-
Πάντως εγώ την απόφαση την έχω πάρει όχι άλλα λεφτά στον κλέφτη και ψεύτη...
Το Α4 θα μπει στο γκαράζ οπότε 600 από τέλη κυκλοφορίας (περυσινή τιμή) + 800 από ασφάλεια = 1400 ευρώ για το πρωτοχρονιάτικο ταξίδι στο εξωτερικό!
Αν δεν πληρώσω και για την 75 θα βγάλω λεφτά και για το Πάσχα!Πλέον μόνο τα τρόφιμα προς κατανάλωση στο εσωτερικό, τα υπόλοιπα ψώνια απ' έξω. Κερατιάτικα από αυξημένους φόρους δεν δίνω σε κανένα π@υστη...
Δεν έχει σημασία αν έχεις λεφτά σημασία έχει πως επιλέγεις να τα σκορπίσεις... -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Πάντως εγώ την απόφαση την έχω πάρει όχι άλλα λεφτά στον κλέφτη και ψεύτη...
Το Α4 θα μπει στο γκαράζ οπότε 600 από τέλη κυκλοφορίας (περυσινή τιμή) + 800 από ασφάλεια = 1400 ευρώ για το πρωτοχρονιάτικο ταξίδι στο εξωτερικό!
Αν δεν πληρώσω και για την 75 θα βγάλω λεφτά και για το Πάσχα!Πλέον μόνο τα τρόφιμα προς κατανάλωση στο εσωτερικό, τα υπόλοιπα ψώνια απ' έξω. Κερατιάτικα από αυξημένους φόρους δεν δίνω σε κανένα π@υστη...
Δεν έχει σημασία αν έχεις λεφτά σημασία έχει πως επιλέγεις να τα σκορπίσεις...Άρα έχεις κι άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σου να υποθέσω?
-
Δεν το γυρνάμε καθόλου στο πολιτικό, αλλά συζητάμε για μια παράλογη κατάσταση που όλοι βιώνουμε.
H αύξηση στα τέλη πώς προέκυψε ρε συ Νίκο;
Πολύ απλά ΑΠΕΤΥΧΑΝ όλα τα προηγούμενα μέτρα (αύξηση φπα, πρόσθετη φορολόγηση στα καύσιμα κτλ καθώς όλα είχαν αρνητικά αποτελέσματα όπως μείωση κατανάλωσης, μείωση ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων αρα και μειωμένα έσοδα για το κράτος). Ο κόσμος δεν έχει να ξοδέψει όπως πριν, το βλέπεις σε όλους τους τομείς, αλλά οι φωστήρες βρήκαν πάλι τη λύση. Αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας.
Τον Γενάρη όταν δεν θα έχει αποδώσει ούτε αυτό το μέτρο τα προσδοκώμενα έσοδα, κάτι άλλο θα βρουν.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Πολύ απλά ΑΠΕΤΥΧΑΝ όλα τα προηγούμενα μέτρα (αύξηση φπα, πρόσθετη φορολόγηση στα καύσιμα κτλ καθώς όλα είχαν αρνητικά αποτελέσματα όπως μείωση κατανάλωσης, μείωση ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων αρα και μειωμένα έσοδα για το κράτος). Ο κόσμος δεν έχει να ξοδέψει όπως πριν, το βλέπεις σε όλους τους τομείς, αλλά οι φωστήρες βρήκαν πάλι τη λύση. Αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας.Τον Γενάρη όταν δεν θα έχει αποδώσει ούτε αυτό το μέτρο τα προσδοκώμενα έσοδα, κάτι άλλο θα βρουν.
Μα οτιδήποτε κι αν γινόταν, πάλι αύξηση θα είχαμε στα τέλη. Το ξέρεις καλύτερα από μένα ότι το βλέπουν σαν μια αγελάδα και την αρμέγουν.
Αλλά απάντηση δεν έχω πάρει στην άλλη μου ερώτηση, γιατί από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα, από την αντίδραση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως εγώ την απόφαση την έχω πάρει όχι άλλα λεφτά στον κλέφτη και ψεύτη...
Το Α4 θα μπει στο γκαράζ οπότε 600 από τέλη κυκλοφορίας (περυσινή τιμή) + 800 από ασφάλεια = 1400 ευρώ για το πρωτοχρονιάτικο ταξίδι στο εξωτερικό!
Αν δεν πληρώσω και για την 75 θα βγάλω λεφτά και για το Πάσχα!Πλέον μόνο τα τρόφιμα προς κατανάλωση στο εσωτερικό, τα υπόλοιπα ψώνια απ' έξω. Κερατιάτικα από αυξημένους φόρους δεν δίνω σε κανένα π@υστη...
Δεν έχει σημασία αν έχεις λεφτά σημασία έχει πως επιλέγεις να τα σκορπίσεις...Άρα έχεις κι άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σου να υποθέσω?
Εκτός από το Α4 και την 75 έχουμε και ένα clio με την σύζυγο. Με δεδομένο ότι αυτή μπορεί να πηγαίνει στην δουλειά και με ποδήλατο μπορώ εγώ να πάρω το clio.
Η 75 θα συνεχίσει να κυκλοφορεί στις ερημιές τα βράδια χωρίς πινακίδες.
Για το Α4 δεν ξέρω ακόμα... σκέφτομαι μήπως το πουλήσω...αν και μου αρέσει πολύΤα χρήματα τα έχω -πάλι καλά- για να πληρώσω τα αυτοκίνητα και τα έξοδά τους αλλά πλέον πραγματικά δεν θέλω να δώσω άλλα λεφτά εδώ τέλος...
-
Τις τελευταίες μέρες τους βλέπεις το ίδιο ατάραχους;
-
και σχετικά με την αντίδραση... Μέχρι σήμερα πραγματικά δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ αντίδραση ανάλογη των μέτρων γι' αυτό και συνεχίστηκε η ίδια τακτική...
Αν θυμάμαι καλά πέρυσι τον Μαιο αν δεν κάνω λάθος έγινε η μεγαλύτερη πορεία-απεργία των τελευταίων ετών.. αυτό θα μπορούσε να είναι η αρχή για μια συντονισμένη αντίδραση. Τότε όμως δυστυχώς για να μην συνεχιστεί το όλο κίνημα χρειάστηκε να καούν τρία άτομα...Τώρα τα πράγματα είναι αλλιώς πολλοί έχουν φτάσει στα όριά τους... θα δείξει...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Τις τελευταίες μέρες τους βλέπεις το ίδιο ατάραχους;Ναι...ετοιμάζονται να ανακοινώσουν νέα μέτρα
Πάντως εγώ την απόφαση την έχω πάρει όχι άλλα λεφτά στον κλέφτη και ψεύτη...
Το Α4 θα μπει στο γκαράζ οπότε 600 από τέλη κυκλοφορίας (περυσινή τιμή) + 800 από ασφάλεια = 1400 ευρώ για το πρωτοχρονιάτικο ταξίδι στο εξωτερικό!
Αν δεν πληρώσω και για την 75 θα βγάλω λεφτά και για το Πάσχα!Πλέον μόνο τα τρόφιμα προς κατανάλωση στο εσωτερικό, τα υπόλοιπα ψώνια απ' έξω. Κερατιάτικα από αυξημένους φόρους δεν δίνω σε κανένα π@υστη...
Δεν έχει σημασία αν έχεις λεφτά σημασία έχει πως επιλέγεις να τα σκορπίσεις...Άρα έχεις κι άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σου να υποθέσω?
Εκτός από το Α4 και την 75 έχουμε και ένα clio με την σύζυγο. Με δεδομένο ότι αυτή μπορεί να πηγαίνει στην δουλειά και με ποδήλατο μπορώ εγώ να πάρω το clio.
Η 75 θα συνεχίσει να κυκλοφορεί στις ερημιές τα βράδια χωρίς πινακίδες.
Για το Α4 δεν ξέρω ακόμα... σκέφτομαι μήπως το πουλήσω...αν και μου αρέσει πολύΤα χρήματα τα έχω -πάλι καλά- για να πληρώσω τα αυτοκίνητα και τα έξοδά τους αλλά πλέον πραγματικά δεν θέλω να δώσω άλλα λεφτά εδώ τέλος...
Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
H αύξηση στα τέλη πώς προέκυψε ρε συ Νίκο;
Πολύ απλά ΑΠΕΤΥΧΑΝ όλα τα προηγούμενα μέτρα (αύξηση φπα, πρόσθετη φορολόγηση στα καύσιμα κτλ καθώς όλα είχαν αρνητικά αποτελέσματα όπως μείωση κατανάλωσης, μείωση ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων αρα και μειωμένα έσοδα για το κράτος). Ο κόσμος δεν έχει να ξοδέψει όπως πριν, το βλέπεις σε όλους τους τομείς, αλλά οι φωστήρες βρήκαν πάλι τη λύση. Αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας.
Δεν πιστεύουν ουτε αυτοι οτι θα αποδώσει.
Απλα πρεπει να δείξουν ενα καλο προσωπο στην τρόικα, οτι...προσπαθουν (πικρό λολ)Τον Γενάρη όταν δεν θα έχει αποδώσει ούτε αυτό το μέτρο τα προσδοκώμενα έσοδα, κάτι άλλο θα βρουν.
με το 100% οπως λεει και καποιος αλλος στο φορουμ
...ψαχνω ήδη καποιον 'συγγενη' στη Βουλγαρία να το μεταβιβασω
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?Μάλλον δεν κατάλαβες... πραγματικά δεν ξαναδίνω λεπτό σ' αυτή την χώρα όσο εξακολουθεί ή ίδια γ@μημένη πολιτική.
Τα ταξίδια πλέον γίνονται από το αεροδρόμιο προς τα έξω
Προτιμώ να χαλάω τα χρηματά μου σε καλύτερους προορισμούς, με καλύτερες τιμές και πολύ, πολύ καλύτερες υπηρεσίες... έτσι κι αλλιώς την Ελλάδα την γυρίσαμε αρκετά... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
...ψαχνω ήδη καποιον 'συγγενη' στη Βουλγαρία να το μεταβιβασω
Σε λίγο στους δρόμους η πλειοψηφία θα είναι 'Βούλγαροι'
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?
Γιατί, ένα Clio δεν ταξιδεύει δηλαδή?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
...ψαχνω ήδη καποιον 'συγγενη' στη Βουλγαρία να το μεταβιβασω
Σε λίγο στους δρόμους η πλειοψηφία θα είναι 'Βούλγαροι'
και με τα βουλγαρικα νουμερα κατι θα τσιμπησει το κρατος
Αν κανεις καποια χιλιομετρα το χρονο, το κόστος της βενζινης ειναι τα πολλα λεφτα κι οχι τα τελη.
ειδικα στα κατω απο 1900κατι κυβικα το σημα ειναι 2 με 3 γεμισματα το πολυΑπλως ειναι το ποσο εφαπαξ και σου κακοφαινεται καπως
πεφτει και μαζι με τις ασφαλειες, οποτε... -
οταν εφτιαξαν περισυ τα νεα τελη βασισμενα στους ρυπους αλλιως μας τα ελεγαν...
ετσι καποια κοροϊδα σαν και λογου μου πηραν 'καλο' αμαξι με χαμηλους ρυπους και τωρα την παιρνω...
δεν θα με καψουν τα 50-60 ευρω παραπανω ..(λεμε τωρα αυτα τα καθαρματα ειναι δυνατο να τα πανε τρις φπορες πανω)
αλλα ειναι το γαμωτο
-
Ένα αμάξι καινούργιο και με χαμηλό διοξείδιο, θα πληρώνει λιγότερα τέλη από ένα καινούργιο με περισσότερο διοξείδιο ότι αύξηση και να γίνει.
Και ο λόγος που το σύστημα πήγε στον υπολογισμό των τελών σύμφωνα με το αποτύπωμα διοξειδίου, δεν είναι φυσικά το περιβάλλον , αλλά για να βάλουν στη στρούγκα των περισσότερων τελών τα ρόταρυ, τα υπερτροφό, καθώς και τα κάθε λογής μερσεντικά που είναι κάτω των 1.928 κυβικών και τη γλίτωναν με ελαφρές εκδορές.Υπάρχει όμως και 'καλή' είδηση. Για να χρυσώσει το χάπι η κυβέρνηση, λένε ότι παράλληλα θα απελευθερώσει τα πετρέλαια. Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα στο πόπολο να πάρει αμάξι που θα καίει λιγότερο καύσιμο, και συνάμα θα κινηθεί και η θνήσκουσα αγορά.
Δεν τελειώσαμε όμως εδώ. Στο αναμεταξύ υποβαθμίζει, όσο μπορεί δηλαδή, το γεγονός της εξίσωσης του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με αυτό της κίνησης. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά? Ότι από τη μιά τσέπη θα μας τα πάρει με το θέρμανσης, και μάλιστα για τα καλά, (σχεδόν όλοι έχουν θέρμανση στο σπίτι τους και στο εξοχικό τους) ενώ από την άλλη θα μας τα ξαναπάρει με το ειδικό τέλος ταξινόμησης, τον ενδεχόμενο φόρο πολυτελείας, τα τέλη κυκλοφορίας, το Φ.Π.Α. κ.τ.λ. των καινούργιων πετρελαιοκίνητων που θα προκύψουν.
Εννοείται ότι σε δεύτερο χρόνο θα ανεβάσει και το φόρο του πετρελαίου ακόμη παραπάνω, για να μας τα ξαναματαπάρει κανονικά. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τις τελευταίες μέρες τους βλέπεις το ίδιο ατάραχους;
Ναι...ετοιμάζονται να ανακοινώσουν νέα μέτρα
Πάντως εγώ την απόφαση την έχω πάρει όχι άλλα λεφτά στον κλέφτη και ψεύτη...
Το Α4 θα μπει στο γκαράζ οπότε 600 από τέλη κυκλοφορίας (περυσινή τιμή) + 800 από ασφάλεια = 1400 ευρώ για το πρωτοχρονιάτικο ταξίδι στο εξωτερικό!
Αν δεν πληρώσω και για την 75 θα βγάλω λεφτά και για το Πάσχα!Πλέον μόνο τα τρόφιμα προς κατανάλωση στο εσωτερικό, τα υπόλοιπα ψώνια απ' έξω. Κερατιάτικα από αυξημένους φόρους δεν δίνω σε κανένα π@υστη...
Δεν έχει σημασία αν έχεις λεφτά σημασία έχει πως επιλέγεις να τα σκορπίσεις...Άρα έχεις κι άλλο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις σου να υποθέσω?
Εκτός από το Α4 και την 75 έχουμε και ένα clio με την σύζυγο. Με δεδομένο ότι αυτή μπορεί να πηγαίνει στην δουλειά και με ποδήλατο μπορώ εγώ να πάρω το clio.
Η 75 θα συνεχίσει να κυκλοφορεί στις ερημιές τα βράδια χωρίς πινακίδες.
Για το Α4 δεν ξέρω ακόμα... σκέφτομαι μήπως το πουλήσω...αν και μου αρέσει πολύΤα χρήματα τα έχω -πάλι καλά- για να πληρώσω τα αυτοκίνητα και τα έξοδά τους αλλά πλέον πραγματικά δεν θέλω να δώσω άλλα λεφτά εδώ τέλος...
Κι αν χρειαστεί να πάτε ένα ταξίδι, με το Clio θα πάτε?
θα τους παω εγω για να πιάσει τόπο η ΑΜΑΞΑΡΑ ΜΟΥ
θα κυκολοφορούμε σε γκρουπ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ένα αμάξι καινούργιο και με χαμηλό διοξείδιο, θα πληρώνει λιγότερα τέλη από ένα καινούργιο με περισσότερο διοξείδιο ότι αύξηση και να γίνει.
Και ο λόγος που το σύστημα πήγε στον υπολογισμό των τελών σύμφωνα με το αποτύπωμα διοξειδίου, δεν είναι φυσικά το περιβάλλον , αλλά για να βάλουν στη στρούγκα των περισσότερων τελών τα ρόταρυ, τα υπερτροφό, καθώς και τα κάθε λογής μερσεντικά που είναι κάτω των 1.928 κυβικών και τη γλίτωναν με ελαφρές εκδορές.Υπάρχει όμως και 'καλή' είδηση. Για να χρυσώσει το χάπι η κυβέρνηση, λένε ότι παράλληλα θα απελευθερώσει τα πετρέλαια. Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα στο πόπολο να πάρει αμάξι που θα καίει λιγότερο καύσιμο, και συνάμα θα κινηθεί και η θνήσκουσα αγορά.
Δεν τελειώσαμε όμως εδώ. Στο αναμεταξύ υποβαθμίζει, όσο μπορεί δηλαδή, το γεγονός της εξίσωσης του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης με αυτό της κίνησης. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά? Ότι από τη μιά τσέπη θα μας τα πάρει με το θέρμανσης, και μάλιστα για τα καλά, (σχεδόν όλοι έχουν θέρμανση στο σπίτι τους και στο εξοχικό τους) ενώ από την άλλη θα μας τα ξαναπάρει με το ειδικό τέλος ταξινόμησης, τον ενδεχόμενο φόρο πολυτελείας, τα τέλη κυκλοφορίας, το Φ.Π.Α. κ.τ.λ. των καινούργιων πετρελαιοκίνητων που θα προκύψουν.
Εννοείται ότι σε δεύτερο χρόνο θα ανεβάσει και το φόρο του πετρελαίου ακόμη παραπάνω, για να μας τα ξαναματαπάρει κανονικά.Όπως πήγε να μας τα πάρει με την απόσυρση και πήρε τα @@ μας; Den Nomizo Taki Σε λίγο θα κυκλοφοράμε όλοι με παπάκια, Βιετνάμ θα γίνουμε...
-
Θα πρέπει να παρατηρήσουμε δυο παραμέτρους που χαρακτηρίζουν εδώ και πολλά χρόνια το θέμα τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα το θέμα κατοχή αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
-Απληστία (κατοχικό σύνδρομο) Ελλήνων
-Κουτοπονηριά κράτουςΚαταργεί τα τεκμήρια το κράτος; Από τα 1.400 οι Έλληνες πάνε στα 3.000 κυβικά.
Μειώνει το τέλος ταξινόμησης το κράτος; Αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις στα 3λιτρα.
Και στις δυο περιπτώσεις το κράτος -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αργά ή γρήγορα- κονομάει και ο Έλληνας γκρινιάζει.
Δεν θα μου κανε εντύπωση αν έδειχνε μεγάλη ανοχή στο θέμα 'Βουλγαρία' το κράτος, περιμένοντας να τρέξουν ΟΛΟΙ να πάρουν 3λιτρα, V8 κλπ και μετά να βρει μια πατέντα να φορολογεί την κτήση-κατοχή-χρήση ανεξαρτήτως πινακιδών και να τρέχουν όλοι να τα σκοτώνουν στις μάντρες, εξοργισμένοι για την νέα πουστιά του κράτους.
Και όλα αυτά επειδή το κράτος αδυνατεί να φορολογήσει όπως κάθε άλλη φυσιολογική χώρα. -
Μα όταν βρει την πατέντα, εγω που δεν εβαλα βουλγαρικες θα πληρωσω 2 φορές την νυψη
- ΤΕΛΗ στον Θεό
- Πατέντα (πχ τιμή βενζινης, τρελά διόδια)
Αρα δεν την γλυτώνω..
Η μόνη λύση είναι τελικά το κλασικό δεν πληρώνω. Αν 1.000.000 αυτοκίνητα δε πληρώσουν δε θα το καταλάβει.... Πόσο βλάκας μπορεί να είναι....
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Θα πρέπει να παρατηρήσουμε δυο παραμέτρους που χαρακτηρίζουν εδώ και πολλά χρόνια το θέμα τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα το θέμα κατοχή αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
-Απληστία (κατοχικό σύνδρομο) Ελλήνων
-Κουτοπονηριά κράτουςΚαταργεί τα τεκμήρια το κράτος; Από τα 1.400 οι Έλληνες πάνε στα 3.000 κυβικά.
Μειώνει το τέλος ταξινόμησης το κράτος; Αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις στα 3λιτρα.
Και στις δυο περιπτώσεις το κράτος -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αργά ή γρήγορα- κονομάει και ο Έλληνας γκρινιάζει.
Δεν θα μου κανε εντύπωση αν έδειχνε μεγάλη ανοχή στο θέμα 'Βουλγαρία' το κράτος, περιμένοντας να τρέξουν ΟΛΟΙ να πάρουν 3λιτρα, V8 κλπ και μετά να βρει μια πατέντα να φορολογεί την κτήση-κατοχή-χρήση ανεξαρτήτως πινακιδών και να τρέχουν όλοι να τα σκοτώνουν στις μάντρες, εξοργισμένοι για την νέα πουστιά του κράτους.
Και όλα αυτά επειδή το κράτος αδυνατεί να φορολογήσει όπως κάθε άλλη φυσιολογική χώρα.Να φορολογήσει αυτοκίνητα με πινακίδες άλλης χώρας ξέχνα το. Επίσης, αν και όταν κάνεις την πατέντα με τις ξένες πινακίδες, δεν το κάνεις απευθείας στο όνομα σου. Άρα, πουστιά δεν μπορεί να σου κάνει πλέον.
Μα όταν βρει την πατέντα, εγω που δεν εβαλα βουλγαρικες θα πληρωσω 2 φορές την νυψη
- ΤΕΛΗ στον Θεό
- Πατέντα (πχ τιμή βενζινης, τρελά διόδια)
Αρα δεν την γλυτώνω..
Η μόνη λύση είναι τελικά το κλασικό δεν πληρώνω. Αν 1.000.000 αυτοκίνητα δε πληρώσουν δε θα το καταλάβει.... Πόσο βλάκας μπορεί να είναι....
Αν κρίνουμε από αυτά που έχουμε δει, τεραστίων διαστάσεων
Τέλη κυκλοφορίας