Καλησπέρα!
Εχω ένα mito 1.3 jtdm2 95 ps και ήρθε η ώρα να κάνω την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Εχετε να μου προτείνετε καποιο λάδι συνθετικό 5w30 για diesel κινητήρες. Λογω έλλειψης χρόνου δεν μπορεσα να ψάξω στο forum για κατι παρόμοιο. Κάποιο που είδα ήταν το MOBIL 1 ESP FORMULA 5W30.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Latest posts made by tommy89
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
-
RE: Οδήγησα....
Οδήγησα πριν κανένα 2μηνο μια giulietta 1.4 170 ps. Πρέπει να ήταν η σπορτ έκδοση γιατί είχε 18αρες σαν της competizione και γενικά σπορτ διάκοσμο. Ηταν πολύ πλούσια η εκδοση.
Αν και ήθελα πολύ να είναι πολύ καλό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε.
Πιο συγκεκριμένα:Θετικά: - Φοβερή εμφάνιση ειδικά απο μπροστά. Τα led είναι δείχνουν πάρα πολύ ωραία,
- Είχε γκάζι ο κινητήρας στο d
- Πολύ καλά φρένα.
Δε βρήκα κατι άλλο που να με τρέλανε.Αρνητικά: - Με 120 χλμ και λιγότερο και χωρίς να πατάς γκάζι το αμάξι έκανε υπερβολικό θόρυβο λογικά απο τα λάστιχα. Δεν παλεύεται σε ταξίδι. Οπότε 18αρες θα πρότεινα να τις αποφύγετε. Δεν μου φάνηκαν να κοπανάνε πολύ αλλά έκαναν το αμάξι πολυ κουραστικό.
-
Ο κινητήρας έχει δυναμη αλλά ανεβάζει πολλές στροφές δηλαδή με 130 και 6η είχε 3600 στροφές ίσως και λίγο παραπάνω.
Ο 1.4 tsi με τον twincharger της vag μου φαίνεται πολύ καλύτερος. Πιο πολιτισμένος και γραμμικός και πιο ήσυχος σε ταξίδι. -
Επίσης στα 150 καταλάβαινες πως πήγαινες γρήγορα. Σε golf με αντίστοιχο κινητήρα νομίζω δεν το καταλαβαίνεις.
-
Εξαιρετικά αβολο κάθισμα. Ειχε κατι σαν εξόγκωμα στην πλάτη του οδηγου που δεν μπορούσα να το ρυθμίσω με τιποτα. Δεν εβρισκα τον μοχλο που έχει το mito για την οσφυική ρύθμιση οδηγού.
-
Στρίβει καλά αλλά δεν αισθάνθηκα την σιγουρία που μου δίνει για παράδειγμα το scirocco.
Γενικά για 24000 ευρώ ισως και παραπάνω που κόστιζε αυτη η έκδοση πιστέυω δεν αξίζει τα λεφτά της.
Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω τον διλιτρο τον diesel χωρις σπορτ αναρτήσεις και μέγάλες ζάντες. Πιστεύω σε σχέση με το 1.4 βενζίνη θα είναι πιο ολοκληρωμένο. Βασικά αν δεν υπήρχε αυτή η δαιμονοποίηση του δίλιτρου πιστέυω πως δεν αξίζει καθόλου να παρει κανεις τις βενζινοκίνητες εκδόσεις
Να σημειώσω πως δεν έχω κανένα αρνητικό κόλλημα με τις alfa και ούτε είμαι vagiτης . Εδω και δυο μήνες έχω μια mito diesel και μου αρέσει πάρα πολύ. Απο την άλλη το scirocco που έχουμε τρίζει και σκορτσάρει μερικές φορές οποτε ούτε με τα vag έχω καποια τρέλα
-
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Καλησπέρα και απο εμένα.
Εδω και τρεις εβδομάδες είμαι κάτοχος μιας Alfa romeo mito 1.3 jtdm 95 ps diesel και είπα να ανεφέρω και εγώ τις καταναλώσεις μουΜεσα στην χαλκιδική για καμια 1000 χιλιομετρα χαλαρής οδήγησης με 80 χλμ/ ωρα μέση κατανάλωση 3,9 (οχι air con)
Απο χαλκιδική θεσσαλονίκη με aircondition ανοιχτο και 110-120 χλμ/ωρα μέση κατανάλωση 4,9 .
Εχει 2500χλμ μόνο, ελπίζω να πέσει και άλλο όταν στρώσει.Μέσα στην πόλη με πολύ κινηση και aircondition ανοιχτο ειδα κατανάλωση περίπου στα 6,5 με 7
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=7776
Στο αρθρο αυτό αναφέρεται πως μεγάλη εταιρία 'σπρώχνει' τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα στα βαλκάνια οπου πιάνουν καλύτερες τιμές.
Γνωρίζει κανείς μήπως το όνομα της εταιρίας αυτής?
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο google δεν βρήκα τίποτα. -
RE: Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
Φιλε Greek απο οτι φαίνεται κυριαρχεί η λογική του 'ολα είναι φυσιολογικά' οταν εμφανίζεται κάποιο πρόβλημα στο αμάξι αλλά όταν τους ζητάς γραπτή διαβεβαίωση για τα λεγόμενα τους τότε κάνουν πως δεν ξέρουν.
QsisVTS ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες. Δυστυχώς επειδή μενω θεσσαλονίκη δεν μπορώ να το πάω εκεί. Πάντως μόνο που αναφέρεις το οτι όντως αλλάζουν δίσκους σε κατόχους με παρόμοιο πρόβλημα στο dsg δείχνει πως υπάρχει προβλημα με το κιβώτιο.
Λόγω έλλειψης χρόνου το έχω αφήσει λιγο το θέμα αλλά απο τον επόμενο μήνα θα επανέλθω πηγαίνοντας στην άλλη αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη και θα κάνω ότι αλλο χρειαστεί μέχρι να επανέλθει το αμάξι στην αρχική του κατάσταση.Ουσιαστικά μετα τις αναβαθμίσεις που κάνανε άλλαξαν το πως ήταν το αμάξι στην αρχή. Έκοψαν δύναμη απο χαμηλά με την αναβάθμιση του κινητήρα και χάλασαν τον αρμονικό τρόπο λειτουργίας του dsg με την αναβάθμιση του dsg.
-
RE: Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
Σας παραθέτω και άλλο ποστ απο το scirocco club για να δείτε το after sales της VW και να βγάλετε τα συμπεράσματα σας ειδικά οσοι σκέφτονται να αγοράσουν vw η audi (μιας και η εισαγωγική είναι η ίδια)
Το πρώτο ποστ του ιδιου μέλους το έχω ανεβάσει στο τέλος της σελίδας 17. Ακουεί ένα μεταλλικό θορυβο στις αλλαγές ταχυτήτων σε χειροκίνητο κιβώτιο.
*'Με κάλεσαν εχθές να πάω να παραλάβω το αυτοκίνητο.
Πάω το πρωί και ο τεχνικός σύμβουλος που με είχε αναλάβει έλειπε με άδεια. Πήγαν να μου δώσουν τα κλειδιά έτσι απλά και εννοείτε δε δέχτηκα χωρίς να μου πει κάποιος τί έκαναν και να μου το δώσουν εγγράφος. Περίμενα κάνα 2ωρο να μιλήσω με το διευθυντή του συνεργείου, όταν καθίσαμε και μιλήσαμε ήταν αρκετά ευγενικός και κατατοπιστικός. Η ουσία? Δεν έκαναν τίποτα στο αυτοκίνητο γιατί η μαμά εταιρία δεν είχε λύση για τον συγκεκριμένο θόρυβο που έκανε το σασμάν-συμπλέκτης . :shock: Μου κάνετε πλάκα του απάντησα...
Να μην τα πολυλογώ, τους ανάγκασα να λύσουν και να δούν δίσκο πλατό, να τα αλλάξουν εννοείται όπως και τα ρουλεμάν, και αν δουν κάτι στο κιβώτιο προχωρούν αναλόγος...
Και ερωτώ: ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗMΑ????Ααα, βρήκα και μια γρατζουνιά στο φτερό που εννοείτε πως δεν παραλαμβάνω αν δε επιδιορθωθεί...'*
-
RE: Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
Παραθετω και μια αλλη εμπειρια ενος αλλου παιδιου στο scirocco club:
Σας χαιρετώ όλους παιδιά, αν και εμφανίζομαι σπάνια στο φόρουμ, λόγω φόρτου εργασίας. Θα ήθελα να σας μεταφέρω τη δική μου εμπειρία και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του, για το τρόπο που λειτουργούν οι Ελληνικές αντιπροσωπείες. Το δικό μου scirocco έχει μόνο 14000 χλμ σε δύο χρόνια,επείδη στην εργασία μου έχω εταιρικό αυτοκίνητο. Ένα μήνα πριν τελειώσει η εγγύηση των δύο ετών, συτή τη βδομάδα δηλαδή, σταμάτησε να μπαίνει η πρώτη, όταν βρισκόμουν σε κίνηση και κουραζόταν το σασμάν. Έβαζα πρώτα δευτέρα και μετά κούμπωνε η πρώτη, καθώς και όταν ξεκινούσα το πρωί το αυτοκίνητο σκορτσάριζε στη πρώτη και πήγαινε να σβήσει. Πήγα αμέσως στην αντιπροσωπεία που το είχα αγοράσει και θα αναφέρω και το όνομα, στο Φιλιππαίο. Η διάγνωση του έμπειρου μηχανικού, που η εταιρεία του μου δήλωσε πως τον εμπιστεύεται γιατί είναι εκεί πάνω από 20 χρόνια, ήταν πρόωρη φθορά στο δίσκο, από δική μου κακή χρήση και πως δεν υπήρχε ούτε μία στο εκατομμύριο, να περαστεί στην εγγύηση. Διαμαρτυρήθηκα έντονα και πάντα με σεβασμό στον διευθυντή της εν λόγω εταιρείας, λεγοντάς του πως είναι αδύνατο να χαλάσω εγώ το δίσκο αφού δε κινώ το αυτοκίνητο. Η απάντησή του, ήταν πως εκείνος μπορεί να το κάνει σε 1000 χλμ.
Αμέσως μετά πήγα σε μηχανικό έξω, τον πλήρωσα, εξουσιωδοτημένο της vw και μου διέγνωσε πως το αυτοκίνητο έχει στραβό πλατό από τη μάνα του και στραβώνει το δίσκο!!! Ο μηχανικός ήταν τόσο έμπειρος που μου έδωσε και μια πιθανή αιτιολογεία, όταν το ρώτησα πως γίνεται να αγοράζω αυτοκίνητο με στραβό πλατό; Μου είπε πως πιθανολογεί να το έλιωσαν οι γνωστοί άγνωστοι στο τελωνείο και μετά να το πήρα εγώ. Ελλάδα είναι όλα γίνονται.....
Επειδή εγώ δεν έχω καμία διάθεση να τρέχω σε δικηγόρους και δόξα το θεό δουλεύω και καλά παρότι ζούμε σε δύσκολες εποχές, αποφάσησα να φτιάξω μόνος μου το αυτοκίνητό μου, με δικά μου έξοδα και όχι σε αντιπροσωπεία της vw. Υποσχέθηκα όμως σε όλους αυτούς τους τυχαίους αρχιμηχανικούς και αρχιμάστορες να τους κάνω τη χειρότερη δυσφήμιση. Και στο χώρο εργασίας μου και μέσα από εδώ. Ααα και κάτι άλλο παιδιά, η μαμά καρέντα, τους υποστηρίζει, γιατί δε δέχεται πως εμείς μπορεί να γνωρίζουμε περισσότερα από αυτούς. Κ το κυριότερο, όταν ακούν για το φόρουμ βγάζουν σπυράκια. Μπαίνουμε λένε στο internet,, για να ανακαλύπτουμε προβλήματα....ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Σας ευχαριστώ όλους θερμά... -
RE: Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
Καλησπερα.
Εχω καιρο να γραψω λογω διαβασματος. Το θεμα μου εχει μεινει στασιμο για αυτον τον λογο.
Ηθελα απλως να σας παραθεσω εμπειριες απο αλλα μελη του sciroccoclub με χειροκινητο κιβωτιο και την απαραδεκυη αντιμετωπιση που βρηκαν απο εξουσιοδοτημενα και γνωστα συνεργεια της vw.''''
Μετά απο αρκετή ταλαιπωρία και ευτράπελα με την Καρεντα Μηλιαράκη για να πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης και επικοινωνία με την Κοσμοκάρ, τελικά έκλεισα την προηγούμενη εβδομάδα νέο ραντεβού για σήμερα για να δούν το αυτοκίνητο στην Καρέντα δίπλα στο mall.Με το που πάω και βρίσκω τον τεχνικό σύμβουλο και του εξηγώ το πρόβλημα, μπαίνουμε μέσα στο αμάξι και πάμε μια βόλτα να ακούσει τον μεταλλικό δυνατό ήχο όταν γίνονται οι αλλαγές ταχυτήτων.
Με το που τους ακούει μου λέει: Αυτό δεν είναι πρόβλημα, έτσι κάνουν όλα!!! Του λέω, αυτή είναι σοβαρή απάντηση;;;; Φωνάζει τον αρχιμηχανικό και το βλέπει και ο ίδιος και μου λέει: είναι λογικότατος ο μεταλλικός θόρυβος. Του απαντάω πως άλλα 4Scirocco 160άρια & ένα Golf καινούριο που οδήγησα δεν κάνουν έτσι, και του ανέφερα πως στην Καρεντα στην Μηλιαράκη ο μηχανικός κατάλαβε αμέσως το πρόβλημα... Εκεί ψιλοσκάλωσε και μου λέει περίμενε να φέρω άλλο σιροκο να το δοκιμάσουμε. Έρχετε μετά απο 5λεπτά με ένα παλιό Golf πελάτη με τα 140άλογα που ήταν εκεί για σέρβις και μου λέει έλα να το δοκιμάσουμε . Του είπα πως δε δέχομαι σύγκριση με ένα άλλο αυτοκίνητο το οποίο ειναι 5ετίας και έχει 80.000χμ .
Μου λέει πως έτσι κάνουμε δοκιμές... Του ζήτησα αυτό που μου λέει να μου το δώσει γραπτός, και εκείνος φυσικά αρνήθηκε...
Του είπα πως το αμάξι δεν το παίρνω πίσω αν δεν γίνει όπως ήταν όταν το αγόρασα. Μου έδωσαν ένα Α1 stronic με τα 120άλογα που ήταν σαν στάβλος μέσα και έφυγα.
Εντωμεταξύ έστειλα και ένα email στην Κοσμοκαρ με όλες τις λεπτομέρειες τις συνομιλίας που είχα.'''''Θα ανεβασω και ενα ακομα αργοτερα
-
RE: Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
.... αλλά μάλλον έχουν δίκο για το 'φυσιολογικό σκορτσάρισμα'. Όλα τα αυτοκίνητα στις χαμηλές στροφές δεν πάνε ομαλά, με λίγο γκάζι και πολύ φορτίο. Μέχρι τώρα δεν είχα κανένα που να μην το έκανε!
Τώρα επειδή είναι αυτόματο θα έπρεπε να μην είναι τόσο λίγο το γκάζι στην αλλαγή, αλλά πιθανόν το παρακάναναν συντηρητικό για να μην ανεβάζει την κατανάλωση και να βγάζουν τους δείκτες CO2 που δίνουν?
Πάτα κι εσύ λίγο παραπάνω γκάζι και ηρέμησε.Όσο για τις άλλες αλλαγές στην εγγύηση, μπορεί να ήταν πιό μάγκες εκείνα τα συνεργεια και να φόρτωσαν την εταιρεία άσκοπες αλλαγές για να καρπώνονται τουλάχιστον τα εργατικά. Αλλά και η μαμα VW δεν θα είναι χαζή ...
Θα συμφωνουσα μαζι σου πως ειναι φυσιολογικο το σκορτσαρισμα αν το εκανε στο test drive που εκανα πριν αγορασω το αμαξι
και το εκανε και στο δικο μου απο τα πρωτα χλμ.Το κροταλισμα για παραδειγμα στις χαμηλες ταχυτητες το εκανε απο την αρχη και στην αντιπροσωπεια που ειχα παει τοτε μου ειπαν οτι φταιει το οτι ειναι ξηρου τυπου. Αυτο το αποδεχθηκα και δεν ξαναπηγα στο συνεργειο για αυτον τον λογο.
Στα πρωτα 17000χλμ δουλευαν ολα ρολοι λοιπον.
Ξαφνικα ομως χωρις να εχει γινει καμια απο τις δυο αναβαθμισεις που εχω αναφερει αρχισε να σκορτσαρει και εντονα μαλιστα.
Δεν θεωρω λυση να παταω πιο εντονα το γκαζι για να μην χαλασω την ζαχαρενια του συνεργειου και της kosmocar.
Γιατι αν πατησω πιο εντονα το γκαζι σκορτσαρει ακομα πιο πολυ.
Και κανενας δεν μπορει να μου εγγυηθει οτι αυτο δεν θα προκαλεσει προβλημα στο dsg το οποιο θα ειναι εκτος εγγυησης και θα πρεπει να πληρωσω πολλα για να το ξαναφτιαξω
Επισης δεν νομιζω να ειναι οι εξυπνοι στις αντιπροσωπειες και οι βλακες στην vw που αλλαξαν ετσι τα κιβωτια.Αυτεζ ειναι οι αποψεισ μου και για αυτο το κανω θεμα ολο αυτο το προβλημα.
-
RE: Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδή κάποιος εκεί έδωσε την έγκριση να δημοσιεύσουν στα περιοδικά ότι:
- Αν δεν θες να σου χαλάσει o twincharger θα σου μειώσουμε την ισχύ και θα αυξήσουμε την κατανάλωση.
- Και ο κορυφαίος συλλογισμός αφου το κανουν όλα το σκορτσάρισμα άρα είναι φυσιολογικό.
Αν το διαβάσεις δεν λέει αυτό, λέει πως υπάρχει δεύτερο πρόγραμμα που σε περίπτωση κρουστικής καύσης τότε μόνο αλλάζει τις παραμέτρους και μειώνει ισχύ/αυξάνει κατανάλωση για να αποφύγει πυράκια. Το γιατί και πότε συμβαίνει αυτό (υποτίθεται με νορμαλ βενζίνη δεν θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί) είναι άλλη ιστορία. Απλώς δεν λέει αυτό που αναφέρεις.
Εχεις δίκιο οτι δεν λέει αυτό. Αυτή είναι η σκέψη που μου έρχεται εμένα στο μυαλό διαβάζοντας το.
tommy89 η ΕΤΕΑ έχει 2 συνεργεία απ' ότι ξέρω. Το πήγες και στα 2 ή το πας μόνο στο ένα; Γνώμη μου να το δει και κάποιος άλλος μηχανικός του δικτύου. Πέρνα και από τον Μανδύλα αν είναι.
Το πήγα σε αυτό που είναι στην εθνικής αντίστασης. Στο άλλο δεν νομίζω να το πάω γιατί δεν νομίζω να μου πουν κάτι διαφορετικό.
Στον μανδύλα θα το πάω πάντως όταν βρω χρόνο.