Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    fdragos

    @fdragos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fdragos Unfollow Follow

    Latest posts made by fdragos

    • RE: Καταπόνηση κινητήρα: "εθνική vs κόντρα"

      Eυχαριστώ όσους απάντησαν η έκαναν τον κόπο τουλάχιστον να συμβάλουν. Φυσικά περιμένω και άλλες απαντήσεις, γιατί ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη, γιατί όπως βλέπεται υπάρχουν διιστάμενες απόψεις (nickolas vs asteris,Greek, sacracer) . Και έμενα είναι αυτό που με ώθησε να κάνω την ερώτηση, 'περισσότερος χρόνος ομαλής λειτουργιάς vs μικρότερος χρόνος και τέρμα' που λέει ο junior gt . Το 30% που λεει ο asteris είναι για περισσότερο χρόνο μήπως συνεπώς η αναλόγια κλείνει στην εθνική και όχι στην κοντρα ?

      Επίσης δεν αναφέρω κυβικά κλπ απλώς λέω κοινό αυτοκίνητο, δηλαδή θεωρήστε το δικό σας αρκεί να μην είναι βελτιωμένο. Τα 1000+ μέτρα τα έβαλα για το αν θέλετε να τερματίσετε να πάτε και παραπάνω (DANAOS_master). Δηλαδή μιλαω για μια «κοντρα» όπου θα πατέ τέρμα το αυτοκίνητο από την αρχή ως το τέλος (μέχρι όπου είναι αυτό) . Φυσικά μιλώ να είμαστε τυπικοί οδηγοί το αφήνουμε να ζεσταθεί πριν ξεκινήσουμε και το αφήνουμε να παγώσει πριν σταματήσει και όχι για συνθήκες Σαχάρας και ανταρκτικής.

      Δεν μπορώ να καταλάβω όμως τον λόγο όπου κάποιοι κοροϊδεύεται. Έχετε δει ποτέ να μπω και να προσβάλλω κανένα τοπικ ? Αν δεν έχετε δουλεία να κάνετε δεν σας φταίει κάνεις και να απαντάται ότι γουστάρετε η να απαντάται με ερώτηση. Εγώ έτσι έμαθα αν δεν ξέρω κάτι να ρώτα και να περιμένω μια σωστή και δομημένη απάντηση.

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Την Δευτερα ανοιγουν τα σχολεια παλι;

      Ποιο σχολειό ? είσαι και moderaror . Οδηγώ μηχανή και αυτοκίνητο 16 χρόνια λες να πηγαίνω ακόμα σχολειό? Η ερώτηση είναι καθαρή δική μου εγκυκλοπαιδική. Απλώς τυχαίνει και κάνω και εθνική και κανα πάτημα και μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία. Και εδω το φόρουμ λέει 'Τεχνικά Θέματα', αλλά θα το ξέρεις καλυτέρα . Ούτε το αυτοκίνητο μου έχει χαλάσει, ούτε έχει σπάσει ούτε έχω διαφωνία με κάποιον ευτυχώς, ούτε είναι καμία εργασία που μου βαλαν. Για αυτό πάμε κατά διαόλου γιατί ο καθένας κάνει τον εξυπνάκια και προσβάλει χωρίς να ξέρει.

      Ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fdragos
    • Καταπόνηση κινητήρα: "εθνική vs κόντρα"

      Γεια σας

      Ας θεωρήσουμε ότι έχουμε ένα κοινό αυτοκίνητο περίπου 1ου σταδίου πχ φίλτρο, εξάτμιση χωρίς καμία άλλη επέμβαση, κοινώς όπως το έκανε το εργοστάσιο. Ουσιαστικά ένα νορμάλ αυτοκίνητο, όχι πιεσμένο μοτερικά.
      Ποτέ καταπονείται περισσότερο ο κινητήρας ?

      1. Σε μια διαδρομή εθνική πχ Αθήνα-Πατρα με ταχύτητες περίπου 100-140 χλμ (μέση ταχύτητα 120χλμ) χωρίς διακοπή και νορμάλ οδήγηση (ούτε σπάσιμο ταχυτήτων, ούτε κόφτες, ουτε απότομα ανοίγματα, όλη η διαδρομή με την τελευταία ταχύτητα κλπ)

      ή

      1. Σε μια κόντρα ας πούμε σταση-1000+ μετρά οπου θα ξεκινήσουμε με αρκετές στροφές , θα πλησιάσουμε τα κόκκινα στις αλλαγές, τέρμα γκάζι παντου και για 5-6 δευτερόλεπτα ουσιαστικά θα τερματίσει το κοντέρ μας και πηγαίνουμε τέρμα οσο παει

      Δεν μας ενδιαφέρουν οποιοδήποτε άλλες καταπονήσεις πχ (αναρτήσεις, κιβώτιο ταχυτήτων) παρα μόνο το μέρος του κινητήρα (μπλοκ, πιστόνια, μπιέλες κλπ)

      Τι γνώμη έχετε ? Ισχυει το ιδιο για ατμοσφαιρικο και turbo ?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fdragos
    • RE: Καταπόνηση κινητήρα: "εθνική vs κόντρα"

      Γεια σας

      Ας θεωρήσουμε ότι έχουμε ένα κοινό αυτοκίνητο περίπου 1ου σταδίου πχ φίλτρο, εξάτμιση χωρίς καμία άλλη επέμβαση, κοινώς όπως το έκανε το εργοστάσιο. Ουσιαστικά ένα νορμάλ αυτοκίνητο, όχι πιεσμένο μοτερικά.
      Ποτέ καταπονείται περισσότερο ο κινητήρας ?

      1. Σε μια διαδρομή εθνική πχ Αθήνα-Πατρα με ταχύτητες περίπου 100-140 χλμ (μέση ταχύτητα 120χλμ) χωρίς διακοπή και νορμάλ οδήγηση (ούτε σπάσιμο ταχυτήτων, ούτε κόφτες, ουτε απότομα ανοίγματα, όλη η διαδρομή με την τελευταία ταχύτητα κλπ)

      ή

      1. Σε μια κόντρα ας πούμε σταση-1000+ μετρά οπου θα ξεκινήσουμε με αρκετές στροφές , θα πλησιάσουμε τα κόκκινα στις αλλαγές, τέρμα γκάζι παντου και για 5-6 δευτερόλεπτα ουσιαστικά θα τερματίσει το κοντέρ μας και πηγαίνουμε τέρμα οσο παει

      Δεν μας ενδιαφέρουν οποιοδήποτε άλλες καταπονήσεις πχ (αναρτήσεις, κιβώτιο ταχυτήτων) παρα μόνο το μέρος του κινητήρα (μπλοκ, πιστόνια, μπιέλες κλπ)

      Τι γνώμη έχετε ? Ισχυει το ιδιο για ατμοσφαιρικο και turbo ?

      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fdragos
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Δεν είπα ότι δεν ξέρεις να στρίβεις. Είπα ότι διάλεξες λάθος αμάξι, ειδικά μετά το Ραλί που έχεις.

      πως θα το χρησιμοποιεις το αυτοκινητο? τι διαδρομες θα κανεις...

      αποψη μου ειναι οτι μονο ο κινητηρας αξιζει πια σε αυτο...τα υπολοιπα ειναι στο μεσο ορο και μαλλον χαρη θα κανεις στη σιτροεν...

      Το αυτοκίνητο το θέλω για κίνηση μέσα στην πόλη και για κανένα ταξίδι εθνική και απλώς να έχει γκάζι και να γεμίζω τους καθρέφτες κανενός αυτοκίνητου της ίδιας κατηγορίας αν χρειαστεί + σε καμία ανάβαση με στροφές να τραβαει/στρίβει -οχι τιποτα τρελο δηλαδη για 110 ιππους-. Κοινώς δείχνει μηχανικά ότι μου κάνει

      Ακριβώς όπως λέει και ο adis μια μετριότητα σαν αυτοκίνητο (από τις πολύ μέτριες στιγμές της citroen δυστυχώς), ξεκινώντας από το σουλούπι του και μόνο και μετά προχωρώντας σε όλα τα άλλα.

      Το αυτοκίνητο πρώτα με τράβηξε το εξωτερικό σχήμα του, κοινώς μου αρέσει το σουλούπι του!!!! (το C2 είναι πανάσχημο)

      Τώρα εσωτερικά που έριξα μια ματιά από φωτογραφίες μου φαίνονται ψευτοπλαστικα (κυρίως λόγο ανοιχτού χρώματος), το κοντέρ δεν το συζητάω ΑΙΣΧΟΣ αλλά εκεί γύρω στα 15000 το σκαφτόμουν ξαναλέω για το κανονικό VTR (που έχει σπορ επενδύσεις στα καθίσματα, 16 ζάντες κλπ)

      μια μετριότητα σαν αυτοκίνητο … τα υπόλοιπα είναι στο μέσο όρο….

      Τώρα όταν λέτε μετριότητα εννοείται αξιοπιστία ? προβλήματα ? η απλώς δεν σας αρέσει εξωτερικά/εσωτερικά και το λέτε κατώτερου του μετρίου ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fdragos
    • RE: CITROËN FORUM

      Γεια χαρά και πάλι

      Ο χρήστης fdragos έγραψε:

      Δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες για το αυτοκίνητο… (μάλλον θα ανοίξω ένα τοπικ για αυτό, απλώς είπα να πάρω κάποιες πληροφορίες από τους citroεδακηδες)

      Ευχαριστω

      από το ελληνικό κλαμπ -> link

      Θα δεις ότι έχω ρωτήσει στο club
      http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=32&t=5086
      πολλά περισσότερα πράγματα αλλά απάντηση δεν έχω πάρει (εντάξει χτες ρώτησα!!)
      Επίσης θα δεις ότι είμαι κάτοχος ενός 106 (συνεπώς στρίβω). Απλώς δεν ξέρω τι ηλεκτρονικές παρεμβάσεις (ESP κλπ) έχει το VTR. Πολύ μυστικοπάθεια!!!!!!!!!!
      Τώρα ρωτάω και για κόφτες, tuning κλπ στο παραπάνω link λόγω συνήθειας 106

      Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το C3 1.6 VTR. Στο

      http://www.citroen.gr/editions.aspx?mid=3

      δεν υπάρχει το αντίστοιχο αυτοκίνητο (στην κεντρική Φώτο είναι το VTR όμως ).

      Βγαίνει από την Citroen η έχει καταργηθεί ? και πάνω κάτω ποια ειναι η τιμή του ?
      Το αυτοκίνητο ξέρετε αν βγαίνει με χειροκίνητο κιωβωτιο?
      Ποια είναι η άποψη σας για το αυτοκίνητο ? Αξίζει ? Στρίβει ? έχει γκάζι ?

      Εχει αλλάξει προφανώς ονομασία αλλά το περιτύλιγμα είναι ίδιο. Λογικά είναι το ELEGANCE το οποίο κοστίζει 14.940 χωρίς χρώμα κτλ.
      Βγαίνει μόνο με το sensodrive. Εγώ δεν θα το έπαιρνα. Είναι παλιό (από το 2001 κυκλοφορεί) πάει για αντικατάσταση. Δεν στρίβει άλλωστε δεν είναι αυτός ο προορισμός του. Γκάζι έχει (9.6 κιλά ανα ίππο...ενδεικτικά για να καταλάβεις το προηγούμενο Golf 1.4 TSi με τα 140 άλογα είχε 9.3 κιλά ανα ίππο!!!) αλλά έχει και το ημιαυτόματο κιβώτιο. Κάνε ένα τεστ να το δεις και μόνος σου. Πάντως αν το διάλεξες για να βγάζεις γούστα στρίβοντας λάθος αμάξι κοιτάς.

      Tο C3 1.6 SENSODRIVE ELEGANCE 5θ στο citroen configurator δεν έχει το σηματάκι VTR και διαφέρει ριζικά από αυτό
      http://www.automotopress.gr/showdokimes.asp?ID=27&DID=17
      (που είναι το μονό site που βρήκα που αναφέρει κάτι για το VTR)

      Επίσης από εδώ http://www.carpages.co.uk/citroen/citroen-c3-18-01-05.asp
      Είδα ότι το VTR έχει πέντα-ταχύτο χειροκίνητο κιβώτιο (5-speed manual gearbox).

      Για αυτό ρωτώ μπας και πάρω καμία ιδέα για αυτό το «μυστικιστικό αυτοκίνητο»…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fdragos
    • RE: CITROËN FORUM

      Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το C3 1.6 VTR. Στο

      http://www.citroen.gr/editions.aspx?mid=3

      δεν υπάρχει το αντίστοιχο αυτοκίνητο (στην κεντρική Φώτο είναι το VTR όμως ).

      Βγαίνει από την Citroen η έχει καταργηθεί ? και πάνω κάτω ποια ειναι η τιμή του ?
      Το αυτοκίνητο ξέρετε αν βγαίνει με χειροκίνητο κιωβωτιο?
      Ποια είναι η άποψη σας για το αυτοκίνητο ? Αξίζει ? Στρίβει ? έχει γκάζι ?

      Δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες για το αυτοκίνητο… (μάλλον θα ανοίξω ένα τοπικ για αυτό, απλώς είπα να πάρω κάποιες πληροφορίες από τους citroεδακηδες)

      Ευχαριστω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fdragos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr