητούν εναλλακτικές λύσεις (βλ. μάστορας γειτονιάς στο 1/3 της τιμής και τα ανταλλακτικά δικά τους με έκπτωση που την καρπώνονται οι ίδιοι)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theo13 last edited by

                    o μαιος εφυγε τα νουμερα απο τις ταξινομησεις ερχονται. με 3000 fleet cars και οι πωλησεις μολις που περασαν τις 10.000
                    ειμαι περιεργος σε ποια μοντελα θα δουμε τρελα νουμερα.
                    christos.dimou παρακαλω ανελαβε τα περεταιρω..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                      o μαιος εφυγε τα νουμερα απο τις ταξινομησεις ερχονται. με 3000 fleet cars και οι πωλησεις μολις που περασαν τις 10.000
                      ειμαι περιεργος σε ποια μοντελα θα δουμε τρελα νουμερα.
                      christos.dimou παρακαλω ανελαβε τα περεταιρω..

                      Μια προβλεψη θα κανω προς οπελ (αστρα και ινσιγκνια) και φορντ φοκους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thaliarque last edited by

                        Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                        o μαιος εφυγε τα νουμερα απο τις ταξινομησεις ερχονται. με 3000 fleet cars και οι πωλησεις μολις που περασαν τις 10.000
                        ειμαι περιεργος σε ποια μοντελα θα δουμε τρελα νουμερα.
                        christos.dimou παρακαλω ανελαβε τα περεταιρω..

                        Το θέμα των ταξινομήσεων συζητείται βασικά εδώ:

                        viewtopic.php?f=5&t=35909&start=0

                        Τα 'τρελλά νούμερα' σε πλήθος ταξινομήσεων έτσι κι αλλιώς τα ξεχνάμε πλέον. Μάλλον θα εννοείς σε ποσοστά, άρα
                        ποια μοντέλα θα βρίσκονται στο ΤΟΠ-10 των ταξινομήσεων.

                        Κατά την άποψή μου στις πρώτες θέσεις θα δούμε Κόρσα και Μίκρα, το Άστρα θα βρίσκεται ψηλά, όπως και το Πόλο και
                        το Πάντα. Για το Φόκους δε μπορώ να πω το ίδιο γιατί η Φορντ δε βρίσκεται στο ΤΟΠ-5 των εταιρειών. Η Τογιότα
                        βρίσκεται σε αισθητή (και απολύτως αναμενόμενη και δικαιολογημένη) κάμψη και αυτό θα φανεί στο ΤΟΠ-10 των
                        μοντέλων πιθανότατα με τα Γιάρις και Αούρις να έχουν χάσει τις θέσεις που είχαν τους προηγούμενους μήνες.

                        Από κει και μετά Φιέστα, Ίμπιζα, Οκτάβια, i10 είναι τα πιο υποψήφια να συμπληρώσουν τη δεκάδα εκτός αν έχουμε
                        καμιά έκπληξη λόγω στοκαρίσματος ή πολλών νοικιάρικων για μοντέλα που δεν έχουν αναφερθεί ως εδώ.

                        Βασίλη ποιες ενδείξεις έχεις για Ινσίγκνια και Φόκους; Εκτός από τα εκθεσιακά δεν έχω δει ούτε ένα Φόκους, ενώ το
                        Ινσίγκνια πουλά μεν σταθερά πολύ καλά στην κατηγορία του αλλά δε βρίσκεται τελευταία μέσα στο ΤΟΠ-10 και μέχρι
                        να έρθουν οι εκδόσεις 1.4Τ/140 με τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας (κάτω από 140) σαν το Πασάτ, δε νομίζω πως
                        μπορεί να πάει καλύτερα από τους τελευταίους μήνες.

                        Αυτά από μένα μέχρι να αναλάβει ο Χρήστος με τον πικάντικό του τρόπο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

                          Βασίλη ποιες ενδείξεις έχεις για Ινσίγκνια και Φόκους; Εκτός από τα εκθεσιακά δεν έχω δει ούτε ένα Φόκους, ενώ το
                          Ινσίγκνια πουλά μεν σταθερά πολύ καλά στην κατηγορία του αλλά δε βρίσκεται τελευταία μέσα στο ΤΟΠ-10 και μέχρι
                          να έρθουν οι εκδόσεις 1.4Τ/140 με τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας (κάτω από 140) σαν το Πασάτ, δε νομίζω πως
                          μπορεί να πάει καλύτερα από τους τελευταίους μήνες.

                          Αυτά από μένα μέχρι να αναλάβει ο Χρήστος με τον πικάντικό του τρόπο.

                          Βλεπω πολλα με πλαισια πινακιδων avis και LeasePlan και με ελαχιστα χλμ στο κοντερ.Τα χλμ μας τα λενε οταν βαζουν βενζινη με καρτες καυσιμων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            larrry last edited by

                            εγω πηγα να κανω ανταλλαγη το δικο μου ενα actyon 2.3 ,σε γνωστη και μεγαλη αντιπροσωπεια ,και μου ειπαν οτι θα το επαιρναν αλλα ,εχουν παρα πολλα. τι να λεμε.ισως αν τουσ το εδινα 5000 να το παιρνανε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drunkard last edited by

                              ωραιο το actyon

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                206xs last edited by

                                Σήμερα που είδα κάποια στατιστικά που δημοσιεύτικαν ουσιαστικά οι ταξινομήσεις έχουν πέσει στο μισό από το 2009 δηλαδή είμαστε λίγο κάτω απο τα προ απόσυρσης (του 90) επίπεδα, είμαστε δηλαδή στα φυσιολογικά μεγέθη αυτου του κλάδου στην Ελλάδα χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις τύπου απόσυρση ή εύκολος δανεισμός ή φορολογία που είχαν στρεβλώσει την αγορά για 20 χρόνια. Όποιος δει το αυτοκίνητο πως ήταν στην Ελλάδα έως τις αρχές της δεκαετίας του 90 και πάλι πλέον τα τελευταία 2 χρόνια θα δει οτι εκεί είναι τα μεγέθη. Το μόνο που μπορεί να δώσει μια ανάσα στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι να σταματήσει η εξαίρεση που έχει απο την κοινή αγορά η Ελλάδα για το αυτοκίνητο και να πάμε σε μια πιο δίκαια φορολογική πολιτική. Εφόσον πλέον έχει αρχίσει να φορολογείται κατά τα ευρωπαίκά πρώτυπα η χρήση και όχι η κατοχή δεν είναι δυνατον να συντηρούμε και τα δύο καθεστώτα ταυτοχρονα. Ας καταργηθούν όλοι οι φόροι στην αγορά εκτός απο το ΦΠΑ και το τέλος ταξινόμησης. Ας γίνει για όλα τα αυτοκίνητα τα τέλη βάσει ρύπων , ας καταγηρθούν τα τεκμήρια και ο φόρος πολυτελείας κτλ ή αν θέλουν τεκμήρια αυτά να είναι βάσει τιμών CIF και κόστους τυπικής χρήσης για 5ετία που μπορούν να τα μάθουν απο το κατασκευαστή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 9
                                  993cc last edited by

                                  Τα τεκμήρια είναι προβληματικά όπως και να τα κάνουν. Με τις τιμές CIF νομίζω θα γίνει μεγάλο μπέρδεμα ειδικά για κάποια παλιά αυτοκίνητα ή εκδόσεις που δεν υπάρχουν στους καταλόγους των τελωνείων (πχ ανεξάρτητες εισαγωγές). Αν το κάνουν όπως με τα Τ.Κ. από μια χρονιά και πίσω με κυβικά και μετά με ρύπους πάλι θα είναι άδικο... Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και τώρα ο περισσότερος κόσμος σε αυτή τη χώρα (ακόμα και καλοπροαίρετος) πιστεύει πως αυτοκίνητο 2000 κυβ. = χλίδα και να σου κόψουν το κώ%& αν έχεις ένα τέτοιο.... και οι νομοθέτες ακολουθούν αυτή την γελοία νοοτροπία της σαχλαμάρας/ανεπάρκειας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kalmik last edited by

                                    Να αναρωτηθώ (φωναχτά) σε ποιά ευρωπαϊκή χώρα, φορολογείται ως τεκμήριο το αυτοκίνητο; Σε ποιά ευρωπαίκή (ίσως και σε ποιά τριτοκοσμική χώρα) θεωρείται ύποπτος φοροδιαφυγής κάποιος (γιατί περί αυτού πρόκειται, δεν σε πιάνω από αλλού και θεωρώ ως αποδεικτικό στοιχείο πλούτου και ευμάρειας το αμάξι) απλά επειδή έχει ένα αυτοκίνητο 2100cc δεκαετίας και βάλε αξίας 3.000 ευρώ. Και σε ποιά χώρα ουσιαστικά σου απαξιώνει ακόμη και αυτό το πενιχρό περιουσιακό στοιχείο των 3.000 ευρώ βάζοντας τέτοια τέλη, φόρους, τεκμήρια κλπ. που να μην το πλησιάζει κανείς, εκμηδενίζοντας τη μεταπωλητική αξία;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      -64% το 1ο εξάμηνο του 11 σε σχέση με του 09 και -43% (αν θυμάμαι καλά) σε σχέση με του 10.

                                      αλα Σαπφώ Νοταρά : μπουρλότο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        postruck last edited by

                                        Σημερα ξαναειδα μετα απο κανα 2 εβδομαδες αυτοκινηταμαξα με 8 αυτοκινητα να ξεφορτωνει στον Ισθμο αυτοκινητα,ενω πριν εβλεπα καθε δευτερη μερα τουλαχιστον μια με τουλαχιστον 10 αυτοκινητα επανω.Να μας πουν οι φωστηρες τι εχουν χασει τα τελευταια 2 χρονια μονο απο φορους και τελη με την....'πολιτικη' που μας εχουν επιβαλει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Να σου πω καλύτερα τι κέρδισαν οι υπόλοιποι ... μικρότερο 'υφάκι' απο τους επιχειρηματίες, μια αυτογνωσία απ΄όλους της όλης καταστασης και μάλλον ... λιγότερα καυσαέρια!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                            Να σου πω καλύτερα τι κέρδισαν οι υπόλοιποι ... μικρότερο 'υφάκι' απο τους επιχειρηματίες,Κ στην εποχή του παρτυ, αν ήξερες τί θέλεις κ τα δικαιωματα σου, έβρισκες καλούς εμπορους. Ενώ τώρα που μειώνονται οι επιλογές σου? μια αυτογνωσία απ΄όλους της όλης καταστασης εχουμε το γηραιοτερο στολο της ευρώπης, ενώ πλην suv παντα αγοράζαμε τα πιο φθηνά αυτοκινητα-κατηγορίες της ευρώπης, άρα τί εννοεις αυτογνωσία? και μάλλον ... λιγότερα καυσαέρια! με το γηραιοτερο στολο στην ευρώπη? Σοβαρά μιλάς Βάλε κ περισσότερους νεκρους κ σακατεμένους με τα σαπακια 10ετιας χωρίς abs και ESP. Βάλε κ την παραπανω κατανάλωση των παλαιοτερων αυτοκινήτων :hmmm:

                                            Η αγορά αυτοκινήτου γυρνάει στα νουμερα της δεκαετιας του 80, νουμερα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΦΥΣΙΚΑ για ευρωπαική χώρα αλλά κάποιοι εδώ μέσα χαίρεστε με την κατάντια μας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 52 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr