Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 37
    • Best 0
    • Groups 0

    djoannid

    @djoannid

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    37
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    djoannid Unfollow Follow

    Latest posts made by djoannid

    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Ο χρήστης djoannid έγραψε:

      Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.

      Περιμενουμε με την ιδια αγωνια που περιμενεις και συ να το παραλαβεις!! Σε τι τιμη το εκλεισες και τι επιτοκιο πηρες αν επιτρεπεται?

      Αγαπητέ το αυτοκίνητο το έκλεισα με την τιμή πώλησης με απόσυρση καθώς και αρκετά επιπλέον από τον αντιπρόσωπο. Δεν ξέρω να σου πω για επιτόκιο (δεν το αγοράσα με δάνειο). Επιπλέον, δεν πήρα το 1.6 γιατί δεν με ενδιαφέρουν οι αποδόσεις, ενώ παράλληλα είπα και μια φορά να δοκιμάσω ζάντες αλουμινίου και τα επιπλέον καλούδια (clima, κτλ) της Accenta.

      Αγαπητοί, το αυτοκίνητο μου είναι στο τελωνείο σε 10 ημέρες ελπίζω να το έχω στα χέρια μου για πρώτες εντυπώσεις. 1.5 DCI Μαύρο Acenta.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      djoannid
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Ο χρήστης panos13 έγραψε:

      Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.

      Περιμενουμε με την ιδια αγωνια που περιμενεις και συ να το παραλαβεις!! Σε τι τιμη το εκλεισες και τι επιτοκιο πηρες αν επιτρεπεται?

      Αγαπητέ το αυτοκίνητο το έκλεισα με την τιμή πώλησης με απόσυρση καθώς και αρκετά επιπλέον από τον αντιπρόσωπο. Δεν ξέρω να σου πω για επιτόκιο (δεν το αγοράσα με δάνειο). Επιπλέον, δεν πήρα το 1.6 γιατί δεν με ενδιαφέρουν οι αποδόσεις, ενώ παράλληλα είπα και μια φορά να δοκιμάσω ζάντες αλουμινίου και τα επιπλέον καλούδια (clima, κτλ) της Accenta.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      djoannid
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

      Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.

      Τι χρονο παράδοσης σου ειχαν δώσει αρχικά? σε έχουν καθυστερήσει? εμενα στην προσφορα που πήρα μου έλεγαν για 30 βαριά 40 μερες πριν το Πάσχα που πήγα.

      3 μήνες, κανονική παραγγελία έκανα 1.5 DCi Accenta (μαύρο χρώμα). Μου είχε πει ότι ίσως να ερχότανε πιο νωρίς αλλά δεν το βλέπω τελικά. Γνωρίζω ότι ήδη παραγγελίες από Φεβρουάριος και αρχές Μαρτίου έχουν αρχίσει να παραδίνονται. Θα σας ενημερώσω, ελπίζω να μην είμαι ο άτυχος της παρέας και πάω και μετά το τέλος Μαϊου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      djoannid
    • RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)

      Ο χρήστης stellar έγραψε:
      Κοιταξε, κι εγω περιοριζομαι πολυ στο οικονομικο. Ο πωλητης, που γενικα μου φανηκε καλο ατομο και αξιοπιστος, μου ειπε οτι το εχει παρει για ταξιδια 2-3 φορες Λουτρακι. Στην διαδρομη λοιπον Αθηνα- Λουτρακι (δλδ εθνικη οδος) μου ειπε οτι πολυ χαλαρα, επιασε ταχυτητες πανω απο 175-180.Και η καταναλωση επειδη ειχε αποθηκευτει σαν best trip, και την ειδα, ηταν 5.2λτ.
      Δηλαδη μια χαρα, δεδομενου των ταχυτητων.Με λιγο ψαξιμο παντως θα βρεις αρκετα στοιχεια στο internet για τον 1,5diesel. Kαι ολα ειναι θετικα.Δεν θελω να σε επηρεασω, γιατι ουτε κι εγω δεν ξερω τελικα τι θα κανω.Απλα σου λεω οτι ειδα.

      Αγαπητοί, εγώ το παράγγειλα στη Β.Ελλάδα στις 27/2 και ακόμη περιμένω το 1.5DCi. Ελπίζω να παραλάβω μέσα στο Μάϊο και θα στείλω και εντυπώσεις και καταναλώσεις σε διάφορες συνθήκες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      djoannid
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dathens έγραψε:

      Δεν μας λες αν η αντλία θα αλλαχθει στην εγγύηση, η θα την πλήρωσεις 4-5 κατοσταρικα που κάνει.

      ...
      Κοίτα λίγο προς Ολλανδία μεριά να δεις τι υλικα βάζουν οι άνθρωποι viale & prins και σε 4η και 5ης γενιά και πες μας

      Φιλικά dathens

      Αγαπητοί,

      Τελικά έγινε αντικατάσταση της αντλίας (εννοείται δωρεάν) και όλα είναι όπως πρώτα με καλύτερη πλεόν αντλία (πιο δυνατή και λιγότερο ευάλωτη). Η αντιμετώπιση από εγκαταστάτες και αντιπροσωπεία (ICOM) ήταν άψογη και άμεση. Θα ενημερώσω για ό,τι συμβεί από εδώ και πέρα μιας και έχουμε φτάσει αισίως στα 48.000 km με υγραέριο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      djoannid
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:

      Πριν από λίγο ο γείτονας μου ανακοίνωσε ότι 'έχασε' τέσσερις από τις οκτώ βαλβίδες εξαγωγής. Avensis 1600 του 2006 με 45.000χλμ υγραεριοκίνησης και περίπου 100.000 συνολικά αν θυμάμαι καλά. Το κιτ που φοράει είναι της BRC. Η επισκευή του κόστισε 800€.

      Ο μάστορας που του τό'βαλε, του είπε ότι τα'χουν αυτά τα γιαπωνέζικα. Τώρα του πέρασε λαδιέρα και το ρύθμισε να ψεκάζει και 0.5λτ/100χλμ βενζίνη. Τα μίγματα ήταν θεωρητικά σωστά, έκαιγε περίπου 15-20% παραπάνω υγραέριο, αλλά μάλλον τον έφαγε το ότι το πήγαινε σχεδόν συνέχεια 160+ στην Εγνατία οδό. Του εξήγησα περί αβάνς, οπότε τώρα θα πηγαίνει αργά και από το πεζοδρόμιο...

      Βασικος λογος φθορας βαλβιδων (σε ενα σωστα ρυθμισμενο συστημα) η οδηγικη συμπεριφορα. Το εχω αναφερει και παλιοτερα, αν βιαζομαι και παω παρατεταμενα πανω απο 4.500 στροφες παντα το γυρναω βενζινη... Τωρα για τουρμπατους που αναφερουν 240χλμ τελικη με lpg ελπιζω να το κανουν μονο για λιγη ωρα...
      Στο brc υπαρχει σιγουρα δυνατοτητα ταυτοχρονου ψεκασμου αεριου - βενζινης?
      Αν ισχυει θα το εφαρμωσω μετα απο μια επισκευη κινητηρα που προγραμματιζω σε 20.000χλμ

      Αγαπητοί,

      Καλό είναι να αναφέρουμε τα όποια θέματα βγαίνουνε από την χρήση του υγραερίου για να γνωρίζουμε τις όποιες προφυλάξεις πρέπει να πάρουμε. Πάντως αν οι βαλβίδες του υγραεριοκίνητου φίλου παρέδωσαν πνεύμα μετά από 45.000 πρέπει να δούμε τελικά μήπως αξίζει η εναλλακτική της χρήσης 5ης γενιάς. Η σύγκριση δεν μπορεί να γίνει πλήρως ακόμη στην Ελλάδα αφού λίγοι πρέπει να είναι αυτοί που έχουνε πάνω από 50.000 km. Στο δικό μου σύστημα, όπως προανάφερα, χάλασε η αντλία αλλά θα αντικατασταθεί με νέα (χωρίς κόστος γιατί μιλάμε για ICOM και 2 χρόνια εγγύηση) που λογικά αντιμετωπίζει και τα όποια θέματα ευαισθησίας που είχε ως τώρα (το έχουν επιβεβαιώσει και άλλοι που φορούν το σύστημα 5ης γενιάς). Ελπίζω να μην βρεθούμε προ εκπλήξεως, αλλά μην ξεχνάμε ότι το 5ης γενιάς δεν χρειάζεται 'σετάρισμα', αφού επικοινωνεί απευθείας με τον εγκέφαλο της μηχανής (μόνο ρύθμιση των μπεκ γίνεται με καλιμπραδόρους για να δουλεύει όπως και στην βενζίνη).

      Αυτά προς το παρόν. Θα ενημερώσω (όπως πάντα κάνω με σοβαρότητα) όταν μπεί η καινούρια αντλία στο αυτοκίνητό μου. Πάντως η εξυπηρέτηση από όλο το δίκτυο της εταιρείας ήταν άμεση για να λυθεί το πρόβλημα της αλλαγής αντλίας. Εύχομαι όλοι να έχετε την ίδια αντιμετώπιση από τους εγκαταστάτες σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      djoannid
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Πρώτον, δεν είπα ότι 100% φταίει η αντλία και 2ον όταν φτάσoυμε στα 100.000 km τότε ξαναμιλάμε...Ποτέ δεν είπα οτι της 5ης γενιάς είναι καλύτερα αλλά έχω δει και εντυπώσεις από 4ης γενιάς, οπότε όλα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      djoannid
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dathens έγραψε:
      Δεν μας λες αν η αντλία θα αλλαχθει στην εγγύηση, η θα την πλήρωσεις 4-5 κατοσταρικα που κάνει.

      ...
      Κοίτα λίγο προς Ολλανδία μεριά να δεις τι υλικα βάζουν οι άνθρωποι viale & prins και σε 4η και 5ης γενιά και πες μας

      Φιλικά dathens

      Προφανώς και θέλεις σύγκριση μεταξύ 4ης και 5ης. Ας το κάνουν οι ειδικοί και αυτοί που ξέρουν. Όταν βρείς κάτι επίσημο σε περιοδικό ή δημοσιευμένο έλα να το συζητήσουμε.

      Την εγγύηση της αντλίας δεν την ανάφερα γιατί απλώς εννοείται, και εννοείται γιατί μιλάμε για ICOM. Αν έχεις διαφορετική άποψη και ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε απλώς ενημέρωσέ μας. Δες λίγο προς Αυστραλία, Αμερική και δες αν υπάρχει εταιρία που να συναγωνίζεται την ICOM...

      Και προφανώς δεν υπερασπίζομαι την εταιρία (αφού άλλωστε εγώ έχω το πρόβλημα...) αλλά ο λόγος που έγραψα το μήνυμα στο φόρουμ είναι να δούμε μήπως τελικά το πρόβλημα δεν είναι η αντλία αλλά η κακή εγκατάσταση...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      djoannid
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Αγαπητοί,

      Το κοντέρ σταμάτησε στα 47.000 km με υγραέριο. Το πρόβλημα που διαγνώστηκε είναι μάλλον η αντλία του συστήματος ICOM. Αν και δεν είναι ακόμη σίγουρο, το μόνο που διαπίστωσα είναι ότι πλέον το σύστημα δεν αλλάζει σε υγραέριο ενώ έχει τουλάχιστον δυο γραμμές (πάνω από 20 λίτρα) στο ντεπόζιτο υγραερίου. Έχει κανείς άλλος θέμα με την αντλία ή αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα (δλδ. να μην γυρίζει σε υγραέριο και να ακούγεται ο ήχος ότι δεν υπάρχει υγραέριο - 3 και περισσότερα μπιπ?).

      Το μόνο θετικό είναι ότι οι συνεργάτες του συστήματος στη πόλη που μένω (δεν θα κάνω διαφήμιση) είναι πολύ καλοί και βρήκανε το πρόβλημα. Όταν αλλάξουμε την αντλία ή όταν επιλυθεί το πρόβλημα θα σας ενημερώσω, αφού είναι πολλοί αυτοί που έχουν 5ης γενιάς αλλά δεν ξέρω αν έχουν φτάσει σε τόσα πολλά χιλιόμετρα (τα έκανα σε λιγότερο από ένα χρόνο).

      Επειδή εμπιστεύομαι την εταιρία, ελπίζω σε σύντομη επαναλειτουργία με περισσότερα χιλιόμετρα με υγραέριο και σύστημα 5ης γενιάς. Ας ελπίσουμε ότι έγινε τυχαία μόνο στο αυτοκίνητό μου...

      Περιμένω σχόλια από όλους...(της 4ης γενιάς μην παίρνετε και φόρα καθώς στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό και σε παρόμοια χιλιόμετρα!).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      djoannid
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Αγαπητοί,

      Έχω καιρό να στείλω μήνυμα στο φόρουμ. Έχω φτάσει αισίως τα 33.000 χλμ σε 6 μήνες με το σύστημα ICOM JTG. Εκτός από τα αρχικά προβλήματα με το ρετάρισμα (που μάλλον ήθελε καλύτερη ρύθμιση που δεν έγινε σωστά από την αρχή) δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Έχω αλλάξει φίλτρο υγραερίου στην Καβάλα (όποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες μπορώ να του δώσω για να μη κάνω διαφήμιση) με 10 ευρώ.

      Παράλληλα με το Opel έχω κάνει και μια μετατροπή σε ένα SAXO 1.1. Θα ήθελα όποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα να με ενημερώσει. Το σύστημα είναι OMVL με πνεύμονα (θα λέγαμε 3ης γενιάς χωρίς μπέκ) στο οποίο έχω το παρακάτω θέμα:
      Στο υγραέριο δουλεύει αρκετά καλά χωρίς ρεταρίσματα και καλή κατανάλωση. Κατά τη διάρκεια ταξιδιού ανάβει το λαμπάκι με το πλούσιο/φτωχό μίγμα και πάντα μετά η εναλλαγή σε βενζίνη οδηγεί σε σβήσιμο της μηχανής!!!. Έχω αλλάξει αισθητήρα λάμδα (μεταχειρισμένο), έκανα μέτρηση καυσαερίων ειδικά για το υγραέριο, αλλά το θέμα παραμένει.Έχει κανείς αντιμετωπίσει ανάλογο πρόβλημα. Το κουφό είναι ότι έχω κάνει 10.000 km χωρίς κανένα πρόβλημα με το υγραέριο. Το πρόβλημα υπάρχει όταν γυρίζω σε βενζίνη μόνο. Το πρόβλημα διορθώνεται μέχρις ωσότου να γίνει 'reset' ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. Λέτε με σωστή ρύθμιση να πάψει να υπάρχει το πρόβλημα? Πριν την μετατροπή ουδέποτε είχα πρόβλημα σε βενζίνη ενώ μετά από reset του εγκεφάλου μπορώ να κάνω κανονικά τα ταξίδια ακόμη και βενζίνη. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν πάω σε υγραέριο και μετά από μεγάλο ταξίδι (που ίσως συνοδεύεται και από άναμμα της ένδειξης πλούσιο μείγμα).

      Περιμένω τις απόψεις σας!.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      djoannid
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr