Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    hlektra

    @hlektra

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    hlektra Unfollow Follow

    Latest posts made by hlektra

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dathens έγραψε:

      Καλημέρα σας
      Το σύστημα το πέρασα τον Αύγουστο του 2008 και ΚΤΕΟ πέρασα τέλος Φεβρουαρίου του 2009 δ.λ.δ 7 μήνες αργότερα.
      Εγώ δεν πήρα χαρτιά πιστοποίησης γιατί ανέλαβε ο ίδιος να μου το περάσει ΚΤΕΟ.[/quote]

      Χμμμμμμ Κάτι δεν παει καλά με την υγρεριο κίνηση όταν ο εγκαταστατης το περνά ο ίδιος ΚΤΕΟ ή σας λέει θα το περάσω εγώ κάποιο ΛΑΚΟ έχει η φαβα και πέφτει το γνωστό fa-ke-la-ki που λέει η γαμ....νη τροικα.[/quote]

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτή η τρόικα θα μας αποτελειώσει σαν χώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hlektra
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dti έγραψε:

      Καλημέρα σας
      Το σύστημα το πέρασα τον Αύγουστο του 2008 και ΚΤΕΟ πέρασα τέλος Φεβρουαρίου του 2009 δ.λ.δ 7 μήνες αργότερα.
      Εγώ δεν πήρα χαρτιά πιστοποίησης γιατί ανέλαβε ο ίδιος να μου το περάσει ΚΤΕΟ.

      Μια και το jtg απ' ότι φαίνεται από τον Αριθμό Πρωτοκόλου (63282/4346/08) πιστοποιήθηκε μέσα στο 2008, ίσως αξίζει να ψάξεις στο Υπουργείο Μεταφορών την ακριβή ημερομηνία που έγινε αυτή, ώστε να δεις αν σου έκανε εγκατάσταση ενώ δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία του Υπουργείου (που κάποιες φορές παίρνει μήνες για διάφορους λόγους).
      Το σίγουρο πάντως είναι οτι υπήρχε πιστοποίηση στην Ιταλία το 2008, γιατί είχαν γίνει ήδη πολλές εγκαταστάσεις κι έχουν καταγραφεί στο forum του omniauto.it πολλά παράπονα...

      Kαλησπέρα σας,
      Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με αύτο το θέμα και για να είμαι ειλικρινής ούτε καν με ενδιαφέρει να το ψάξω.Ο λόγος που έκανα την εγγραφή μου σε αυτό το φόρουμ είναι η απαράδεκτη και άδικη συμπεριφορά του 'κυρίου'Μπίρμπου.
      Πιστεύω πως αντί να ασχολείται με απειλές θα ήταν καλύτερο να ζητήσει μια μεγάλη ' ΣΥΓΝΩΜΗ' όπως θα έκανε κάθε επαγγελματίας.
      Από την άλλη εάν εσάς σας ενδιαφέρει τόσο πολύ και έχετε κάποιο όφελος μπορείτε να το ψάξετε.Εμένα μου είναι παντελώς αδιάφορο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hlektra
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης jim4 έγραψε:

      Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.

      Για να βγει κάποια άκρη, παρακαλώ να μας πείτε ακριβή ημερομηνία εγκατάστασης, τόσο εσείς όσο και κάποιοι άλλοι που έβαλαν Icom jtg μέσα στο 2010. Συγκρίνοντας τις ημερομηνίες εγκατάστασης, χαρτιών ΚΤΕΟ, χρόνου αναμονής για την παροχή των χαρτιών, μπορεί να βγει αρχικά κάποιο συμπέρασμα.
      Από τα δελτία κοινοποίησης εγκρίσεων τύπου εξαρτημάτων LPG, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών (63282/4346/08) φαίνεται οτι από το 2008 είναι πιστοποιημένα τα μέρη του Icom jtg.
      Επομένως, ο μόνος άλλος λόγος που θα δικαιολογούσε κάποιο χρόνο αναμονής είναι ή να μην υπήρχε η άδεια πιστοποιημένου εγκαταστάτη (που σίγουρα υπήρχε) ή λόγω πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας να μην φρόντισαν εγκαίρως την παροχή όλης της χαρτούρας και τις θεωρήσεις πρωτοτύπων μέσω ΚΕΠ, κλπ. κλπ. ή τέλος, να υπήρχε πραγματικά κάποιο θέμα με την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου, που δεν επέτρεπε στον εγκαταστάτη να δώσει βεβαίωση οτι όλα είναι ΟΚ...

      εγω τοποθετησα το συστημα 10/7/2010 και χαρτι πιστοποιησης εδωσε μετα απο 1,5 μηνα.η δεξαμενη εχει ημερομηνια 1/2009.οσο για το φιλτρο η αντικατασταση ειναι καθε 30.000 χλμ και οχι καθε 10 οπως αναφερθηκε τουλαχιστον στο συστημα της icom.οσο για τον πνευμονα απλα δεν απασχολει αυτους που εχουν 5ης γενιας.καλημερα[/qu

      Καλημέρα σας
      Το σύστημα το πέρασα τον Αύγουστο του 2008 και ΚΤΕΟ πέρασα τέλος Φεβρουαρίου του 2009 δ.λ.δ 7 μήνες αργότερα.
      Εγώ δεν πήρα χαρτιά πιστοποίησης γιατί ανέλαβε ο ίδιος να μου το περάσει ΚΤΕΟ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hlektra
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης FADASMATAKI έγραψε:

      Για σας παίδες τις αυτοκινητοβιομηχανίας !

      Θα θελα να σας ενημερώσω σχετικά με το υγραέριο και τις εμπειρίες μου με αυτό !
      Αυτά που θα μάθετε εδώ θα σας χρησιμεύσουν πάρα πολύ έτσι ώστε να αποφύγετε τυχών λάθη στην επιλογή του συνεργείο σας !!!

      Έχω ένα Peugeot 307 αυτόματο, και επιδις έψαχνα πάντα να κάνω κάποια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου κατέληξα τελικά να βάλω υγραέριο. Από την αρχή που το έβαλα δεν μου έκανε κλικ με την πρώτη ματιά που λένε ¨) και αυτό γιατί ο μάστορας που το έβαλε ήταν μάστορας αρχ.... μάστορας. Το καλύτερο σύστημα υγραερίου είναι αυτό που ψεκάζει υγρό στον κινητήρα και όχι αέριο ! Το υγρού ψεκασμού δεν έχει καμία απώλεια στην απόδοση και καίει μόνο 6% παραπάνω από την βενζίνη έναντι τον κλασικών συστημάτων με εξαεροτη. έτσι και εγώ πριν 2 χρόνια τοποθέτησα το σύστημα από την ICOM που είναι ιταλικό και που τότε το είχε μόνο η Υγραεροκινηση στην Αθήνα !(http://www.ygraeriokinisi.gr/ ) Όταν τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι το σύστημα είναι το τέλειο και ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα, στο μεταξύ σε όλους που παίρνουν τηλέφωνο το ίδιο λέει και δεν αλλάζει ούτε τόνο, φοβερός τον παραδέχομαι σε αυτό μέχρι να πάρει τα λεφτά υπόψιν έτσι ¨) μετά το γυρνάει σιγά σιγά σαν τις γυναίκες μετά το γάμο άμα ξέρετε τι εννοώ ¨). Όταν πήγα τελικά μετά το ραντεβού είδα ότι δεν ήταν ο ίδιος που το περνούσε αλλά ένας από τους γιους του ο οποίος δεν σε αφήνει να τον κοιτάς τι κάνει στο αυτοκίνητο, αργότερα κατάλαβα ότι δεν σκαμπάζει Χριστό από προβλήματα που τυχών μπορεί να δημιουργηθούν κατά η μετά την τοποθέτηση του υγραερίου τα οποία τα δημιουργεί ο ίδιος. Έτσι λοιπών μου είπε να το αφήσω και να έρθω να το Πάρο μετά από 2 μέρες. Πήγα μετά από 2 μέρες και από την πρώτη στιγμή απογοητεύτηκα!

      1. σπασμένο πλαστικό παρμπρίζ
      2. καλώδια τοποθετημένα που ούτε ένας αρχάριος δεν θα μπορούσε να τα τοποθετήσει έτσι
      3. ο πόλος τις μπαταρίας δεν ήταν κουμπωμένος μετά το κατάλαβα στο δρόμο
      4. Η τάπα πίσω από το πεντάλ του γκαζιού δεν ήταν τοποθετημένη σωστά και έμπαινε θόρυβος στην καμπίνα τον επιβατών
      5. από κάτω από το αυτοκίνητο κρεμότανε ένα πλαστικό στον αέρα ( δεν είχαν τοποθετήσει μια βίδα.
      6. Το Cruse control δεν δούλευε σωστά γιατί έπαιρνε κατευθείαν ρεύμα από την BSI και αυτή μπερδευόταν,
      7. Είχε τοποθετήσει το ρελε παροχής ρεύματος του συστήματος υγραερίου μόνο για μόστρα δεν το είχε συνδέσει καν !
      8. Δεν μου ανέφερε καν να βάλλω μπουζί που είναι ιδικά για Υγραέριο έτσι ο κινητήρας κάπου κάπου και κατά την επιτάχυνση να κάνει διακοπές
      9. Δεν είχε τοποθετήσει τα σωστά μπεκ αλλά ούτε του σωστούς καλιμπραδόρους που χρειάζονται αυτά με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο μετά από 100χιλ. να ρετάρει κατά την εκκίνηση
      10. μετά από καιρό δημιουργήθηκε βραχυκύκλωμα γιατί ο αρχ........ μάστορας δεν είχε μονώσει 2 καλώδια που είχε κόψη !
      11. μετά τον 1,8 χρόνο χάλασε ένα μπεκ είχε μικροδιαροη, και δεν μπόρεσε να βρει την βλάβη λέγοντας μου ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο, καταλύτη, πολλαπλασιαστή και αισθητήρα εκκεντροφόρου ! έκλεισε το καπό χωρίς να με εξυπηρετήσει και με ανάγκασε να πάω Ιταλία να το φτιάξω το σύστημα όπου
        οι ιταλοί διέγνωσαν τι βλάβη και όλα διορθώθηκαν !
      12. δεν μου έστειλε πλήρης τα χαρτιά για το κτεο
      13. μετά από τα παράπονα μου στους ιταλούς δεν προσφέρετε να μου δόση καινούρια χαρτιά να περάσω κτεο με την δικαιολογία ότι διαγράφοντας εγώ τις ημερομηνίες στα χαρτιά για να περάσω κτεο έκανα πλαστογραφία και του πήρα την σφραγίδα
      14. Τα μισά από αυτά που ανέφερα εδώ πέρα έγιναν και στο αυτοκίνητο τις γυναίκας μου !!! Ένα RENO CLIO
        Χωρίς να σας πολυλογώ μετά από 2 χρόνια έγινα expert πάνω στο σύστημα υγραερίου τις Icom και το επιδιορθώνω μόνος μου ότι και να έχει ! Καλό σύστημα αλλά άντε βρες συνεργείο να στο περάσει σωστά !
        ελπίζω να βοήθησα με αυτό το άρθρο αρκετούς για τώρα και για το μέλλων !!!

      Kαλησπερα σας

      Η εταιρία μας είναι πιστοποιημένη από τον Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και από τις πρώτες στο χώρο με πείρα 30 ετων ,και με χιλιάδες εγκαταστάσεις και χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες.

      Τα λεγόμενα του χρηστή 'Matheos' δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
      Όπως είναι εμφανές και καταλαβαίνει ο καθένας, Η εγγραφή στο forum ,από τον συγκεκριμένο χρηστή έγινε με σκοπό με δόλο για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίων της εταιρίας μας, η όποια θα προχωρήσει σε μήνυση .

      Έχει ζητηθεί ήδη από τους διαχειριστές του φορουμ η αποστολή των στοιχείων του χρηστη 'Matheos' για αποδεικτικά στοιχειά.

      H εταιρία μας γωριζει τον συγκεκριμένο “κυριο» και από την πρώτη μέρα που παρέλαβε το όχημα του ,άλλαξε θέση στα εξαρτήματα και άλλαξε όλη την καλωδίωση όπου ήθελε αυτός με αποτέλεσμα την κακή λειτουργία του συστήματος. Αφού του έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις ότι θα κοπεί η εγγύηση σε περίπτωση που ξανασυμβεί αυτό, από το εξουσιοδοτημένο από το Ελληνικό υπουργείο μεταφορών και εκπαιδευμένο προσωπικό της εταιρίας μας, από την ICOM SPA. παρόλα αυτά το σύστημα διορθώθηκε. Στην συνεχεία ο κ.Γ.ματθαιος συνέχισε να πειράζει το σύστημα με αποτέλεσμα τα του κόψουμε την εγγύηση και να μην ξανά αναλάβουμε την επισκευή του οχήματος , όπως ορίζει η ICOM και κάθε σοβαρή εταιρία.
      Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί ο συγκεκριμένος κυριος αφού δεν έμεινε ικανοποιημένος από την δουλεία μας,ΓΙΑΤΙ εφερε και δευτερο οχημα (clio),και του εγκαταστήσαμε και πάλι σύστημα Υγραεριοκίνησης στην εταιρια μας?

      Επίσης η εταιρία μας εχει προχωρήσει ήδη σε μήνυση και τα στοιχειά-εγραφα είναι στα χεριά του δικηγόρου της εταιρίας μας , διοτι ο κ.Γ.Ματθαιος πλαστογράφησε την σφραγίδα και την υπογραφή της εταιρίας σε δημόσιο έγγραφο για την πιστοποίηση του οχήματος του στο ΚΤΕΟ.Τα πιστοποιητικά του είχαν διατεθεί από την παραλαβή του σχήματος του από εμάς και είχε ενημερωθεί ότι έχει χρονικό περιθώριο 7 ημερών όπως ορίζει ο Νόμος. Παρο αλλά αυτά θυμήθηκε να πάει ύστερα από 1 χρόνο με αποτέλεσμα όπως είναι λογικο να μην γίνουν δεκτά .Υστερα από όλα Μας απαίτησε να του στείλουμε τα έγραφα με courier αλλά όπως ορίζει ο νόμος αυτό είναι αδυνάτων διότι πρέπει να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος του αυτοκίνητου και να γραφτούν εκ νέου καινούργια κάτι όπου δεν έγινε ποτέ διότι ο «κυριος» αυτός λογικά βαριόταν να μας επισκεφτεί.

      Λυπόμαστε επισης πραγματικά γιατί ένα τόσο καλο forum που θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ κόσμο για την επιλογή ενός καλού συστήματος, γίνετε χώρος επίδοξων τυχάρπαστων-νεων εγκαταστατών οι όποιοι δεν έχουν κανένα απόλυτος πιστοποιητικό ούτε καμία απόλυτος ιδέα και εκπαιδευση για το 'τι'σημαινει υγραεριο,οι όποιοι χρησιμοποιώντας την ανωνυμία τους ψαρεύουν και παραπλανουν νεους πελάτες .

      Θα σας παρακαλέσουμε και πάλι να μην ξαναχρησιμοποιηθεί ξανά το όνομα της εταιρίας μας από ανωνύμους χρηστές .Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να προχωρήσει με όλες της απαραίτητες ενέργειες βάση νομού για την αποκατάσταση του ονόματος της.

      Με εκτίμηση
      Μπίρμπος Χρήστος
      ΥγραεριοΚίνηση AutoGas Hellas

      Καλησπέρα σας
      'κύριε' Μπίρμπο

      Δεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά επειδή δεν μου αρέσει η αδικία μπήκα και εγώ σε αυτό το τρυπάκι και αυτό που έχω να πω είναι ότι είστε πολύ άδικος.
      Τo Clio to έφερε γιατί ακριβώς σας εμπιστεύτηκε αλλά απ΄ότι αποδείχτηκε του φαιρθικατε πολύ σκάρτα.Μην νομίζετε ότι εγώ δεν είχα προβλήματα αλλά ευτυχώς που είχα τον Ματθαίο και τον κύριο Πατσέα δίπλα μου οι οποίοι με βοήθησαν πάρα πολύ.Αυτό που είπατε για το κτέο δεν αληθεύει γιατί και εγώ το δικό μου αυτοκίνητο το πέρασα κτέο μετά από ένα χρόνο γιατί δεν είχατε άδεια για κάποια εξαρτήματα της icom και μάλιστα σας το έφερα εσάς και μου το περάσατε κτέο διότι είχατε γνωστό σας στο κτέο του ελληνικού γιατί μόνη μου θα έβρισκα δυσκολία μου είπατε με αποτέλεσμα να μου κοστίσει 100 ευρώ παραπάνω απ΄ότι ήταν κανονικά.
      Λυπάμαι ειλικρινά για τη συμπεριφορά σας.Ένας επαγγελματίας δεν συμπεριφέρεται ποτέ κατά αυτόν τον τρόπο.

                                                                                                                             Με εκτίμηση Ηλεκτρα
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hlektra
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr