Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 314 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49133
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eyfyhs last edited by

      Μπορεί κάποιος που έχει το LEON 1.2 TSI να μας πει τι μέση κατανάλωση έχει και με τι χρήση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Για το Λεόν δεν ξέρω αλλά πάρε μία ιδέα από το Α1 1.2 TSI σε σχέση μάλιστα με το 500 0.9 turbo Twinair :

        Μέση κατανάλωση δοκιμής
        500 TwinAir 7,1 λιτ./100 χλμ.
        Α1 1.2 TFSI 7,4 λιτ./100 χλμ.

        Μέση κατανάλωση εντός πόλης
        500 TwinAir 5,2 λιτ./100 χλμ.
        Α1 1.2 TFSI 8,0 λιτ./100 χλμ.

        Μέση κατανάλωση εκτός πόλης
        500 TwinAir 8,1 λιτ./100 χλμ.
        Α1 1.2 TFSI 7,0 λιτ./100 χλμ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pasxos last edited by

          Το 500 εχει 5,2 εντος και 8.1 εκτος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης pasxos έγραψε:
            Το 500 εχει 5,2 εντος και 8.1 εκτος;

            καταναλώνοντας ούτε λίγο ούτε πολύ 8,1 λίτρα, πάντοτε με αναγωγή στον ίδιο ακριβώς αριθμό χιλιομέτρων.

            Η αναγωγη που κολλαει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eyfyhs last edited by

              Το είχα διαβάσει αυτό. Εγώ έλεγα μηπως μας πει κάποιος κατανάλωση που το έχει για μικτή διαδρομή με πολλά χιλιόμετρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                αφού σου απάντησαν στο seatclub

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouliscd last edited by

                  Κατ'αρχάς, το ξέρω πως υπάρχει αντίσοιχο thread, απλά είναι αδύνατον να κάτσω να διαβάσω όλες αυτές τις σελίδες.

                  Θέλω να ρωτήσω για αυτούς τους 2 μη παραγόμενους πλέον κινητήρες του VAG. Ο 170 έχει και κομπρέσσορα, σωστά;

                  Επίσης, ποιά είναι η σχέση τους σε επιδόσεις, κατανάλωση, χαρακτηριστικά λειτουργίας εν σχέση με τους τωρινούς 122 και 160; Γιατί σταμάτησαν να παράγονται; Είχαν κάποιο πρόβλημα-μειονέκτημα σε σχέση με τους τωρινούς;

                  Επίσης, ποιές είναι οι συνιθησμένες βλάβες που βγάζουν και τί πρέπει να προσέξει κάποιος που θα αγοράσει(λέμε τώρα) ένα αυτοκίνητο με αυτούς τους κινητήρες;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Δεν σταμάτησαν να παράγονται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
                      Κατ'αρχάς, το ξέρω πως υπάρχει αντίσοιχο thread, απλά είναι αδύνατον να κάτσω να διαβάσω όλες αυτές τις σελίδες.

                      Θέλω να ρωτήσω για αυτούς τους 2 μη παραγόμενους πλέον κινητήρες του VAG. Ο 170 έχει και κομπρέσσορα, σωστά;

                      Σωστά.

                      Επίσης, ποιά είναι η σχέση τους σε επιδόσεις, κατανάλωση, χαρακτηριστικά λειτουργίας εν σχέση με τους τωρινούς 122 και 160;

                      Ο 140 είναι λίγο πιο γεμάτος σε σχέση με τον 122. Έχει λίγο πιο ευρύ ωφέλιμο φάσμα στροφών. Σαν επιδόσεις σύμφωνα με μετρήσεις είναι κοντά τα golf με τον 122 και τον 140. 0-100 είχαν το ίδιο αν θυμάμαι, ενώ σε ρεπρίζ ήταν κάποια δέκατα γρηγορότερο το 140άρι. Επίσης σύμφωνα με μετρήσεις ο 170άρης με τον 160άρη βγάζουν τα ίδια άλογα στους τροχούς.

                      Γιατί σταμάτησαν να παράγονται; Είχαν κάποιο πρόβλημα-μειονέκτημα σε σχέση με τους τωρινούς;

                      Λόγω marketing. Άμα έχει μικρή διαφορά ο 140 με τον 122 και πάει το ίδιο το 160 με το 170άρι gt, δε θα είχε νόημα η ύπαρξη ταυτόχρονα 122/140/160/170. Η γκάμα είναι μια χαρά με 122 - 160 - και 200+ μετά. Δε σταμάτησε να παράγεται κάποιος. Μηχανικά ο 160 δεν έχει κάποια διαφορά από τους 140/170, εκτός ίσως από ορισμένα βελτιωμένα περιφερειακά για λόγους αξιοπιστίας.

                      Επίσης, ποιές είναι οι συνιθησμένες βλάβες που βγάζουν και τί πρέπει να προσέξει κάποιος που θα αγοράσει(λέμε τώρα) ένα αυτοκίνητο με αυτούς τους κινητήρες;

                      Για καινούριο δεν έχει θέμα. Για παλιό 140/170 μάλλον να κοιτάξει να έχουν αλλαχθεί δύο συγκεκριμένες 'προβληματικές' βαλβίδες. Κόστος 35-40€ η μία αν δεν κάνω λάθος. Από εκεί και πέρα κάτι ακουγότανε πως μερικά είχαν κάποιο θέμα με το σασμάν(συνχρονιζέ 2ας νομίζω), αλλά δε γνωρίζω πολλά για αυτό. Καλύτερα να πάρεις γνώμη από κανένα κάτοχο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
                        Επίσης, ποιές είναι οι συνιθησμένες βλάβες που βγάζουν και τί πρέπει να προσέξει κάποιος που θα αγοράσει(λέμε τώρα) ένα αυτοκίνητο με αυτούς τους κινητήρες;

                        Για καινούριο δεν έχει θέμα. Για παλιό 140/170 μάλλον να κοιτάξει να έχουν αλλαχθεί δύο συγκεκριμένες 'προβληματικές' βαλβίδες. Κόστος 35-40€ η μία αν δεν κάνω λάθος. Από εκεί και πέρα κάτι ακουγότανε πως μερικά είχαν κάποιο θέμα με το σασμάν(συνχρονιζέ 2ας νομίζω), αλλά δε γνωρίζω πολλά για αυτό. Καλύτερα να πάρεις γνώμη από κανένα κάτοχο.

                        Αυτά τα δύο ήταν συνηθισμένες βλάβες και με την αντικατάστασή τους δεν αντιμετωπιζόταν ξανά το ίδιο πρόβλημα.

                        _

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dj-mitsos last edited by

                          Oson afora to zitima an einai aksiopistoi oi kinitires tsi xamilou kivismou alla ipsilis ipodinamis lew NAI. ayto pou de kseroun kapoioi einai oti oi neoi turbokinitires tin vw exoun ftiaxtei apo nea sfirilakopimena krammata idiaitera anthektika, kati pou kanei ta moter tous na antexoun ipsiloteres epidoseis se xamila kivika! episeis me eidikes tropopoiiseis stis leitourgies tou aytokinitou ta oximata tous exoun apodixtei idiaiteros oikonomika! LOVE VW!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                            Oson afora to zitima an einai aksiopistoi oi kinitires tsi xamilou kivismou alla ipsilis ipodinamis lew NAI. ayto pou de kseroun kapoioi einai oti oi neoi turbokinitires tin vw exoun ftiaxtei apo nea sfirilakopimena krammata idiaitera anthektika, kati pou kanei ta moter tous na antexoun ipsiloteres epidoseis se xamila kivika!

                            Aρα υπήρχε θέμα

                            episeis me eidikes tropopoiiseis stis leitourgies tou aytokinitou ta oximata tous exoun apodixtei idiaiteros oikonomika! LOVE VW!

                            Συμφωνούμε,οι άνθρωποι γενικώς επενδύουν σε τεχνολογία αλλά μήπως τελικά σε ένα αυτοκίνητο μέσης κλάσης δεν αξίζει τόση μηχανική πολυπλοκότητα?
                            Αν σπάσει πχ τούρμπο ή κομπρέσορας να χέσω και την οικονομία καυσίμου και το καλό του μαζί....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Μα ναι, είναι φοβερά αξιόπιστοι.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                Oson afora to zitima an einai aksiopistoi oi kinitires tsi xamilou kivismou alla ipsilis ipodinamis lew NAI. ayto pou de kseroun kapoioi einai oti oi neoi turbokinitires tin vw exoun ftiaxtei apo nea sfirilakopimena krammata idiaitera anthektika, kati pou kanei ta moter tous na antexoun ipsiloteres epidoseis se xamila kivika! episeis me eidikes tropopoiiseis stis leitourgies tou aytokinitou ta oximata tous exoun apodixtei idiaiteros oikonomika! LOVE VW!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                  Oson afora to zitima an einai aksiopistoi oi kinitires tsi xamilou kivismou alla ipsilis ipodinamis lew NAI. ayto pou de kseroun kapoioi einai oti oi neoi turbokinitires tin vw exoun ftiaxtei apo nea sfirilakopimena krammata idiaitera anthektika, kati pou kanei ta moter tous na antexoun ipsiloteres epidoseis se xamila kivika! episeis me eidikes tropopoiiseis stis leitourgies tou aytokinitou ta oximata tous exoun apodixtei idiaiteros oikonomika! LOVE VW!

                                  Καλως ηλθες .Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish[mod]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                    Μα ναι, είναι φοβερά αξιόπιστοι.

                                    Ελα νταξ ειναι μεσα στο στατιστικο σφαλμα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kapami last edited by

                                        Ακόμα και με λάδι απλό συνθετικό (και όχι φουλ συνθετικό) Ford Formula 5W30 που μου έβαλε τελευταία φορά ο μηχανικός, στα 4.000χλμ από την αλλαγή δεν έχει κάψει σταγόνα το τουιντσαρτζερ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Nα παρεις τηλεφωνο στα κεντρικα να τους το πεις...ισως να χρειαζεσαι ανακληση,δεν ειναι φυσιολογικο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kapami last edited by

                                            Μπορεί να έρχονται τις νύχτες μηχανικοί-νίντζα της VW και να μου συμπληρώνουν λάδι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 314 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr