Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 199
    • 200
    • 201
    • 202
    • 203
    • 472
    • 473
    • 201 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53521
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      Τις τελευταίες μέρες τους βλέπεις το ίδιο ατάραχους;

      Ναι...ετοιμάζονται να ανακοινώσουν νέα μέτρα

      Πάντως εγώ την απόφαση την έχω πάρει όχι άλλα λεφτά στον κλέφτη και ψεύτη...
      Το Α4 θα μπει στο γκαράζ οπότε 600 από τέλη κυκλοφορίας (περυσινή τιμή) + 800 από ασφάλεια = 1400 ευρώ για το πρωτοχρονιάτικο ταξίδι στο εξωτερικό!
      Αν δεν πληρώσω και για την 75 θα βγάλω λεφτά και για το Πάσχα!

      Πλέον μόνο τα τρόφιμα προς κατανάλωση στο εσωτερικό, τα υπόλοιπα ψώνια απ' έξω. Κερατιάτικα από αυξημένους φόρους δεν δίνω σε κανένα π@υστη...
      Δεν έχει σημασία αν έχεις λεφτά σημασία έχει πως επιλέγεις να τα σκορπίσεις...

      Άρα έχεις κι άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σου να υποθέσω?

      Εκτός από το Α4 και την 75 έχουμε και ένα clio με την σύζυγο. Με δεδομένο ότι αυτή μπορεί να πηγαίνει στην δουλειά και με ποδήλατο μπορώ εγώ να πάρω το clio.

      Η 75 θα συνεχίσει να κυκλοφορεί στις ερημιές τα βράδια χωρίς πινακίδες.
      Για το Α4 δεν ξέρω ακόμα... σκέφτομαι μήπως το πουλήσω...αν και μου αρέσει πολύ

      Τα χρήματα τα έχω -πάλι καλά- για να πληρώσω τα αυτοκίνητα και τα έξοδά τους αλλά πλέον πραγματικά δεν θέλω να δώσω άλλα λεφτά εδώ τέλος...

      Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?

      θα τους παω εγω για να πιάσει τόπο η ΑΜΑΞΑΡΑ ΜΟΥ

      θα κυκολοφορούμε σε γκρουπ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        komis1 last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Ένα αμάξι καινούργιο και με χαμηλό διοξείδιο, θα πληρώνει λιγότερα τέλη από ένα καινούργιο με περισσότερο διοξείδιο ότι αύξηση και να γίνει.
        Και ο λόγος που το σύστημα πήγε στον υπολογισμό των τελών σύμφωνα με το αποτύπωμα διοξειδίου, δεν είναι φυσικά το περιβάλλον , αλλά για να βάλουν στη στρούγκα των περισσότερων τελών τα ρόταρυ, τα υπερτροφό, καθώς και τα κάθε λογής μερσεντικά που είναι κάτω των 1.928 κυβικών και τη γλίτωναν με ελαφρές εκδορές.

        Υπάρχει όμως και 'καλή' είδηση. Για να χρυσώσει το χάπι η κυβέρνηση, λένε ότι παράλληλα θα απελευθερώσει τα πετρέλαια. Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα στο πόπολο να πάρει αμάξι που θα καίει λιγότερο καύσιμο, και συνάμα θα κινηθεί και η θνήσκουσα αγορά.
        Δεν τελειώσαμε όμως εδώ. Στο αναμεταξύ υποβαθμίζει, όσο μπορεί δηλαδή, το γεγονός της εξίσωσης του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με αυτό της κίνησης. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά? Ότι από τη μιά τσέπη θα μας τα πάρει με το θέρμανσης, και μάλιστα για τα καλά, (σχεδόν όλοι έχουν θέρμανση στο σπίτι τους και στο εξοχικό τους) ενώ από την άλλη θα μας τα ξαναπάρει με το ειδικό τέλος ταξινόμησης, τον ενδεχόμενο φόρο πολυτελείας, τα τέλη κυκλοφορίας, το Φ.Π.Α. κ.τ.λ. των καινούργιων πετρελαιοκίνητων που θα προκύψουν.
        Εννοείται ότι σε δεύτερο χρόνο θα ανεβάσει και το φόρο του πετρελαίου ακόμη παραπάνω, για να μας τα ξαναματαπάρει κανονικά.

        Όπως πήγε να μας τα πάρει με την απόσυρση και πήρε τα @@ μας; Den Nomizo Taki Σε λίγο θα κυκλοφοράμε όλοι με παπάκια, Βιετνάμ θα γίνουμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Θα πρέπει να παρατηρήσουμε δυο παραμέτρους που χαρακτηρίζουν εδώ και πολλά χρόνια το θέμα τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα το θέμα κατοχή αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
          -Απληστία (κατοχικό σύνδρομο) Ελλήνων
          -Κουτοπονηριά κράτους

          Καταργεί τα τεκμήρια το κράτος; Από τα 1.400 οι Έλληνες πάνε στα 3.000 κυβικά.
          Μειώνει το τέλος ταξινόμησης το κράτος; Αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις στα 3λιτρα.
          Και στις δυο περιπτώσεις το κράτος -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αργά ή γρήγορα- κονομάει και ο Έλληνας γκρινιάζει.
          Δεν θα μου κανε εντύπωση αν έδειχνε μεγάλη ανοχή στο θέμα 'Βουλγαρία' το κράτος, περιμένοντας να τρέξουν ΟΛΟΙ να πάρουν 3λιτρα, V8 κλπ και μετά να βρει μια πατέντα να φορολογεί την κτήση-κατοχή-χρήση ανεξαρτήτως πινακιδών και να τρέχουν όλοι να τα σκοτώνουν στις μάντρες, εξοργισμένοι για την νέα πουστιά του κράτους.
          Και όλα αυτά επειδή το κράτος αδυνατεί να φορολογήσει όπως κάθε άλλη φυσιολογική χώρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Μα όταν βρει την πατέντα, εγω που δεν εβαλα βουλγαρικες θα πληρωσω 2 φορές την νυψη

            1. ΤΕΛΗ στον Θεό
            2. Πατέντα (πχ τιμή βενζινης, τρελά διόδια)

            Αρα δεν την γλυτώνω..

            Η μόνη λύση είναι τελικά το κλασικό δεν πληρώνω. Αν 1.000.000 αυτοκίνητα δε πληρώσουν δε θα το καταλάβει.... Πόσο βλάκας μπορεί να είναι....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
              Θα πρέπει να παρατηρήσουμε δυο παραμέτρους που χαρακτηρίζουν εδώ και πολλά χρόνια το θέμα τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα το θέμα κατοχή αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
              -Απληστία (κατοχικό σύνδρομο) Ελλήνων
              -Κουτοπονηριά κράτους

              Καταργεί τα τεκμήρια το κράτος; Από τα 1.400 οι Έλληνες πάνε στα 3.000 κυβικά.
              Μειώνει το τέλος ταξινόμησης το κράτος; Αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις στα 3λιτρα.
              Και στις δυο περιπτώσεις το κράτος -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αργά ή γρήγορα- κονομάει και ο Έλληνας γκρινιάζει.
              Δεν θα μου κανε εντύπωση αν έδειχνε μεγάλη ανοχή στο θέμα 'Βουλγαρία' το κράτος, περιμένοντας να τρέξουν ΟΛΟΙ να πάρουν 3λιτρα, V8 κλπ και μετά να βρει μια πατέντα να φορολογεί την κτήση-κατοχή-χρήση ανεξαρτήτως πινακιδών και να τρέχουν όλοι να τα σκοτώνουν στις μάντρες, εξοργισμένοι για την νέα πουστιά του κράτους.
              Και όλα αυτά επειδή το κράτος αδυνατεί να φορολογήσει όπως κάθε άλλη φυσιολογική χώρα.

              Να φορολογήσει αυτοκίνητα με πινακίδες άλλης χώρας ξέχνα το. Επίσης, αν και όταν κάνεις την πατέντα με τις ξένες πινακίδες, δεν το κάνεις απευθείας στο όνομα σου. Άρα, πουστιά δεν μπορεί να σου κάνει πλέον.

              Μα όταν βρει την πατέντα, εγω που δεν εβαλα βουλγαρικες θα πληρωσω 2 φορές την νυψη

              1. ΤΕΛΗ στον Θεό
              2. Πατέντα (πχ τιμή βενζινης, τρελά διόδια)

              Αρα δεν την γλυτώνω..

              Η μόνη λύση είναι τελικά το κλασικό δεν πληρώνω. Αν 1.000.000 αυτοκίνητα δε πληρώσουν δε θα το καταλάβει.... Πόσο βλάκας μπορεί να είναι....

              Αν κρίνουμε από αυτά που έχουμε δει, τεραστίων διαστάσεων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                η λυση βουλγαρια πιστευω οτι ειναι βραχυπροθεσμη λυση...δε νομιζω να θεωρει καποιος τους βουλγαρους ηλιθιους και φυσικα ουτε την ΕΕ (πλεον)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Κι' άμα την κάνεις και σωθείς για κανά πεντάρι χρονάκια, πιο το πρόβλημα? Μετά βλέπεις τι θα κάνεις ξανά από την αρχή, και με βάση τα καινούργια δεδομένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Όσο βραχυπρόθεσμη (σχετικό) ήταν και τα γερμανικά νούμερα παλιότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      παιδια σε 5 χρονια θα δωσω 4000 ευρω σε τελη

                      δεν είναι δυνατόν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Να φορολογήσει αυτοκίνητα με πινακίδες άλλης χώρας ξέχνα το. Επίσης, αν και όταν κάνεις την πατέντα με τις ξένες πινακίδες, δεν το κάνεις απευθείας στο όνομα σου. Άρα, πουστιά δεν μπορεί να σου κάνει πλέον.

                        Εδώ θα μαι, εδώ θα σαι... Δεν τους φοβάμαι...

                        Η μόνη λύση είναι τελικά το κλασικό δεν πληρώνω. Αν 1.000.000 αυτοκίνητα δε πληρώσουν δε θα το καταλάβει....

                        Σωστό. Μόνο που δεν είναι το κλασικό (τσαμπαμαγκέ) δεν πληρώνω, αλλά επι της ουσίας δεν πληρώνω. Όταν πάρει 1.000.000 (μωρέ και τις μισές ή το 1/3 πάλι γίνεται δουλειά) πινακίδες με κορδέλα και βαζάκι βαζελίνη να τις βάλει εκεί που ξέρει, αναγκαστικά θα μειώσει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:

                          Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?

                          Γιατί, ένα Clio δεν ταξιδεύει δηλαδή?

                          Ταξιδεύει...αλλά όσο να'ναι ένα Α4 ταξιδεύει οικογένεια με παιδί πιο άνετα και ασφαλές.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            edmond last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?

                            Γιατί, ένα Clio δεν ταξιδεύει δηλαδή?

                            Ταξιδεύει...αλλά όσο να'ναι ένα Α4 ταξιδεύει οικογένεια με παιδί πιο άνετα και ασφαλές.

                            οπως ταξιδευει καλυτερα και με μεγαλυτερη ασφαλεια ενα Α6 ή και ενα Α8. ολα σχετικα ειναι. αν δεν το κυνηγας στο ταξιδι μια χαρα ειναι το clio ακομα και το atos της γυναικας μου που μας πηγαινει με 130-140 ακατεβατα στην μεσσηνια. Α, και με 2 λιτρα βενζινης λιγοτερο απο το megane 1.6 που εχουμε σαν πρωτο. στην σκεψη να πουλησω καποιο για να φανταστεις, ο γαλλος ερχεται πρωτος στο μυαλο μου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              peterpan last edited by

                              Ο χρήστης edmond έγραψε:

                              Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?

                              Γιατί, ένα Clio δεν ταξιδεύει δηλαδή?

                              Ταξιδεύει...αλλά όσο να'ναι ένα Α4 ταξιδεύει οικογένεια με παιδί πιο άνετα και ασφαλές.

                              οπως ταξιδευει καλυτερα και με μεγαλυτερη ασφαλεια ενα Α6 ή και ενα Α8. ολα σχετικα ειναι. αν δεν το κυνηγας στο ταξιδι μια χαρα ειναι το clio ακομα και το atos της γυναικας μου που μας πηγαινει με 130-140 ακατεβατα στην μεσσηνια. Α, και με 2 λιτρα βενζινης λιγοτερο απο το megane 1.6 που εχουμε σαν πρωτο. στην σκεψη να πουλησω καποιο για να φανταστεις, ο γαλλος ερχεται πρωτος στο μυαλο μου...

                              ο Νίκος έχει δίκαιο όμως...
                              Και το smart πηγαίνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κ το παπάκι... αλλά άλλη ΑΝΕΣΗ Κ ΑΣΦΑΛΕΙΑ έχει ένα αμάξι για ταξίδια (κατηγορία Α4 κ άνω) κ άλλη ένα κλιό. Για τα Α6 κ Α8 που αναφέρεις, δεν διαφέρει τόσο η ασφάλεια κ η άνεση, όσο ΚΥΡΙΩΣ η πολυτέλεια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                komis1 last edited by

                                Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                                ο Νίκος έχει δίκαιο όμως...
                                Και το smart πηγαίνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κ το παπάκι... αλλά άλλη ΑΝΕΣΗ Κ ΑΣΦΑΛΕΙΑ έχει ένα αμάξι για ταξίδια (κατηγορία Α4 κ άνω) κ άλλη ένα κλιό. Για τα Α6 κ Α8 που αναφέρεις, δεν διαφέρει τόσο η ασφάλεια κ η άνεση, όσο ΚΥΡΙΩΣ η πολυτέλεια...

                                Αυτό το κόμπλεξ περί 'πολυτελείας', ειδικά όπως εκφράζεται από το κράτος, δεν το έχω καταλάβει κι ούτε θα το καταλάβω ποτέ. Γιατί δεν μπαίνει έκτακτη εισφορά ή άλλη φορολογική επιβάρυνση στους κατόχους Burberry, Hugo Boss και λοιπών 'πολυτελών' ρούχων; 'Η σε όσους διασκεδάζουν σε κέντρα όπου το μπουκάλι έχει πάνω από €150; Ή σε όσους κάνουν διακοπές 150 χλμ μακριά από το σπίτι τους; Ή σε όσους χαλάνε στο σουπερμάρκετ πάνω από €50 κατά κεφαλή την εβδομάδα; Πολυτέλεια δεν είναι όλα αυτά; Και στην τελική.. δεν έχω καταλάβει τι είναι πιο 'πολυτελές'; Ένα BMW 325 γυμνό, βασική έκδοση χωρίς καθόλου αξεσουάρ, ή ένα 'ταπεινό' 316 με δέρματα, αισθητήρες για τα πάντα, sat-nav, ηλιοροφές, individual χρώμα, ζάντες, xenon, ηχοσυστήματα κτλ κτλ; Για δείτε τις τιμές να δείτε πως με λίγα αξεσουάρ η 316 πάει άνετα 15.000 πάνω από την βασική 325.

                                Γιατί δηλαδή γ@μάει μόνο ένα είδος πολυτελείας και τα άλλα όλα τα αφήνει στην απ'εξω; Θα μου πείτε επειδή γ@μάει αυτό που μπορεί να ελέγξει εύκολα. Οκ... τότε απόλυτα δικαιολογημένο το δεν πληρώνω - είναι και για εμάς η εύκολη λύση κύριε κράτος. Εσύ δίνεις το παράδειγμα. Ας κάτσει ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δουλέψει να φτιάξει ένα στοιχειωδώς ΔΙΚΑΙΟ σύστημα, να δουλέψουμε κι εμείς να πληρώσουμε. Ας έβαζε αντί για τέλη κυκλοφορίας, φόρο κατοχής ΙΧ ανάλογα με την εργοστασιακή αξία του κάθε αυτοκινήτου + τα αξεσουάρ, με απομείωση για την παλαιότητα και έλεγχο για τυχόν προσθήκες/αλλαγές σε κάθε πέρασμα ΚΤΕΟ. Μέχρι τότε όμως, ας μην περιμένει. ΌΛΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ του χρόνου. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cctop last edited by

                                  Δείτε αυτό
                                  http://ygro-pyr.blogspot.com/2011/06/blog-post_04.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Δεν χρειάζεται κατάθεση πινακίδων. Μια συντονισμένη προσπάθεια ΜΗ πληρωμής των τελών χρειάζεται. Και να δεις πως θα αρχίσουν τα γλυκόλογα οι διοικούντες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                      Η μόνη λύση είναι τελικά το κλασικό δεν πληρώνω. Αν 1.000.000 αυτοκίνητα δε πληρώσουν δε θα το καταλάβει....

                                      Σωστό. Μόνο που δεν είναι το κλασικό (τσαμπαμαγκέ) δεν πληρώνω, αλλά επι της ουσίας δεν πληρώνω. Όταν πάρει 1.000.000 (μωρέ και τις μισές ή το 1/3 πάλι γίνεται δουλειά) πινακίδες με κορδέλα και βαζάκι βαζελίνη να τις βάλει εκεί που ξέρει, αναγκαστικά θα μειώσει...

                                      Είναι σημαντικό να υπάρξει μαζική αντίδραση για κάτι τέτοιο, και να μην εισπράξουν ούτε το 1/3 απ' όσα περιμένουν, για να πάρουν το μήνυμα. Αλλά κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να οργανωθεί - δε μιλάμε να καταθέσουν τις πινακίδες από τα δεύτερα-τρίτα που έχουν μερικές οικογένειες και να τα κλειδώσουν στο γκαράζ (όσοι έχουν...), μιλάμε να αντιδράσουμε όλοι, μαζί κι αυτός με το 1200άρι που έχει βαρεθεί να του παίρνουν ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ κάθε χρονιά, ακόμα κι αν έχει να δώσει, χωρίς παράδοση πινακίδων & άδειας.

                                      Βέβαια, ένας με ΙΧ με κινητήρα π.χ. 2000cc 'αξίζει' [όσον αφορά τα χρήματα που στερεί από το κράτος αν δεν πληρώσει] όσο 5 ( ) με 1300cc ή όσο 2.5 με 1600cc [βάση της περσινής επιδρομής στης τσέπες μας] οπότε το 'Βάρος' πάει περισσότερο στα 1928+, αλλά είναι, πιστεύω, και θέμα αριθμού πολιτών που θα αντιδράσουν κι όχι μόνο θέμα εσόδων.

                                      [EDIT]
                                      +1 dstou (τώρα είδα το προηγούμενο ποστ)

                                      Αντίδραση δεν είναι μόνο να κατεβαίνεις σε πορείες και να κλείνεις δρόμους. Αντίδραση μπορεί να είναι η αντίθεση σε μέτρα δήθεν για το καλό μας, αντίδραση μπορεί να είναι και η αντίθετη άποψη, αντίδραση μπορεί να είναι και η μείωση της κατανάλωσης (εκούσια ή ακούσια), αντίδραση μπορεί να είναι και η αγορά ή αντικατάσταση υψηλού κυβισμού αυτοκινήτων με άλλα καινούρια ή μεταχειρισμένα χαμηλού κυβισμού (ελάχιστα έσοδα για το κράτος), κατάθεση πινακίδων, κι ένα σωρό άλλες ενέργειες ή πράξεις.

                                      Βασίλη γενικά συμφωνούμε. Απλά όσον αφορά την αντικατάσταση του 'μεγάλου' [3,83μ είναι το δικό μου 'μεγάλο' ] με άλλο **καινούργιο **με λιγότερα κυβικά, καλό είναι να έχουμε υπόψη μας ότι χαριζουμε στο κράτος ένα κάρο λεφτά 1ον λόγω 'εφαρμογής της απαξίωσης' (το λέω διότι όσο το κρατάμε θα μπορούσε, για εμάς, να εξίζει κάθε δεκάρα που δώσαμε γι αυτό, και στα @@ μας το πόσο πουλιέται ως μτχ σήμερα) και 2ον από τους φόρους που θα εισπράξει το κράτος από τη νέα μας αγορά - οι οποίοι λογικά πολύ παραπάνω θα είναι από τη διαφορά στα τέλη π.χ. του 2λιτρου από το 1.6 (διαφορά που είναι τραγική και δε βλέπω καν το λόγο να υπάρχει, ειδικά αν μιλάμε για τουρμπάκια 1600άρια).

                                      Εκτός αν το δώσουμε όσο το δώσουμε και χωρίς να βάλουμε το χέρι στην τσέπη πάρουμε ένα 'μικρότερο' (σε κυβικά)... Αλλά π.χ. εγώ αν δώσω το δικό μου τώρα έχω πετάξει πάνω από 10 χιλιάρικα και μόνο κανένα 1000άρι καινούργιο παίζει να πάρω χωρίς να πάω στην τράπεζα (που και πάλι, κερδισμένο θα βγει το κράτος από αυτά που θα τσεπώσει από ΦΠΑ και μόνο, σε σχέση με τη διαφορά στα τέλη - τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα) ενώ η ενεργητική και παθητική ασφάλειά μου, οι επιδόσεις, κτλ που έχω πληρώσει θα πάνε περίπατο.

                                      Σαφώς, αν το βλέπει κανείς εντελώς μακροπρόθεσμα αλλάζει κάπως. Αλλά ξέρεις ποτέ τι θα σου ξημερώσει σ'αυτή τη χώρα??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kalmik last edited by

                                        Διαβάστε και θαυμάστε.
                                        Από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ Σάββατο 4/06/2011
                                        http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =111343172

                                        Με νέο μνημόνιο... λιτότητας μετά φόρων κατέληξαν χθες το μεσημέρι μετά από διαπραγματεύσεις 31 ημερών κυβέρνηση και τρόικα.
                                        Περιλαμβάνει για το τρέχον έτος μια σειρά από μέτρα συνολικού ύψους 6,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων οι φορολογικές επιβαρύνσεις προσεγγίζουν τα 3 δισ. ευρώ.
                                        Η ανάγκη για νέα έσοδα είναι εμφανής αν αναλογιστεί κανείς πως στο πρώτο πεντάμηνο του έτους η «μαύρη τρύπα» των φορολογικών εσόδων διευρύνθηκε στα 2,6 δισ. ευρώ. Στα τέλη Μαΐου ανήλθαν σε 17,92 δισ. ευρώ, χαμηλότερα κατά 9,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
                                        Ειδικότερα συμφωνήθηκε μεταξύ των άλλων μείωση του αφορολόγητου ορίου, μετάταξη στον υψηλό συντελεστή ΦΠΑ των υπηρεσιών εστίασης, μείωση του ορίου επιβολής Φόρου Ακίνητης Περιουσίας στις 300.000 ευρώ, αύξηση των τελών κυκλοφορίας, επιβολή ειδικού φόρου κατανάλωσης σε αναψυκτικά, χυμούς, φυσικό αέριο και αύξηση της φορολογίας στα τσιγάρα...
                                        ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
                                        2. Ετήσιες εισφορές: Ειδική εισφορά θα πληρώνουν κάθε χρόνο, αρχής γενομένης από φέτος,** οι κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων άνω των 2.000 ή 2.500 κ.εκ.**, σκαφών αναψυχής άνω των 20 ή 25 μέτρων, και ακινήτων με αντικειμενική αξία άνω των 350.000 ή 400.000 ευρώ.
                                        ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

                                        Απα, πα. Αυτά δεν είναι τίποτε. Προτείνω δημόσια διαπόμπευση, πίσσα και πούπουλα και διασυρμό στα ΜΜΕ. Τα κτήνη, που τόλμησαν να έχουν (ω του κοινωνικού εγκλήματος) 2000κ.ε. Και επιμένουν να τα κρατούν αντί να τα χαρίζουν στο κράτος ή να τα καίνε στις πλατείες. Ας πληρώνουν λοιπόν μια μόνιμη έκτακτη εισφορά και τα λέμε...
                                        ΥΓ Κι αν βρουν τρελό να τ αγοράσει γράψε μου (τρίβει τα χεράκια του ο υπουργούλης-σπιρτούλης-μπούλης). Ούτε εξαιρουνται Ford Scorpio του '80 και κάτι παλιά Kia Sportage με κοτσαδόρο που τραβούσαν τροχόσπιτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Μισό μεσιέ....

                                          Αυτά σήμερα δλδ το πολύ μέχρι τέλος του έτους όταν και θα διαπιστώσουν για άλλη μια φορά πως τα μέτρα δεν απέδωσαν και θα επιβληθούν νέα, τα λεγόμενα επικαιροποιημένα (τέλειος όρος για παπατζιλίκι ).

                                          **Tomsen περί μνημονίου ** ή ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ... :
                                          Το παρομοίασε με έναν 'ζωντανό οργανισμό, ο οποίος είναι αναγκαίο να προσαρμόζεται διαρκώς στις νέες ανάγκες ή ακόμα και στα προβλήματα που προκύπτουν', ενώ άφησε να εννοηθεί πως κάτι που αποφασίζεται σήμερα, είναι πιθανό να ανατραπεί μετά από λίγο καιρό από τις εξελίξεις. Έτσι, άφησε να εννοηθεί ότι είναι σχεδόν βέβαιες και 'νέες αναπροσαρμογές' στο μέλλον που θα συγκρατήσουν το πρόγραμμα σε 'επιτυχή τροχιά'.

                                          http://www.skai.gr/news/finance/article ... o-mellon-/

                                          Πάρτε το απόφαση θα μας πηδάνε μέχρι να ψοφήσουμε.

                                          Και βεβαίως αυτοί δεν φταίνε τόσο, κρέμασμα θέλουν οι δικοί μας που τόσα χρόνια αλώσαν όλους τους μηχανισμούς του κράτους δίναν αβέρτα και αλεώ τρελούς μισθούς σε πολλούς (όχι όλους προς θεού) υπαλλήλους, διορίζαν όλα τα μπατζανάκια και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

                                          Καληνύχτα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pipinos1976 last edited by

                                            Δε θα έπρεπε να υπάρχει μία ένωση οδηγών,όπως στο εξωτερικό, και να κυνηγά τέτοια θέματα; κάτι σαν την ΕΛΠΑ τέλος πάντων, αλλά να κάνει κινήσεις, να βγάζει μια ψηφοφορία στο διαδίκτυο. 1€ να έδιναν οι οδηγοί το χρόνο, θα είχαμε 10 δικηγόρους να κυνηγάνε το κράτος για κάθε λακκούβα των δρόμων και κάθε ηλίθιο νόμο που βγάζει.

                                            Μπαίνω στη θέση αυτών που έχουν αυτοκίνητα 2.0L και πάνω και σκέφτομαι. Πριν 3 χρόνια, σε μία επίσκεψη στην Opel για service βρήκα το Δντη πωλήσεων που είναι φίλος. Μου ανέφερε για ένα Astra OPC ενός μήνα με 1.500 Km που το έδιναν 23.000€ αντί 33.000€ που είχε. Το είχε πάρει κάποια κυρία για αυτοκίνητο πόλης (πολλά λεφτά ο άντρας της), ήταν πολύ πολύ γκάζι για αυτή και το γύριζε πίσω. Αν δεν έμπαινε στη μέση ένας από το service να το αγοράσει, θα είχα πάει την επόμενη ημέρα με 23.000€ στο χέρι να το πάρω. Βλέποντας τη σημερινή κατάσταση, βάζω τον εαυτό μου στο πιθανο αυτό σενάριο και σκέφτομαι: τεκμήριο θα μου ζητούσαν, εφορία θα πλήρωνα και μισθούς θα μου χρωστούσαν και δε θα μου τους είχαν δώσει. Πώς θα τα έβγαζα πέρα όταν αγόρασα ένα αυτοκίνητο πριν 3 χρόνια, τόσο φτηνά και εποχοή που είχα και καλό μισθό και μου ερχόταν κάθε μήνα;

                                            Ευχαριστώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 201 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr