-
Συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο! Οι απαντήσεις, μαζί με αιτιολόγηση
1) Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
Οχι.
**2) Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
**
Όχι. Ο δάσκαλος μου ήταν εναντίον κάθε είδους λαδώματος λόγω αρχής. Όσο για τους εξεταστές, μάλλον ήμουν τυχερός.**3) Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Και εξηγούμαι: Θεωρώ οτι αυτός που θα πάει σε μια τέτοια σχολή, είναι ήδη 'ψαγμένος' με την οδήγηση, οπότε δεν αποτελεί δημόσιο κίνδυνο. Οι υπόλοιποι σνομπάρουν αυτές τις σχολές, είτε επειδή θεωρούν τους εαυτούς τους 'Σουμάχερ', είτε επειδή τις θεωρούν μόνο για 'ραλίστες' (το σκεπτικό 'φτού φτού, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα').**4) Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
**Ναί. Πιστεύω είναι το μόνο μέτρο που πραγματικά θα μειώσει τα ατυχήματα.
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Αυτοί που αγοράζουν τα περιοδικά είναι ήδη 'ψαγμένοι'. Preaching to the converted.6) Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
Ναί.
7) Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
Όχι. Συνήθως οδηγώ 20-30 χαω πάνω απο το όριο.
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
Ναί, άν και δεν συμφωνώ με την εκ νόμου επιβολή της.
9) Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
Όχι. Δέν μου αρέσει να πίνω γενικά.
10) Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
Κλιματισμό.
11) Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
Ναι.
12) Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Απάντησα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Είχα κάνει αυτή τη διαδρομή πρίν 2-3 χρόνια. Δέν ξέρω πώς είναι σήμερα. Τότε είχε κομμάτια χωρίς φωτισμό, κομμάτια με 1.5 λωρίδα, κομμάτια με κακή άσφαλτο, κτλ.
13) Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Ανθρώπινος παράγοντας.
14) Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
Oδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
-
Συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο! Οι απαντήσεις, μαζί με αιτιολόγηση
1) Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
Οχι.
**2) Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
**
Όχι. Ο δάσκαλος μου ήταν εναντίον κάθε είδους λαδώματος λόγω αρχής. Όσο για τους εξεταστές, μάλλον ήμουν τυχερός.**3) Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Και εξηγούμαι: Θεωρώ οτι αυτός που θα πάει σε μια τέτοια σχολή, είναι ήδη 'ψαγμένος' με την οδήγηση, οπότε δεν αποτελεί δημόσιο κίνδυνο. Οι υπόλοιποι σνομπάρουν αυτές τις σχολές, είτε επειδή θεωρούν τους εαυτούς τους 'Σουμάχερ', είτε επειδή τις θεωρούν μόνο για 'ραλίστες' (το σκεπτικό 'φτού φτού, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα').**4) Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
**Ναί. Πιστεύω είναι το μόνο μέτρο που πραγματικά θα μειώσει τα ατυχήματα.
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Αυτοί που αγοράζουν τα περιοδικά είναι ήδη 'ψαγμένοι'. Preaching to the converted.6) Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
Ναί.
7) Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
Όχι. Συνήθως οδηγώ 20-30 χαω πάνω απο το όριο.
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
Ναί, άν και δεν συμφωνώ με την εκ νόμου επιβολή της.
9) Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
Όχι. Δέν μου αρέσει να πίνω γενικά.
10) Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
Κλιματισμό.
11) Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
Ναι.
12) Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Απάντησα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Είχα κάνει αυτή τη διαδρομή πρίν 2-3 χρόνια. Δέν ξέρω πώς είναι σήμερα. Τότε είχε κομμάτια χωρίς φωτισμό, κομμάτια με 1.5 λωρίδα, κομμάτια με κακή άσφαλτο, κτλ.
13) Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Ανθρώπινος παράγοντας.
14) Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
Oδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
-
Συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο! Οι απαντήσεις, μαζί με αιτιολόγηση
1) Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
Οχι.
**2) Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
**
Όχι. Ο δάσκαλος μου ήταν εναντίον κάθε είδους λαδώματος λόγω αρχής. Όσο για τους εξεταστές, μάλλον ήμουν τυχερός.**3) Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Και εξηγούμαι: Θεωρώ οτι αυτός που θα πάει σε μια τέτοια σχολή, είναι ήδη 'ψαγμένος' με την οδήγηση, οπότε δεν αποτελεί δημόσιο κίνδυνο. Οι υπόλοιποι σνομπάρουν αυτές τις σχολές, είτε επειδή θεωρούν τους εαυτούς τους 'Σουμάχερ', είτε επειδή τις θεωρούν μόνο για 'ραλίστες' (το σκεπτικό 'φτού φτού, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα').**4) Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
**Ναί. Πιστεύω είναι το μόνο μέτρο που πραγματικά θα μειώσει τα ατυχήματα.
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Αυτοί που αγοράζουν τα περιοδικά είναι ήδη 'ψαγμένοι'. Preaching to the converted.6) Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
Ναί.
7) Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
Όχι. Συνήθως οδηγώ 20-30 χαω πάνω απο το όριο.
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
Ναί, άν και δεν συμφωνώ με την εκ νόμου επιβολή της.
9) Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
Όχι. Δέν μου αρέσει να πίνω γενικά.
10) Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
Κλιματισμό.
11) Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
Ναι.
12) Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Απάντησα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Είχα κάνει αυτή τη διαδρομή πρίν 2-3 χρόνια. Δέν ξέρω πώς είναι σήμερα. Τότε είχε κομμάτια χωρίς φωτισμό, κομμάτια με 1.5 λωρίδα, κομμάτια με κακή άσφαλτο, κτλ.
13) Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Ανθρώπινος παράγοντας.
14) Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
Oδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
-
Πού βρίσκεται αυτό τό ερωτηματολόγιο;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Αυτοί που αγοράζουν τα περιοδικά είναι ήδη 'ψαγμένοι'. Preaching to the converted.Επειδή το ανέφερες και στις σχολές οδήγησης, νομίζω κάνεις λάθος.
Περιοδικά διαβάζουν και αυτοί που θέλουν απλά να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, ενώ και στις δύο περιπτώσεις (περιοδικά και σχολές) βελτιώνεται τουλάχιστον η οδική συμπεριφορά αυτών που συμμετέχουν/διαβάζουν και παράλληλα σε συζητήσεις με άλλους βοηθούν εμμέσως και την δική τους οδική συμπεριφορά (spill-over benefit).
Σωστότερο θα ήταν να έχεις πει 'βοηθά αλλά λίγο'.
-
Παιδιά,επειδή πέρυσι παρακολούθησα τό safetrack,μπορώ νά πώ ότι,κάποιες 'ασκήσεις' έχουν νά διδάξουν πολλά,ακόμα καί σέ οδηγούς αγώνων.
Εκτός αυτού,όση θεωρεία καί νά κατέχεις,η επανάληψη τών ασκήσεων,μέ τήν καθοδήγηση τών ''ειδικών' θά σέ κάνει νά τήν εμπεδώσεις. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πού βρίσκεται αυτό τό ερωτηματολόγιο;Το βγάζει σαν banner στην κορυφή της σελίδας κατα διαστήματα:
http://www.4troxoi.gr/special/041014_search/ -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Αυτοί που αγοράζουν τα περιοδικά είναι ήδη 'ψαγμένοι'. Preaching to the converted.Επειδή το ανέφερες και στις σχολές οδήγησης, νομίζω κάνεις λάθος.
Περιοδικά διαβάζουν και αυτοί που θέλουν απλά να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, ενώ και στις δύο περιπτώσεις (περιοδικά και σχολές) βελτιώνεται τουλάχιστον η οδική συμπεριφορά αυτών που συμμετέχουν/διαβάζουν και παράλληλα σε συζητήσεις με άλλους βοηθούν εμμέσως και την δική τους οδική συμπεριφορά (spill-over benefit).
Σωστότερο θα ήταν να έχεις πει 'βοηθά αλλά λίγο'.
Επειδή το ερωτηματολόγιο δεν ξεκαθαρίζει σε ποια περιοδικά αναφέρεται, εγώ θα έλεγα πως μάλλον κακό κάνει ο ειδικός τύπος στο σύνολό του αν συμπεριλάβουμε σε αυτόν και τα διάφορα MAX POWER, BURNOUT κτλ. Όντως τα αξιοπρεπή τα διαβάζουν οι ψαγμένοι και βελτιώνονται έστω και ελάχιστα αλλά όσοι διαβάζουν τα 'άλλα' μάλλον πολύ χειρότεροι γίνονται.
-
Δέν διαφωνώ για το Safetrack ή τα περιοδικά, όμως το πρόβλημα είναι οτι δεν είναι 'μαζικά'. Υπάρχει μεγάλη μερίδα του κοινού που δεν τους αγγίζει. Αντίθετα, πιστεύω οτι η κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό μέτρο.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Αυτοί που αγοράζουν τα περιοδικά είναι ήδη 'ψαγμένοι'. Preaching to the converted.Επειδή το ανέφερες και στις σχολές οδήγησης, νομίζω κάνεις λάθος.
Περιοδικά διαβάζουν και αυτοί που θέλουν απλά να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, ενώ και στις δύο περιπτώσεις (περιοδικά και σχολές) βελτιώνεται τουλάχιστον η οδική συμπεριφορά αυτών που συμμετέχουν/διαβάζουν και παράλληλα σε συζητήσεις με άλλους βοηθούν εμμέσως και την δική τους οδική συμπεριφορά (spill-over benefit).
Σωστότερο θα ήταν να έχεις πει 'βοηθά αλλά λίγο'.
Επειδή το ερωτηματολόγιο δεν ξεκαθαρίζει σε ποια περιοδικά αναφέρεται, εγώ θα έλεγα πως μάλλον κακό κάνει ο ειδικός τύπος στο σύνολό του αν συμπεριλάβουμε σε αυτόν και τα διάφορα MAX POWER, BURNOUT κτλ. Όντως τα αξιοπρεπή τα διαβάζουν οι ψαγμένοι και βελτιώνονται έστω και ελάχιστα αλλά όσοι διαβάζουν τα 'άλλα' μάλλον πολύ χειρότεροι γίνονται.
Μαζι σου. Και εγω εχι απαντησα εχοντας υποψην αυτα ακριβως τα περιοδικα.
Θα χαρακτιριζα το ερωτηματολογιο 'λαθος' Πολλες απαντησεις δεν εινια για ενα μονο 'ναι ή οχι', θα επρεπε να εχει διαφορετικο στησιμο. Διοτι οπως ολοι οι παραπανω ειπατε θα βγει οτι τα περιοδικα και το safetrak ειναι αχρηστα.....
Και στα δυο οχι ψηφισα by the way -
1) Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
Οχι. Μάλλον θεωρώ πως είναι πλήρως ανεκπαίδευτοι, και το μόνο που τους διαχωρίζει με την 'τάμπουλα ράζα' είναι πως αυτοί δεν είναι αμαθείς, αλλά ημιμαθείς (κακομαθείς) με ένα τεράστιο ΕΓΩ
**2) Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
**
Όχι. Το είχα ξεκαθαρίσει εξ'αρχής: Πάρε μου και το σπίτι μου ακόμα σε μαήματα, αλλά θα περάσω με την πρώτη, στα 18 μου (ήμουν 17 ακόμα) και χωρίς να λαδώσω. Όπερ και εγένετο.**3) Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Ναι. Αρκεί να πιστέψουμ περισσότεροι σε αυτές.**4) Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
**Ναί. Η Παιδεία μόνο θα βοηθήσει. Ο διαχωρισμός της ζούγκλας και του πολιτισμού είναι η παιδεία.
**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι. Με άρθρα για κόντρες, κάνονμπολ ή ατάκες με περιεχόμενο ουσιαστικά 'εμείς βγάζουμε τα μάτια μας σε δημόσιο δρόμο, αλλά με ελεγχόμενες συνθήκες (όταν και σε αγώνα βγαίνουν τα ντάτσουν ανάποδα στην ειδική από το πουθενά!!) αλλά εσείς μην τα δοκιμάσετε', ΠΟΛΥ πιο κακό κάνουν παρά καλό...6) Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
Όχι. Ο Μπαμπούλας δεν μπορεί να υποκαταστήσει το Δάσκαλο.
7) Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
Όχι. Συνήθως είμαι πιο γρήγορος, αλλά όχι παράλογα, ενώ πολλές φορές ανάλογα τις συνθήκες και τα όρια είμαι πιο αργός γιατί θα ήταν αυτοκτονία να τηρήσω κάποια όρια...
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
Ναί, και κράνος και μπουφάν στη μηχανή και συμφωνώ με την χρήση τους σε όλους τους επιβάτες.
9) Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
Όχι. Δέν πίνω σχεδόν ποτέ.
10) Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
Κλιματισμό.
11) Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
Ναι.
12) Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Κόρινθος Πάτρα, αν και Αντίριο Ηγουμενίτσα πρέπει να είναι τρισχειρότερο... Λόγω φόρτου κίνησης όμως και 'πόρτας στην Ευρώπη' Κόρινθος - Πάτρα...
13) Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Ανθρώπινος παράγοντας. Είτε στην οδήγηση, είτε στην κατασκευή τν δρόμων. ΤΟΣΟ συχνά που τους φτιάχνουν, ούτε στην Γερμανία, και οι αρχικές προδιαγραφές δεν είναι κακές. Αλλά εδώ είναι κακή ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Όπως και οι οδηγοί είναι άσχετοι, αγενείς και απαράδεκτοι στην συντριπτική πλειοψηφία. Μόνο ανθρώπινος παράγοντας λοιπόν.
14) Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
ΣΤΟΠ και κόκκινα φανάρια. Έχω πάθει δυστυχώς με το αμάξι, και τώρα με το σκούτερ ΤΡΕΜΩ...
-
Ορίστε τι είναι ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ και τι ΦΥΛΛΑΔΑ!
Είναι σαν να κάνουμε σύγκριση το Ciao με το National Geographic!
Μπορεί και τα δύο να έχουν αφιέρωμα για την Μύκονο αλλά .....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όντως τα αξιοπρεπή τα διαβάζουν οι ψαγμένοι και βελτιώνονται έστω και ελάχιστα αλλά όσοι διαβάζουν τα 'άλλα' μάλλον πολύ χειρότεροι γίνονται.Ακόμα και να μην γίνονται χειρότεροι στην οδήγηση, σίγουρα χειροτερεύουν στην ορθογραφία!
Έτυχε μια δυό φορές ένα από δαύτα στα χέρια μου και στραμπούληξα τα μάτια μου!!!
Χώρια που κάθε δεύτερη σελίδα έχουν και από μια ξώβυζη να μοστράρει πάνω σε κανα... πρησμένο Manta (ουάου)!!!
Είναι για γέλια οι τύποι.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πού βρίσκεται αυτό τό ερωτηματολόγιο; -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πού βρίσκεται αυτό τό ερωτηματολόγιο;
Μάλιστα.Τό συμπλήρωσα μόλις,αλλά πού βάλατε τά σχόλιά σας;
-
1) Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
Οχι και οι στατιστικές αλλά και η εικόνα στους δρόμους αρκούν ως απόδειξη.
**2) Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
**
Όχι, χωρίς να χρειαστεί να πω ο,τιδήποτε.**3) Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Ναι, αρκεί να προωθηθούν και σε οδηγούς που δεν θα πάνε από μόνοι τους (π.χ. σαν παροχή από ιδιωτικές εταιρείες προς τους εργαζόμενούς τους που έχουν εταιρικά αυτοκίνητα)**4) Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
**
Ναί, ως και να αντιστρέψουν πλήρως την υπάρχουσα εικόνα.**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Όχι για τους λόγους που ανέφερα ήδη.6) Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
Ναι αν είναι λογική, ανεκτική όπου πρέπει και αμείλικτη όταν χρειάζεται. Αλλά βέβαια πάντα πρέπει να προηγείται η πρόληψη.
7) Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
Έξω από την πόλη όχι, εκτός κι αν είμαι σχετικά κουρασμένος ή στενοχωρημένος. Εκτός κι αν καταλάβω πως στην συγκεκριμένη περιοχή τα όρια είναι σωστά (πολύ σπάνιο αλλά έχει συμβεί). Μέσα στην πόλη απλά ακολουθώ την υπόλοιπη κυκλοφορία.
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
Ναί, ακόμα και για 20 μέτρα.
9) Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
Όχι. Αν θέλω να πιω θα αφήσω το αυτοκίνητο στο σπίτι.
10) Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
ABS. Τον κλιματισμό σπάνια τον χρησιμοποιώ ενώ το ABS με έχει σώσει.
Απ'την άλλη αν αντί για ABS βάζατε ESP η απάντηση θα αντιστρεφόταν.11) Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
Ναι.
12) Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Κόρινθος-Πάτρα.
13) Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Ανθρώπινος παράγοντας. Πώς μπορεί να 'φταίνε' τα άψυχα αντικείμενα;! :roll:
14) Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
ΣΤΟΠ και κόκκινα φανάρια. Έχει σκοτωθεί και σακατευτεί πολύς κόσμος μέσα στην πόλη από αυτό, άλλο που δεν τα μαθαίνουμε επειδή δεν ανεβαίνουν οι ακροαματικότητες. Το χειρότερο είναι ότι είναι πρακτικά αδύνατο να φυλαχτείς από κάποιον που παραβιάζει κόκκινο/στοπ όσο καλός οδηγός κι αν είσαι αφού τον βλέπεις όταν είναι ήδη αργά.
-
ΕΡΕΥΝΑ 4T ΓIA THN ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Φύλλo: Άνδρας Γυναίκα ....................................
Ηλικία: 18-24 25-34 35-45 45 ετών και άνω ....................................
Kάτοχος διπλώματος: 0-5 5-10 10 έτη και άνω ....................................
Kάτοχος αυτοκινήτου: έως 75 75-100 100-150 150 ίππων και άνω ....................................- Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
ΝΑΙ OXI
-Οχι βεβαια....Απαιτουνται ριζικες τομες στο ολο συστημα..
- Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
ΝΑΙ OXI
-Οχι.Ο δασκαλος ηταν βεβαιος οτι θα το επαιρνα με την πρωτη(οπερ κ εγενετο).Στην κοπελα μου και σε φιλους μου ομως τους προταθηκε...
- Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
ΝΑΙ OXI
-Ναι..Σιγουρα συμβαλλουν στην βελτιωση της ασφαλειας....Δεν εχει σχεση το αν εισαι νεος οδηγος η πεπειραμενος...Υπαρχουν παντοτε πραγματα που δεν γνωριζεις...
- Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
ΝΑΙ OXI
-Ναι.
- Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
ΝΑΙ OXI
-Ναι.
Βεβαια η ερωτηση αυτη θα επρεπε να ειχε περισσοτερες απαντησεις...Καποια περιοδικα συμβαλλουν.Αλλα αντιθετως δεν συμβαλλουν..- Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
ΝΑΙ OXI
-Οχι.Η αστυνομευση στην τωρινη μορφη της εχει χαρακτηρα καθαρα φοροεισπρακτικο και οχι συμβουλευτικο/προστατευτικο....
- Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
ΝΑΙ OXI
-Οχι.Και αυτη η ερωτηση κατ'εμε επρεπε να εχει και αλλες πιθανες απαντησεις...Καποια ορια ειναι εντελως παραλογα..Δοκιμαστε να τηρησετε το οριο ταχυτητας στην εθνικη οδο Τριπολεως-Κορινθου και τα ξαναλεμε..Την μια φορα που ορκιστηκα να το κανω κινδυνεψα να αποκοιμηθω στο τιμονι....Δεξια λωριδα με νεκρα και παταγα φρενο για να μην υπερβω το οριο!!!!!!!!!Ασφαλως υπαρχουν και αλλα παρομοια παραδειγματα.
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
ΝΑΙ OXI-Ναι.Παντοτε οπου και να παω....Αρχισα να εφαρμοζω και το ζωνη στους πισω επιβατες πλεον...
- Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
ΝΑΙ OXI
-Οχι.Οταν ξερω οτι θα οδηγησω δεν πινω ποτε παρα μονο ενα ποτηρι light οινοπνευματωδους.
- Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
ABS A/C
-Αυτη η ερωτηση ειναι πιστευω off topic γιατι ολα τα καινουργια αυτοκινητα εχουν abs στον στανταρ εξοπλισμο...Αν δεν ειχε παντως θα προτιμουσα abs.
- Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
ΝΑΙ OXI
-Ναι.Το προσεχω οσο τιποτε αλλο στο κοσμο..
- Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Αθήνα-Θεσσαλονίκη
Αθήνα-Κόρινθος
Κόρινθος-Πάτρα
Κόρινθος-Τρίπολη
-Σε αρκετα σημεια το οδικο δικτυο ειναι επικινδυνο...Παντως ψηφισα Αθηνα-Θεσσαλονικη λογω της περισσοτερης ωρας του ταξιδιου,συνεπως αυξημενοι κινδυνοι...
- Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Κατάσταση δρόμων
Κατάσταση αυτοκινήτων
Ανθρώπινος παράγοντας
-Θα επρεπε να υπαρχει μια απαντηση ολα τα ανωτερω...Ψηφισα την κατασταση των δρομων αλλα τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα θα επρεπε να εβαζα το ανθρωπινος παραγοντας...
- Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
Υπερβολική ταχύτητα
Παραβίαση φωτεινού σηματοδότη/STOP
Αντικανονική προσπέραση
Oδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
-Οδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ,γιατι περικλειει ολα τα υπολοιπα...Αν εισαι μεθυσμενος και αντικανονικη προσπεραση θα κανεις και παραβιαση σηματοδοτη,αλλα και υπερβολικη ταχυτητα θα αναπτυξεις....
- Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
-
1) Θεωρείτε επαρκή την εκπαίδευση των υποψήφιων οδηγών;
Οχι βέβαια
**2) Όταν δώσατε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης, σας προτάθηκε η απόκτησή του με έμμεσο τρόπο;
**
Οχι (και ούτε θα μ΄ ενδιέφερε κάτι τέτοιο)**3) Θεωρείτε ότι οι σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως το 4T Safetrack, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Ναι, ακόμα και όσοι συνειδητοποιημένοι πηγαίνουν σίγουρα γίνονται καλύτεροι οδηγοί. Συν όσους πηγαίνουν ενώ κανονικά δεν θα πήγαιναν (πχ. το έκανα δώρο στη γυναίκα μου , από Δημόσιους οργανισμούς, εταιρίες κτλ.) Συνεπώς κέρδος είναι, έστω και μικρό.**4) Πιστεύετε ότι τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο μπορούν μελλοντικά να βελτιώσουν την κυκλοφοριακή συμπεριφορά των Eλλήνων οδηγών και πεζών;
**
Προφανώς. Αρκεί να μην είναι στη σημερινή τους μορφή, ένας τροχονόμος να μιλάει στα παιδάκια. Από το ένα αυτί τους μπαίνουν από το άλλο τους βγαίνουν...**5) Πιστεύετε ότι τα περιοδικά αυτοκινήτου συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας;
**
Οχι, διότι όσο καλό κάνουν κάποια άλλο τόσο κακό κάνουν κάποια άλλα. Και όσο να ΄ναι αναγκαστικά προωθούν πρότυπα (πχ. γρήγορα αυτοκίνητα) ή συμπεριφορές (πχ. δοκιμή 'στα όρια') που δεν είναι όλοι οι αναγνώστες τους αρκετά συνειδητοποιημένοι και ώριμοι ώστε να τα αντιληφθούν στην πραγματική τους διάσταση.6) Πιστεύετε ότι η αστυνόμευση μπορεί να περιορίσει τα ατυχήματα;
Ναι αν είναι ουσίας. Τι να κάνω την αστυνόμευση για υπέρβαση του ορίου κατά 20 χλμ. αν μένουν ατιμώρητα άλλα εγκλήματα
7) Tηρείτε τα όρια ταχύτητας στους δρόμους;
Μέσα στην πόλη γενικά ναι. Εκτός πόλης σχεδόν ποτέ
Φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας;
Ναι και κράνος επίσης
9) Έχετε οδηγήσει ποτέ σε κατάσταση μέθης;
Οχι, έτσι και αλλιώς δεν πίνω
10) Προτιμάτε ABS ή κλιματισμό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο;
ABS.
11) Τηρείτε το πρόγραμμα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου σας;
Ναι.
12) Ποιο θεωρείτε πιο επικίνδυνο τμήμα του οδικού δικτύου;
Κόρινθος-Πάτρα. Μακράν!
13) Ποια θεωρείτε ως σημαντικότερη αιτία ατυχημάτων;
Ανθρώπινος παράγοντας
14) Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο επικίνδυνη παράβαση;
ΣΤΟΠ και κόκκινα φανάρια. Οι άλλες είναι δυνητικά επικίνδυνες αλλά η συγκεκριμένη είναι εγκληματική (ιδίως με μοτοσυκλετιστές, ποδηλάτες και πεζούς)
-
Αστείο το ερωτηματολόγιο και προφανώς κατασκευασμένο από κάποιον που όχι μόνο δεν ξέρει πως να φτιάχνει ερωτηματολόγια, αλλά δεν διαθέτει και στοιχειώδη λογική να δει ότι υπάρχει πρόβλημα με την διατύπωση των ερωτήσεων (δεν είναι και επιστήμη δα).
Μου άρεσε η ερώτηση ABS ή κλιματισμό!
Άραγε τι δείχνει αυτή η ερώτηση; -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Αστείο το ερωτηματολόγιο και προφανώς κατασκευασμένο από κάποιον που όχι μόνο δεν ξέρει πως να φτιάχνει ερωτηματολόγια, αλλά δεν διαθέτει και στοιχειώδη λογική να δει ότι υπάρχει πρόβλημα με την διατύπωση των ερωτήσεων (δεν είναι και επιστήμη δα).Μου άρεσε η ερώτηση ABS ή κλιματισμό!
Άραγε τι δείχνει αυτή η ερώτηση;Θεωρω αυτην την ερωτηση την καλυτερη του ερωτηματολογιου.
Δειχνει αν ενδιαφερεσαι περισσοτερο για την ανεση ή την ασφαλεια σου.
Ερωτηματολόγιο 4Τροχών