-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Πιο απλά οι σφήνες (στον αυτοκινητόδρομο) και το προσπέρασμα από δεξιά (πάλι στον αυτοκινητόδρομο) είναι δευτερογενείς παραβάσεις. Είναι δηλαδή παραβάσεις που συμβαίνουν επειδή κάποιος έχει κάνει ήδη την παράβαση να οδηγάει αριστερά και όχι όσο δεξιότερα γίνεται όπως προβλέπει ο ΚΟΚ. Εάν δε συνέβαινε η πρώτη παράβαση δε θα μπορού σε να συμβείκαι η δεύτερη.
Κατά συνέπεια αν η τροχαία γράψει κάποιον είτε γιατί προσπερνάει από αριστερά είτε γιατί κάνει σφήνες θα έπρεπε προηγούμενα να έχει γράψει αυτόν που οδηγάει αριστερά.
Βέβαια και οι δύο είναι παραβάσεις. 'Όμως η επιλεκτική τήρηση του νόμου είναι και αυτή παράνομη και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις.
Γιατί? Αυτό είναι μεγάλη ιστορία.δευτερογενης παραβαση ειναι να ειμαι στην δεξια με 80-110 και να ερχεται ο γαματος με 140+ για να με προσπερασει και θεωρεις οτι εγω ειμαι ηδη παρανομος οποτε ο δευτερος παρανομος αυτοματα κρινεται αθωος..
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
σύνοψη:- όσοι καβατζώνουν την αριστερή και τη μεσαία το κάνουν παράνομα (με την προϋπόθεση ότι οι δεξιότερες από αυτούς λωρίδες είναι ελεύθερες)
...
Δεν ξέρω αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε ότι δεν σας νομιμοποιεί ΚΑΝΕΙΣ να κάνετε ότι γουστάρετε επειδή υπάρχει κάποιος άλλος που είναι μ@λάκας. Μετά απορείτε γιατί έχουμε γίνει ζούγκλα - η απάντηση είναι απλή, γιατί κανείς δεν ασχολείται να πειθαρχήσει τον εαυτό του και χρησιμοποιεί πάντα τους άλλους για δικαιολογία. Αυτή είναι η Ελλάδα της μαγκιάς, της ταχύτητας, της κούρσας, του 'φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση', του 'να κάνω εγώ τη δουλειά μου' και του 'ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε', όπου φαντάζει ηλίθια η πρακτική της υπομονής και της επιμονής στις νόμιμες ενέργειες. Η Ελλάδα όπου κάθε βλαχιά, γυφτιά, βρωμιά, απατεωνιά, σκουληκιά, λαμογιά βαφτίζεται 'πατέντα' και 'εξυπνάδα' και γίνεται σύστημα. Η Ελλάδα των ανίκανων και των ανίδεων, αντικοινωνικών κάφρων. Αναλογιστείτε για τον εαυτό σας πόσο συμβάλλετε σε αυτό.Πολύ ωραία τοποθέτηση , συμφωνώ απολύτως
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Σε αυτο που ρωτας, ναι. Αν μου δειξεις ποιος δρομος εντος Αττικης τουλαχιστον εχει ξεχωριστο οριο για την δεξια λωριδα, θα παω να το δω κ μονος μου. ως τωρα δεν το εχω δει πουθενα ομως.Εθνική οδός Αθηνών Λαμίας είσοδο αμέσως μετά την έξοδο Αγ. Στεφάνου.
Το ίδιο ισχύει και στην Λ Μαραθώνος, όριο 50 η δεξιά 70 η αριστερή.Και σε άλλα σημεία του Εθν. Οδικού δικτύου χωρίς να μπορώ να δώσω τα συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή.
-
Στα παραδείγματα δρόμων που έχουν μικρότερο όριο δεξιά, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι εκεί, δε θα προσπεράσεις σχεδόν ποτέ, λόγω της καταστάσεως. Τα 50 Km/h στη Λ. Μαραθώνος έχουν γίνει για να μπορούν να μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά με ασφάλεια. Αν πας να κινηθείς πιο γρήγορα, τα φρεάτια και μόνο, θα σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη (βλ. σχετικό βίντεο με τις κάμερες που τρώω κάτι κοπανήματα δεξιά που πετάγομαι στον αέρα). Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ημέρες με κίνηση, υπάρχει περίπτωση, να προσπεράσεις από δεξιά αυτούς που κινούνται στην αριστερή με 30, αλλά, η περίπτωση αυτή, παραμένει η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Στους υπόλοιπους δρόμους με 2 όρια, έχουμε να κάνουμε ακριβώς με εξόδους ή εισόδους, οπότε, είναι φυσιολογικό να σου λέει κόψε για να στρίψεις σταδιακά, λόγω της αυξημένης κίνησης. Και σε αυτές τις περιπτώσεις, εκτός από περίεργες νύχτες, δε θα έχεις ευκαιρία να πας γρηγορότερα δεξιά, από αριστερά.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Αν θέλουμε να παραμείνουμε εντάξει, πάμε απο πίσω, παίζουμε φώτα/κόρνα, κάνουμε υπομονή, κρατάμε απόσταση, βγάζουμε φλας, στην τελική αν όλα αποτύχουν μένουμε εκεί που είμαστε και ΔΕΝ προσπερνάμε.Θα μπορούσαμε να βγάλουμε και τράπουλα να παίξουμε καμιά μπιρίμπα με τον συνοδηγό μας, θα βοηθούσε στο ζεν.
-
Κόρνα απαγορεύεται.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Κατά συνέπεια αν η τροχαία γράψει κάποιον είτε γιατί προσπερνάει από αριστερά είτε γιατί κάνει σφήνες θα έπρεπε προηγούμενα να έχει γράψει αυτόν που οδηγάει αριστερά.
Σε αυτό που κοκκινίζω μάλλον ηθελες να γράψεις την λέξη δεξιά η κάνω λαθός?
Σωστά. λάθος δικό μου ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Πιο απλά οι σφήνες (στον αυτοκινητόδρομο) και το προσπέρασμα από δεξιά (πάλι στον αυτοκινητόδρομο) είναι δευτερογενείς παραβάσεις. Είναι δηλαδή παραβάσεις που συμβαίνουν επειδή κάποιος έχει κάνει ήδη την παράβαση να οδηγάει αριστερά και όχι όσο δεξιότερα γίνεται όπως προβλέπει ο ΚΟΚ. Εάν δε συνέβαινε η πρώτη παράβαση δε θα μπορού σε να συμβείκαι η δεύτερη.
Κατά συνέπεια αν η τροχαία γράψει κάποιον είτε γιατί προσπερνάει από αριστερά είτε γιατί κάνει σφήνες θα έπρεπε προηγούμενα να έχει γράψει αυτόν που οδηγάει αριστερά.
Βέβαια και οι δύο είναι παραβάσεις. 'Όμως η επιλεκτική τήρηση του νόμου είναι και αυτή παράνομη και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις.
Γιατί? Αυτό είναι μεγάλη ιστορία.δευτερογενης παραβαση ειναι να ειμαι στην δεξια με 80-110 και να ερχεται ο γαματος με 140+ για να με προσπερασει και θεωρεις οτι εγω ειμαι ηδη παρανομος οποτε ο δευτερος παρανομος αυτοματα κρινεται αθωος..
Δευτερογενής πασράβαση είναι το να προσπερνάς από δεξιά ακριβώς γιατίι για να προσπερνάς από δεξιά κάποιος βρίσκεται ήδη ΠΑΡΑΝΟΜΑ αριστερά.
Που είπα ότι ο δεύτερος παράνομος κρίνεται αθώος???
Είπα ότι αν γράψουν κάποιον πρέπει να γράψουν πρώτα αυτόν που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ αριστερά και έπειτα αυτόν που προσπερνάει ΠΑΡΑΝΟΜΑ απο δεξιά. Νομίζω είναι πολύ απλό.
Αυτό όμως δε συμβαίνει συνήθως και γράφουν ΜΟΝΟ αυτόν που προσπερνάει από δεξιά ή κάνει σφήνες.
Αυτό συμβαίνει για τον ίδιο ακριβώς λόγο που τη στήνουν (ή την έστηναν) έξω ακριβώς από το τελευταίο τούνελ της κακιάς σκάλας που έχει όριο 80 και άμα πας με 120 σου παίρνουν διπλώματα, πινακίδες και πληρώνεις και μια τρακοσάρα, ενώ οι περισσότεροι που κυκλοφορούν σα stealth μέσα στα τούνελ χωρίς φώτα και πηγαίνουν με 60 περνάνε από μπροστά τους κυριλέ. Γιατί δε σταματάνε αυτούς που είναι και πιο εύκολο? Και ποιο είναι πιο επικίνδυνο κατά τη γνώμη σας? Να πηγαίνεις με 120 στο τούνελ ή να είσαι με σβηστά φώτα μέσα σε αυτό? -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Στα παραδείγματα δρόμων που έχουν μικρότερο όριο δεξιά, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι εκεί, δε θα προσπεράσεις σχεδόν ποτέ, λόγω της καταστάσεως. Τα 50 Km/h στη Λ. Μαραθώνος έχουν γίνει για να μπορούν να μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά με ασφάλεια. Αν πας να κινηθείς πιο γρήγορα, τα φρεάτια και μόνο, θα σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη (βλ. σχετικό βίντεο με τις κάμερες που τρώω κάτι κοπανήματα δεξιά που πετάγομαι στον αέρα). Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ημέρες με κίνηση, υπάρχει περίπτωση, να προσπεράσεις από δεξιά αυτούς που κινούνται στην αριστερή με 30, αλλά, η περίπτωση αυτή, παραμένει η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.Στους υπόλοιπους δρόμους με 2 όρια, έχουμε να κάνουμε ακριβώς με εξόδους ή εισόδους, οπότε, είναι φυσιολογικό να σου λέει κόψε για να στρίψεις σταδιακά, λόγω της αυξημένης κίνησης. Και σε αυτές τις περιπτώσεις, εκτός από περίεργες νύχτες, δε θα έχεις ευκαιρία να πας γρηγορότερα δεξιά, από αριστερά.
Ευχαριστώ.
Άρα... στη Μαραθώνος... ας υποθέσουμε πως είναι άδεια και θέλω να κινηθώ με 70. Είμαι σωστός να καβατζώσω την αριστερή;
-
Στην Μαραθώνος ναι , δεν θεωρείται ΕΟ καθώς έχει και φανάρια για αριστερή στροφή...
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Στα παραδείγματα δρόμων που έχουν μικρότερο όριο δεξιά, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι εκεί, δε θα προσπεράσεις σχεδόν ποτέ, λόγω της καταστάσεως. Τα 50 Km/h στη Λ. Μαραθώνος έχουν γίνει για να μπορούν να μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά με ασφάλεια. Αν πας να κινηθείς πιο γρήγορα, τα φρεάτια και μόνο, θα σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη (βλ. σχετικό βίντεο με τις κάμερες που τρώω κάτι κοπανήματα δεξιά που πετάγομαι στον αέρα). Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ημέρες με κίνηση, υπάρχει περίπτωση, να προσπεράσεις από δεξιά αυτούς που κινούνται στην αριστερή με 30, αλλά, η περίπτωση αυτή, παραμένει η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Στους υπόλοιπους δρόμους με 2 όρια, έχουμε να κάνουμε ακριβώς με εξόδους ή εισόδους, οπότε, είναι φυσιολογικό να σου λέει κόψε για να στρίψεις σταδιακά, λόγω της αυξημένης κίνησης. Και σε αυτές τις περιπτώσεις, εκτός από περίεργες νύχτες, δε θα έχεις ευκαιρία να πας γρηγορότερα δεξιά, από αριστερά.
Ευχαριστώ.
Άρα... στη Μαραθώνος... ας υποθέσουμε πως είναι άδεια και θέλω να κινηθώ με 70. Είμαι σωστός να καβατζώσω την αριστερή;
Θεωρητικά, εφόσον το όριο δεξιά είναι 50, αν θες να πάς με ταχύτητα > 50 Km/h πρέπει να βρίσκεσαι στην αριστερή λωρίδα. Αυτό, τις ημέρες και ώρες με κίνηση είναι εύκολο να το κάνεις, καθώς γίνεται αυτόματα λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών. Τις νύχτες όμως, είναι όντως παράδοξο, σε άδειο δρόμο, με μπαριέρες στη μέση, να πρέπει να είσαι αριστερά για να είσαι 'νόμιμος'.
Ευχαριστώ.
-
Στην πράξη ισχύουν τα διπλά όρια στη Μαραθώνος; Υπάρχει περίπτωση να σε τσιμπήσει η κάμερα επειδή πας με 80 στη δεξιά και όχι αυτόν που κινείται με την ίδια ταχύτητα στην αριστερή;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Στην πράξη ισχύουν τα διπλά όρια στη Μαραθώνος; Υπάρχει περίπτωση να σε τσιμπήσει η κάμερα επειδή πας με 80 στη δεξιά και όχι αυτόν που κινείται με την ίδια ταχύτητα στην αριστερή;Αυτό είναι ένα ζήτημα που χωράει πολύ συζήτηση. Οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί είναι της sensys (αν δεν κάνω λάθος) που, θεωρητικά, μπορούν να σαρώνουν όλο το δρόμο, ελέγχοντας ξεχωριστές λωρίδες κυκλοφορίας με διαφορετικά όρια. Το αν έχουν αυτές που αγοράσαμε εμείς αυτή τη δυνατότητα δεν το γνωρίζω. Το πώς θα το μάθουμε είναι επίσης άλλο ένα ζήτημα...
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Αν θέλουμε να παραμείνουμε εντάξει, πάμε απο πίσω, παίζουμε φώτα/κόρνα, κάνουμε υπομονή, κρατάμε απόσταση, βγάζουμε φλας, στην τελική αν όλα αποτύχουν μένουμε εκεί που είμαστε και ΔΕΝ προσπερνάμε.
Θα μπορούσαμε να βγάλουμε και τράπουλα να παίξουμε καμιά μπιρίμπα με τον συνοδηγό μας, θα βοηθούσε στο ζεν.
Αν είναι να το κάνεις, κάν'το σωστά. Δικτυακή μπιρίμπα στο κινητό με τους γύρω οδηγούς μέσω bluetooth.
Ακόμα καλύτερο θα ήταν αυτό (δέσε το iphone στο τιμόνι για ακόμα μεγαλύτερη διασκέδαση)
Youtube Video -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Στην πράξη ισχύουν τα διπλά όρια στη Μαραθώνος; Υπάρχει περίπτωση να σε τσιμπήσει η κάμερα επειδή πας με 80 στη δεξιά και όχι αυτόν που κινείται με την ίδια ταχύτητα στην αριστερή;
Αυτό είναι ένα ζήτημα που χωράει πολύ συζήτηση. Οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί είναι της sensys (αν δεν κάνω λάθος) που, θεωρητικά, μπορούν να σαρώνουν όλο το δρόμο, ελέγχοντας ξεχωριστές λωρίδες κυκλοφορίας με διαφορετικά όρια. Το αν έχουν αυτές που αγοράσαμε εμείς αυτή τη δυνατότητα δεν το γνωρίζω. Το πώς θα το μάθουμε είναι επίσης άλλο ένα ζήτημα...
Ευχαριστώ.Αν υποθέσουμε πως βρισκόμαστε στη Λ. Μαραθώνος και καθώς πραγματοποιούμε προσπέραση από την αριστερή λωρίδα με 70km/h ενός φορτηγού που κινείται στη δεξιά με 50km/h εμφανίζεται γλήγορος οδηγός, ο οποίος έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο ταχύτητας, που απαιτεί να εξαφανιστείς από μπροστά του. Επιταχύνεις λίγο (τόσο ώστε να μην ξεπεράσεις κατά πολύ το όριο) και πιάνεις δεξιά όπου ξαφνικά βρίσκεσαι σε λωρίδα με όριο 50. Και εκεί σε τσιμπάει η κάμερα που κατά διαβολική σύμπτωση βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο. Πόσο άδικο είναι αυτό;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Στην πράξη ισχύουν τα διπλά όρια στη Μαραθώνος; Υπάρχει περίπτωση να σε τσιμπήσει η κάμερα επειδή πας με 80 στη δεξιά και όχι αυτόν που κινείται με την ίδια ταχύτητα στην αριστερή;
Αυτό είναι ένα ζήτημα που χωράει πολύ συζήτηση. Οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί είναι της sensys (αν δεν κάνω λάθος) που, θεωρητικά, μπορούν να σαρώνουν όλο το δρόμο, ελέγχοντας ξεχωριστές λωρίδες κυκλοφορίας με διαφορετικά όρια. Το αν έχουν αυτές που αγοράσαμε εμείς αυτή τη δυνατότητα δεν το γνωρίζω. Το πώς θα το μάθουμε είναι επίσης άλλο ένα ζήτημα...
Ευχαριστώ.Αν υποθέσουμε πως βρισκόμαστε στη Λ. Μαραθώνος και καθώς πραγματοποιούμε προσπέραση από την αριστερή λωρίδα με 70km/h ενός φορτηγού που κινείται στη δεξιά με 50km/h εμφανίζεται γλήγορος οδηγός, ο οποίος έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο ταχύτητας, που απαιτεί να εξαφανιστείς από μπροστά του. Επιταχύνεις λίγο (τόσο ώστε να μην ξεπεράσεις κατά πολύ το όριο) και πιάνεις δεξιά όπου ξαφνικά βρίσκεσαι σε λωρίδα με όριο 50. Και εκεί σε τσιμπάει η κάμερα που κατά διαβολική σύμπτωση βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο. Πόσο άδικο είναι αυτό;
Είναι πολύ άδικο, ανηθικό, πονηρό και άλλα 1000 τέτοια επίθετα. Γι' αυτό η αστυνόμευση με κάμερες και άλλα παρόμοια μέσα είναι ατελέσφορη. Απλά μεταθέτει το πρόβλημα λίγο πιο κάτω. Αν υπήρχε περιπολικό που έκανε αυτή τη διαδρομή, όπως συμβαίνει στις Η.Π.Α., προφανώς (99%) δε θα έγραφε κλήση σε αυτόν που κάνει δεξιά, αλλά σε αυτόν που πηγαίνει αριστερά και γρήγορα. Στην Ε.Ε. όμως, προτιμάμε τα σίγουρα χρήματα, παρά τη σωστή αστυνόμευση.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Δευτερογενής πασράβαση είναι το να προσπερνάς από δεξιά ακριβώς γιατίι για να προσπερνάς από δεξιά κάποιος βρίσκεται ήδη ΠΑΡΑΝΟΜΑ αριστερά.
Που είπα ότι ο δεύτερος παράνομος κρίνεται αθώος???
Είπα ότι αν γράψουν κάποιον πρέπει να γράψουν πρώτα αυτόν που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ αριστερά και έπειτα αυτόν που προσπερνάει ΠΑΡΑΝΟΜΑ απο δεξιά. Νομίζω είναι πολύ απλό.Αυτό είναι δική σου άποψη βέβαια, που δεν συμβαδίζει με τον ΚΟΚ .
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αυτό είναι δική σου άποψη βέβαια, που δεν συμβαδίζει με τον ΚΟΚ .Γιατι? Κατ'αρχας αυτο που λεει, δεν ειναι καν θεμα ΚΟΚ. Οταν λεει πρωτογενης κ δευτερογενης, δεν μιλαει για σημασια/επικινδυνοτητα, εννοει ο ανθρωπας οτι πρωτα κανει παραβαση ο αργοαριστερος (καινουρια ρατσα, δικια μου), και μετα κ επειδη η δικια του παραβαση αναγκαζει, κανει παραβαση ο junior. Αρα επεται, ειναι δευτερη κ εξαναγκασμενη απο την πρωτη. Δεν σου εξεταζει ποια ειναι πιο σημαντικη.
Κ για αλλη μια φορα, το 'παρανομο προσπερασμα απο δεξια' υπαρχει μονο σε μονη λωριδα. Αμα θελετε, το καταλαβαινετε.
@komis1, tractioner κ λοιποι υπερμαχοι του 'νομιμου' προσπερασματος:
Διπλοπαρκαρει* (παρανομο παρκαρισμα) καποιος σε δρομο με μια λωριδα/κατευθυνση κ διπλη διαχωριστικη γραμμη. Πχ σταματαει το οχημα του διπλα στα παρκαρισμενα, επι του Πασαλιμανιου/Μαρινα Ζεας κλπ. Κοινως ο μαγκας εχει κλεισει τελειως την δικη σας μοναδικη λωριδα. Κ φτανετε στο σημειο. Τι κανετε?
*Διπλοπαρκαρει= εχει παρατησει το αυτοκινητο στον δρομο, με αλαρμ, κ δεν ειναι μεσα.
-
Δεν μπορω αλλο τα μηχανάκια!
Απλα... δεν τα μπορω!Ειμαι στη Συγγρου στη 3 απο τις 4 λωριδες πλησιαζω την εξωδο μου, βγαζω φλας ελεγχω και αρχιζω να μπαινω στη 2η λωριδα...
Ξαφνικα, απο το πουθενα στο ποντο ξεκράνωτος που μ εγραψε στα παπ...ρια του και χωθηκε -διηθηση- αναμεσα σε μενα και τον ταριφα στην 1η λωριδα...Οταν κοιταξα, πριν αρχισω να αλλαζω λωριδα και αφου ειχα βγαλει φλας, ο τυπος ηταν πισω απο τον ταριφα και απλα με αγνοησε.
Αν τον εστελνα να δει τα ραδικια αναπωδα, θα φταιγα κιολας...
Μολις ρηξω την κυβερνηση το πρωτο νομοσχεδιο που θα βγαλω ως δικτατορας θα ειναι να επιτρεπεται η κυκλοφωρια τον αυτοκινητων ΠΑΝΩ απο τις μηχανες!! -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
@komis1, tractioner κ λοιποι υπερμαχοι του 'νομιμου' προσπερασματος:
Διπλοπαρκαρει* (παρανομο παρκαρισμα) καποιος σε δρομο με μια λωριδα/κατευθυνση κ διπλη διαχωριστικη γραμμη. Πχ σταματαει το οχημα του διπλα στα παρκαρισμενα, επι του Πασαλιμανιου/Μαρινα Ζεας κλπ. Κοινως ο μαγκας εχει κλεισει τελειως την δικη σας μοναδικη λωριδα. Κ φτανετε στο σημειο. Τι κανετε?
*Διπλοπαρκαρει= εχει παρατησει το αυτοκινητο στον δρομο, με αλαρμ, κ δεν ειναι μεσα.
Ότι και να επιλέξουμε να κάνουμε, νόμιμο είναι μόνο το να περιμένουμε πίσω από τον 'μάγκα' μέχρι να φύγει. Το πάτημα της διπλής γραμμής αυτόματα α) μας καθιστά αποκλειστικά υπεύθυνους σε περίπτωση που το δεί τροχαίος και θελήσει να μας γράψει για είσοδο στο αντίθετο ρεύμα και πάτημα γραμμής (δηλαδή δε θα μοιραστούμε την κλήση μισή μισή με τον μάγκα) και β) αποκλειστικά υπεύθυνους σε περίπτωση που προκύψει ατύχημα με άλλο όχημα που διέρχεται με αντίθετη κατεύθυνση.
Με αυτά υπ'όψιν ο καθένας μπορεί να πράξει ότι καταλαβαίνει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ 'ΜΑΓΚΑ' ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ. Ο μάγκας σου δίνει την αφορμή να παρανομήσεις, όχι το δικαίωμα. Η σωστή αντίδραση (κατ'εμέ) είναι να περιμένεις μερικά λεπτά να φύγει το εμπόδιο, να πάρεις τηλ. την τροχαία, να βαρέσεις κόρνες και μόνο σαν τελευταία και έσχατη περίπτωση να προσπεράσεις, με κάθε προσοχή και προφύλαξη, έτοιμος να πληρώσεις το οποιοδήποτε τίμημα σε περίπτωση στραβής και να αναλάβεις τις ευθύνες σου.
Πιστεύω να καταλαβαίνεις ότι το θέμα δεν είναι τόσο από που θα προσπεράσεις αλλά το να αποκτήσεις συνείδηση ότι κάτι παράνομο που κάνεις δεν νομιμοποιείσαι να το κάνεις κατά συρροή επειδή υπάρχουν και άλλοι που παρανομούν και επίσης ότι υποχρεούσαι να εξαντλήσεις όλα τα νόμιμα μέσα πρωτού παρανομήσεις κι εσύ (για οποιουσδήποτε λόγους που αφορούν τη δική σου προσωπική ζωή και μόνο).
Όσον αφορά το αν είναι παράνομο ή όχι το προσπέρασμα από τα δεξιά... θα γνωρίζετε ότι οι αυτοκινητόδρομοι δεν εφευρέθηκαν στην Ελλάδα. Εμείς απλά αναπαράγουμε κακέκτυπα (πολλές φορές) των ξένων προτύπων, όπως και ο ΚΟΚ μας έχει γραφεί με βάση την ξένη εμπειρία. Παραθέτω λοιπόν απόσπασμα από τον ΚΟΚ μιας χώρας με πλούσια αυτοκινητιστική παράδοση (Βρετανία). Αντιστρέφω τις λέξεις left και right στο κείμενο ώστε να ανταποκρίνονται στην οδήγηση στα δεξιά (όπως έχουμε εδώ) και να γίνεται πιό σαφές το τι θεωρείται παράνομο σε όλες τις πολιτισμένες χώρες (και το οποίο πιστεύω ακράδαντα ότι είναι το πνεύμα και του δικού μας ΚΟΚ, άσχετα αν δεν είναι σαφώς ορισμένο).
'
Overtaking [Motorways]Do not overtake on the right or move to a lane on your right to overtake. In congested conditions, where adjacent lanes of traffic are moving at similar speeds, traffic in right-hand lanes may sometimes be moving faster than traffic to the left. In these conditions you may keep up with the traffic in your lane even if this means passing traffic in the lane to your left. Do not weave in and out of lanes to overtake.'
Έτσι λοιπόν στον πανέξυπνο νεοέλληνα, που ξέρει καλύτερα από αυτούς που εφήυραν τον αυτοκινητόδρομο, του λέμε συνέχισε το βιολί σου και βάφτισε προσπέραση ότι σε βολεύει. Ίσως κάπου να βρει απόσπασμα από άλλον ΚΟΚ που να υποστηρίζει αντίθετα από αυτά που παρατίθενται. Μέχρι τότε όμως, όσο αυτός βαφτίζει προσπέραση ότι τον βολεύει, οι υπόλοιποι δικαίως θα τον βαφτίζουμε ζώο.
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#4]