Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 731
    • 732
    • 267 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pantelis-kapsalakis last edited by

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      «?»


      ?.
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      Αυτο που καταλαβαινω λοιπον φιλε Αντωνη ειναι οτι η παραπανω θερμοκρασια καυσαεριων σχετιζεται και με την αεργο καυση, οπως την θετεις, δηλαδη την καυση στον καταλυτη κλπ. Χρειαζεται δηλαδη περαιτερω ρυθμιση η μηπως αυτο το επιπλεον αεριο-υγρο κανει και το καλο του (δηλαδη ψυξη) στον θαλαμιο καυσης πριν παρει την κατιουσα για καταλυτη κλπ,
      δηλαδη ειναι και αναγκαιο κακο?
      Τι τιμες ειναι αποδεκτες στο πυρομετρο σε σχεση με την καυση αμολυβδης? Σιγουρα αυτες οι τιμες διαφερουν απο κινητηρα σε κινητηρα, λογω κατασκευαστικης διαφορετικοτητας, αλλα θα πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο οριο.

      Δεν ειναι λιγο περιπλοκο η τοποθετηση δευτερου λαμδα αν υπαρχει μονο ενας? Δεν θα μπερδεψει λιγο τον εγκεφαλο της βενζινης οταν κινειται το αυτοκινητο με βενζινη η μπαινει παραλληλα μονο στον εγκεφαλο του αεριου?
      Δηλαδη μηπως το 'φορτωμα' με επιπλεον παραμετρους αποβει σε βαρος της αξιοπιστιας ειτε λειτουργικης ειτε υλικης?


      Κάλε μου φίλε.
      Δεν ψύχει τίποτα, τουναντίον πυρώνει. Ένα καμινέτο στην εξάτμιση.
      Μια ρύθμιση στην πίεση η την παροχή η τα μπεκ, θα το έκαιγες εκεί που πρέπει να καεί.
      Το πυρόμετρο μέτρα πρώτα με συνθήκες βενζίνας, και μετά με το αέριο.
      Σε μια εξάτμιση, και μετά αμέσως από την εξαγωγή, συνδεδεμένος στον άγραφο, ο L περιορίζει το άεργο καιόμενο αέριο.
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      Αντωνη,
      λεγοντας ψυξη εννοω στον θαλαμο καυσης και φυσικα οχι σε εξατμιση/καταλυτη.
      Για να εχουμε κατα καποιο τροπο ακαυστο υγραεριο ωστε να εχουμε 'καυση' και στο συστημα της εξατμισης και του καταλυτη, δεν θα επρεπε φυσιολογικα να εχουμε και κατα πολυ περισσοτερο απο την φυσιολογικη καταναλωση υγραεριου?
      Οταν αυτο δεν συμβαινει (οπως πχ στην περιπτωση μου) και οταν ολα λειτουργουν 'ρολοι' , τουλαχιστον μεχρι στιγμης, δεν πιστευω οτι πρεπει να ανησυχει κανεις ιδιαιτερα.

      Παντως μου φαινεται περιεργο, εξαιρουμενης μιας πολυ κακης ρυθμισης, το υγραεριο να αφηνει ακαυστο μειγμα και αυτο διοτι το προτερημα του εναντι στην βενζινη ειναι αυτο, δηλαδη τελεια καυση και γι'αυτο λεγεται και 'ξηρη' σαν καυση και γι'αυτο εξ'αλλου γινεται και η ολη συζητηση περι 'λαδιερας' η μη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Κυριε Καψαλακη επιτρεψτε μου μια παρεμβαση
        ειπατε πιο πανω V6 2.7
        ελπιζω οι δικές σαν εξατμισεις να μην αγκαλιαζουν το καρτερ και με την παραπανισια θερμοκρασία που και ο ιδιος λετε 'τηγανιζετε' τα λαδια σας....

        και επειδη υποψιαζομαι 1 -2 μοντελα αυτοκινητου που πιθανον ειναι το δικό σας, καντε σουροτιρι την ποδια που εχει απο κατω για να αεριζεται και βαλτε αμεσα οργανο θερμοκρασίας λαδιου ιδανικά ΚΑΙ ψηγειο λαδιου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-gas last edited by

          http://lpg-autonews.blogspot.com/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos-gas last edited by

            Ο μόνος λόγος για την καταστροφή του καταλυτη είναι η άνοδος της θερμοκρασίας πάνω από τους 1000 βαθμούς κελσίου. Σε κατάσταση φυσιολογικής λειτουργίας ο καταλυτης δεν πρέπει να έχει θερμοκρασία πάνω από 800 βαθμούς κελσίου.[b][/b] http://manologlou-gas.blogspot.com/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gasdino last edited by

              προς antonis-team
              φιλε μου δεν εχω καμμια σχεση με αντικειμενο σχετικα με αυτοκινητο η δικυκλο . στην ιταλια εχω παει ως τωρα συνολικα 77
              φορες και συνεχιζω να πηγαινω 7-9 φορες τον χρονο για δουλεια σχετικα με ρουχα. πραγματι οσους ιταλους εχω ως τωρα ρωτησει δεν ξερουν απο λαδιερα. αν διαβασες καλα εγω την υποστηριζω φανατικα υστερα απο διαβασμα στον internet και την
              συστηνω επισης σε οποιον ενδιαφερεται και βεβαια την εχω στο αυτοκινητο μου.
              οσο αφορα το ιονιο τι να πω... ευχομαι να μην χρειαστει να το διαβω κολυμπωντας.
              αληθεια πες μου αν γνωριζεις στην υγρη μορφη καιγεται σε υγρη η σε αερια μορφη το υγραεριο; γιατι πολυ αμφιβαλλω αν εστω και ενας γνωριζει τι γινεται πραγματι μεσα στον κυλινρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dathens last edited by

                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                Φίλε dathens, πήγες σε καλό μάστορα!.
                Η δεξαμενή, έχει σύστημα να γεμίζει 80% περίπου, για λόγους ασφαλείας. Δεν πρέπει να την πειράζουμε. Είναι επικίνδυνο. ‘δέσου’ στα λόγια του εγκαταστάτη σου.
                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                Ευχαριστώ κυρ Αντώνη νομίζω και εγω σαν επαγγελματίας ότι ο μάστορας μου είναι καλός και αυτο έχει να κάνει με τα μηδεν προβλήματα μέχρι τώρα αλλα το ερώτημα που δεν μπορω να λύσω είναι ότι η δεξαμενη επρεπε να περνει 58 λίτρα 72 μεον 20 % μας κάνει 57,6 λίτρα αλλα μάξιμουμ έχω βάλει 50,5 λίτρα με πίεση ο μάστορας μου είπε φερτη για αλλαγη και δεν θέλω να τον βάλω σε κόπο και εξοδα για 8 λίτρα ραβε ξήλωνε , απο την άλλη δεν θέλει να πειράξει την πολυβαλβιδα - φλοτερ λόγω εγγυησης της BRC !!! ( έλεγχος απο το εργοστάσιο) τι να κανω να συμβιβαστω με τα 50 λίτρα ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rufous last edited by

                  Εδώ και ημέρες είχα αναμμένο λαμπάκι.
                  Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία να το δουν κι ο υπολογιστής έβγαλε 'πεταλούδα γκαζιού'.
                  Έχει καμιά σχέση αυτό με την τοποθέτηση υγραερίου;
                  Τρία χρόνια τώρα λαμπάκι ουδέν. Όλα μετά την τοποθέτηση.
                  Έχει να κάνει μήπως γιατί τελευταία το μάρσαρα και το δοκίμαζα έντονα για τυχόν ρεταρίσματα;
                  Ευχαριστώ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    car-o-bill last edited by

                    Ο χρήστης dathens έγραψε:

                    ... ο μάστορας μου είναι καλός...
                    ...ο μάστορας μου είπε φερτη για αλλαγη και δεν θέλω να τον βάλω σε κόπο και εξοδα

                    όχι βρε φιλαράκο(;), τι είναι αυτά που λες τώρα;
                    να μην τον βάλεις σε κόπο και έξοδα;
                    μα αυτή είναι η δουλειά του
                    τον αφήσαμε να εγχειρήσει το αυτοκινητάκι μας
                    και όλα πρέπει να είναι τέλεια,
                    γιατί να ζεις με το κουσούρι από τη στιγμή που
                    διορθώνεται το πρόβλημα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      Σχετικά με τα συστήματα αερίου και υγρού ψεκασμού έχω να πω ότι το καλύτερο είναι αυτό που δουλεύει απροβληματιστα με το κάθε αυτοκίνητο, ανεξαρτήτου τεχνολογίας. Σχετικά με τα υγρού ψεκασμού γιατί δεν υπάρχουν παράπονα από χρήστες viale; μήπως η ταλαιπωρία δεν είναι από την τεχνολογία του υγρού αλλά η υλοποίηση από κάποιες εταιρείες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bettytsovi last edited by

                        Ο χρήστης NIKOS-GAS έγραψε:
                        Ο μόνος λόγος για την καταστροφή του καταλυτη είναι η άνοδος της θερμοκρασίας πάνω από τους 1000 βαθμούς κελσίου. Σε κατάσταση φυσιολογικής λειτουργίας ο καταλυτης δεν πρέπει να έχει θερμοκρασία πάνω από 800 βαθμούς κελσίου.[b][/b] http://manologlou-gas.blogspot.com/

                        Yπαρχει περιπτωση να σου ξανακαψη καταλυτη.Φανταζομαι θα τον εχεις αλλαξη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gerodimos-k last edited by

                          Καλημέρα σας.
                          Έχω το golf 3 του 92. Χιλιόμετρα 353.000 έως σήμερα. Το αγόρασα καινούριο και ακόμη το έχω σε καλή κατάσταση. Κινητήρας δεν έχει ανοίξει έως τώρα. Λαδάκι βέβαια καίει ελαφρώς.
                          Έβαλα LOVATO ψεξασμού μονού σημείου με πνεύμονα και εγκέφαλο. Πάει μια χαρά. Είμαι πάνω στην ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα, θα το πάω την δευτέρα. Το μόνο πρόβλημα που έχει είναι ότι στο απότομο φρενάρισμα π.χ σε φανάρι στο ρελαντί καθώς πέφτουν οι στροφές του βυθίζονται στιγμιαία και επανέρχονται.
                          Λαδιέρα γιοκ. Μου είπε ότι δεν χρειάζεται καν λαδιέρα αυτό το μοντέλο.
                          Βέβαια με το λαδάκι που καίει η μηχανή του, δεν πιστεύω και εγώ ότι θα έχω πρόβλημα.

                          Έχω διαβάσει όλες τις 385 σελίδες του θέματος έως να πάρω την απόφαση να βάλω υγραέριο.
                          Το θέμα το παρακολουθώ τον τελευταίο μήνα που έκανα την μετετροπή.

                          ΕΊδωμεν. Στην πορεία τα νεώτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charis232 last edited by

                            Σημερα που πηγα για βαλω αεριο,στα 26 λιτρα σταματησε η αντλια να στελνει,παροτι προσπαθησε ο πρατηριουχος,η δεξαμενη ειναι των 60 Λιτρων, και πρεπει αν ηταν προς το τελος,(αναβοσβηνε το ενα λαμπακι που δειχνει την πληροτητα),αλλωστε ειχα κανει και 450ΚΜ,απο το πρωτο φουλαρισμα.Επειδη θα ηταν το δευτερο φουλαρισμα,ακουγεται φυσιολογικο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lyggas last edited by

                              Δυστυχώς έχω απογοητευτεί από το επίπεδο που έχει περιέλθει τελευταία η συζήτηση.Επικρατεί πολύ εμπάθεια, με τους έχοντες 4ης γενιάς συνεχώς να επιτίθενται γράφοντας εναντίον των συστηματάτων υγρής έκχυσης. Λες και έχουν κάποιο όφελος (ή μήπως έχουν;). Κρίμα...

                              Παρεπιπτόντως θα αναφέρω μια πραγματικότητα για την οποία έχω ιδίαν αντίληψη. Στην περιοχή που μένω (Φλώρινα), κυκλοφορούν πάρα πολλά οχήματα με χρήση lpg σε σχέση με τον συνολικό αριθμό τους. Ε λοιπόν γνωρίζω τουλάχιστον εφτά περιπτώσεις κινητήρων που χρησιμοποιούν αέρια έκχυση και έχουν 'χτυπήσει'. Δεν ξέρω καμία περίπτωση βλάβης με υγρού ψεκασμού, την οποία να είστε βέβαιοι ότι θα ανέφερα αν είχε υποπέσει στην αντίληψή μου. Τυχαίο;...

                              'lyggas'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                Σχετικά με τα συστήματα αερίου και υγρού ψεκασμού έχω να πω ότι το καλύτερο είναι αυτό που δουλεύει απροβληματιστα με το κάθε αυτοκίνητο, ανεξαρτήτου τεχνολογίας.

                                και να συμπληρωσω, αλλα μοτερ τα πανε καλα με τα 4ης ( και αναφερομε συνολικά μηχανικά και ηλεκτρονικά ) κι αλα με 5ης..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Φιλε lyggas να σε ρωτησω κατι.
                                  προτιμάς τον τροπο που βγαζεις εσυ το συμπαιρασμα σου οτι το υγρης ειναι το λιγοτερο ζημιαρικο ( αν εχω καταλαβει τι εννοεις)

                                  ή

                                  αυτοκινητο ιδιο με του οποιου ενδιαφερομενου φοραει το Χ συστημα επι ΧΧ.ΧΧΧ χλμ και δεν εχει κανει τσικ?? οποτε παει και βαζει το ιδιο, ακομα και στον ιδιο μαστορα ακόμα κι αν ειναι πρωτης γενιας που λεει ο λογος.. τι λες?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nascar1 last edited by

                                    Πραγματικά το θέμα έχει καταντήσει αηδία αλλά όχι μόνο από τους 4ης αλλά και τους 5ης. Εγώ παρόλο που έχω 4ης αποδέχομαι την ανωτερότητα των συστημάτων 5ης γενιάς σε αξιοπιστία αλλά όχι στον βαθμό που προσπαθούν κάποιοι με σθένος να μας πείσουν.

                                    Εν τέλει ακούω συνεχώς σπασμένους κινητήρες με 1ης, 2ης, 3ης 4ης. Υπάρχουν στοιχεία χειροπιαστά? Αυτός με τάδε αμάξι με τόσα κλμ με τέτοιο σύστημα με χωρίς λαδιέρα πηγαίνοντας η όχι στους κόφτες έπαθε την τάδε βλάβη που κόστισε τόσα η επισκευή της. ΤΙΠΟΤΑ από τα παραπάνω δεν υπάρχουν. Συνεπώς ας αναλάβει κάποιος να μαζέψει τα παραπάνω στοιχεία και πρώτος θα παραδεχτώ ότι πράγματι με σοβαρά στοιχεία που δεν επιδέχονται στατιστικού λάθους έχει δίκιο.

                                    Θέλετε άλλη μια παράμετρο? Πόσα αυτοκίνητα έχουν LPG? Πόσα 4ης και πόσα 5ης? Σίγουρα σε ποσοστά η διαφορά είναι χαοτική. Άρα σίγουρα περισσότερες βλάβες θα προκύψουν στα 4ης. Να πάω παραπέρα? Τα 5ης τα βάζουν πολύ λιγότεροι που είανι πιστεύω καλύτεροι σε γενικές γραμμές εγκαταστάτες->Σίγουρα αν ίδιοι εγκαταστάτες σε πολλά έβαζαν 4ης και το ρύθμιζαν σωστά δεν θα υπήρχαν προβλήματα. Όπως σίγουρα οι εγκαταστάτες συστημάτων 4ης γενιάς είναι λιγότερο καταρτισμένοι.

                                    Θέλω να πω πολλά περισσότερα και θα το κάνω αν το ποστ μου τύχει καλοπροαίρετης κριτικής και σχολιασμού.

                                    ** Ερώτηση προς κ. Αντώνη.** Τι μάρκα λάδι βάζετε στην λαδιέρα και θεωρείται σαν πιο καλό? Υπάρχουν αρκετά: Flashlube, ERC Premium & Special, v-Lube, JML, Protec ίσως κάποιο άλλο? Επίσης το σημείο εισόδου στην πολλαπλή αμέσως μετά την πεταλούδα (ένα τρύπημα και όχι τέσσερα για κάθε κύλινδρο) πως το κρίνετε? Θα φτάνει άραγε καθόλου λάδι στον πιο απομακρυσμένο κύλινδρο ή θα καίγεται στην πιο κοντινό όλο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nascar1 last edited by

                                      Επίσης έχω τις εξής απορίες. Στα αέρια έκχυσης σε τι θερμοκρασία οδηγείται το αέριο μετά τον πνεύμονα στην εισαγωγή? Στο περίπου δηλαδή. Γιατί ο πνεύμονας με τα νερά της μηχανής κυριολεκτικά βράζει αλλά το ίδιο συμβαίνει και στο αέριο?

                                      Επίσης εν τέλει το πλούσιο μείγμα ή το φτωχό μείγμα σε αέριο ψεκασμό οδηγεί σε μείωση θερμοκρασιών στον θάλαμο καύσης? Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα.

                                      Ευχαριστώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asteris last edited by

                                        Το πλούσιο. Αρκεί να μιλάμε για το ίδιο φορτίο και το σωστό αβάνς για κάθε μίγμα. Υπό συνθήκες λάθους αβάνς (όπως πχ στις μετατροπές υγραερίου), φτωχαίνοντας το μίγμα σε κάποιες στροφές θα δεις μείωση θερμοκρασίας γιατί ταιριάζει καλύτερα στο λάθος αυτό αβάνς. Αυτό συμβαίνει κυρίως στις ψηλές στροφές που το υγραέριο καίγεται πιό γρήγορα, οπότε αν φτωχύνεις το μίγμα, το αναγκάζεις να καίγεται πιό αργά και να ταιριάζει καλύτερα στο λάθος αβάνς. Το ανάποδο συμβαίνει στις χαμηλές στροφές, το υγραέριο καίγεται πιό αργά, οπότε για να το επιταχύνεις πρέπει να το κάνεις πιό πλούσιο για να το φέρεις πιό κοντά στο αβάνς της βενζίνας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 last edited by

                                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                          Το πλούσιο. Αρκεί να μιλάμε για το ίδιο φορτίο και το σωστό αβάνς για κάθε μίγμα. Υπό συνθήκες λάθους αβάνς (όπως πχ στις μετατροπές υγραερίου), φτωχαίνοντας το μίγμα σε κάποιες στροφές θα δεις μείωση θερμοκρασίας γιατί ταιριάζει καλύτερα στο λάθος αυτό αβάνς. Αυτό συμβαίνει κυρίως στις ψηλές στροφές που το υγραέριο καίγεται πιό γρήγορα, οπότε αν φτωχύνεις το μίγμα, το αναγκάζεις να καίγεται πιό αργά και να ταιριάζει καλύτερα στο λάθος αβάνς. Το ανάποδο συμβαίνει στις χαμηλές στροφές, το υγραέριο καίγεται πιό αργά, οπότε για να το επιταχύνεις πρέπει να το κάνεις πιό πλούσιο για να το φέρεις πιό κοντά στο αβάνς της βενζίνας.

                                          Άρα σε γενικές γραμμές σε μετατροπή απλά δεν γνωρίζουμε λόγο λάθους αβανς τι συμβαίνει. Όσον αφορά την 1η μου ερώτηση έχεις άποψη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gakost last edited by

                                            Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                                            Σχετικά με τα συστήματα αερίου και υγρού ψεκασμού έχω να πω ότι το καλύτερο είναι αυτό που δουλεύει απροβληματιστα με το κάθε αυτοκίνητο, ανεξαρτήτου τεχνολογίας.

                                            και να συμπληρωσω, αλλα μοτερ τα πανε καλα με τα 4ης ( και αναφερομε συνολικά μηχανικά και ηλεκτρονικά ) κι αλα με 5ης..

                                            Αυτό ακριβώς εννοώ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 267 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr