Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 231
    • 731
    • 732
    • 229 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    128178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asteris last edited by

      Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

      Το LPG μπαίνει μέσα στον θάλαμο ως αέριο. Ως αποτέλεσμα εκτοπίζει 2-3% από τον αέρα. 2-3% λοιπόν μείωση ιπποδύναμης.

      Το LPG έχει ίδια απόδοση με την βενζίνη. Περίπου 30% (στις ωφέλιμες στροφές του κινητήρα, αλλού έχει χαμηλότερη). Που σημαίνει ότι καίμε 100KW καύσιμο και μας δίνει 30KWhr ισχύ. Για 100KWhr θέλουμε περίπου 11,3 λίτρα βενζίνη ή 13,2 λίτρα υγραέριο.

      Η χαρτογράφηση του κινητήρα ως προς τον χρονισμό, είναι προσαρμοσμένη 100% για βενζίνα. Λάθος χρονισμός οδηγεί σε ελαφριά πτώση της απόδοσης και αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων. Σε περίπτωση και φτωχών μιγμάτων πέραν του δέοντος, η αύξηση θερμοκρασίας καυσαερίων γίνεται ακόμη μεγαλύτερη και επέρχεται ταχεία φθορά των μετάλλων που έρχονται σε επαφή (κυρίως βαλβίδες εξαγωγής).

      Ο μόνος τρόπος να αυξήσουμε την απόδοση του υγραερίου, δεδομένου και του μεγαλύτερου αριθμού οκτανίων του, είναι να αυξήσουμε την συμπίεση του κινητήρα. Εφόσον η συμπίεση παραμένει η ίδια, δεν έχουμε ωφέλεια από την καύση υγραερίου, παρά μόνον εάν αλλάζαμε χρονισμό της ανάφλεξης. Σε μιά μετατροπή, ούτε συμπίεση, ούτε ο χρονισμός αλλάζει.

      Σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, μπορούμε να πάρουμε περισσότερη δύναμη, αν ανεβάσουμε την πίεση του turbo, γιατί το LPG έχει μεγαλύτερη ανεκτικότητα στην προανάφλεξη (χτυπάει πιό δύσκολα πειράκια). Φυσικά μετά θα πρέπει να βρούμε και τρόπο να μην τρελαίνεται το μοτέρ όταν θα δουλεύει στην ψηλότερη πίεση με βενζίνα.

      Αυτά ως μερικές γενικές τεχνικές λεπτομέρειες περί LPG.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos20vt last edited by

        Διαφορετικό εγκέφαλο δουλεύει το LPG ωρέ συμφορουμίστα, δεν υπάρχει θέμα νομίζω χρονισμών, όλα ελέγχονται απο τον αρμόδιο εγκέφαλο ανα πάσα στιγμή. Περίεργος όμως είμαι για την στιγμή της ανάφλεξης. Αυτή δε γίνεται ακριβώς τη στιγμή που ο χώρος μέσα στο κύλινδρο είναι ο μικρότερος δυνατός ? Πώς λοιπόν μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερη συμπίεση απο αυτήν ? (Δε μιλάω για περισσότερη πίεση απο υπερτροφοδότες)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          asteris last edited by

          Οι εγκέφαλοι των LPG δεν ακουμπάν τον χρονισμό της ανάφλεξης, το αβάνς. Αυτό παραμένει εργοστασιακό, βενζίνης.

          Η ανάφλεξη συμβαίνει 10 έως 40 μοίρες πριν το άνω νεκρό σημείο. Η συμπίεση του κυλίνδρου είναι άλλο πράγμα και είναι σταθερή από κατασκευής. Μπορεί να αλλάξει με πατέντες και εκ των υστέρων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim63 last edited by

            Σχετικά με καταναλώσεις και μια ερώτηση/πρόταση

            Γεια χαρά σε όλους που καταναλώνουν πολύ η λίγο lpg.

            Είχα δώσει και πιο παλιά κάποια στοιχεία κατανάλωσης σε εθνική/επαρχιακό.

            Τώρα 335km τα 90 εθνική λάσκα και 245 ΠΟΛΗ και λάσκα και του ακίνητου.

            Από γεμάτο η αντλία σταμάτησε στα 44,7L.
            Άρα 13,34 l/100
            Αύριο πάω για τον πρώτο έλεγχο 1350km άλλαξα και μπούζι εβαλα desno VT20 ένα νούμερο πιο ψυχρά και θα τα ξαναπούμε.

            Πάντως πιστεύω ότι οι περισσότεροι που έχουμε κάνει την μετατροπή έχουμε γίνει ΛΙΓΟΤΕΡΟ επιθετικοί με το δεξί πετάλι. Υποσυνείδητα ίσως να φταίει το ότι το βάλαμε για οικονομία και το έχουμε στο πίσω μέρος του εγκεφάλου καρφωμένο, ίσως όλα αυτά περί φθοράς ?βαλβίδων? +++++ να μας κρατανε από κυνηγήματα στο μοτέρ .ΙΣΩΣ ΙΣΩΣ άγνωστο.

            Τώρα το πόσο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ το κάθε αυτοκίνητο έχουμε
            · Εξαρτάται από το νούμερο του παπουτσιού του οδηγού
            · Από τις εξωτερικές συνθήκες (ανηφόρα κατηφόρα θερμοκρασία βαρομετρική πίεση)
            · Από το φορτίο
            · Από το αέρα στα λάστιχα και από τον κόντρα αέρα.

            Λοιπόν ας τα αφήσουμε να καίνε αυτό που θέλουν να καίνε και ας αναφέρει ο καθένας μας τις μετρήσεις του ,τώρα αν κάποιος για να το παίξει αλλιώς πει αλλοπρόσαλλα νούμερα 3L/100 με μωτ 335km/h ε τότε να το δούμε.

            Τώρα μια πρόταση για όλους εμάς τους gazatous αφού έχουμε lpg τώρα που ανοίγει ο καιρός έρχεται και Πάσχα Γίνεται να συνδεθεί και ένα μπάρμπεκιου υγραερίου στο πίσω μέρος?

            Καλά να είμαστε όλοι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              astrag1-6jtg last edited by

              Ο χρήστης dim63 έγραψε:

              Τώρα μια πρόταση για όλους εμάς τους gazatous αφού έχουμε lpg τώρα που ανοίγει ο καιρός έρχεται και Πάσχα Γίνεται να συνδεθεί και ένα μπάρμπεκιου υγραερίου στο πίσω μέρος?

              Ανετα Αφου σκεφτομαι να το πατεντάρω κιολας...

              Καλο Πασχα παιδες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                Ο χρήστης asteris έγραψε:
                Οι εγκέφαλοι των LPG δεν ακουμπάν τον χρονισμό της ανάφλεξης, το αβάνς. Αυτό παραμένει εργοστασιακό, βενζίνης.

                Η ανάφλεξη συμβαίνει 10 έως 40 μοίρες πριν το άνω νεκρό σημείο. Η συμπίεση του κυλίνδρου είναι άλλο πράγμα και είναι σταθερή από κατασκευής. Μπορεί να αλλάξει με πατέντες και εκ των υστέρων...

                γιατί δεν το κάνουν ?
                δεν μπορούν .... ?

                σελίδες πριν, φίλος είχε αναφέρει extra εξάρτημα που διόρθωνε το avans.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  asteris last edited by

                  Υποθέτω γιατί είναι πιό σύνθετο να παρεμβάλεις το σήμα του χρονισμού και αυτό θα έκανε πολύ πιό ακριβό τον εγκέφαλο του υγραερίου. Και η ρύθμισή του από τον τοπικό εγκαταστάτη θα ήταν αρκετά πιό δύσκολη και επικίνδυνη. Εδώ ένα μίγμα τους δίνεις να ρυθμίσουν και κάνουν του κεφαλιού τους (φτωχαίνουν ότι τους καπνίσει), αν τους αφήσεις να παίξουν και με τον σπινθήρα μπορεί να σου δώσουν το μοτέρ στο χέρι πριν φτάσεις σπίτι. Άσε που για να ρυθμίσεις σπινθήρα θέλει break dyno και πυρόμετρο, οπότε θα ήταν λίγοι οι εγκαταστάτες που θα μπορούσαν να ανταποκριθούν. Τώρα μονο ένα πεντάβολτο λάμδα χρειάζονται ως εξοπλισμό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    p_george last edited by

                    Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:

                    Τώρα μια πρόταση για όλους εμάς τους gazatous αφού έχουμε lpg τώρα που ανοίγει ο καιρός έρχεται και Πάσχα Γίνεται να συνδεθεί και ένα μπάρμπεκιου υγραερίου στο πίσω μέρος?

                    Ανετα Αφου σκεφτομαι να το πατεντάρω κιολας...

                    Καλο Πασχα παιδες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tgi last edited by

                      Είσαι απίστευτος!!!
                      φοβερές φωτό!!!!
                      να είσαι καλα... με έκανες και γέλασα!!!

                      Θα κάνω και εγώ μετατροπή στο citroen C4 GP μου!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Πριν από λίγο ο γείτονας μου ανακοίνωσε ότι 'έχασε' τέσσερις από τις οκτώ βαλβίδες εξαγωγής. Avensis 1600 του 2006 με 45.000χλμ υγραεριοκίνησης και περίπου 100.000 συνολικά αν θυμάμαι καλά. Το κιτ που φοράει είναι της BRC. Η επισκευή του κόστισε 800€.

                        Ο μάστορας που του τό'βαλε, του είπε ότι τα'χουν αυτά τα γιαπωνέζικα. Τώρα του πέρασε λαδιέρα και το ρύθμισε να ψεκάζει και 0.5λτ/100χλμ βενζίνη. Τα μίγματα ήταν θεωρητικά σωστά, έκαιγε περίπου 15-20% παραπάνω υγραέριο, αλλά μάλλον τον έφαγε το ότι το πήγαινε σχεδόν συνέχεια 160+ στην Εγνατία οδό. Του εξήγησα περί αβάνς, οπότε τώρα θα πηγαίνει αργά και από το πεζοδρόμιο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dalamaidis last edited by

                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                          Πριν από λίγο ο γείτονας μου ανακοίνωσε ότι 'έχασε' τέσσερις από τις οκτώ βαλβίδες εξαγωγής. Avensis 1600 του 2006 με 45.000χλμ υγραεριοκίνησης και περίπου 100.000 συνολικά αν θυμάμαι καλά. Το κιτ που φοράει είναι της BRC. Η επισκευή του κόστισε 800€.

                          Ο μάστορας που του τό'βαλε, του είπε ότι τα'χουν αυτά τα γιαπωνέζικα. Τώρα του πέρασε λαδιέρα και το ρύθμισε να ψεκάζει και 0.5λτ/100χλμ βενζίνη. Τα μίγματα ήταν θεωρητικά σωστά, έκαιγε περίπου 15-20% παραπάνω υγραέριο, αλλά μάλλον τον έφαγε το ότι το πήγαινε σχεδόν συνέχεια 160+ στην Εγνατία οδό. Του εξήγησα περί αβάνς, οπότε τώρα θα πηγαίνει αργά και από το πεζοδρόμιο...

                          Βασικος λογος φθορας βαλβιδων (σε ενα σωστα ρυθμισμενο συστημα) η οδηγικη συμπεριφορα. Το εχω αναφερει και παλιοτερα, αν βιαζομαι και παω παρατεταμενα πανω απο 4.500 στροφες παντα το γυρναω βενζινη... Τωρα για τουρμπατους που αναφερουν 240χλμ τελικη με lpg ελπιζω να το κανουν μονο για λιγη ωρα...
                          Στο brc υπαρχει σιγουρα δυνατοτητα ταυτοχρονου ψεκασμου αεριου - βενζινης?
                          Αν ισχυει θα το εφαρμωσω μετα απο μια επισκευη κινητηρα που προγραμματιζω σε 20.000χλμ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            djoannid last edited by

                            Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:

                            Πριν από λίγο ο γείτονας μου ανακοίνωσε ότι 'έχασε' τέσσερις από τις οκτώ βαλβίδες εξαγωγής. Avensis 1600 του 2006 με 45.000χλμ υγραεριοκίνησης και περίπου 100.000 συνολικά αν θυμάμαι καλά. Το κιτ που φοράει είναι της BRC. Η επισκευή του κόστισε 800€.

                            Ο μάστορας που του τό'βαλε, του είπε ότι τα'χουν αυτά τα γιαπωνέζικα. Τώρα του πέρασε λαδιέρα και το ρύθμισε να ψεκάζει και 0.5λτ/100χλμ βενζίνη. Τα μίγματα ήταν θεωρητικά σωστά, έκαιγε περίπου 15-20% παραπάνω υγραέριο, αλλά μάλλον τον έφαγε το ότι το πήγαινε σχεδόν συνέχεια 160+ στην Εγνατία οδό. Του εξήγησα περί αβάνς, οπότε τώρα θα πηγαίνει αργά και από το πεζοδρόμιο...

                            Βασικος λογος φθορας βαλβιδων (σε ενα σωστα ρυθμισμενο συστημα) η οδηγικη συμπεριφορα. Το εχω αναφερει και παλιοτερα, αν βιαζομαι και παω παρατεταμενα πανω απο 4.500 στροφες παντα το γυρναω βενζινη... Τωρα για τουρμπατους που αναφερουν 240χλμ τελικη με lpg ελπιζω να το κανουν μονο για λιγη ωρα...
                            Στο brc υπαρχει σιγουρα δυνατοτητα ταυτοχρονου ψεκασμου αεριου - βενζινης?
                            Αν ισχυει θα το εφαρμωσω μετα απο μια επισκευη κινητηρα που προγραμματιζω σε 20.000χλμ

                            Αγαπητοί,

                            Καλό είναι να αναφέρουμε τα όποια θέματα βγαίνουνε από την χρήση του υγραερίου για να γνωρίζουμε τις όποιες προφυλάξεις πρέπει να πάρουμε. Πάντως αν οι βαλβίδες του υγραεριοκίνητου φίλου παρέδωσαν πνεύμα μετά από 45.000 πρέπει να δούμε τελικά μήπως αξίζει η εναλλακτική της χρήσης 5ης γενιάς. Η σύγκριση δεν μπορεί να γίνει πλήρως ακόμη στην Ελλάδα αφού λίγοι πρέπει να είναι αυτοί που έχουνε πάνω από 50.000 km. Στο δικό μου σύστημα, όπως προανάφερα, χάλασε η αντλία αλλά θα αντικατασταθεί με νέα (χωρίς κόστος γιατί μιλάμε για ICOM και 2 χρόνια εγγύηση) που λογικά αντιμετωπίζει και τα όποια θέματα ευαισθησίας που είχε ως τώρα (το έχουν επιβεβαιώσει και άλλοι που φορούν το σύστημα 5ης γενιάς). Ελπίζω να μην βρεθούμε προ εκπλήξεως, αλλά μην ξεχνάμε ότι το 5ης γενιάς δεν χρειάζεται 'σετάρισμα', αφού επικοινωνεί απευθείας με τον εγκέφαλο της μηχανής (μόνο ρύθμιση των μπεκ γίνεται με καλιμπραδόρους για να δουλεύει όπως και στην βενζίνη).

                            Αυτά προς το παρόν. Θα ενημερώσω (όπως πάντα κάνω με σοβαρότητα) όταν μπεί η καινούρια αντλία στο αυτοκίνητό μου. Πάντως η εξυπηρέτηση από όλο το δίκτυο της εταιρείας ήταν άμεση για να λυθεί το πρόβλημα της αλλαγής αντλίας. Εύχομαι όλοι να έχετε την ίδια αντιμετώπιση από τους εγκαταστάτες σας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Σας δειχνω ενα φυλλαδιο ενος εγκαταστατη, ισως ο μοναδικος που λεει την αληθεια? Διαβαστε το ''τι πρεπει να προσεχω''
                              http://img263.imageshack.us/img263/5691/19017.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim63 last edited by

                                προς Γιωργο,

                                τη χασαμε την παντεντα πατριωτη

                                αυτοι οι αποκοιθε φταινε

                                παντως

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos20vt last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Σας δειχνω ενα φυλλαδιο ενος εγκαταστατη, ισως ο μοναδικος που λεει την αληθεια? Διαβαστε το ''τι πρεπει να προσεχω''
                                  http://img263.imageshack.us/img263/5691/19017.jpg

                                  Εγώ παραπάνω είπα μεταφέρωντας τα λόγια απο go-lpg.co.uk οτι η αύξηση θερμοκρασίας γίνεται επειδή η βενζίνη εισέρχεται σε υγρή μορφή μέσα απορροφώντας ένα ποσοστό θερμότητας απο τις βαλβίδες, καμία αναφορά για υδρογόνα κλπ ! ! ! Ποιός λέει την αλήθεια και ποιός ψέμματα ? Μήπως και οι 2 λένε απο μισή αλήθεια ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kobulis last edited by

                                    Απορία του άσχετου περί ψύξης μερών του κινητήρα από ψεκασμό βενζίνης (ή υγρού lpg από σύστημα 5ης γενιάς):

                                    Έστω οτι κινούμαι στην Εγνατία με το C5, με σταθερή ταχύτητα 100km/h, και έχω κατανάλωση βενζίνης 7lt/100km. Έχω 5η στο κιβώτιο, και βρίσκομαι περίπου στις 3000 στροφές.

                                    Μία ώρα μετά, έχω καλύψει 100km, και έχω κάψει 7 lt αμόλυβδη.

                                    Άρα σε 1 λεπτό, έχω κάψει 7/60=0,117lt ή αλλιώς 117ml αμόλυβδης.

                                    Αυτά τα 117ml αμόλυβδης που κάηκαν σε 1 λεπτό, μοιράστηκαν σε 4 κυλίνδρους=>πήραν από 29ml ο καθένας.

                                    29ml για τρεις χιλιάδες στροφές που “έκανε” ο κύλινδρος μέσα σε 1 λεπτό.
                                    Ή αλλιώς μισό ml (29/60) το δευτερόλεπτο για 50 στροφές (3000/60).

                                    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί -τόσο αποτελεσματική- δυνατότητα ψύξης έχει αυτό το μισό ml αμόλυβδης που μάλιστα μοιράστηκε για τις 50 στροφές του συγκεκριμένου κυλίνδρου;

                                    Δεν μιλάμε για υγρό άζωτο σε θερμοκρασία κοντά στο απόλυτο μηδέν, μιλάμε για βεζίνη που εισέρχεται σε χώρο θερμοκασίας εκατοντάδων βαθμών κελσίου, και πρέπει να δροσίσει μέταλλα που έχουν τρελλή θερμοχωρητικότητα.

                                    Τί ακριβώς δεν καταλαβαίνω;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      astrag1-6jtg last edited by

                                      Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:

                                      Ανετα Αφου σκεφτομαι να το πατεντάρω κιολας...

                                      Μου πήρες το ψωμι απο το στομα ρε φιλε...

                                      Για redneck πατεντα μου φενεται..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanos20vt last edited by

                                        Τώρα που το λες έτσι πρέπει να σου πώ πώς έχεις δίκιο και απορώ μαζί σου.

                                        Αυτό βέβαια μέχρι το σημείο του '-τόσο αποτελεσματική-'

                                        Απ' ότι έχω καταλάβει, δεν είναι και τόοοσο αποτελεσματική, απλά με το αέριο είναι

                                        1. ανύπαρκτη έτσι κ αλλιώς επειδή είναι αέριο (με βάση go-lpg.co.uk)
                                        2. **Ακόμη χειρότερα λόγω υδρογόνου[b] (με βάση την παραπάνω παράθεση του cson)

                                        Επίσης μη ξεχνάς οτι αυτά τα πολύ λίγα ml

                                        1. [b]συμπιέζονται αρκετά** άρα βρίσκονται σε μικρό χώρο του οποίου επιφάνεια καταλαμβάνουν οι βαλβίδες (για κανα 1/20 το υπολογίζω εμπειρικά)
                                        2. Ακριβώς επειδή υπάρχουν μεγάλες θερμοκρασίες υπάρχει και μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας με την βενζίνη να μπαίνει στους 20-30 ας πούμε.

                                        Μήπως εγώ έχω καταλάβει κάτι λάθος ? Δε νομίζω, οι παραθέσεις απο τις πηγές είναι απόλυτες..κάποιος που ξέρει κάτι παραπάνω παρακαλώ να διορθώσει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanos20vt last edited by

                                          double post by mistake

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Η συνταγη ειναι μια οπως καταλαβαινω..οταν βρεθουμε σε καλο αυτοκινητοδρομο και τρεχουμε πανικοβλητοι για αρκετα λεπτα με το ποδι στο πατωμα, να το κανουμε με βενζινη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 229 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr