Apr 27, 2011, 7:23 AM

Στην κόντρα θα καταπονηθεί περισσότερο και αυτό γιατί :

  • θα την 'ακουσουν ' περισσότερα μηχανηκά μέρη του αυτοκινήτου όπως κιβώτιο και δίσκος
  • Περνώντας τις στροφές του κινητήρα που ορίζει ο κατασκευαστής ώς ωφέλιμες μεγαλώνεις κατακόρυφα τις φθορές στο κινητήρα και δει μπιστόνια στροφαλο
    -εξαρτάται και την κατάσταση που είσαι πριν την κόντρα, ζεστος ή κρύος κινητήρας , φρενα κλπ.
    -εξαρτάται και απο την αποθεραπεία του κινητήρα μετά την κόντρα. Αν σταματήσεις τον κινητήρα χωρίς να τον βοηθήσεις να ψυχθεί με χαλαρη βολτα μετα για να έχει ροή αέρα προκαλεί μεγαλύτερες φθορές.

Αντίθετα η σταθερή πορεία σε εθνική είναι η μορφή για την οποία ειναι σχεδιασμένος ο κινητήρας και αν υπάρχει η (σωστή) άποψη ότι πρέπει σε ταχύτητες κοντά στην τελική να μην διατηρουμε για πολύ ώρα το φορτίο στο κινητήρα αλλά να προκαλούμε αυξομειώσεις κόβωντας και ανεβάζοντας ταχύτητα.