-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
δε νομίζω ότι ο panos ισχυρίζεται ότι σε απόλυτα νούμερα είναι λίγο το ποσό, αλλά αν το δει αναλογικά κάποιος, 100 ευρώ επιπλέον στα ΤΚ δεν είναι τεράστια αύξηση - ένας μέσος χρήστης ΙΧ με 15.000χλμ το χρόνο επαγγελματικής χρήσης πληρώνει για τα ίδια χλμ τώρα +1000 ευρώ έξτρα φόρο για τη βενζίνη, άρα αναλογικά αν δώσει και 100 το χρόνο έξτρα για ΤΚ δεν φαίνεται πια και τόσο μεγάλο το ποσό. Βέβαια αθροιστικά και σε απόλυτα νούμερα το 1200άρι για ΤΚ και ασφάλεια + 1000 έξτρα το χρόνο για βενζίνη πάνε στο >15% του μέσου εισοδήματος.. μιλάμε πια για απίστευτο κόστος χρήσης του ΙΧ.
Αν το δεις αναλογικά με τις περικοπές των μισθών και την κατάργηση δώρων η αύξηση έστω και 1 ευρώ στα τκ είναι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ .-
Τα +100 ευρώ που λες πως θα φανούν σε κάποιον που είχε ετήσια μείωση 3000 ευρώ για παράδειγμα.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η αντιμετώπισή σας στο ενδεχόμενο αύξησης. Τελικά βρίσκουν κ τα κάνουν οι του ΘΑΣΟΚ και της Νέας Διαπλοκοκρατίας...
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
δε νομίζω ότι ο panos ισχυρίζεται ότι σε απόλυτα νούμερα είναι λίγο το ποσό, αλλά αν το δει αναλογικά κάποιος, 100 ευρώ επιπλέον στα ΤΚ δεν είναι τεράστια αύξηση - ένας μέσος χρήστης ΙΧ με 15.000χλμ το χρόνο επαγγελματικής χρήσης πληρώνει για τα ίδια χλμ τώρα +1000 ευρώ έξτρα φόρο για τη βενζίνη, άρα αναλογικά αν δώσει και 100 το χρόνο έξτρα για ΤΚ δεν φαίνεται πια και τόσο μεγάλο το ποσό. Βέβαια αθροιστικά και σε απόλυτα νούμερα το 1200άρι για ΤΚ και ασφάλεια + 1000 έξτρα το χρόνο για βενζίνη πάνε στο >15% του μέσου εισοδήματος.. μιλάμε πια για απίστευτο κόστος χρήσης του ΙΧ.
A γεια σου!!!
Τωρα στο οσον αφορα βρισκουν και τα κανουν τι θελετε να γινει???Εχουν ορισθει μετρα λιτοτητας και πρεπει να βρεθουν εσοδα για το ελλειμα,αυτα απο που θα βρεθουν??? Στην κατασταση που φτασαμε και ετσι οπως τα καναμε τωρα θα μας γ@μησουν.Οταν ξεσπασε η κριση στην παγκοσμια αγορα εμεις ημασταν στην απ εξω λογω του οτι δεν ειχαμε βαρια βιομηχανια,το ξεραμε οτι καποια στιγμη θα ρθει και δω αλλα αδιαφορουσαμε και συνεχιζαμε να τρωμε(κλασσικη ελληνικη νοοτροπια-στα @@ μας για το τι θα γινει στο μελλον αρκει τωρα να περασουμε καλα),οι πολιτικοι τρωγαν αλλα δεν καναμε τιποτα,εμεις τρωγαμε αλλα ολα ηταν καλα τωρα που θα μας τον φορεσουν κλαιγομαστε κιολας. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
To να διαθεσεις 600+ ευρω τον χρονο αντε λιγο ποιο πανω απο 1000 μαζι με την ασφαλεια δεν τα θεωρω και πολλα σε αναλογια με την τιμη της βενζινης.Με 1.65ε το λιτρο δεν πας πουθενα.Βεβαια δεν πρεπει να ξεχναμε οτι στην αγορα δεν κυκλοφορουν μονο 2λιτρα αλλα και αξιολογα 1600αρια.Αν δεν μπορεις να καλυψεις το 2λιτρο κανεις ενα downgrade και εισαι ΟΚ.Όταν το έχεις το αυτοκίνητο για κοντινές μετακινήσεις (που δε μπορείς να τις κάνεις με πόδια ή συγκοινωνία εκεί που μένεις ή που θες να πας), ή για ψώνια, ή για επισκέψεις σε γονείς, φίλους κλπ καΙ δεν ξοδεύεις πάνω από 20-25 ευρώ την εβδομάδα σε βενζίνη με τωρινές τιμές, όπως εγώ που πλέον για δουλειά σπάνια το παίρνω (και λόγω τιμής βενζίνης, και λόγω ότι πολύ δύσκολα θα βρω να παρκάρω και το γκαραζ θέλει 15 ευρώ τη μέρα) τότε να δίνεις 600 σε τέλη 'κυκλοφορίας' κι άλλα τόσα σε ασφάλεια σαφώς και φαίνονται υπερβολικό. Αν έκανα 20-30.000 χλμ το χρόνο κι έδινα μια περιουσία σε βενζίνη πιθανότατα να μη μου φαινόταν.
Το θέμα είναι ότι το downgrade (σε κυβικά) δεν είναι 'αναίμακτη' λύση, διότι χαρίζεις σε κάποιον άλλο ένα κάρο χρήματα που ήδη έδωσες (το πήρες 20Κ και θα το πουλήσεις π.χ. 10Κ μετά 5 χρόνια) για να γλιτώσεις τι - 300 ευρώ το χρόνο??... Και αν πάρεις καινούργιο με αντίστοιχη απόδοση αλλά λιγότερα κυβικά + τούρμπο θα σκάσεις και ΦΠΑ γι αυτό και τέλη 'ταξινόμησης' που αντιστοιχούν σε κάμποσα χρόνια διαφοράς στα τέλη 'κυκλοφορίας', οπότε εν ολίγοις αν το έχεις ανάγκη το αυτοκίνητο, με την τακτική του 'βάζω ό,τι τέλη θέλω ό,τι ώρα θέλω' που ακολουθούν (=δεν υπάρχει καμία προβλεψιμότητα) σε έχουν πιάσει από τα @@ και σε στίβουν κανονικά και με το νόμο...
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά, θα έχουν.
ήδη τα έχουν βάλει στο μάτι μέσω του υπολογισμού των ρύπων
πχ Dacia Duster 1.6 με κυβικά 240 με ρύπους 354. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
To να διαθεσεις 600+ ευρω τον χρονο αντε λιγο ποιο πανω απο 1000 μαζι με την ασφαλεια δεν τα θεωρω και πολλα σε αναλογια με την τιμη της βενζινης.Με 1.65ε το λιτρο δεν πας πουθενα.Βεβαια δεν πρεπει να ξεχναμε οτι στην αγορα δεν κυκλοφορουν μονο 2λιτρα αλλα και αξιολογα 1600αρια.Αν δεν μπορεις να καλυψεις το 2λιτρο κανεις ενα downgrade και εισαι ΟΚ.
Όταν το έχεις το αυτοκίνητο για κοντινές μετακινήσεις (που δε μπορείς να τις κάνεις με πόδια ή συγκοινωνία εκεί που μένεις ή που θες να πας), ή για ψώνια, ή για επισκέψεις σε γονείς, φίλους κλπ καΙ δεν ξοδεύεις πάνω από 20-25 ευρώ την εβδομάδα σε βενζίνη με τωρινές τιμές, όπως εγώ που πλέον για δουλειά σπάνια το παίρνω (και λόγω τιμής βενζίνης, και λόγω ότι πολύ δύσκολα θα βρω να παρκάρω και το γκαραζ θέλει 15 ευρώ τη μέρα) τότε να δίνεις 600 σε τέλη 'κυκλοφορίας' κι άλλα τόσα σε ασφάλεια σαφώς και φαίνονται υπερβολικό. Αν έκανα 20-30.000 χλμ το χρόνο κι έδινα μια περιουσία σε βενζίνη πιθανότατα να μη μου φαινόταν.
Το θέμα είναι ότι το downgrade (σε κυβικά) δεν είναι 'αναίμακτη' λύση, διότι χαρίζεις σε κάποιον άλλο ένα κάρο χρήματα που ήδη έδωσες (το πήρες 20Κ και θα το πουλήσεις π.χ. 10Κ μετά 5 χρόνια) για να γλιτώσεις τι - 300 ευρώ το χρόνο??... Και αν πάρεις καινούργιο με αντίστοιχη απόδοση αλλά λιγότερα κυβικά + τούρμπο θα σκάσεις και ΦΠΑ γι αυτό και τέλη 'ταξινόμησης' που αντιστοιχούν σε κάμποσα χρόνια διαφοράς στα τέλη 'κυκλοφορίας', οπότε εν ολίγοις αν το έχεις ανάγκη το αυτοκίνητο, με την τακτική του 'βάζω ό,τι τέλη θέλω ό,τι ώρα θέλω' που ακολουθούν (=δεν υπάρχει καμία προβλεψιμότητα) σε έχουν πιάσει από τα @@ και σε στίβουν κανονικά και με το νόμο...
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Ακριβώς. Τα ΤΚ είναι απλά ληστεία και εντελώς παράλογος σαν φόρος ειδικά αν σκεφτεί κανείς τι φόρους έχει ήδη πληρώσει κανείς για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο (εισοδήματος, ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης). Γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχος φόρος κατοχής και σε άλλα είδη 'πολυτελείας'; Και μην πεί κανείς 'γιατί χρειάζονται χρήματα για την συντήρηση των δρόμων' γιατί όλοι ξέρουμε τι συντήρηση γίνεται και που πάνε τα ΤΚ που πληρώνουμε (hint: όχι για τη συντήρηση των δρόμων)
Φυσικά εννοείται ότι στο θέμα φοροδιαφυγής/δεν πληρώνω προβλέπω ότι θα πάμε όλοι για extreme sports φέτος (από κάπου πρέπει να βγάλουμε λεφτά για να πληρώσουμε τους νέους φόρους). Το παράδειγμα το έδειξε το κράτος πέρσι. Γιατί να κουραστούμε παραπάνω; Θα διαλέξουμε την εύκολη λύση, έτσι δε μας μάθατε; Όρσεεεεεεεεεεεεε ζώωωωωωωωωωωωα Παπακωνσταντίνου & Σία, σας βρίζει ο κόσμος, σας δείχνει με το δάχτυλο, πετάει γιαούρτια και λίγα σας κάνει...
-
όλοι ξέρουμε τι συντήρηση γίνεται και που πάνε τα ΤΚ που πληρώνουμε (hint: όχι για τη συντήρηση των δρόμων)
Που πάνε τα χρήματα των τελών κυκλοφορίας?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά, θα έχουν.
ήδη τα έχουν βάλει στο μάτι μέσω του υπολογισμού των ρύπων
πχ Dacia Duster 1.6 με κυβικά 240 με ρύπους 354.Όταν έλεγα λίγα κυβικά δεν εννοούσα 1600.
Μέχρι 1200-1300. (και όχι το rx8 ) -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
Δυο παρατηρήσεις:
-
Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικά πολλοί ή λίγοι, αλλά δε νομίζω να συμφωνήσουν με το παραπάνω όλοι αυτοί με τα 'παλιά' 1000άρια και 1200άρια (προ 1999) που από 93 και 112 ευρώ για 2008 και 2009 αντίστοιχα τους τα πήγαν 212 έως και 262 ευρώ (για να μη βάλω τα 1400άρια και 1600άρια του '95-'99, που από εκεί που είχαν πληρώσει 168 ευρώ για το 2008 και 202 για το 2009 τους τα πήγαν 302 και 352!...) για το 2010 με τη δικαιολογία ότι 'δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον' - ασχέτως προδιαγραφών EURO...
-
Τι σημαίνει, πλέον, 'λίγα κυβικά'? Είναι τα 1400 'λίγα' όταν μπορού να βγάλουν 180 άλογα και καμιά 25ριά 'κιλά' ροπής? Τα 1200 είναι 'λίγα' όταν έχουν τούρμπο?...
Αυτό για την προβλεψιμότητα το θεωρώ πολύ σημαντικό. Είναι τραγικό να παίρνεις κάτι, να κάνεις στην ουσία μια επένδυση για τις μετακινήσεις σου, και να 'ξέρεις' (...) ότι θα πληρώνεις πάνω-κάτω Χ 'τέλη' γι αυτό, και την άλλη χρονιά να σου λένε ότι σόρι, αλλά πλέον θα πληρώνεις Χ+200 (μέχρι και Χ+1000 σε κάποιοες -σπάνιες- περιπτώσεις - βλέπε ένα σήμα τελών του 2010 που είχε σκανάρει ο sv2 ).
-
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
Δυο παρατηρήσεις:
-
Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικά πολλοί ή λίγοι, αλλά δε νομίζω να συμφωνήσουν με το παραπάνω όλοι αυτοί με τα 'παλιά' 1000άρια και 1200άρια (προ 1999) που από 93 και 112 ευρώ για 2008 και 2009 αντίστοιχα τους τα πήγαν 212 έως και 262 ευρώ (για να μη βάλω τα 1400άρια και 1600άρια του '95-'99, που από εκεί που είχαν πληρώσει 168 ευρώ για το 2008 και 202 για το 2009 τους τα πήγαν 302 και 352!...) για το 2010 με τη δικαιολογία ότι 'δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον' - ασχέτως προδιαγραφών EURO...
-
Τι σημαίνει, πλέον, 'λίγα κυβικά'? Είναι τα 1400 'λίγα' όταν μπορού να βγάλουν 180 άλογα και καμιά 25ριά 'κιλά' ροπής? Τα 1200 είναι 'λίγα' όταν έχουν τούρμπο?...
Αυτό για την προβλεψιμότητα το θεωρώ πολύ σημαντικό. Είναι τραγικό να παίρνεις κάτι, να κάνεις στην ουσία μια επένδυση για τις μετακινήσεις σου, και να 'ξέρεις' (...) ότι θα πληρώνεις πάνω-κάτω Χ 'τέλη' γι αυτό, και την άλλη χρονιά να σου λένε ότι σόρι, αλλά πλέον θα πληρώνεις Χ+200 (μέχρι και Χ+1000 σε κάποιοες -σπάνιες- περιπτώσεις - βλέπε ένα σήμα τελών του 2010 που είχε σκανάρει ο sv2 ).
-
Καλά δεν μπορείς να κάνεις πλάνο 15ετίας όταν αγοράζεις αυτοκίνητο. Φυσικά όπως και ο ίδιος λες τα λίγα κυβικά πλήρωναν λιγότερα αναλογικά με τα 'πολλά' 1600.
-
Τα λίγα κυβικά έχουν χαμηλούς ρύπους γενικότερα, αλλά τώρα πλέον αγοράζεις με χαμηλές εκπομπές (αν το κόστος των ΤΚ είναι που ενδιαφέρει κάποιον). Όσο χαμηλότερα τόσο καλύτερα. Δεν σε ενδιαφέρει αν είναι τούρμπο ή πόσα άλογα έχει. Σε ενδιαφέρουν οι εκπομπές καυσαερίων. Όσο λιγότερες, τόσο λιγότερα θα πληρώνεις αναλογικά σε βάθος χρόνου.
-
-
Infinity αυτό συμβαίνει δηλαδή και στα άλλα κράτη; Οι ξένοι νομίζεις αγοράζουν κάτι αν δεν ξέρουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θα ισχύει και τα επόμενα χρόνια;
Μη δουλευόμαστε. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά τα καραγκιοζιλίκια-νταβατζιλίκια.
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
δε νομίζω ότι ο panos ισχυρίζεται ότι σε απόλυτα νούμερα είναι λίγο το ποσό, αλλά αν το δει αναλογικά κάποιος, 100 ευρώ επιπλέον στα ΤΚ δεν είναι τεράστια αύξηση - ένας μέσος χρήστης ΙΧ με 15.000χλμ το χρόνο επαγγελματικής χρήσης πληρώνει για τα ίδια χλμ τώρα +1000 ευρώ έξτρα φόρο για τη βενζίνη, άρα αναλογικά αν δώσει και 100 το χρόνο έξτρα για ΤΚ δεν φαίνεται πια και τόσο μεγάλο το ποσό. Βέβαια αθροιστικά και σε απόλυτα νούμερα το 1200άρι για ΤΚ και ασφάλεια + 1000 έξτρα το χρόνο για βενζίνη πάνε στο >15% του μέσου εισοδήματος.. μιλάμε πια για απίστευτο κόστος χρήσης του ΙΧ.
A γεια σου!!!
Τωρα στο οσον αφορα βρισκουν και τα κανουν τι θελετε να γινει???Εχουν ορισθει μετρα λιτοτητας και πρεπει να βρεθουν εσοδα για το ελλειμα,αυτα απο που θα βρεθουν??? Στην κατασταση που φτασαμε και ετσι οπως τα καναμε τωρα θα μας γ@μησουν.Οταν ξεσπασε η κριση στην παγκοσμια αγορα εμεις ημασταν στην απ εξω λογω του οτι δεν ειχαμε βαρια βιομηχανια,το ξεραμε οτι καποια στιγμη θα ρθει και δω αλλα αδιαφορουσαμε και συνεχιζαμε να τρωμε(κλασσικη ελληνικη νοοτροπια-στα @@ μας για το τι θα γινει στο μελλον αρκει τωρα να περασουμε καλα),οι πολιτικοι τρωγαν αλλα δεν καναμε τιποτα,εμεις τρωγαμε αλλα ολα ηταν καλα τωρα που θα μας τον φορεσουν κλαιγομαστε κιολας.Και θα πληρωσουμε όλοι αναλογικά ε;
Όπως ο παρακάτω

με τις ξένες πινακίδες, τις offshore και τα χρήματα που έχει στο εξωτερικό (γλυτώνοντας φορολογία), διοργανώνοντας τέτοια

στην υγεια των υπολοίπων κορόϊδων που πληρώνουν κανονικότατα φόρους, τέλη και όλα τα συναφή;Κάτσε μόνο και δες γύρω σου όλα τα πανάκριβα και πολυτελή αυτοκίνητα τελευταίας φουρνιάς τι πινακίδες έχουν. Συνέχισε μετά να πιστεύεις πως θα πληρώσουν όλοι αναλογικά...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος νόμος υπέρ της 'προβλεψιμότητας' σε τέτοια πράγματα.
Τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα.
Δυο παρατηρήσεις:
-
Δεν ξέρω αν είναι υπερβολικά πολλοί ή λίγοι, αλλά δε νομίζω να συμφωνήσουν με το παραπάνω όλοι αυτοί με τα 'παλιά' 1000άρια και 1200άρια (προ 1999) που από 93 και 112 ευρώ για 2008 και 2009 αντίστοιχα τους τα πήγαν 212 έως και 262 ευρώ (για να μη βάλω τα 1400άρια και 1600άρια του '95-'99, που από εκεί που είχαν πληρώσει 168 ευρώ για το 2008 και 202 για το 2009 τους τα πήγαν 302 και 352!...) για το 2010 με τη δικαιολογία ότι 'δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον' - ασχέτως προδιαγραφών EURO...
-
Τι σημαίνει, πλέον, 'λίγα κυβικά'? Είναι τα 1400 'λίγα' όταν μπορού να βγάλουν 180 άλογα και καμιά 25ριά 'κιλά' ροπής? Τα 1200 είναι 'λίγα' όταν έχουν τούρμπο?...
Αυτό για την προβλεψιμότητα το θεωρώ πολύ σημαντικό. Είναι τραγικό να παίρνεις κάτι, να κάνεις στην ουσία μια επένδυση για τις μετακινήσεις σου, και να 'ξέρεις' (...) ότι θα πληρώνεις πάνω-κάτω Χ 'τέλη' γι αυτό, και την άλλη χρονιά να σου λένε ότι σόρι, αλλά πλέον θα πληρώνεις Χ+200 (μέχρι και Χ+1000 σε κάποιοες -σπάνιες- περιπτώσεις - βλέπε ένα σήμα τελών του 2010 που είχε σκανάρει ο sv2 ).
-
Καλά δεν μπορείς να κάνεις πλάνο 15ετίας όταν αγοράζεις αυτοκίνητο. Φυσικά όπως και ο ίδιος λες τα λίγα κυβικά πλήρωναν λιγότερα αναλογικά με τα 'πολλά' 1600.
-
Τα λίγα κυβικά έχουν χαμηλούς ρύπους γενικότερα, αλλά τώρα πλέον αγοράζεις με χαμηλές εκπομπές (αν το κόστος των ΤΚ είναι που ενδιαφέρει κάποιον). Όσο χαμηλότερα τόσο καλύτερα. Δεν σε ενδιαφέρει αν είναι τούρμπο ή πόσα άλογα έχει. Σε ενδιαφέρουν οι εκπομπές καυσαερίων. Όσο λιγότερες, τόσο λιγότερα θα πληρώνεις αναλογικά σε βάθος χρόνου.
Επειδή βρισκόμαστε στην αξιοπρεπεστατη ελληνική πραγματικότητα πρέπει να κατανοήσουμε πως ακόμη και ο νέος τρόπος υπολογισμού ΤΚ ίσως με την νέα χρόνια ή με μια ενδεχομένος νέα κυβέρνηση να τροποποιηθεί η και να καταργηθεί.
-
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Όταν έλεγα λίγα κυβικά δεν εννοούσα 1600.
Μέχρι 1200-1300. (και όχι το rx8 )Έεεετσι!
Πάμε όπισθεν ολοταχώς, πίσω στην εποχή των BMW 315, Delta 1.1, οι γκαζοφονιάδες πιτσιρικάδες θα ξανανακαλύψουν τα Charade GTi 1.0Turbo κλπ.
Άντε με το καλό να ξαναδούμε και Reliant Robin, Citroen Pony κλπ!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Όταν έλεγα λίγα κυβικά δεν εννοούσα 1600.
Μέχρι 1200-1300. (και όχι το rx8 )Έεεετσι!
Πάμε όπισθεν ολοταχώς, πίσω στην εποχή των BMW 315, Delta 1.1, οι γκαζοφονιάδες πιτσιρικάδες θα ξανανακαλύψουν τα Charade GTi 1.0Turbo κλπ.
Άντε με το καλό να ξαναδούμε και Reliant Robin, Citroen Pony κλπ!
Η απάντησή μου ήταν στο nidosan που έψαχνε προβλεψιμότητα στα τέλη.
Αν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας στην αγορά αυτοκινήτου, τότε με λίγα κυβικά είσαι σίγουρα καλυμμένος (και απο άποψη εκπομπών).
Γενικά θεωρώ τα τέλη ασήμαντο παράγοντα (για την αγορά) και ούτε υποστηρίζω την επιστροφή στους κουβάδες. Σύμφωνα με το σημερινό υπολογισμό μάλιστα συμβαίνει το αντίθετο. Ευνοούνται πολλά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
όλοι ξέρουμε τι συντήρηση γίνεται και που πάνε τα ΤΚ που πληρώνουμε (hint: όχι για τη συντήρηση των δρόμων)
Που πάνε τα χρήματα των τελών κυκλοφορίας?
Είχε βάλει ο Χρήστος Δήμου σε μια άλλη συζήτηση ένα σχετικό link σύμφωνα με το οποίο τα ΤΚ καλύπτουν πλέον με νόμο (μεταξύ άλλων)... μισθούς υπαλλήλων!
viewtopic.php?f=5&t=35890&start=3165
[edit] και .. για το πού πάνε τα χρήματα της 'συντήρησης'... ας μας το πουν οι εργολάβοι που μπαλώνουν τις λακκούβες στρώνοντας την άσφαλτο με τα φτυάρια, χρεώνοντας για επισκευές επιπέδου τάπητα αεροδρομίου
-
Και τι θεωρείται πιο φιλικό στο περιβάλλον.
Ένα Grand Cherokee που κυκλοφορεί στον Όλυμπο ή ένα smart που κυκλοφορεί στο Σύνταγμα?
Ένα Χ5 που κάνει 5000 χιλιόμετρα το χρόνο ή ένα Augo που κάνει 50000?
Κατά συνέπεια δεν υπάρχει καμμιά έγνοια για το περιβάλλον. Όλα εισπρακτικά είναι. Σου λέει αυτός με το Χ5 έχει ας του πιάσουμε τον ........
Ο άλλος που θέλει λίγα τέλη θα πληρώσει για να πάρει smart να κυκλοφορεί και στην Αθήνα οπότε θα του πάρουμε ΦΠΑ, τέλη ταξινόμησης κλπ.
Και η επόμενη κυβέρνηση θα βάλει καινούρια τέλη με άλλα κριτήρια και φτου κι απ'την αρχή. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Καλά δεν μπορείς να κάνεις πλάνο 15ετίας όταν αγοράζεις αυτοκίνητο. Φυσικά όπως και ο ίδιος λες τα λίγα κυβικά πλήρωναν λιγότερα αναλογικά με τα 'πολλά' 1600Ποιός μίλησε για 15ετία?! Εδώ δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει στη 2ετία στη χώρα που ζούμε!
Και δεν έγραψα ότι τα 'λίγα' κυβικά πλήρωναν λιγότερο αναλογικά με τα 'πολλά' - ίσα ίσα που έδωσα παράδειγμα όπου τα 'λίγα' [αλλά 'παλιά'] έφαγαν σφαλιάρα [μέσω της πατέντας των 'περιβαλλοντικών τελών' για το 2010] που δεν την έφαγαν τα 'πολλά' [με 'φρέσκια' άδεια κυκλοφορίας]. Άρα προφανώς δεν ισχύει αυτό που έγραψες πιο πάνω - ότι 'τα λίγα κυβικά ποτέ δεν είχαν πρόβλημα' (εκτός κι αν δε θεωρείται πρόβλημα το '+150 ευρώ σε σχέση με ό,τι υπολόγιζες').
Όταν έλεγα λίγα κυβικά δεν εννοούσα 1600.
Μέχρι 1200-1300. (και όχι το rx8 )Έεεετσι!
Πάμε όπισθεν ολοταχώς, πίσω στην εποχή των BMW 315, Delta 1.1, οι γκαζοφονιάδες πιτσιρικάδες θα ξανανακαλύψουν τα Charade GTi 1.0Turbo κλπ.
Άντε με το καλό να ξαναδούμε και Reliant Robin, Citroen Pony κλπ!
Η απάντησή μου ήταν στο nidosan που έψαχνε προβλεψιμότητα στα τέλη.
Αν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας στην αγορά αυτοκινήτου, τότε με λίγα κυβικά είσαι σίγουρα καλυμμένος (και απο άποψη εκπομπών).
Γενικά θεωρώ τα τέλη ασήμαντο παράγοντα (για την αγορά) και ούτε υποστηρίζω την επιστροφή στους κουβάδες. Σύμφωνα με το σημερινό υπολογισμό μάλιστα συμβαίνει το αντίθετο. Ευνοούνται πολλά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.Έδειξα με την προηγούμενη απάντησή μου ότι ούτε για τα 'λίγα' κυβικά υπάρχει προβλεψιμότητα στο Ελλαδιστάν.
Τη μία σου λένε είναι Χ, την άλλη είναι Χ+150 'επειδή είναι παλιό' (σημ. ότι το '+150' μπορεί να είναι ΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ).
Τη μία σου λένε 'τα 2000cc δεν είναι πολλά και πλέον δε θα έχουν τεκμήριο', την άλλη σου λένε 'πάνω από 1928 cc είναι πολλά και θα τους βάλουμε ειδικό φόρο κυβισμού'....Έ, άντε κάνε μετά τους υπολογισμούς σου, κι άντε πάρε τόσο καλό αμάξι όσο πραγματικά αντέχει η τσέπη σου!
-
θα ακριβύνουν τα τέλη? καλά αυτά τα ακάματα πριγκιπόπουλα,οι τσάροι της οικονομίας δεν έλεγαν , ότι μάζεψαν λιγότερα λεφτά με το κύμα κατάθεσης πινακίδων... Τόσο μυαλό θέλει ρε ΖΩΑ γαμώ τα LSE ,KA ,TUFTS που σας τα έχει πληρωμένα το πόπολο ,ο φόρος 'τρώει' τον φόρο , τι πρέπει να γίνει για να το καταλάβουν οι πράσινοι Χμερ?
-
Ο χρήστης orpheus έγραψε:
θα ακριβύνουν τα τέλη? ....λιγότερα λεφτά με το κύμα κατάθεσης πινακίδων... Τόσο μυαλό θέλει ρε ΖΩΑ γαμώ τα LSE ,KA ,TUFTS που σας τα έχει πληρωμένα το πόπολο ,ο φόρος 'τρώει' τον φόρο , τι πρέπει να γίνει για να το καταλάβουν ....Τίποτε δεν μπορεί να γίνει για να καταλάβουν.... γιατί αν είχαν αίσθηση και αντίληψη δεν θα είχαμε φτάσει εδώ...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
για να καταλάβουν.... γιατί αν είχαν αίσθηση και αντίληψη δεν θα είχαμε φτάσει εδώ...Έχουν τα γουρούνια και τα σκατά τις παραπάνω ιδιότητες;
Δε νομίζω.
Τέλη κυκλοφορίας