-
Ο χρήστης Matheos έγραψε:
Στη φάση που βρισκόμαστε κάθε τέτοιο χοντρό λάθος θα μετρήσει πολύ.
Σκέψου το εξής σενάριο: Βάζει ας πούμε τέτοιο φόρο στο υγραέριο ώστε φθάνει ή ξεπερνάει το 1 ευρώ το λίτρο.
Με την αύξηση που έχει κάποιος στην κατανάλωση είναι σαν να πληρώνει 1,25 περίπου το λίτρο. Εξακολουθεί να είναι κατά 40 λεπτά φθηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά πλέον θα χρειάζεται κανείς πολύ περισσότερα χιλιόμετρα για να κάνει απόσβεση.
Άρα όσοι έβαλαν υγραέριο, έβαλαν κι αυτόματα κόβει μαχαίρι την κίνηση στα συνεργεία, αδειοδοτήσεις νέων πρατηρίων για υγραέριο, κλπ. Όσα και να κερδίσει πρόσκαιρα ή στο μέλλον, από την αύξηση του φόρου, θα τα χάσει πολλαπλάσια και μάλιστα άμεσα. Ενώ τώρα, η κατάσταση είναι win-win για όλους...Δεν τα υπολόγισες σωστά φίλε μου !!! Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε 10 χρόνια πρέπει να αλλάζεις την δεξαμενή Υγραερίου βάση νόμου και κτεο !!! Άρα όπιο και να ναι το κόστος τις τιμής του Υγραερίου πρέπει να βάζεις και περίπου 10 λεπτά + για να είσαι σωστός ! Αυτό δεν στο λένε στα συνεργεία για να μην το ξανασκεφτείς και την κάνεις
Οχι μονο τη δεξαμενη καθε 10 χρονια αλλα καθε 10,000χλμ φιλτρο υγραεριου και στις 70,000 με 80,000χλμ service στον πνευμονα : και ολα αυτα αν δεν σου εχει παρουσιαση τπτ αλλο,,,,,μακρια απο εμας!!!!!!!
-
σε 10 χρονια λοιπον αλλαγη δεξαμενης,
μεχρι τα 9 λοιπον θα καιω lpg το 10 χρονο θα το γυρισω σε υδρογονο.πολλα δεν ειναι τα 10 χρονια για να σκεφτουμε την δεξαμενη?
εχω να αλλαξω λαδια/φρενα/λαστιχα/αμορτισερ....................λαδια/λαστιχα/φρενα/αμορτισερ......................λαδ.............και μετα θα το εχω σε 10 χρονια η ?????????????????
ναμαστε καλα και θα την αλλαξουμε -
Ο χρήστης HLEKTRA έγραψε:
Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.Για να βγει κάποια άκρη, παρακαλώ να μας πείτε ακριβή ημερομηνία εγκατάστασης, τόσο εσείς όσο και κάποιοι άλλοι που έβαλαν Icom jtg μέσα στο 2010. Συγκρίνοντας τις ημερομηνίες εγκατάστασης, χαρτιών ΚΤΕΟ, χρόνου αναμονής για την παροχή των χαρτιών, μπορεί να βγει αρχικά κάποιο συμπέρασμα.
Από τα δελτία κοινοποίησης εγκρίσεων τύπου εξαρτημάτων LPG, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών (63282/4346/08) φαίνεται οτι από το 2008 είναι πιστοποιημένα τα μέρη του Icom jtg.
Επομένως, ο μόνος άλλος λόγος που θα δικαιολογούσε κάποιο χρόνο αναμονής είναι ή να μην υπήρχε η άδεια πιστοποιημένου εγκαταστάτη (που σίγουρα υπήρχε) ή λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας να μην φρόντισαν εγκαίρως την παροχή όλης της χαρτούρας και τις θεωρήσεις πρωτοτύπων μέσω ΚΕΠ, κλπ. κλπ. ή τέλος, να υπήρχε πραγματικά κάποιο θέμα με την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου, που δεν επέτρεπε στον εγκαταστάτη να δώσει βεβαίωση οτι όλα είναι ΟΚ... -
Ο χρήστης Matheos έγραψε:
Δεν τα υπολόγισες σωστά φίλε μου !!! Ας μην ξεχνάμε ότι κάθε 10 χρόνια πρέπει να αλλάζεις την δεξαμενή Υγραερίου βάση νόμου και κτεο !!! Άρα όπιο και να ναι το κόστος τις τιμής του Υγραερίου πρέπει να βάζεις και περίπου 10 λεπτά + για να είσαι σωστός ! Αυτό δεν στο λένε στα συνεργεία για να μην το ξανασκεφτείς και την κάνεις
Μια χαρα τα εχει υπολογησει και αυτος αλλα και πολλοι αλλοι. Προσωπικα, με τις παρουσες τιμες(αλλα και με παλιοτερες)βενζινης(1,68) και lpg (0,75), στα 15.000χλμ εχω εξοικονομήσει περι τα 1100 ευρω. Αλλοι πολυ περισσοτερα.... Βαλτα κατω να δεις ποσο θα ειναι το κερδος σε 10 χρονια(αν υπαρχει αμαξι τοτε...) και θα δεις οτι λεει τρελά..... Το ποιο πιθανο ειναι να βαλεις το κερδος σου και να παρεις ενα μικρο αμαξακι(υποθετικα γιατι τα λεφτα πανε αλλου...) .
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω αν τυχόν ισχύει αυτό που μου είπαν για τη δεκαετία της δεξαμενής στα συστήματα (υγρού ψεκασμού) που έχουν την αντλία μέσα στη δεξαμενή: επειδή υποτίθεται οτι είναι σφραγισμένες αεροστεγώς από το εργοστάσιο, η δεκαετία ξεκινά από την τοποθέτηση του συστήματος και όχι από την ημερομηνία που αναγράφεται πάνω στη δεξαμενή. Δεν το πίστεψα, αλλά θα ήθελα και την άποψή σας...
Δε λεει στο ΦΕΚ ? Που το ειχα δει οτι ελεγε απο την ημερομηνια κατασκευης?
Αλλα να μου πεις και να το λεει, **δεν κανει διάκριση **πουθενα μεταξύ υγρου και αεριου.... -
Το δικο μου ειναι ειδη 10ετων αρα μεχρι τοτε................
-
Ο χρήστης bettytsovi έγραψε:
Το δικο μου ειναι ειδη 10ετων αρα μεχρι τοτε................Και μενα φιλε μου...
Δεν πηραζει...θα τα κανουμε κοτετσι...
-
ξερετε κανενα site που να πουλά κιτ επισκευής ελαστικών (κομπρεσέρ με δοχείο αφρού)? τωρα με το υγραεριο δεν ειναι ευκολο να κουβαλω παντα την κανονική ρεζέρβα..
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
Για να βγει κάποια άκρη, παρακαλώ να μας πείτε ακριβή ημερομηνία εγκατάστασης, τόσο εσείς όσο και κάποιοι άλλοι που έβαλαν Icom jtg μέσα στο 2010. Συγκρίνοντας τις ημερομηνίες εγκατάστασης, χαρτιών ΚΤΕΟ, χρόνου αναμονής για την παροχή των χαρτιών, μπορεί να βγει αρχικά κάποιο συμπέρασμα.
Από τα δελτία κοινοποίησης εγκρίσεων τύπου εξαρτημάτων LPG, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών (63282/4346/08) φαίνεται οτι από το 2008 είναι πιστοποιημένα τα μέρη του Icom jtg.
Επομένως, ο μόνος άλλος λόγος που θα δικαιολογούσε κάποιο χρόνο αναμονής είναι ή να μην υπήρχε η άδεια πιστοποιημένου εγκαταστάτη (που σίγουρα υπήρχε) ή λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας να μην φρόντισαν εγκαίρως την παροχή όλης της χαρτούρας και τις θεωρήσεις πρωτοτύπων μέσω ΚΕΠ, κλπ. κλπ. ή τέλος, να υπήρχε πραγματικά κάποιο θέμα με την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου, που δεν επέτρεπε στον εγκαταστάτη να δώσει βεβαίωση οτι όλα είναι ΟΚ...εγω τοποθετησα το συστημα 10/7/2010 και χαρτι πιστοποιησης εδωσε μετα απο 1,5 μηνα.η δεξαμενη εχει ημερομηνια 1/2009.οσο για το φιλτρο η αντικατασταση ειναι καθε 30.000 χλμ και οχι καθε 10 οπως αναφερθηκε τουλαχιστον στο συστημα της icom.οσο για τον πνευμονα απλα δεν απασχολει αυτους που εχουν 5ης γενιας.καλημερα
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
Για να βγει κάποια άκρη, παρακαλώ να μας πείτε ακριβή ημερομηνία εγκατάστασης, τόσο εσείς όσο και κάποιοι άλλοι που έβαλαν Icom jtg μέσα στο 2010. Συγκρίνοντας τις ημερομηνίες εγκατάστασης, χαρτιών ΚΤΕΟ, χρόνου αναμονής για την παροχή των χαρτιών, μπορεί να βγει αρχικά κάποιο συμπέρασμα.
Από τα δελτία κοινοποίησης εγκρίσεων τύπου εξαρτημάτων LPG, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών (63282/4346/08) φαίνεται οτι από το 2008 είναι πιστοποιημένα τα μέρη του Icom jtg.
Επομένως, ο μόνος άλλος λόγος που θα δικαιολογούσε κάποιο χρόνο αναμονής είναι ή να μην υπήρχε η άδεια πιστοποιημένου εγκαταστάτη (που σίγουρα υπήρχε) ή λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας να μην φρόντισαν εγκαίρως την παροχή όλης της χαρτούρας και τις θεωρήσεις πρωτοτύπων μέσω ΚΕΠ, κλπ. κλπ. ή τέλος, να υπήρχε πραγματικά κάποιο θέμα με την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου, που δεν επέτρεπε στον εγκαταστάτη να δώσει βεβαίωση οτι όλα είναι ΟΚ...εγω τοποθετησα το συστημα 10/7/2010 και χαρτι πιστοποιησης εδωσε μετα απο 1,5 μηνα.η δεξαμενη εχει ημερομηνια 1/2009.οσο για το φιλτρο η αντικατασταση ειναι καθε 30.000 χλμ και οχι καθε 10 οπως αναφερθηκε τουλαχιστον στο συστημα της icom.οσο για τον πνευμονα απλα δεν απασχολει αυτους που εχουν 5ης γενιας.καλημερα[/qu
Καλημέρα σας
Το σύστημα το πέρασα τον Αύγουστο του 2008 και ΚΤΕΟ πέρασα τέλος Φεβρουαρίου του 2009 δ.λ.δ 7 μήνες αργότερα.
Εγώ δεν πήρα χαρτιά πιστοποίησης γιατί ανέλαβε ο ίδιος να μου το περάσει ΚΤΕΟ. -
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Δε λεει στο ΦΕΚ ? Που το ειχα δει οτι ελεγε απο την ημερομηνια κατασκευης?
Αλλα να μου πεις και να το λεει, **δεν κανει διάκριση **πουθενα μεταξύ υγρου και αεριου....Ετσι ειναι.
-
Θέλω και εγώ υγραέριο στο αμάξι. Ξέρετε κανένα καλό συνεργείο στα βόρεια;
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Θέλω και εγώ υγραέριο στο αμάξι. Ξέρετε κανένα καλό συνεργείο στα βόρεια;Να σου προτεινω κανα καλο??
-
Τι χάσαμε εδώ;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τι χάσαμε εδώ;Θες να βαλεις και εσυ γκαζι???
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τι χάσαμε εδώ;Κάθε μέρα που περνάει σε λέω, χάνουμε. Ψήσου για group buy...
Να σου προτεινω κανα καλο??
Όχι απλά καλό... Το καλύτερο
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Τι χάσαμε εδώ;
Κάθε μέρα που περνάει σε λέω, χάνουμε. Ψήσου για group buy...
Να σου προτεινω κανα καλο??
Όχι απλά καλό... Το καλύτερο
Ειναι εδω μεσα και μπαινει ΜΟΝΟ οταν αναφερουν την επωνυμια του
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
Για να βγει κάποια άκρη, παρακαλώ να μας πείτε ακριβή ημερομηνία εγκατάστασης, τόσο εσείς όσο και κάποιοι άλλοι που έβαλαν Icom jtg μέσα στο 2010. Συγκρίνοντας τις ημερομηνίες εγκατάστασης, χαρτιών ΚΤΕΟ, χρόνου αναμονής για την παροχή των χαρτιών, μπορεί να βγει αρχικά κάποιο συμπέρασμα.
Από τα δελτία κοινοποίησης εγκρίσεων τύπου εξαρτημάτων LPG, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών (63282/4346/08) φαίνεται οτι από το 2008 είναι πιστοποιημένα τα μέρη του Icom jtg.
Επομένως, ο μόνος άλλος λόγος που θα δικαιολογούσε κάποιο χρόνο αναμονής είναι ή να μην υπήρχε η άδεια πιστοποιημένου εγκαταστάτη (που σίγουρα υπήρχε) ή λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας να μην φρόντισαν εγκαίρως την παροχή όλης της χαρτούρας και τις θεωρήσεις πρωτοτύπων μέσω ΚΕΠ, κλπ. κλπ. ή τέλος, να υπήρχε πραγματικά κάποιο θέμα με την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου, που δεν επέτρεπε στον εγκαταστάτη να δώσει βεβαίωση οτι όλα είναι ΟΚ...εγω τοποθετησα το συστημα 10/7/2010 και χαρτι πιστοποιησης εδωσε μετα απο 1,5 μηνα.η δεξαμενη εχει ημερομηνια 1/2009.οσο για το φιλτρο η αντικατασταση ειναι καθε 30.000 χλμ και οχι καθε 10 οπως αναφερθηκε τουλαχιστον στο συστημα της icom.οσο για τον πνευμονα απλα δεν απασχολει αυτους που εχουν 5ης γενιας.καλημερα
Πας καλά και το δεχτηκες ; σου εβαλε δεξαμενη 16 μηνών παλιά και σφυριζεις αδιάφορα πήγαινε και ζητά αλλαγη αμμεσως δεξαμενής και τα λεφτά για να ξαναπερασεις ΚΤΕΟ !!!! Αλλιώς καταγγελία στο υπουργείο και θα δεις για πότε αίρεται η άδεια λειτουργίας
-
Ο χρήστης HLEKTRA έγραψε:
Καλημέρα σας
Το σύστημα το πέρασα τον Αύγουστο του 2008 και ΚΤΕΟ πέρασα τέλος Φεβρουαρίου του 2009 δ.λ.δ 7 μήνες αργότερα.
Εγώ δεν πήρα χαρτιά πιστοποίησης γιατί ανέλαβε ο ίδιος να μου το περάσει ΚΤΕΟ.Μια και το jtg απ' ότι φαίνεται από τον Αριθμό Πρωτοκόλου (63282/4346/08) πιστοποιήθηκε μέσα στο 2008, ίσως αξίζει να ψάξεις στο Υπουργείο Μεταφορών την ακριβή ημερομηνία που έγινε αυτή, ώστε να δεις αν σου έκανε εγκατάσταση ενώ δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία του Υπουργείου (που κάποιες φορές παίρνει μήνες για διάφορους λόγους).
Το σίγουρο πάντως είναι οτι υπήρχε πιστοποίηση στην Ιταλία το 2008, γιατί είχαν γίνει ήδη πολλές εγκαταστάσεις κι έχουν καταγραφεί στο forum του omniauto.it πολλά παράπονα... -
[/quote]
Καλημέρα σας
Το σύστημα το πέρασα τον Αύγουστο του 2008 και ΚΤΕΟ πέρασα τέλος Φεβρουαρίου του 2009 δ.λ.δ 7 μήνες αργότερα.
Εγώ δεν πήρα χαρτιά πιστοποίησης γιατί ανέλαβε ο ίδιος να μου το περάσει ΚΤΕΟ.[/quote]Χμμμμμμ Κάτι δεν παει καλά με την υγρεριο κίνηση όταν ο εγκαταστατης το περνά ο ίδιος ΚΤΕΟ ή σας λέει θα το περάσω εγώ κάποιο ΛΑΚΟ έχει η φαβα και πέφτει το γνωστό fa-ke-la-ki που λέει η γαμ....νη τροικα.
Υγραεριοκίνηση!