Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA CIVIC (2011)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA CIVIC (2011)
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 30
    • 31
    • 10 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    608
    4019
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      @ iKE

      Το όλο θέμα είναι αν η προσέγγιση είναι αρκούντως συντηρητική ώστε να μην συμβούν αυτά που συνέβησαν με το HCH II όπου και το ποσοστό αστοχίας των συστοιχειών των μπαταριών ήταν πολύ υψηλότερο του αποδεκτού. Από εκεί και πέρα μου κάνει εντύπωση που η εταιρεία που κατ' εξοχήν έστρεφε το βλέμα της προς τα υψηλόστροφα μοτέρ τόσο στο υβριδικό όσο και στο Si στρέφεται σε κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού για καλύτερη καμπύλη ροπής.

      Και ναι στο υβριδικό ίσως να έχει λογική. Στο sport όμως ψιλο-ακυρώνει το όλο hype του vtec και σε αυτό ήδη στα διάφορα fora η HONDA ακούει τα σχολιανά της.

      @ thymios

      Ναι ο όγκος είναι μικρός και σε αντίθεση με το σύστημα στο HCH II νομίζω ότι οι μπαταρίες είναι πλησιέστερα στους αεραγωγούς και όχι τυχαία. Σε κάθε περίπτωση το γεγονός ότι έχουμε +3 άλογα στον κινητήρα δεν είναι κακό αν και κατά την ταπεινή μου γνώμη η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι πια ξεπερασμένη.

      Οψόμεθα για το τι ετοιμάζει η HONDA στα άλλα τεχνολογικά της πεδία και ειδικά στο κομμάτι των FC και των νέων powertrains.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Και όπως είναι παράδοση από την Ιαπωνική εταιρεία η πρώτη ανάκλιση είναι γεγονός.

        Faulty O-Ring και αντικατάσταση από πλευράς των Αμερικάνων Dealers.

        περισσότερα εδ'ω

        http://www.autoblog.com/2011/05/20/2012 ... fuel-leak/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drunkard last edited by

          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
          Και όπως είναι παράδοση από την Ιαπωνική εταιρεία η πρώτη ανάκλιση είναι γεγονός.

          Faulty O-Ring και αντικατάσταση από πλευράς των Αμερικάνων Dealers.

          περισσότερα εδ'ω

          http://www.autoblog.com/2011/05/20/2012 ... fuel-leak/

          Λολ τα καταφερανε ακομα δεν βγηκε στις εκθεσεις

          Μακαρι η ανακληση να αφορούσε το desing του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

            Και όπως είναι παράδοση από την Ιαπωνική εταιρεία η πρώτη ανάκλιση είναι γεγονός.

            Faulty O-Ring και αντικατάσταση από πλευράς των Αμερικάνων Dealers.

            περισσότερα εδ'ω

            http://www.autoblog.com/2011/05/20/2012 ... fuel-leak/

            Λολ τα καταφερανε ακομα δεν βγηκε στις εκθεσεις

            Μακαρι η ανακληση να αφορούσε το desing του

            Παράδοση είπαμε... πάντως ο άνθρωπος που σχεδιάσει τις τάπες του καυσίμου πρέπει να ξαναδεί το ζεν του. Δύο γενειές προβλήματα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mpampis92 last edited by

              Παιδια το new honda civic το hatchback ποτε θα βγει στη ευρωπη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Σε κανα χρόνο λογικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Νομίζω ότι στο Τόκυο θα εμφανιστεί ως πρωτότυπο ή πιθανά και πιο νωρίς στην Ευρώπη.... Πωλήσεις από τα μέσα του 2012 όπως λέει και ο IKE.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    Εγώ θεωρώ ότι θα έρθει νωρίτερα στην αγορά, με την αλλαγή του χρόνου! Αν αργήσουν να το φέρουν στην Ελλάδα θα το κάνουν για λίγο καιρό μέχρι να διώξουν το -όποιο- στοκ του προηγουμένου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      http://www.autoblog.com/2011/07/06/hond ... olkswagen/

                      Μάλιστα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Δεν κάθισα να το διαβάσω, αλλά δεν υπήρχε πιθανότητα να γίνει το συγκριτικό αυτό σε Ελλάδα και να μην βγει πρώτο το ντιζελοΤζέτα, ιδιαίτερα τέτοιο καιρό. Εννοείται ότι το Κρουζ θα έβγαινε τελευταίο και καταιδρωμένο και σε μεγάλη απόσταση, ενώ το Χόντα στη βολική μεσαία θέση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Το ενδιαφέρον είναι το πως εντελώς αδιάφορα προσπέρασαν τη λάθος μέτρηση κατανάλωσης του Cruze στη πόλη που οδήγησε στη λάθος τιμή στον αυτοκινητόδρομο.

                          Από εκεί και πέρα η σωστή επιλογή για το τεστ αυτό θα ήταν το HF και όχι το hybrid.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Η Ευρωπαϊκή έκδοση κοντά το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και από το 2012 στους αντιπροσώπους.

                            http://www.autoblog.com/2011/07/29/hond ... ankfurt-w/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              Η Ευρωπαϊκή έκδοση κοντά το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και από το 2012 στους αντιπροσώπους.

                              http://www.autoblog.com/2011/07/29/hond ... ankfurt-w/

                              Κάνει θετική εντύπωση, τουλάχιστον ως προσωπική μου άποψη, το ότι το βιντεάκι που έδωσαν πρός δημοσίευση αναφέρεται ιδιαίτερα στο θέμα κρατήματος/άνεσης.

                              Λογικά τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα σε αυτή την γενιά αν και λόγω εμπειρίας με το παρών Σίβικ απο φιλικό μου πρόσωπο- είναι κάτοχος 1800αριου απο το 2006-το τωρινό μοντέλο μόνο άσχημο δεν θεωρείται σε αυτό το θέμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Το ότι θα ήταν πιο refined το στήσιμο νομίζω ότι ήταν αναμενόμενο καθώς οι περισσότεροι χρήστες διαμαρτύρονται για τη σκληρή ανάρτηση του Civic. Δεν περιμένω θεαματική βελτίωση ήτοι γαλλική άνεση αλλά κάτι στο πιο γερμανικό.

                                Πάντως σιγή ιχθύος για την υβριδική έκδοση του οχήματος που αναμένεται. Όχι ότι δεν είναι δυνατή η παραγωγή του (ένα scaled up σύστημα του Insight θα έκανε τη δουλειά του) αλλά με τον πίσω ημιάκαμπτο θεωρώ αδύνατο να υπάρξει μία πλήρως υβριδική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα (ες) στον πίσω άξονα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  solonts last edited by

                                  Ο χρήστης jimdenin έγραψε:

                                  Η Ευρωπαϊκή έκδοση κοντά το Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και από το 2012 στους αντιπροσώπους.

                                  http://www.autoblog.com/2011/07/29/hond ... ankfurt-w/

                                  Κάνει θετική εντύπωση, τουλάχιστον ως προσωπική μου άποψη, το ότι το βιντεάκι που έδωσαν πρός δημοσίευση αναφέρεται ιδιαίτερα στο θέμα κρατήματος/άνεσης.

                                  Λογικά τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα σε αυτή την γενιά αν και λόγω εμπειρίας με το παρών Σίβικ απο φιλικό μου πρόσωπο- είναι κάτοχος 1800αριου απο το 2006-το τωρινό μοντέλο μόνο άσχημο δεν θεωρείται σε αυτό το θέμα.

                                  Ημιάκαμπτο βλέπω πάλι. Το τωρινό, αν κάτσεις πίσω, κοπανάει πολύ σε σχέση με ευρωπαικούς αντιπάλους, ειδικά σε καπάκια και απότομες ανισοσταθμίες της ασφάλτου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                    Πάντως σιγή ιχθύος για την υβριδική έκδοση του οχήματος που αναμένεται. Όχι ότι δεν είναι δυνατή η παραγωγή του (ένα scaled up σύστημα του Insight θα έκανε τη δουλειά του) αλλά με τον πίσω ημιάκαμπτο θεωρώ αδύνατο να υπάρξει μία πλήρως υβριδική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα (ες) στον πίσω άξονα.

                                    Γιατί να έχει ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα?

                                    Επίσης τι θα πει 'πλήρες' υβριδικό? Η φράση από μόνη της είναι πλεονασμός.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      1. Κάτι αντίστοιχο που γραφόταν στα διάφορα fora και που ήθελε την HONDA να παρουσιάζει την επόμενη γενεά ΙΜΑ στο Ευρωπαϊκό Civic και ενέπλεκε και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ώστε να προσφέρει μία λογική ηλεκτρικής τετρακίνησης όπως πχ και στα γαλλικά υβριδικά του PSA.

                                      2. Μετάφραση του full hybrid έναντι του mild hybrid όπου το πρώτο έχει την ικανότητα της εκκίνησης από στάση μόνον με τον ηλεκτρικό κινητήρα ή τη δυνατότητα EV mode για μικρές αποστάσεις. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν τους αντίστοιχους όρους. Ως μηχανολόγος θα μπορούσες να βοηθήσεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Η λύση με τον γηλεκτροκινητήρα πίσω μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανη και ακατανόητη για την Honda εφόσον έχει ήδη ενσωματωμένο στον κινητήρα σύστημα.

                                        Επειδή ασχολούμαι κυρίως με *ταβανόπροκες © *δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω αλλά τα mild/full κλπ χαρακτηρισμοί είναι εμπορικές ονομασίες, όχι τεχνικοί όροι. Έχεις όμως δίκιο γιατι εφόσον μιλάμε για δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτροκινητήρα είτε η αυτονομία είναι 100 μέτρα, είτε 200χλμ απαιτείται ένα σημαντικό μίνιμουμ απόδοσης από τον ηλέκτροκινητήρα (άρα και από της μπαταρίες κλπ). Στη πράξη όσα υβριδικά έχουν τέτοια δυνατότητα αυτή είναι εντελώς επικουρικού χαρακτήρα, μόνο τα Volt (και Karma) έχουν την δυνατότητα να κινούνται κανονικά μόνο με ηλεκτρισμό (και όσα άλλα μοντέλα με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα ακολουθήσουν φυσικά).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bmw-power last edited by

                                          Κανα σοβαρο αυτοκινητο θα βγαλει επιτελους αυτη η εταιρια που στο παρελθον εχει βαλει τα γυθαλια σε πολλες αλλες..?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            professeur last edited by

                                            Το επόμενο type R θα ναι υβριδικό με 200 άλογα. Εμένα δεν (θα) μου αρέσει. Αλλά ας περιμένουμε να το δούμε.

                                            Sent from me.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 10 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr