-
Για το 207 τα είχα βρεί edit: 557 ευρώ.
Ιδιαίτερο εννοώ ότι δεν είναι απλό αμορτισέρ. Έχει το κάτι παραπάνω. Για να μην τα εξηγώ εγώ όμως..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για το 207 τα είχα βρεί edit: 557 ευρώ.
Ιδιαίτερο εννοώ ότι δεν είναι απλό αμορτισέρ. Έχει το κάτι παραπάνω. Για να μην τα εξηγώ εγώ όμως..
650
Ευχαριστω!
-
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Φρέσκο http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=281233&cid=12τώρα μάλιστα
Εεε ρε τα λαμογια οι Ιταλοί. Βρήκαν κινητήρα βολικό και θα τον βάλουν μέχρι και στην Lancia Thema Θα βρωμίσει λιγάκι ο τόπος απο ΜιΤες αλλά νταξ, άμα είναι να μην πληρώνεις στους κλέφτες (κράτος) τέλη, στα κομμάτια να πάει. -
Μήπως μπορεί κάποιος παιδιά να βοηθήσει, που μπορώ να βρώ το κόστος των service από τις TB Mito,; ευχαριστώ.
-
Καλησπερα.
Ειμαι σχεδον ετοιμος να παραγγειλω την mito σε εκδοση progression 1.3 jtdm 2
Σε αυτην την εκδοση οι ζαντες ειναι extra.
Μου αρεσουν πολυ οι 17αρες και οι elegante κ αυτες της 8c .
Ομωσ ο πωλητης μου ειπε πως θα κοπανανε πολυ κ θα με ταλαιπωρησουν.
Οποτε μενουν οι 16 αρες που κοστιζουν 420 ευρω και ειναι αυτες που εχει η distinctive στανταρ.
Ομως δεν μπορω να πω οτι με τρελαινουν και για αυτο σκεφτομαι για aftermarket.
Ξερει κανεις να μου προτεινει κανενα σχεδιο που να ταιριαζει με το αμαξι κ να μην ειναι καγκουρικο.
Θα μου αρεζε καποια με πολλες ακτινες οπως η elegante η 17αρα.
Ισως καποια replica ζαντα alfa romeo σε 16 αρα?
Επισης γινευαι να μου πει καποιος που φοραει 17αρες πως συμπεριφερεται το αμαξι?
Ευχαριστω προκαταβολικα! -
Μακακίες των πωλητών. Μια χαρά είναι οι 17αρες και εκτός από εμφάνιση προσφέρουν και κράτημα. Το κοπάνημα είναι ανεκτό. Κακώς τον ακούς χωρίς να έχεις ιδία άποψη. Ζήτα να οδηγήσεις μια Mito (ή έστω Punto) με 17αρια να δεις από μόνος σου αν σου κάνει η όχι!
-
Καλά δεν είναι και τόσο μακακίες. Και στην τελική αυτόν τον συμφέρει να βάλει 17' εκτός αν είναι κάτι ετοιμοπαράδοτο.
Εγώ από σύγκριση με 17' στην 147 και 16' στο Astra μπορώ να πω ότι υπάρχει διαφορά στο κοπάνημα. -
Κανε test drive και διάλεξε αυτο που σε βολεύει.
Ο κάθε άνθρωπος έχει και άλλη αντοχή στο κοπανημα. Εγώ σε Type R FN2 φίλου με 19αρες μια χαρα άνετα ένιωθα. Άλλοι ούτε 10 μέτρα δε θα έκαναν.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καλά δεν είναι και τόσο μακακίες. Και στην τελική αυτόν τον συμφέρει να βάλει 17' εκτός αν είναι κάτι ετοιμοπαράδοτο.
Εγώ από σύγκριση με 17' στην 147 και 16' στο Astra μπορώ να πω ότι υπάρχει διαφορά στο κοπάνημα.Κι εγώ υποψιάζομαι ότι έχει κάτι ετοιμοπαράδοτο και θέλει να το σπρώξει. Βέβαια μιλάμε για diesel οπότε και πάλι λίγο δύσκολο το βλέπω χει στοκ...
Προσωπικά, πάντως, έχω οδηγήσει 3 Mito με 17ρια και 1 με 18αρια και τις βρήκα όλες ικανοποιητικές στο θέμα άνεση-κοπάνημα. Ακόμα και τα 18αρια είναι ανεκτά για τα γούστα μου και η αλήθεια είναι ότι δεν γουστάρω τα αυτοκίνητα-τραπέζια. -
Παραγγελεια θα κανω οποτε δεν τιθεται θεμα να θελει να ξεφορτωθει καποιο με 16 αρες
Οδηγησα το qv με 17αρες αλλα ειχε ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση.
Ειλικρινα το αμαξι ηταν σαν χαλι. Απιστευτα ανετο κ δεν κοπανουσε καθολου.
Αν ηταν ετσι κ με την απλη αναρτηση οι 17αρες δεν θα το σκεφτομουν καθολου.
Το scirocco που οδηγαω με 17 αρες ειναι κουτσουρο μπροστα του.
Δυστυχως το αλλο test drive που εχει ειναι με 16 αρες που ηδη εχω οδηγησει κ μου φανηκε μια χαρα.
Για αυτο ηθελα κ την γνωμη κατοχων -
Οπότε μην το σκέφτεσαι. Αφού έχεις οδηγήσει 17ρες και σου κάνει, βάλτου τις 17αρες να δείξει το αμάξι. Με την ηλεκτρονική ανάρτηση μην κολλάς, μικρές οι διαφορές με τη συμβατική στο θέμα αυτό.
-
Παίζει και ρόλο το προφίλ. Τα καινούρια 17' νομίζω έχουν μεγαλύτερο προφίλ από 45 που έχουν τα δικά μου.
16' vs 17' έχουν ως εξής (αν βγάλουμε έξω το θέμα άνεση):
16: Κατανάλωση, καλύτερες επιδόσεις σε ευθεία, πιο φτηνή η αλλαγή ελαστικών
17: Σημαντικά καλύτερη συμπεριφορά και κράτημα σε γρήγορη οδήγηση, αισθητική εικόνα (αν και οι 16' δεν είναι τόσο κακές)Διαλέγεις και παίρνεις. Αν και για τη ροπή του diesel και με δεδομένη την οικονομία από το μοτέρ, νομίζω ότι τα 17' είναι καλύτερη επιλογή.
-
215/45/17 είναι τα 17αρια στη Μιτο. Κατά τη γνώμη μου το αμάξι δείχνει λίγο παράταιρο με 16αρες γιατί έχει μεγάλους θόλους. Επίσης ο φίλος λέει ότι πάει για progression οπότε θα είναι ούτως ή άλλως 'φτωχό' εμφανισιακά, τουλάχιστον ας βάλει τις ζάντες να το αναδείξει λίγο. Κατ' εμέ, βέβαια, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κινηθεί κάποιος για progression αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...
-
Progression με distinctive εχουν 1300 ευρω διαφορα κ δεν θελω να ξεφυγω πολυ στα λεφτα γιατι θελω να βαλω καποια αλλα extra.
Λεω να βαλω τον sport πισω προφυλακτηρα , την αεροτομη που αναγκστικα παει με τον προφυλακτηρα,υποβραχιονιο, χρωμιωμενη αποληξη εξατμισης κ ειτε 16 αρες ή 17 αρες.
Χρωμα rosso alfa ή blu tornado. -
Τα μισά από αυτά που θες (+κάποια άλλα) τα έχει στάνταρ η distinctive. Σίγουρα σε συμφέρει να τα βάλεις μεμονωμένα? Μήπως επίσης να κοιτάξεις όλο το sport pack 17'? Έχω την εντύπωση ότι το αποτέλεσμα δεν θα σε ικανοποιήσει με τις αλχημείες που πας να κάνεις προκειμένου να διατηρήσεις χαμηλά το budget.
Εάν μάλιστα η επιλογή του πετρελαίου είναι διαπραγματεύσιμη, υπάρχουν 120αρες και 155αρες στοκ σε τιμές πολύ πολύ ελκυστικές...
+1 στο blue tornado! Εξαιρετικό!
-
Το πετρελαιο ειναι μονοδρομος λογω των πολλων χιλιομετρων που κανω καθε χρονο.
Σιγουρα απο αποψη επιδοσεων κ συμφωνα με τον χαρακτηρα του mito θα προτιμουσα τα βενζινικινητα( τουρμπο)
Εχει κ το πετρελαιο μια εκπτωση της ταξης των 1600 ευρω χωρια την εκπτωση του αντιπροσωπου.
Εχω αρχισει να σκεφτομαι και την distinctive. Θα τα βαλω κατω να τα υπολογισω λιγο καλυτερα.
Ευχαριστω πολυ παντως για τις πληροφοριες.Υ.Γ
Οποιος εχει κ αλλες πληροφοριες- εμπειριες απο mito με 17αρες ειναι ευπροσδεκτες! -
Το αμάξι που φωτογραφίζεις πάντως με τα θέλω σου είναι μια distinctive με sport pack 17'.
Τουτέστιν...
-
Σουπερ ειναι το αμαξι! Αυτο το χρωμα μου αρεσει παρα πολυ.
Λεω να τις βαλω τις 17 αρες τελικα δειχνουν πολυ ωραια.
Κ αυτες με τις πολλες ακτινες οι elegante ειναι πολυ ωραιες
http://www.flickr.com/photos/22755402@N07/3300004486/ -
Μη με βρίσεις αλλά με αυτό το χρώμα είναι ταμάμ το καφέ δερμάτινο σαλόνι...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008