Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το κράτος ενδιαφέρεται για εναλλακτικές πηγές ενέργειας;!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το κράτος ενδιαφέρεται για εναλλακτικές πηγές ενέργειας;!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    35
    69
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Συναντήσεις Καραμανλή με Κ.Καββαθά και Μ.Γλέζο

      ΑΠΕ
      Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2004 12:33

      Ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου με το γνωστό δημοσιογράφο Κώστα Καββαθά ο οποίος ασχολείται με τα θέματα του αυτοκινήτου.

      Στη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της χρήσης αυτοκινήτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στη συνέχεια, ο κ.Καραμανλής είχε συνάντηση με τον Μανώλη Γλέζο,ο οποίος εξήλθε του Μεγάρου Μαξίμου χωρίς να κάνει δηλώσεις.

      Πηγή: Ναυτεμπορική. http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 969905.htm

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Συναντήσεις Καραμανλή με Κ.Καββαθά και Μ.Γλέζο

        ΑΠΕ
        Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2004 12:33

        Ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου με το γνωστό δημοσιογράφο Κώστα Καββαθά ο οποίος ασχολείται με τα θέματα του αυτοκινήτου.

        Στη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της χρήσης αυτοκινήτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στη συνέχεια, ο κ.Καραμανλής είχε συνάντηση με τον Μανώλη Γλέζο,ο οποίος εξήλθε του Μεγάρου Μαξίμου χωρίς να κάνει δηλώσεις.

        Πηγή: Ναυτεμπορική. http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 969905.htm

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Συναντήσεις Καραμανλή με Κ.Καββαθά και Μ.Γλέζο

          ΑΠΕ
          Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2004 12:33

          Ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου με το γνωστό δημοσιογράφο Κώστα Καββαθά ο οποίος ασχολείται με τα θέματα του αυτοκινήτου.

          Στη συνάντηση συζητήθηκε το θέμα της χρήσης αυτοκινήτων με εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στη συνέχεια, ο κ.Καραμανλής είχε συνάντηση με τον Μανώλη Γλέζο,ο οποίος εξήλθε του Μεγάρου Μαξίμου χωρίς να κάνει δηλώσεις.

          Πηγή: Ναυτεμπορική. http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 969905.htm

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tiger last edited by

            Ενδιαφερεται,ολοι ενδιαφερονται,το θεμα ειναι...ΜΠΟΡΕΙ;
            Η γραφειοκρατεία,τα συμφεροντα και η έλλειψη τεχνογνωσίας τρώνε λάχανο τις όποιες προσπάθειες..

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              georgetabs last edited by

              Σε τέτοια θέματα το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ μετράει, και όχι η προσπάθεια!
              Ίδωμεν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cliodriver last edited by

                Κύριοι, φοβάμαι ότι πρώτα θα τελειώσει το πετρέλαιο και μετά θα βρουν τις εναλλακτικές πηγές...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Και μόνο ότι συναντήθηκε ο πρωθυπουργός με τον ΚΚ μου φαίνεται σημαντικό βήμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gfon last edited by

                    Θελω να ελπιζω οτι ηταν θεμα της κουβεντας και η οδική ασφαλεια ...... που εξαρτατε αποκλειστικα απο εμας, και ειναι το σοβαροτερο μας προβλημα, και επονται τα υπολοιπα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                      Και μόνο ότι συναντήθηκε ο πρωθυπουργός με τον ΚΚ μου φαίνεται σημαντικό βήμα...

                      Έπρεπε να τον πάει και καμμιά βόλτα με κανένα γρήγορο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Αναρωτιέμαι μήπως το ερωτηματολόγιο για την οδική ασφάλεια στο site των 4Τροχών έχει κάποια σχέση με τη συνάντηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gfon last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:
                          Αναρωτιέμαι μήπως το ερωτηματολόγιο για την οδική ασφάλεια στο site των 4Τροχών έχει κάποια σχέση με τη συνάντηση.

                          Λες να το συμπληρωσε και ο Καραμανλης????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης GFON έγραψε:

                            Αναρωτιέμαι μήπως το ερωτηματολόγιο για την οδική ασφάλεια στο site των 4Τροχών έχει κάποια σχέση με τη συνάντηση.

                            Λες να το συμπληρωσε και ο Καραμανλης????

                            Τι ανάγκη έχει αυτός... Τον συνάντησα σήμερα το πρωί να κατεβαίνει σεμνά και ταπεινά τη Βασ. Σοφίας με Mercedes S500, 2 Audi A4 συνοδεία συν μία Yamaha TDM κάλυψη συν 2 ζητάδες μπροστά να ανοίγουν δρόμο. Και πήγαιναν (τους ακολούθησα για λίγο) με 90-100.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kostas-1970 last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              Αναρωτιέμαι μήπως το ερωτηματολόγιο για την οδική ασφάλεια στο site των 4Τροχών έχει κάποια σχέση με τη συνάντηση.

                              Λες να το συμπληρωσε και ο Καραμανλης????

                              Τι ανάγκη έχει αυτός... Τον συνάντησα σήμερα το πρωί να κατεβαίνει σεμνά και ταπεινά τη Βασ. Σοφίας με Mercedes S500, 2 Audi A4 συνοδεία συν μία Yamaha TDM κάλυψη συν 2 ζητάδες μπροστά να ανοίγουν δρόμο. Και πήγαιναν (τους ακολούθησα για λίγο) με 90-100.

                              Είναι μια σεμνή και ταπεινή κατάβαση.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                solar_energy last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Ôïí óõíÜíôçóá óÞìåñá ôï ðñùß íá êáôåâáßíåé óåìíÜ êáé ôáðåéíÜ ôç Âáó. Óïößáò ìå Mercedes S500, 2 Audi A4 óõíïäåßá óõí ìßá Yamaha TDM êÜëõøç óõí 2 æçôÜäåò ìðñïóôÜ íá áíïßãïõí äñüìï. Êáé ðÞãáéíáí (ôïõò áêïëïýèçóá ãéá ëßãï) ìå 90-100.

                                Åßóáé óßãïõñïò ïôé äÝí êáâáëïýóå ôç Yamaha êáé ïôé äÝí ôïí êõíçãïýóáí ìå ôéò Mercedes,Audi;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lord_rutherford last edited by

                                  Δυστυχώς έπρεπε ήδη να υπάρχουν άλλες άμεσα χρησιμοποιήσιμες πηγές ενέγειας σήμερα κιόλας. Έτσι δε θα είχαμε πρόβλημα ούτε με την τιμή του πετρελαίου, που αφού δε θα ήταν μονόδρομος, δε θα είχε ίδια τιμή. Τα ζόρια άρχισαν και έχουμε ξεφύγει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Παπάρια μπλέ ...

                                    Εδώ ρε σεις στην κορυφαία ανεμοδυναμικά χώρα της ευρώπης δεν δημιουργούνται ΚΑΝ οι προυποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας αιολικών πάρκων από πλευράς ΔΕΗ και λοιπών κρατικών φορέων ... αφού το δίκτυο της τερματίζει, τυχαία, μερικά χλμ πριν από τις ανεμοδυναμικά ενδιαφέρουσες περιοχές ... Ξέρετε πόσες ανέγκρυτες αιτήσεις ΙΔΙΩΤΩΝ υπάρχουν για εγκατάσταση ανεμογενητριών στην Ελλάδα? Εμείς βέβαια προτιμάμαι να καίμε λιγνήτες ...

                                    Τα ίδια με την βιομάζα, τα ίδια με τόσα άλλα ... Ξέρω ότι στο φόρουμ υπάρχει χρήστης που πρόσφατα είχε ασχοληθεί με το ζήτημα ώς πιθανός επενδυτής σε ένα αντίστοιχο πρότζεκτ (συνολικής αξίας πολλών 100άδων χιλιάδων ευρώ) ... Εύχομαι να γράψει εδώ και να μας ενημερώσει για τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ...

                                    Ελπίζω μόνον ο pilot να του είπε τίποτα για την Πετρελαιοκίνηση και την Αξιοποίηση του Αεροδρομίου του Ελληνικού ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      solar_energy last edited by

                                      Ïëïé ïé ôïõñßóôåò èáõìÜæïõí ôïí ëáìðåñü Þëéï ôçò ÷þñáò ìáò. Ãéáôß íá ìÞí åêìåôáëëåõüìáóôå ôá ðñïíüìéá ðïõ Ý÷ïõìå;

                                      http://www.japancorp.net/Article.Asp?Art_ID=8314
                                      http://www.japancorp.net/Article.Asp?Art_ID=4936
                                      http://www.japancorp.net/Article.Asp?Art_ID=7978

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bts last edited by

                                        Καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς πρόθεση να σχολιάσω θετικά ή αρνητικά την κατάσταση στη χώρα μας...

                                        Στο Λαύριο, υπάρχει εγκατάσταση για την παραγωγή υδρογόνου από αιολική ενέργεια (αιολικό πάρκο), ελεγχόμενη από το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Κ.Α.Π.Ε.). Υπάγεται σε ένα project της ΕΕ, όπως και η μοναδική αντίστοιχη μονάδα στην υπόλοιπη Ευρώπη, συγκεκριμένα στα Κανάρια Νησιά.

                                        Στόχος στο Αιολικό πάρκο του Λαυρίου είναι να δημιουργηθεί το πρώτο 'υδρογονάδικο'(κατά το βενζινάδικο) της Ευρώπης, όπου το υδρογόνο θα παράγεται με μηδενική εκπομπή ρύπων. Εκεί θα μπορούν να ανεφοδιάζονται οχήματα κυψελών καυσίμου. Βέβαια για να αποδειχτούν τα τελευταία οχήματα βιώσιμη λύση, πρέπει τα 'υδρογονάδικα' να γίνουν πολύ περισσότερα.

                                        Πρόκειται πάντως για αξιέπαινη προσπάθεια. Όπως σωστά προαναφέρθηκε, ζούμε σε μία χώρα ιδιαίτερα κατάλληλη για παραγωγή 'καθαρής' ενέργειας (κάτι που θα μας έκανε και λίγο πιο ανεξάρτητους) και είναι κρίμα να χάσουμε και αυτό το τραίνο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          puntofato last edited by

                                          Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:

                                          Εδώ ρε σεις στην κορυφαία ανεμοδυναμικά χώρα της ευρώπης δεν δημιουργούνται ΚΑΝ οι προυποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας αιολικών πάρκων από πλευράς ΔΕΗ και λοιπών κρατικών φορέων ... αφού το δίκτυο της τερματίζει, τυχαία, μερικά χλμ πριν από τις ανεμοδυναμικά ενδιαφέρουσες περιοχές ... Ξέρετε πόσες ανέγκρυτες αιτήσεις ΙΔΙΩΤΩΝ υπάρχουν για εγκατάσταση ανεμογενητριών στην Ελλάδα? Εμείς βέβαια προτιμάμαι να καίμε λιγνήτες ...

                                          Τα ίδια με την βιομάζα, τα ίδια με τόσα άλλα ... Ξέρω ότι στο φόρουμ υπάρχει χρήστης που πρόσφατα είχε ασχοληθεί με το ζήτημα ώς πιθανός επενδυτής σε ένα αντίστοιχο πρότζεκτ (συνολικής αξίας πολλών 100άδων χιλιάδων ευρώ) ... Εύχομαι να γράψει εδώ και να μας ενημερώσει για τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες ...

                                          Ελπίζω μόνον ο pilot να του είπε τίποτα για την Πετρελαιοκίνηση και την Αξιοποίηση του Αεροδρομίου του Ελληνικού ...

                                          Να προσθέσω ότι είναι απαράδεκτο σε μια χώρα σαν την δικιά μας να υπάρχει ταράτσα χωρίς ηλιακό θερμοσίφωνα. Το κράτος δεν δίνει κανένα απολύτως κίνητρο(ούτε φοροαπαλλαγή) ώστε κάποιος να προτιμήσει να εγκαταστήσει μία τέτοια συσκευή και να εξοικονομίσει κάποιους τόνους λιγνίτη το χρόνο. Αντ'αυτού μας προτείνουν φυσικό αέριο σαν την απόλυτη λύση λες και αυτό δεν κοστίζει ή δεν βγάζει καυσαέρια!
                                          Επίσης πριν κάποια χρόνια πριν ο πατέρας μου σχεδίασε και κατασκεύασε μία κατασκευή που πολλαπλασίαζε τις αποδόσεις των ηλιακών(είτε Φ/Β είτε θερμοσιφώνων). Τοτε ο ΕΟΜΜΕΧ διαφήμιζε ότι θα στήριζε νέες ιδέες. Ακόμα μας στηρίζει! Ευελπιστώ κάποια στιγμή να αναβιώσω την πατέντα του πατέρα μου και να συμβάλλω τα μέγιστα στη εξοικονόμηση ενέργειας προς όφελος της τσέπης των καταναλωτών(γιατί για το περιβάλλον δεν νοιάζεται κανείς).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lord_rutherford last edited by

                                            Είναι κρίμα να μην εκμεταλλευόμαστε τον αέρα και τον ήλιο. Εγώ διακρίνω 2 τρομερά προτερήματα όπως και όλοι σας μάλλον. Δεν τελειώνουν (θα μου πείτε κάποτε θα σβήσει ο ήλιος ) και δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον. Σαν ιδέα φανταστείτε τις ταράτσες των σπιτιών με ηλιακούς συλλέκτες και με 2-3 ανεμιστήρες. Γαμάτο. Αυτόνομη ενέργεια. Ούτε ΔΕΗ, ούτε πετρέλαιο, ούτε τιμές βαρελιου και τέτοια χαζά. Θέρμανση του σπιτιού με το ρεύμα, γυρνάς από τη δουλεια, βάζεις το αυτοκίνητο στο γκαράζ, ακουμπάει απο κάτω με τις ειδικές επαφές και φορτίζει από το ρεύμα του σπιτιού. Φυσικά και το αυτοκίνητο θα έχει ηλιοσυλλέκτες στην οροφή και το καπώ. Και μη μου πείτε οτι δε γίνεται, και οτι θα είναι ασχημα και οτι δε θα εχουν επιδόσεις. Τα κάρα παλια είχαν ξύλινες ρόδες και τώρα βάζουμε superleggara, παλιά καλύπτωνταν από ένα πανί και τώρα οι εταιρίες δίνουν 500 χρόνια αντισκωριακή προστασία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr