Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 222
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 731
    • 732
    • 224 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127458
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      Ο χρήστης chemic έγραψε:

      Και οι δυο αστα να πανε είναι ο ένας δεν έχει σταθερό τηλ και διεύθυνση της εταιρίας του στο σιτε του και ο άλλος γράφει ότι έχει το μοναδικό σύστημα για fsi tsi κινητήρες κάτι το οποίο είναι μέγα ψέμα υπάρχουν 2-3 τουλάχιστον

      Από το στόμα μου το πήρες ρε φίλε. Πως να εμπιστευθείς τετοιες καταστάσεις; Εντωμεταξύ το τι ακούγεται στην αγορά για το θέμα του γκαζιού είναι το κάτι άλλο. Πρόσφατα κάποιος μου είπε ότι του έβαλαν υγραεριοκίνηση 8ης γεννιάς .

      καλά, αν πάτε να δείτε το -καινούργιο-κτίριο κ τί εξοπλισμό έχει ο τύπος θα παραμιλάτε
      για το σαιτ, κ εγώ παραξενευτηκα
      το μονο που μπορω να σκεφτω είναι μήπως επειδή εχει καινουργιες εγκαστασεις να μην εχει κανει update τα στοιχεια

      παιδια σορυ. η σωστή e διευθυνση είναι:
      http://www.autogaspower.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vageli_psaxou last edited by

        Ο χρήστης chemic έγραψε:

        Και οι δυο αστα να πανε είναι ο ένας δεν έχει σταθερό τηλ και διεύθυνση της εταιρίας του στο σιτε του και ο άλλος γράφει ότι έχει το μοναδικό σύστημα για fsi tsi κινητήρες κάτι το οποίο είναι μέγα ψέμα υπάρχουν 2-3 τουλάχιστον

        Από το στόμα μου το πήρες ρε φίλε. Πως να εμπιστευθείς τετοιες καταστάσεις; Εντωμεταξύ το τι ακούγεται στην αγορά για το θέμα του γκαζιού είναι το κάτι άλλο. Πρόσφατα κάποιος μου είπε ότι του έβαλαν υγραεριοκίνηση 8ης γεννιάς .

        καλά, αν πάτε να δείτε το -καινούργιο-κτίριο κ τί εξοπλισμό έχει ο τύπος θα παραμιλάτε
        για το σαιτ, κ εγώ παραξενευτηκα
        το μονο που μπορω να σκεφτω είναι μήπως επειδή εχει καινουργιες εγκαστασεις να μην εχει κανει update τα στοιχεια

        παιδια σορυ. η σωστή e διευθυνση είναι:
        http://www.autogaspower.gr/

        Κάτσε τώρα γιατί με μπέρδεψες. Εγώ αναφέρομαι στους www.vdmotorsport.gr και www.ngvautogas.gr . Ποιος από τους δύο είναι αυτός που θα πάθουμε πλάκα, ο ngv? Ένα κινητό επικοινωνίας έχει και σε αυτό δεν απαντάει. Επίσης στην σελίδα του αν μπεις στην φόρμα επικοινωνίας, δεν μπορείς να γράψεις γιατί κάθε 30' περίπου κάνει refresh και στα σβήνει. Είναι όλοι ...άστα να πάνε ρε γαμώτο. Με αυτά που βλέπεις αναρωτιέσαι τι σόι εγκατασταση θα σου κάνουν και πόσο παραμύθι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          Ο χρήστης vageli_psaxou έγραψε:

          Και οι δυο αστα να πανε είναι ο ένας δεν έχει σταθερό τηλ και διεύθυνση της εταιρίας του στο σιτε του και ο άλλος γράφει ότι έχει το μοναδικό σύστημα για fsi tsi κινητήρες κάτι το οποίο είναι μέγα ψέμα υπάρχουν 2-3 τουλάχιστον

          Από το στόμα μου το πήρες ρε φίλε. Πως να εμπιστευθείς τετοιες καταστάσεις; Εντωμεταξύ το τι ακούγεται στην αγορά για το θέμα του γκαζιού είναι το κάτι άλλο. Πρόσφατα κάποιος μου είπε ότι του έβαλαν υγραεριοκίνηση 8ης γεννιάς .

          καλά, αν πάτε να δείτε το -καινούργιο-κτίριο κ τί εξοπλισμό έχει ο τύπος θα παραμιλάτε
          για το σαιτ, κ εγώ παραξενευτηκα
          το μονο που μπορω να σκεφτω είναι μήπως επειδή εχει καινουργιες εγκαστασεις να μην εχει κανει update τα στοιχεια

          παιδια σορυ. η σωστή e διευθυνση είναι:
          http://www.autogaspower.gr/

          Κάτσε τώρα γιατί με μπέρδεψες. Εγώ αναφέρομαι στους www.vdmotorsport.gr και www.ngvautogas.gr . Ποιος από τους δύο είναι αυτός που θα πάθουμε πλάκα, ο ngv? Ένα κινητό επικοινωνίας έχει και σε αυτό δεν απαντάει. Επίσης στην σελίδα του αν μπεις στην φόρμα επικοινωνίας, δεν μπορείς να γράψεις γιατί κάθε 30' περίπου κάνει refresh και στα σβήνει. Είναι όλοι ...άστα να πάνε ρε γαμώτο. Με αυτά που βλέπεις αναρωτιέσαι τι σόι εγκατασταση θα σου κάνουν και πόσο παραμύθι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν.

          κανένας από τους δύο! σου έδωσα λαθος λινκ κ ονομα εταιρίας πριν
          εγώ πήγα στην agp autogaspower που έχει αυτο το σαιτ: http://www.autogaspower.gr/
          απλά θυμόμουν λάθος γιατί είχα μαζέψει στοιχεία από πολλες εταιριες, αφού έψαχνα ποιος ασχολείται με ac στην αθήνα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim63 last edited by

            ΠΡΟΣΟΧΗ στο ΠΟΥ + ΠΟΙΟΝ

            ΒΑΣΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ 'ΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ' να μην

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vageli_psaxou last edited by

              Ο χρήστης chemic έγραψε:

              κανένας από τους δύο! σου έδωσα λαθος λινκ κ ονομα εταιρίας πριν
              εγώ πήγα στην agp autogaspower που έχει αυτο το σαιτ: http://www.autogaspower.gr/
              απλά θυμόμουν λάθος γιατί είχα μαζέψει στοιχεία από πολλες εταιριες, αφού έψαχνα ποιος ασχολείται με ac στην αθήνα

              Και....για πες περισσότερα. Το έβαλες ή πήγες να πάρεις μάτι; Θα επικοινωνήσω πάντως. Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dlag last edited by

                από cson » 30/03/11 19:25

                Τι εννοείς; έχεις ακούσει κάτι αρνητικό; γιατί έχω βάλει σε αυτόν το σύστημα zavoli και γενικά εως τώρα ειμαι ευχαριστημένος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dlag last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                  Sorry Πανικίδης λέγεται και μπορείς να βρεις πληροφορίες στο site της εταιρείας του: http://panikidis.com/
                  Κάποια στιγμή στο παλιό site που είχε, νομίζω οτι ανέφερε για Vialle. Τώρα δεν βλέπω κάτι σχετικό, αλλά δεν χάνεις τίποτε να ρωτήσεις.
                  Να προσθέσω επίσης οτι είναι από τα ελάχιστα sites που έχει χρήσιμες πληροφορίες για τη νομοθεσία παρουσιάζοντας και τα σχετικά ΦΕΚ. Μελετώντας τα μπορεί κάποιος να δει κατά πόσο κάποιες εγκαταστάσεις είναι νομότυπες ή όχι. Ασχετα αν τελικά περνά ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο ή όχι...

                  Να προσθέσω επίσης οτι γενικά, πολύ καλά λόγια έχουν ακουστεί και για αυτούς εδώ:
                  http://geartech.gr/lpg/
                  http://www.inctek.gr/news_LPG.htm

                  Απο geartech εχω πολυ καλη εντυπωση στο θεμα επικοινωνιας..απαντουν αμεσα στα email, φαινονται ψαγμενοι..θα περασω απο κει συντομα να δω.. Για τον Σπαθη του Ρεντη τι ακουγετε???

                  Εχω βάλει στο Σπάθη το σύστημα της zavoli και είμαι γενικά εως τώρα ευχαριστημένος. εσύ έχεις ακούσει κάτι αρνητικό γι αυτόν; με ενδιαφέρει αντικειμενικά, και πιστεύω ότι εδώ πρέπει να αντολλάσουμε απόψεις για τους εγκαταστάτες με βάση τις εμπειρίες μας οπότε θα περιμένω με ενδιαφέρον ότι μου πεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos-papadopoylos last edited by

                    Για σας.Εχω μια ερωτηση για οποιον γνωριζει και εχει την καλοσινη να απαντησει.Καθε 250,300χλμ αναβει λαμπακι για αισθητηρα λ σβηνω τη βλαβη και μετα απο 250,300χλμ παλι τα ιδια!Το αμαξι κατα τ'αλλα δουλευει μια χαρα χωρις κανενα προβλημα.Αλαξα και αισθητηρα λ αλλα παλι τα ιδια. Το υραεριο (προπανιο+βουτανιο) παιζει καπιο ρολο αν οι αναλωγιες δεν ειναι σωστες?ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Δεν ανάβει λαμπάκι για αισθητήρα λ, ανάβει λαμπάκι για μείγμα καυσίμου.
                      Μπορεί να φταίει ο λ, μπορεί να φταίει κάτι άλλο.
                      Εσύ να ψάξεις το άλλο και όχι τον λ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apocikos last edited by

                        Καλησπέρα σε όλους,
                        Έχω ένα Peugeot 307 1,6 Xsi του 2002 με 150.000 χιλιόμετρα στην πλάτη. Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση, ατρακάριστο χωρίς κανένα σημαντικό μηχανολογικό πρόβλημα μέχρι σήμερα. Έχω τον εξής προβληματισμό. Αξίζει να επενδύσω πάνω του και να βάλω αέριο; Όταν βάλατε εσείς αέριο, πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητό σας; Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο όριο για την εγκατάσταση αερίου;

                        Αποστόλης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          macgyver last edited by

                          από Apocikos » 31/03/11 21:22

                          Καλησπέρα σε όλους,
                          Έχω ένα Peugeot 307 1,6 Xsi του 2002 με 150.000 χιλιόμετρα στην πλάτη. Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση, ατρακάριστο χωρίς κανένα σημαντικό μηχανολογικό πρόβλημα μέχρι σήμερα. Έχω τον εξής προβληματισμό. Αξίζει να επενδύσω πάνω του και να βάλω αέριο; Όταν βάλατε εσείς αέριο, πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητό σας; Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο όριο για την εγκατάσταση αερίου;

                          Αποστόλης

                          Έχω ένα 307 leader 1,6 από Απρίλιο 05 με 145000Κm. Έβαλα υγραέριο το Δεκέμβριο που πέρασε με 138000Km. Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Διαβάζοντας τόσο καιρό διάφορα για υγραεριοκίνηση πιστεύω ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη άποψη σχετικά με το αν πρέπει να προχωρήσει στην τοποθέτηση ενός τέτοιου συστήματος ή όχι. Είναι ρίσκο με την έννοια ότι δεν υπάρχει εγγύηση σε αυτό που κάνεις αλλά και όταν πας να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο στις ίδιες συζητήσεις δεν καταλήγουμε; Σε κάποιους μπορεί ένα ίδιο αυτοκίνητο να έχει βγάλει πρόβλημα, σε άλλους να έχει βγει παλλικάρι και διάφορα τέτοια. Έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό αν το φοβάσαι ή όχι και βέβαια αυτό που θα καθορίσει αν αξίζει μια τέτοια κίνηση είναι το πόσο το χρησιμοποιείς. Σκέψου ότι εγώ έχω με τρία χρόνια λιγότερο περίπου τα ίδια χιλιόμετρα και ακριβώς επειδή το χρησιμοποιώ αρκετά θεώρησα ότι άξιζε. Υπάρχουν κάποιοι που σε λίγους μήνες έκαναν απόσβεση.
                          Ότι χρειαστείς ρώτησε... Καλή απόφαση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Για τον Λογοθετη στο Ιλιον εχει κανεις αποψη? Ειναι ο πιο παλιος στο χωρο της υγραεριοκινησης με χαρτια και σχετικα φθηνες τιμες, αλλα δεν ακουω σχολια για αυτον...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              maroysiotis last edited by

                              Τον γνωριζω απο πολυυυ παλια,οταν το μαγαζι το ειχε ο πατερας του.Ειναι πολυ καλος γνωστης του αντικειμενου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                avensis2001 last edited by

                                Καλημερα παιδια για τον εν λογω τεχνικο δεν εχω ακουσει τα καλυτερα..Προβληματα μετα την εγκατασταση και αντιμετωπιση του τυπου αντιπροσωπειας αυτοκινητων μετα τη πωληση...Εγω μενω Καλαμακι και εκανα την τοποθετηση σε εναν στην Ανακασα χωρις φρου φρου και αρωματα και το αμαξι δουλευει τελεια!!!!!!!!!!!!Πανω απο ολα επαγγελματιας και οχι γλυφτης και απαταιωνας...Τα λεφτα μας δινουμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  djoannid last edited by

                                  Αγαπητοί,

                                  Το κοντέρ σταμάτησε στα 47.000 km με υγραέριο. Το πρόβλημα που διαγνώστηκε είναι μάλλον η αντλία του συστήματος ICOM. Αν και δεν είναι ακόμη σίγουρο, το μόνο που διαπίστωσα είναι ότι πλέον το σύστημα δεν αλλάζει σε υγραέριο ενώ έχει τουλάχιστον δυο γραμμές (πάνω από 20 λίτρα) στο ντεπόζιτο υγραερίου. Έχει κανείς άλλος θέμα με την αντλία ή αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα (δλδ. να μην γυρίζει σε υγραέριο και να ακούγεται ο ήχος ότι δεν υπάρχει υγραέριο - 3 και περισσότερα μπιπ?).

                                  Το μόνο θετικό είναι ότι οι συνεργάτες του συστήματος στη πόλη που μένω (δεν θα κάνω διαφήμιση) είναι πολύ καλοί και βρήκανε το πρόβλημα. Όταν αλλάξουμε την αντλία ή όταν επιλυθεί το πρόβλημα θα σας ενημερώσω, αφού είναι πολλοί αυτοί που έχουν 5ης γενιάς αλλά δεν ξέρω αν έχουν φτάσει σε τόσα πολλά χιλιόμετρα (τα έκανα σε λιγότερο από ένα χρόνο).

                                  Επειδή εμπιστεύομαι την εταιρία, ελπίζω σε σύντομη επαναλειτουργία με περισσότερα χιλιόμετρα με υγραέριο και σύστημα 5ης γενιάς. Ας ελπίσουμε ότι έγινε τυχαία μόνο στο αυτοκίνητό μου...

                                  Περιμένω σχόλια από όλους...(της 4ης γενιάς μην παίρνετε και φόρα καθώς στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό και σε παρόμοια χιλιόμετρα!).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dti last edited by

                                    Παλιότερα είχαν αναφερθεί πολλά προβλήματα με διαφόρων τύπων αντλίες που χρησιμοποίησε κατά καιρούς η icom.
                                    Υποτίθεται οτι από πέρυσι (προς το τέλος του χρόνου) είχε βγάλει νέο εγκέφαλο και αντλία που αντιμετώπιζε τα προβλήματα που είχε το jtg. Και είναι αλήθεια οτι το τελευταίο διάστημα δεν έχουν αναφερθεί κάποια ιδιαίτερα προβλήματα σε forums σχετικά με την υγραεριοκίνηση.
                                    Ίσως ήσουν και τυχερός που έκανες τόσα χιλιόμετρα πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα που βεβαίως πρέπει να καλυφθεί από την εγγύηση. Το κόστος της αντλίας ήταν περίπου 350 ευρώ πέρυσι αν θυμάμαι καλά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dathens last edited by

                                      Δεν μας λες αν η αντλία θα αλλαχθει στην εγγύηση, η θα την πλήρωσεις 4-5 κατοσταρικα που κάνει.

                                      Αν την πληρώσεις κρίμα την 5η γενιά, της 4ης οι αντλίες έχουν 60 - 80 ευρω.

                                      Δεν μας λες τη διάφορα που πληρωσες στο σύστημα σου σχετικά με την 4η γενιά

                                      Δεν μας είπες ότι έχεις ιταλικό σύστημα όπου όσο καλη η τεχνολογία της 5ης τα επιπλέον μέρη του Ιταλού δεν παύουν να είναι ιταλικά με τις ιταλικές παιδικές ασθένειες μπεκ εγκέφαλοι κτλ.

                                      Υπάρχουν αυτοκίνητα με 4ης γενιάς συστηματα που έχουν γράψει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να μείνουν απο αντλία καυσίμου.

                                      Κοιτα λίγο προς Ολλανδία μεριά να δεις τι υλικα βάζουν οι άνθρωποι viale & prins και σε 4η και 5ης γενιά και πες μας

                                      Φιλικά dathens

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        djoannid last edited by

                                        Ο χρήστης dathens έγραψε:
                                        Δεν μας λες αν η αντλία θα αλλαχθει στην εγγύηση, η θα την πλήρωσεις 4-5 κατοσταρικα που κάνει.

                                        ...
                                        Κοίτα λίγο προς Ολλανδία μεριά να δεις τι υλικα βάζουν οι άνθρωποι viale & prins και σε 4η και 5ης γενιά και πες μας

                                        Φιλικά dathens

                                        Προφανώς και θέλεις σύγκριση μεταξύ 4ης και 5ης. Ας το κάνουν οι ειδικοί και αυτοί που ξέρουν. Όταν βρείς κάτι επίσημο σε περιοδικό ή δημοσιευμένο έλα να το συζητήσουμε.

                                        Την εγγύηση της αντλίας δεν την ανάφερα γιατί απλώς εννοείται, και εννοείται γιατί μιλάμε για ICOM. Αν έχεις διαφορετική άποψη και ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε απλώς ενημέρωσέ μας. Δες λίγο προς Αυστραλία, Αμερική και δες αν υπάρχει εταιρία που να συναγωνίζεται την ICOM...

                                        Και προφανώς δεν υπερασπίζομαι την εταιρία (αφού άλλωστε εγώ έχω το πρόβλημα...) αλλά ο λόγος που έγραψα το μήνυμα στο φόρουμ είναι να δούμε μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι η αντλία αλλά η κακή εγκατάσταση...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Δεν φερνουμε σε αντιπαραθεση συστηματα αεριου ψεκασμου που εχουν γραψει απειρα χιλιομετρα με τη νεα τεχνολογια της icom που εχει ακομη παιδικα προβληματα. Αν λυθουν αυτα πιστευω θα ειναι ισαξια με του αεριου ψεκασμου, μπορει και καλυτερα, αλλα θελει παρα παρα πολλα χρονια να το αποδειξουν.

                                          Επισης η αντλια ειναι ενα ακριβο εξαρτημα(που οπως βλεπω μαλλον αναλωσιμο)με αρχικη εγγυηση μονο 2 χρονια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            djoannid last edited by

                                            Πρώτον, δεν είπα ότι 100% φταίει η αντλία και 2ον όταν φτάσoυμε στα 100.000 km τότε ξαναμιλάμε...Ποτέ δεν είπα οτι της 5ης γενιάς είναι καλύτερα αλλά έχω δει και εντυπώσεις από 4ης γενιάς, οπότε όλα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 224 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr