-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
φίλε μου D jet απλά αναφέρω πως ότι γίνετε σήμερα στην Αθήνα ξεκίνησε από τα ¨κοινωνικής δικτύωσης¨ που νομιζω πως τα ψιλοσνομπαρεις λίγο.
Ιωσήφ, κι εγώ τα σνομπάρω (βλ. απέχω) τα 'κοινωνικής δικτύωσης', και όσο για τη συμβολή τους σε 'ότι γίνεται σήμερα στην Αθήνα' μήπως το παραφουσκώνουμε κάπως; Δηλαδή αν αύριο - μεθαύριο μας κόψουν την 'κοινωνική δικτύωση' (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες βρε αδερφέ...) θα καθήσουμε να μας πηδήξουν χωρίς σάλιο;
Αλίμονο αν περιμένουμε να αφυπνιστούμε από τέτοια πράγματα...διαφωνώ κομμάτι άλλα μη το γυρίσουμε στα πολιτικά
φτάνουν τα προβλήματα με τις ιστορικές πινακίδες. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Καλά τι έχετε πάθει με τα Cayenne ? Ολοι τα Cayenne αναφέρουν γιά κατι αρνητικό....τηλεοράσεις,ραδιόφωνα τώρα και στο 4TF .για τον απλό λόγο, ότι αντικατάστησαν τα mercedes και bmw σε μια 'συμπαθή' μερίδα του ελληνικού λαού.
(μην ονοματίσω πάλι αυτήν την 'συμπαθή' μερίδα γιατί δεν θέλω να ζορίζω κόσμο. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
βάζω εδώ την φώτο ενός φίλου από το f/b για να καταλάβουν ορισμένοι πως όποιος θέλει να κυκλοφορεί το ιστορικό του όποτε θέλει και χωρίς πρόβλημα του έχει πινακίδες υπουργείου και δεν ψάχνει τρόπους πως να μην πληρώσει
η του έχει ιστορικές πινακίδες με ότι περιορισμούς έχουν αυτές. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΝΕΟΙ.Like
(που θα έλεγες και εσύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - α, και like και για το όχημα) -
Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα από το αεροδρόμιο ένα συνάδελφο από Ουγγαρία (κοντά σε ηλικία συνταξιοδότησης, θα μπορούσε να ήταν και πατέρας μου...) που ήθελε να επισκεφτεί κάποιους πειραματικούς αγρούς που έχουμε στήσει για λογαριασμό της εταιρίας που εργάζεται. Ήμουνα με το Rover. Μετά τα σχετικά κοπλιμέντα (του άρεσε...) η κουβέντα γύρισε φυσιολογικά στα της χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου, εξεύρεση ανταλλακτικών, κόστος κλπ. Κάποια στιγμή μου λέει: 'Βέβαια θα πληρώνεις πολύ μικρό φόρο γι' αυτό'. Του εξήγησα ότι δυστυχώς δεν είναι όπως π.χ. στην Αγγλία και ότι πρέπει να πληρώνω τους ίδιους φόρους με ένα καινούργιο δίλιτρο, αλλά στην ανταπάντησή του ότι στην Ουγγαρία τα παλιά αυτοκίνητα πληρώνουν ελάχιστο φόρο (χωρίς πινακίδες ΜΙΛΚΑ, ΙΟΝ και άλλες τοπικές εφευρέσεις...), ένιωσα κάπως. Με σχεδόν απολογητικό ύφος, του εξήγησα κάποια πράγματα περί banana republic ενώ μέσα μου απορούσα πως μια χώρα χωρίς αυτοκινητιστική κουλτούρα, χωρίς αυτοκινητοβιομηχανία, και με τα ίδια οικονομικά προβλήματα με την Ελλάδα, καταφέρνει να θέτει κάποια πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις. Μετά βέβαια θυμήθηκα ότι αυτοί ξεφορτώθηκαν και το ΔΝΤ (η συνέχεια της κουβέντας...), άρα μάλλον πρέπει να είναι λίγο πιο έξυπνοι.
Αυτά... -
Ο χρήστης P6B έγραψε:
μια χώρα χωρίς αυτοκινητιστική κουλτούρα, χωρίς αυτοκινητοβιομηχανία, ..Εεε!Και τα Ikarus; Χωρια που πολλα εξαρτηματα του Yugo ειναι ουγγαρεζικα.
Περα απο την πλακα,απ οσο ξερω η ουγγαρια στο παρελθον κατειχε σημαντικη θεση αναμεσα στις χωρες της ανατολικης ευρωπης,οποτε σιγουρα αυτο επηρεαζει και το επιπεδο των κατοικων της.
Αυτο μου θυμιζει ενα ντοκυμαντερ που ειχα δει για τη Βοσνια μετα τον εμφυλιο.Οι ιδιοι οι ανθρωποι,αν και βρισκονταν σε δεινη θεση,ομως εδιναν την εντυπωση ατομων συγκροτημενων και με αξιες,και απο εκει κατα τη γνωμη μου ξεκινουν ολα.Θα μου πειτε βεβαια οτι δεν ειμαστε εμεις υπευθυνοι γι αυτο,και θα πω οτι σε μεγαλο βαθμο αυτο ισχυει.
Μαλλον ομως η κουβεντα πρεπει να μεταφερθει σε πιο καταλληλη ενοτητα. -
Ορμωμενος απο το κειμενο αυτης την αγγελειας
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1559981/
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΦΙΛΠΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ-ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΜΠΕΖ ΔΕΡΜ.ΣΑΛΟΝΙ
μπορει ενα αυτοκινητο να εχει ΚΑΙ κανονικές πινακιδες ΚΑΙ ιστορικές???
το να παρεις ιστορικές δεν προυποθετει την καταθεση των κανονικών????
-
Αν έχει κανονικές ποιος ο λόγος να έχει ιστορικές?
ΥΓ. Στην αγγελία λέει πινακίδες φιλπα και ελληνικές (όχι κανονικές). Μάλλον εννοεί ΙΟ και τις άλλες της φίλπα (αν χρησιμοποιούνται ακόμα).
-
Μαλλον εννοει πως υπαρχουν και οι κρατικες, οτι δεν ειναι εισηγμενο ως αντικειμενο ιστορικης αξιας δηλαδη
-
παιδια κανα νεο απτο μετωπο εχουμε?
Το ετος 1982 θα ειναι σωτηριο για τις αντικες ή κλάφτα??!!! -
Ο χρήστης KATRAV έγραψε:
παιδια κανα νεο απτο μετωπο εχουμε?
Το ετος 1982 θα ειναι σωτηριο για τις αντικες ή κλάφτα??!!!τα έχουμε ξανά πει φίλε KATRAV όταν υπάρχει το χρήμα δεν κλαις με τίποτα.
-
Επίσης να προσθέσω ότι οι πινακίδες των διάφορων λεσχών είναι και μονόδρομος για αυτούς που έχουν αυτοκίνητα με οριστική διαγραφή...
Αλήθεια παλιότερα δεν μπορούσες να τα ξαναταξινομήσεις? Βλέπουμε μέλλον στο να ξαναγίνει κάτι τέτοιο?
Και κάτι ακόμα. Αν πάρεις ένα αμάξι από Γερμανία για παράδειγμα και το εκτελωνίσεις ατελώς ως αντικείμενο, που σημαίνει ότι δεν μπορείς να το εκτελωνίσεις κανονικά αργότερα, αν θέλεις να το πουλήσεις στο εξωτερικό θα μπορεί να έχει χαρτιά? Ή απλά θα χεις αγοράσει ένα αυτοκίνητο και θα πουλάς καναπέ?(Το τελευταίο μου ερώτημα από όσο θυμάμαι δεν έχει απαντηθεί ξανά, και έτυχε τώρα τελευταία το δίλημμα σε φίλο μου.)
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Αλήθεια παλιότερα δεν μπορούσες να τα ξαναταξινομήσεις? Βλέπουμε μέλλον στο να ξαναγίνει κάτι τέτοιο?
Αυτό σταμάτησε γύρω στο 2005, περίπου όταν έγινε υποχρεωτική η παράδοση του αυτοκινήτου σε κέντρο ανακύκλωσης, και δε βλέπω το λόγο να το επαναφέρουν.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
μαλλον νομιζεις οτι εδω μεσα διαβαζουμε ο ενας τον αλλον μονο !!!!
Πολλα εκλεκτα μελη και των δυο ομοσπονδιων και διαφορων λεσχων μπαινουν και διαβαζουν οτι γραφουμε χωρις ομως να ειναι μελη .Οσο για την δημοσιοτητα που παιρνουν καποια θεματα εχω δοκιμασει και με τον αλλον τροπο χωρις αποτελεσμα σε αλλο περιστατικο το οποιο ειχα την υπομονη να το διαχειριστω χωρις οργη!!!!!!!!Τουναντίον, πιστεύω μαζί με αυτά τα εκλεκτά μέλη (από τα οποία κάποια ήδη τρίβουν και τα χεράκια τους) μας διαβάζουνε και κάποιες δεκάδες άλλων πιο εκλεκτών ζωντανών που μη έχοντας την παραμικρή ιδέα ή παιδεία για τι μιλάμε ψάχνουν να βρουν λαυράκι...Άλλωστε, ακούω ότι διευρύνατε τη δραστηριότητα και σε πιο σύγχρονα μέσα ¨κοινωνικής δικτύωσης¨ για μεγαλύτερη ακροαματικότητα!!
Mε 360 μελη δεν νομιζω οτι εχουν και μεγαλη ακροαματικοτητα εκει μεσα !!!!!!!!
Οσο για τους υπολοιπους πιστευεις δηλαδη οτι πρεπει να κοιταμε και να κανουμε τον μ@λ@κ@!!!!!!!επειδη οπως πολυ σωστα λες μπαινουν και μερικες δεκαδες με πονηρο σκοπο????Και για ποιον λογο να μπει εδω μεσα να διαβασει και να μην παει μια βολτα εξω , σιγουρα θα πετυχει 10 να κυκλοφορουν χωρις λογο !
Αν ερωτηθει καποιος κατοχος ιστορικων πινακιδων απο ενα δημοσιογραφο , νομιζεις οτι ολοι ξερουν τι πρεπει να πουν σαν και εμας που ειμαστε πιο ψαγμενοι (και μπορουμε να καλυψουμε τον κ@λΟ μας) .Ευτυχως δεν εχουμε φτασει εκει γιατι θα ακουσεις διαφορα απο κυκλοφορια ΣΒΚ εως χιλιομετρα συντηρησεις σε unimog που οργωνει (το εχω δει!!!!). -
απορούσα πως μια χώρα χωρίς αυτοκινητιστική κουλτούρα, χωρίς αυτοκινητοβιομηχανία, και με τα ίδια οικονομικά προβλήματα με την Ελλάδα, καταφέρνει να θέτει κάποια πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις.
Απλή η εξήγηση, γιατί κάτι ανάλογο συμβαίνει και σε άλλες χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ. Τα παλιά αυτοκίνητα είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία στην κατοχή των οικονομικά ασθενέστερων π.χ. συνταξιούχοι των 150 ευρώ, άνεργοι, αγρότες κ.α. αφού όποιος έχει φράγκα πηγαίνει (προ πολλού) και αγοράζει κάτι σύγχρονο (και εκεί του τον πιάνουν κανονικά σε πολλές περιπτώσεις).
Σου λέει 'τι να φορολογήσουμε, το γεροντάκι με το Λάντα, σάματις μπορεί να πάρει και τίποτα άλλο? Άστον, λίγα χρονάκια ακόμη θα το έχει.' Και έτσι τη γλιτώνουν και μερικοί άλλοι με παλιά μεν, 'καλά' δε.
Όταν το βαθύ κράτος ανακαλύψει και αυτή την πηγή εσόδων, θα δουν το έργο και αυτοί. -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Mε 360 μελη δεν νομιζω οτι εχουν και μεγαλη ακροαματικοτητα εκει μεσα !!!!!!!!
Οσο για τους υπολοιπους πιστευεις δηλαδη οτι πρεπει να κοιταμε και να κανουμε τον μ@λ@κ@!!!!!!!επειδη οπως πολυ σωστα λες μπαινουν και μερικες δεκαδες με πονηρο σκοπο????Και για ποιον λογο να μπει εδω μεσα να διαβασει και να μην παει μια βολτα εξω , σιγουρα θα πετυχει 10 να κυκλοφορουν χωρις λογο !
Αν ερωτηθει καποιος κατοχος ιστορικων πινακιδων απο ενα δημοσιογραφο , νομιζεις οτι ολοι ξερουν τι πρεπει να πουν σαν και εμας που ειμαστε πιο ψαγμενοι (και μπορουμε να καλυψουμε τον κ@λΟ μας) .Ευτυχως δεν εχουμε φτασει εκει γιατι θα ακουσεις διαφορα απο κυκλοφορια ΣΒΚ εως χιλιομετρα συντηρησεις σε unimog που οργωνει (το εχω δει!!!!).Δε σου είπε κανείς να κάνεις το μαλάκα... απεναντίας, αν θέλεις ουσιαστικά να βοηθήσεις, πήγαινε και δωσ'τον εκεί που πρέπει (σε αυτόν που του έδωσε τις πινακίδες και στην ανάγκη γίνε και λίγο απαιτητικός στο να γίνει πιο υπέυθυνος). Ή μήπως κάνεις κάτι ουσιαστικό βάζοντας μια φωτογραφία και γκρινιάζοντας... γιατί δεν τον σταματάς εκείνη την ώρα να του πεις ότι την επόμενη φορά που θα σε δω θα είναι και η τελευταία σου με αυτά τα νούμερα; Δε σ'αρέσει να κάνεις τον μπάτσο και κάνεις τον δημοσιογραφοδικαστή;
Ο δημοσιογράφος θα ακούσει αυτό που θα του πουν οι ειδικοί. Μόνο που συνήθως είναι τόσο άσχετος (και πως να μην είναι όταν πρέπει να καλύψει από τα μπούτια της τάδε ηθοποιού μέχρι τη φουκουσίμα) που δεν μπορεί να αναγνωρίσει ποιοι είναι οι ειδικοί σε κάθε περίπτωση. Τι στιγμή που ο κάθε κακομοίρης πίσω απο ένα πληκτρολόγιο μπορεί και υπογράφει σαν ειδικός, καταδίδοντας μάλιστα όσους παράνομους κάνουν τη λαμογιά τους, μην πιστεύεις ότι θα κάτσουν να το ψάξουν και πολύ όταν όλη η Ελλάδα είναι πυροτέχνημα έτοιμο να εκραγεί! Τους προσφέρεις και έτοιμο στόρυ+ φωτογραφικό υλικό... δε θέλει και πολύ! Έχει και 'πηγές' (το έγραψε και ο βιαμάζ στο ιντερνέτ)...
Εν πάση περιπτώσει, νομίζω ότι κάνετε λάθος με τον τρόπο που επιμένετε να γράφετε γιατί τα προβλήματα δεν έρχονται μόνο από έξω... (έζησα την ιστορία των πινακιδών από τη γέννησή τους ως ιδέα και έχω μια πολύ καλή άποψη για τους κινδύνους).
dstou, tax exemption στα ιστορικά έχουν εδώ και πολλά πολλά χρόνια σε πολύ πιο 'πολιτισμένες' (με την έννοια ότι ξέρουν από που να τα πάρουν από τους πολίτες τους) χώρες. Απλά εδωπέρα, δεν πρέπει να βγάλουν και το κατιτίς τους για να σου προσφέρουν αυτό που οι άλλοι θεωρούν αυτονόητο;
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Αλήθεια παλιότερα δεν μπορούσες να τα ξαναταξινομήσεις? Βλέπουμε μέλλον στο να ξαναγίνει κάτι τέτοιο?
Αυτό σταμάτησε γύρω στο 2005, περίπου όταν έγινε υποχρεωτική η παράδοση του αυτοκινήτου σε κέντρο ανακύκλωσης, και δε βλέπω το λόγο να το επαναφέρουν.
Θα σου πω για ποιο λόγο θέλω εγώ να το επαναφέρουν. Γιατί έχω δύο αυτοκίνητα με διαγραφή, και θα θελά πολύ να τα χω με κανονικές πινακίδες και όχι ως καναπέδες. Και γενικά τα αυτοκίνητα που κοιτάω είναι τόσο παλιά που συνήθως έχουν διαγραφεί εδώ και πολλά χρόνια. Αυτή η χαζομάρα της οριστικής διαγραφής υπάρχει πουθενά αλλού? Ποια η χρησιμότητας της? Σε αγγλικά περιοδικά βλέπω αυτοκίνητα 50+ ετών παρατημένα με τις πινακίδες τους πάνω, και μπορείς από αυτές να βρεις τον ιδιοκτήτη και να το αγοράσεις και να το κυκλοφορήσεις κανονικά.
Και κάτι ακόμα. Αν πάρεις ένα αμάξι από Γερμανία για παράδειγμα και το εκτελωνίσεις ατελώς ως αντικείμενο, που σημαίνει ότι δεν μπορείς να το εκτελωνίσεις κανονικά αργότερα, αν θέλεις να το πουλήσεις στο εξωτερικό θα μπορεί να έχει χαρτιά? Ή απλά θα χεις αγοράσει ένα αυτοκίνητο και θα πουλάς καναπέ?
(Το τελευταίο μου ερώτημα από όσο θυμάμαι δεν έχει απαντηθεί ξανά, και έτυχε τώρα τελευταία το δίλημμα σε φίλο μου.)
Σχετικά με το παραπάνω ξέρει κανείς να μου απαντήσει?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
[Δε σου είπε κανείς να κάνεις το μαλάκα... απεναντίας, αν θέλεις ουσιαστικά να βοηθήσεις, πήγαινε και δωσ'τον εκεί που πρέπει (σε αυτόν που του έδωσε τις πινακίδες και στην ανάγκη γίνε και λίγο απαιτητικός στο να γίνει πιο υπέυθυνος). Ή μήπως κάνεις κάτι ουσιαστικό βάζοντας μια φωτογραφία και γκρινιάζοντας... γιατί δεν τον σταματάς εκείνη την ώρα να του πεις ότι την επόμενη φορά που θα σε δω θα είναι και η τελευταία σου με αυτά τα νούμερα; Δε σ'αρέσει να κάνεις τον μπάτσο και κάνεις τον δημοσιογραφοδικαστή;Συμφωνώ. Έδώ έχουμε φτάσει σε ακατανόητες ενέργειες όπως να μπαίνουν φωτογραφίες αυτοκινήτων με πινακίδες ΕΛΠΑ και να ζητείται από την ΦΙΛΠΑ να λογοδοτήσει γιατί κυκλοφορούν παράνομα!!!!! Η ΕΛΠΑ και η ΦΙΛΠΑ τηλέφωνο και email έχουν.
Άσε που η όλη ενασχόληση με το θέμα στην τρέχουσα πολιτική και οικονομική συγκυρία μπορεί να περιγραφεί μόνο από το απόφθεγμα 'Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ..ν. χτενίζεται!' -
Πρόδρομε, το ότι σε βολεύει εσένα (κι εμένα) η επαναταξινόμηση, δε νομίζω να είναι επαρκής λόγος να εφαρμοστεί και πάλι
Η λογική βάσει της οποίας καταργήθηκε, είναι πολύ απλή: Αφού εμείς (κράτος) δε μπορούμε να ελέγξουμε σωστά το χρέπι σου και να βεβαιώσουμε ότι δεν είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια των άλλων, δε σου επιτρέπουμε να το κυκλοφορήσεις
Είναι ακριβώς η ίδια λογική πίσω απο την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη.Στις πολιτισμένες χώρες (εκτός Ελλάδας) δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να διαγράψεις ένα αυτοκίνητο (εκτός αν πραγματικά είναι άχρηστο), αν θυμάμαι καλά όμως η επανέκδοση πινακίδων δεν πρέπει να επιτρέπεται σε αρκετές χώρες, αν κρίνω απο περιπτώσεις ανθρώπων που ανάστησαν ρημάδια και μετά έψαχναν άδεια και πινακίδες απο αντίστοιχο μοντέλο ώστε να μπορούν να τα κυκλοφορήσουν ξανά (απόλυτα νόμιμο αυτό φυσικά).
Για το δεύτερο ερώτημά σου...τί χαρτιά εννοείς? Καναπέ αγόρασες (αφου δεν εκτελωνίστηκε), ως καναπέ θα το πουλήσεις.
-
@7pas: δεν ειναι ετσι.
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Και κάτι ακόμα. Αν πάρεις ένα αμάξι από Γερμανία για παράδειγμα και το εκτελωνίσεις ατελώς ως αντικείμενο, που σημαίνει ότι δεν μπορείς να το εκτελωνίσεις κανονικά αργότερα, αν θέλεις να το πουλήσεις στο εξωτερικό θα μπορεί να έχει χαρτιά? Ή απλά θα χεις αγοράσει ένα αυτοκίνητο και θα πουλάς καναπέ?
(Το τελευταίο μου ερώτημα από όσο θυμάμαι δεν έχει απαντηθεί ξανά, και έτυχε τώρα τελευταία το δίλημμα σε φίλο μου.)
Σχετικά με το παραπάνω ξέρει κανείς να μου απαντήσει?
Συλλεκτες που αγοραζουν απο εξωτερικο και τα πουλανε παλι εκει προτιμουν τα χαρτια της Ελπα τα οποια στο εξωτερικο ειναι απολυτως δεκτα. Γνωριζω οτι και η Εοφιλπα ετοιμαζει κατι παρομοιο το οποιο θα συνοδευει το αυτοκινητο εκτος απο την καρτα Fiva.
Αρα δεν το πουλας σαν καναπε αλλα σαν ιστορικο αυτοκινητο. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
[Δε σου είπε κανείς να κάνεις το μαλάκα... απεναντίας, αν θέλεις ουσιαστικά να βοηθήσεις, πήγαινε και δωσ'τον εκεί που πρέπει (σε αυτόν που του έδωσε τις πινακίδες και στην ανάγκη γίνε και λίγο απαιτητικός στο να γίνει πιο υπέυθυνος). Ή μήπως κάνεις κάτι ουσιαστικό βάζοντας μια φωτογραφία και γκρινιάζοντας... γιατί δεν τον σταματάς εκείνη την ώρα να του πεις ότι την επόμενη φορά που θα σε δω θα είναι και η τελευταία σου με αυτά τα νούμερα; Δε σ'αρέσει να κάνεις τον μπάτσο και κάνεις τον δημοσιογραφοδικαστή;
Συμφωνώ. Έδώ έχουμε φτάσει σε ακατανόητες ενέργειες όπως να μπαίνουν φωτογραφίες αυτοκινήτων με πινακίδες ΕΛΠΑ και να ζητείται από την ΦΙΛΠΑ να λογοδοτήσει γιατί κυκλοφορούν παράνομα!!!!! Η ΕΛΠΑ και η ΦΙΛΠΑ τηλέφωνο και email έχουν.
Άσε που η όλη ενασχόληση με το θέμα στην τρέχουσα πολιτική και οικονομική συγκυρία μπορεί να περιγραφεί μόνο από το απόφθεγμα 'Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ..ν. χτενίζεται!'Νομιζω οτι και εσυ εχεις στειλει φωτογραφια στο μαιλ της ΦΙΛΠΑ χωρις να εχεις παρει απαντηση .
Δεν με εξοργισε στην συγκεκριμενη φωτο το γεγονος οτι κυκλοφορει καθημερινα καθως οπως εγραψα τον εχω σταμπαρει αρκετο καιρο αλλα το οτι ηταν επανω στο πεζοδρομιο !!!!!!!!!και του ειπα και τα υπολοιπαD jet την επομενη φορα θα στην στειλω σε εσενα την φωτο που θα βγαλω και στειλτη την εσυ οπου θες και οταν λαβεις καποια απαντηση γραψε μου!!!!!!!
Κατα τα αλλα σωστα το μ..ν χτενιζεται αλλα αυτο ειναι το χομπυ μου που με ηρεμει ,που με κανει να ξεχναω το ΔΝΤ ΤΟΝ ΓΑΠ και ολα αυτα (εκτος απο την καμαριερα ) και δεν θελω κανενας να χαλασει την ηρεμια μου αυτη (που εχει αρχισει να κλονιζεται!!!)
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες