Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 9 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    276
    2903
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sunset last edited by

      Τόσα χρόνια ακούω από δημοσιογράφους για τα θεϊκά DSG που είναι κάτι το άλλο και μπλα μπλα μπλα....
      Τωρα ακούω χαμηλά, καλύτερα να είχες χειροκίνητο, α κάνει και λίγο θόρυβο
      Πόσα χρόνια είναι στην αγορά το DSG??? Και ακόμα δεν φτιάξανε τα προβληματά του???

      vagGTI πόσα χρόνια είναι το TCT στην αγορά κανά 6 μηνο? και το συγρκρίνεις με το DSG των 6 χρόνων?
      Σκορτσάρουν τα Scirocco αλλά αφού το κάνουν όλα τότε είναι ο φίλος εντάξει, απορώ γιατί έχει παράπονο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasgti last edited by

        Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:

        μα εγω δεν κατηγορω κανενα ιταλοφιλο για αυτο , αν ηταν να κατηγορησω για κατι το 'πανελληνιο κινημα των ιταλοφιλων' : shifty: (ισως οι πιο φανατικοι σε ολη την ευρωπη : shifty: ) αυτο θα ηταν οτι βρηκαν ευκαιρια να ξεσπαθωσουν και να ανακυρηξουν τα αυτοκινητα τους πιο αξιοπιστα απο τα μισητα γερμανικα

        βλεπεις οι χρηστες του vag περιλαμβανουν στις ταξεις τους και πολλους περιστασικους και 'παραδοπιστους' αγοραστες (εγω μαλιστα εχω δηλωδει τετοιος ) , περα απο πολλους περισσοτερους (εχει και αυτο τη σημασια του για τον αριθμο των περιστατικων που θα διαβασεις στο ιντερνετ) , οι οποιοι δεν εχουν κανενα προβλημα να βγουν και να κραξουν τις αντιπροσωπειες αλλα και τα ιδια τους τα αυτοκινητα οταν κατι δε παει καλα

        απο την αλλη βλεπουμε οτι τα ιταλικα δεν χαλανε ποτε ή οταν χαλανε καποιος θα βγει να τους πει οτι αυτοι φταινε

        αντε η πιο μετριοπαθης δηλωση που μπορεις να ακουσεις ειναι οτι ειναι εξισου αξιοπιστα/μπουρδελα roll:

        ετσι λοιπον βλεπουμε (εγω τουλαχιστον βλεπω και στον εξω κοσμο) ανθρωπους να περιμενουν οτι το vag τους οπου να ναι θα

        ανατιναχτει ή να φοβουνται να αγορασουν γιατι 'καινε λαδια', 'χαλανε τα τουρμπα' και τωρα πλεον εχουμε και τα dsg

        Συγνώμη αγαπητέ,αλλά τι σου συμβαινει;είδες κανέναν να γράφει περί αξιοπιστίας του δικού του ίταλικου; Για την προπαγάνδα εναντίον των ιταλικών βρήκαμε την ευκαιρία να ξεσπαθωσουμε....εχεις τυφλωθει απο το γερμανικο κομπλεξ,μην τυχον τους πει κανενας ατελειους...

        Μα φυσικά αφού οι ιταλόφιλοι έχουν παραδεχτεί πως ΔΕΝ πρέπει να γράφει κανείς αρνητικά πράγματα και βλάβες γιατί μειώνουν την μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων τους
        http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=15344&highlight=Autotriti&page=52

        Για να μην αναφέρουμε τα ban που πέφτουν βροχή μόλις κάποιος νέος χρήστης τολμήσει να αναφέρει πρόβλημα ή να εκφραστεί αρνητικά για κάποιο μοντέλο

        Τόσα χρόνια ακούω από δημοσιογράφους για τα θεϊκά DSG που είναι κάτι το άλλο και μπλα μπλα μπλα....
        Τωρα ακούω χαμηλά, καλύτερα να είχες χειροκίνητο, α κάνει και λίγο θόρυβο
        Πόσα χρόνια είναι στην αγορά το DSG??? Και ακόμα δεν φτιάξανε τα προβληματά του???

        vagGTI πόσα χρόνια είναι το TCT στην αγορά κανά 6 μηνο? και το συγρκρίνεις με το DSG των 6 χρόνων?
        Σκορτσάρουν τα Scirocco αλλά αφού το κάνουν όλα τότε είναι ο φίλος εντάξει, απορώ γιατί έχει παράπονο.

        Το 7αρι είναι πιο πρόσφατο και στο συγκεκριμένο θέμα συζητάμε πρόβλημα με τον πιο νέο κινητήρα τον 1.2 TSI (άρα δεν εμπίπτει στα 6 χρόνια η εν λόγω περίπτωση). Επίσης, το 7αρι DSG δεν είναι κρυφό πως είναι λίγο πιο θορυβώδες και λιγότερο ομαλό κατά τις αλλαγές (εύκολα αντιληπτό σε όποιον έχει εμπειρία και από τα 2 κιβώτια) σε σχέση με το 6αρι.

        Μην περιμένεις το TCT και οποιοδήποτε παρόμοιας φιλοσοφίας κιβώτιο να μην αντιμετωπίζει λίγο-πολύ τα ίδια θέματα (τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα). Ειδικά όταν άτομα στο εξωτερικό που το έχουν οδηγήσει και το έχουν στην κατοχή τους αναφέρουν πως σε σχέση με το DSG, υστερεί σε ορισμένους τομείς.

        Τέλος, ένας πολύ μικρός εξωτερικός θόρυβος ακούγεται (μόνο με ανοιχτό παράθυρο) κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες και μόνο όταν περάσεις πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες ή λακούβες. Το θέμα σκορτσαρίσματος πρέπει να ελεγχθεί από κοντά και διεξοδικά. Μέσω ιντερνετ δεν ξέρεις ούτε πως το εννοεί ο άλλος ούτε αν το αυτοκίνητο έχει όντως πρόβλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          εισαι θεος!!! (ας κλεψω και ενα εμοτικον με την ευκαιρια ) αυτο πού το θυμοσουν και το ξεθαψες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            ρε vasgti τα ίδια και τα ίδια μας πρήξ@τε τα @@...

            ένα θετικό δεν έχω δει γραμμένο από λόγου σου για ιταλικό κατασκευασμα...

            γενικά το να παραθέτετε (σε όλους πάει αυτό) λινκ από εξειδικευμένα φόρα για να αποδείξεται την μπουρδελοποίηση του 'αντιπάλου' είναι τουλάχιστον βαρετό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              joe-bar-team last edited by

              μολις του έδωσες πατημα για να συνεχίσει να κάνει εδώ μεσα αυτό που πιθανότατα κάνει κι εκεί έξω: να σμπαραλιάζει @@.

              ασ'το να φύγει, η καλύτερη τακτική.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                ρε vasgti τα ίδια και τα ίδια μας πρήξ@τε τα @@...

                ένα θετικό δεν έχω δει γραμμένο από λόγου σου για ιταλικό κατασκευασμα...

                γενικά το να παραθέτετε (σε όλους πάει αυτό) λινκ από εξειδικευμένα φόρα για να αποδείξεται την μπουρδελοποίηση του 'αντιπάλου' είναι τουλάχιστον βαρετό...

                Γιατί έχεις δει να θεοποιώ τα άλλα;

                Απλά κάποιοι (JohnCharles, zeppelin και σια) γράφουν σε τέτοια θέματα με σκοπό να μας διασκεδάζουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                  μολις του έδωσες πατημα για να συνεχίσει να κάνει εδώ μεσα αυτό που πιθανότατα κάνει κι εκεί έξω: να σμπαραλιάζει @@.

                  ασ'το να φύγει, η καλύτερη τακτική.

                  ίσα ρε μόρτη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Για ηρεμηστε και μεινετε στο θεμα που αφορα το DSG και αφηστε τις αλλες μαρκες και το τρολαρισμα [mod]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tommy89 last edited by

                      Ο χρήστης Adriver έγραψε:

                      .... αλλά μάλλον έχουν δίκο για το 'φυσιολογικό σκορτσάρισμα'. Όλα τα αυτοκίνητα στις χαμηλές στροφές δεν πάνε ομαλά, με λίγο γκάζι και πολύ φορτίο. Μέχρι τώρα δεν είχα κανένα που να μην το έκανε!
                      Τώρα επειδή είναι αυτόματο θα έπρεπε να μην είναι τόσο λίγο το γκάζι στην αλλαγή, αλλά πιθανόν το παρακάναναν συντηρητικό για να μην ανεβάζει την κατανάλωση και να βγάζουν τους δείκτες CO2 που δίνουν?
                      Πάτα κι εσύ λίγο παραπάνω γκάζι και ηρέμησε.

                      Όσο για τις άλλες αλλαγές στην εγγύηση, μπορεί να ήταν πιό μάγκες εκείνα τα συνεργεια και να φόρτωσαν την εταιρεία άσκοπες αλλαγές για να καρπώνονται τουλάχιστον τα εργατικά. Αλλά και η μαμα VW δεν θα είναι χαζή ...

                      Θα συμφωνουσα μαζι σου πως ειναι φυσιολογικο το σκορτσαρισμα αν το εκανε στο test drive που εκανα πριν αγορασω το αμαξι
                      και το εκανε και στο δικο μου απο τα πρωτα χλμ.

                      Το κροταλισμα για παραδειγμα στις χαμηλες ταχυτητες το εκανε απο την αρχη και στην αντιπροσωπεια που ειχα παει τοτε μου ειπαν οτι φταιει το οτι ειναι ξηρου τυπου. Αυτο το αποδεχθηκα και δεν ξαναπηγα στο συνεργειο για αυτον τον λογο.

                      Στα πρωτα 17000χλμ δουλευαν ολα ρολοι λοιπον.

                      Ξαφνικα ομως χωρις να εχει γινει καμια απο τις δυο αναβαθμισεις που εχω αναφερει αρχισε να σκορτσαρει και εντονα μαλιστα.
                      Δεν θεωρω λυση να παταω πιο εντονα το γκαζι για να μην χαλασω την ζαχαρενια του συνεργειου και της kosmocar.
                      Γιατι αν πατησω πιο εντονα το γκαζι σκορτσαρει ακομα πιο πολυ.
                      Και κανενας δεν μπορει να μου εγγυηθει οτι αυτο δεν θα προκαλεσει προβλημα στο dsg το οποιο θα ειναι εκτος εγγυησης και θα πρεπει να πληρωσω πολλα για να το ξαναφτιαξω
                      Επισης δεν νομιζω να ειναι οι εξυπνοι στις αντιπροσωπειες και οι βλακες στην vw που αλλαξαν ετσι τα κιβωτια.

                      Αυτεζ ειναι οι αποψεισ μου και για αυτο το κανω θεμα ολο αυτο το προβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        joe-bar-team last edited by

                        @redmonster

                        είδες τι σου ελεγα; αυτός που εχει τη μύγα μπλα μπλα

                        Για να μην παρω εγω την μυγοσκοτώστρα σταματησε το εδω [mod]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                          ....

                          JohnCharles προς ενημέρωσή σου

                          ΘΟΡΥΒΟΙ ΑΠΟ ΤΟ TCT

                          At the moment I am about to order a Giulietta. I am looking forward to have the new TCT gearbox. I have read a lot about it and I the issues that the start&stop can give don't put me off the TCT. However, I asked in the dealer to give it a try and they offered me a test drive in a Mito.

                          The car is nice, the gearbox is good: I like it. However, when the car is stopping, I guess when passing automatically from 2nd to 1st or 3rd to 1st it clunks and makes noises that comes with vibration. The noises are loud and don't change with the different DNA settings, nor in D or in manual mode. And the car was only 5500km's.

                          I told that to the dealer and the guy said the gearbox was one of the first ones and it needed to be adjusted. It sounded strange to me and I already had two automatic gearboxes at home, including a DSG, and I never had problems.

                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/270157-noises-from-the-tct-help-and-feedback.html

                          ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ TCT ΜΕ START/STOP

                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/280276-mito-ma-tct-stop-start-problems.html

                          REVIEW TOPGEAR ΓΙΑ ΤΟ TCT (by Tom Ford) - ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ START/STOP, RANDOM ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΛΠ

                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/266578-top-gear-magazine-mito-tct-review-bad.html
                          (διαβάστε και τα σχόλια από κάτω από κατόχους Alfa τι λένε για το dsg )

                          MITO TCT ΜΕ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΕ START/STOP ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ

                          few niggly things being the start stop switch needs replacing as keeps sticking and got a wonky ignition barrel.also tct let me down a couple of times as wouldn't re-engage gear and left me hangin in N for a considerable period.

                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/258609-my-new-mito-tct.html#post3891405

                          +bonus

                          I had a brand new 1.4ma TCT to play with for a few days while my Brera was having some warranty work done.
                          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/266578-top-gear-magazine-mito-tct-review-bad-2.html#post4101168

                          Σα 5χρονο...Σου θιξανε τη μαρκα και κατι τους ειπες τωρα...

                          Αυτο το πραγμα με τα λινκ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Βρε παιδιά χαλαρωστε λίγο.Αυτό που πρέπει να γινει παραδεκτό ειναι ότι στην παρουσα φαση ,η τεχνολογικες εξελίξεις της vw ,της φιατ ή και όποιων αλλων θέλετε περνουν απο δοκιμασία.Καπου θα έχουμε μονιμες ζημιές,δυσλειτουργίες συστημάτων,διωρθώσεις εφικτες,ανεφικτες κτλ.
                            Το εξοργιστικό ειναι ότι την λέζα την πληρωνουμε εμείς που αγοραζουμε αυτα τα οχηματα και δεν μας προστατεύουν απο αυτες τις καταστάσεις.
                            Ο φίλος μας ξερει ότι κατα 99,9% δεν θα βγαλει ακρη.Γιατι εγω αν πάθαινα το ίδιο με ενα moultiair ,tjet θα έβγαζα ακρη?.
                            Όμως μην ζηταμε δικαιολογίες απο εδω και απο κει.Ο φίλος έβαλε το κυριότερο προβλημα του που ειναι η αντιμετωπιση του προβλήματός του απο την εταιρία και ο σεβασμος στα χρηματα που έδωσε.Δεν βρηκε ανταπόκριση ,απογοητευτηκε και το καταθέτει.
                            Το ειδαμε ,το διαβασαμε και μακαρι να βρεθεί η λύση ειτε μεσω εγγυησης ειτε μεσω αλλαγής αυτοκινήτου που ειναι και τα πιό σωστά.
                            Τι να λέμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                              Ο φίλος έβαλε το κυριότερο προβλημα του που ειναι η αντιμετωπιση του προβλήματός του απο την εταιρία και ο σεβασμος στα χρηματα που έδωσε.Δεν βρηκε ανταπόκριση ,απογοητευτηκε και το καταθέτει.

                              αυτο ειναι το ολο προβλημα στην ουσια

                              τα αυτοκινητα παντα θα χαλανε.. αλλα οταν εχεις να κανεις με 'αστερια' (συνεργεια, αντιπροσωπειες ή ακομα και τον κατασκευαστη) τοτε το προβλημα γινεται προβληματαρα και καλως βγαινει ο κοσμος και παραπονιεται

                              ολα τα υπολοιπα ειναι γραφικοτητες (και φυσικα εχουν πολλη πλακα )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apatilos last edited by

                                +1 στα 2 τελευταία post

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pl1987 last edited by

                                  Εγώ απλά πιστεύω ότι διαλέγεις το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις με τα (+) που έχει και όχι με τις βλάβες που ίσως να βγάλει!

                                  Πάντως, για να επιστρέψουμε στο θέμα του dsg, εγώ το έχω οδηγήσει για μία γρήγορη βόλτα σε ένα σιρόκκο (έρωταας), μου φάνηκε πολύ ωραίο παιχνιδάκι, αλλά όχι για μόνιμη χρήση. Σίγουρα πιο γρήγορο από το ημιαυτόματο κιβώτιο του τζαζ του κολλητού( όχι το cvt)!!!

                                  Οταν πάω 60 και βαρεθώ να πατάω συμπλέκτη (αν υπάρχει τότε ο συμπλεκτης και δεν γινουν τα αυτοκινητα κουτια που θα μας πηγαινουν οπου θελουμε απλά με φωνητικές εντολές) ίσως αγοράσω ένα με ημιαυτόματο ή εντελώς αυτόματο για να μην κουράζω και το (ταλαιπωρημένο μέχρι τότε) αριστερό ποδαράκι μου! Μέχρι τότε ελπίζω να είμαι καλά πάνω από όλα και να μπορώ να χαίρομαι τις αστραπιαίες αλλαγές του dsg που και πού χωρίς να είναι αναγκαιότητα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johncharles last edited by

                                    Polo

                                    Youtube Video

                                    Passat

                                    Youtube Video

                                    TT

                                    Youtube Video

                                    Golf

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      ποιο το νόημα των βίντεο που ανέβασες??
                                      να σου ανεβάσω καμία 20αρια με καμένα αλφα ρομέο??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        Το νόημα είναι ότι τα Audi και τα Vw είναι σαπακια.
                                        Το έχουν πει πολλάκις ο Bill33, o Qsis, o Drdino και τώρα τελευταία το δηλώνει ευθαρσώς και ο Vasgti!

                                        Sent from me.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bibendum last edited by

                                          Youtube Video

                                          και τωρα που καταληγουμε δλδ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johncharles last edited by

                                            ότι είσαι εκτός θέματος,

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 9 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr