-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μωρέ καλό το astra, καλά και τα focus, golf, mazda 3. Δεν είναι όμως παρά οικογενειακά μικρομεσαία αυτοκίνητα με καλή συμπεριφορά στον δρόμο και αν ισχυριστεί κανείς ότι έχουν φτιαχτεί για σπορ οδήγηση, είναι μακράν νυχτωμένος.Μόνο η peugeot τα κάνει αυτά!!!
Λέγε με 407...
Μην με πυροβολήσετε... -
Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να γίνουν σπορ...εξαρτάται από τις ικανότητες και τα κέφια(ή την τρέλα) του οδηγού...τα υπόλοιπα είναι λόγια για να περνάει η ώρα.
Αυτό που κάνει την διαφορά είναι η αξιοπιστία και η αντοχή στο χρόνο τόσο του αμαξώματος όσο και των μηχανικών μερών...
Οσο για το θέμα μας έχω την υποψία ότι με το 5θυρο/3θυρο αστρα θα συμβεί ότι συμβαίνει και με το vectra 4d και vectra 5d/gts. Δηλαδή το μεν vectra 4d είναι η φθηνή οικογενειακή έκδοση ενώ το gts είναι η σπόρ πολυτελής με σημαντική διαφορά τιμής και επίσης με κινητήρα 1.8 και πάνω. Ελπίζω να πέφτω έξω...
-
Opel Astra High Performance Concept
Κινητήρας 2.0 turbo απόδοσης 240 ίππων. θα παρουσιαστεί ως consept στο Παρίσι.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Opel Astra High Performance Concept
Κινητήρας 2.0 turbo απόδοσης 240 ίππων. θα παρουσιαστεί ως consept στο Παρίσι.
και το προηγουμενο το λεγομενο OPC πατωσε αν θυμαμαι καλα.......... αντε να δουμε αυτο τι ψαρια θα πιασει........ ουτε για γαβρους το βλεπω.......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Και το προηγουμενο το λεγομενο OPC πατωσε αν θυμαμαι καλα.......... αντε να δουμε αυτο τι ψαρια θα πιασει........ ουτε για γαβρους το βλεπω.......
Μη λες μεγάλα λόγια...
-
ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ pavle23 ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ 3-ΘΥΡΟ
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
[..........
και το προηγουμενο το λεγομενο OPC πατωσε αν θυμαμαι καλα.......... αντε να δουμε αυτο τι ψαρια θα πιασει........ ουτε για γαβρους το βλεπω.......οταν λες ''πατωσε'' τι εννοεις;;
διεθνως ή στην χωρα μας;;;
αρχικα βγηκε σε περιορισμενο αριθμο με serial number και εξαντληθηκε ενω στην συνεχεια επεκταθηκε και σε αλλα αμαξωματα οπως το station που ετσι η αλλιως στην χωρα μας εχει περιορισμενη απηχηση ενω στο zafira ειναι ισως η καλυτερη προταση απο αλλα αυτης της κατηγοριας οπως Alhambra-sharan.
η επιτυχια ενος μοντελου ειναι σαφως συνδιασμος πολλων παραγοντων και ο καιρος θα δειξει οταν αυτο βγει στην αγορα αν θα ειναι επιτυχημενο ή οχι ........αν και σε μια κατηγορια που οι πωλησεις ειναι σαφως πολυ λιγοτερες ,οπως αυτη, ο κατασκευαστης περισσοτερο θελει να διαφημισει το ονομα του γενικοτερα με το να διατηρει στην γκαμα του ενα μοντελο απο το οποιο δεν κερδιζει αμμεσα απο τις πωλησεις του αλλα εμμεσα απο τα δειγματα του τι μπορει να επιτυχει σε τεχνολογια -επιδοσεις -πρεστιζ κλπ.
-
το προηγουμενο atra δεν μου αρεζε. ουτε το τωρινο 5θυρο μου αρεσε
αλλα εχω παθει πλακα με το νεο 3θυρο astra. ειναι παρα πολυ ωραιο
ειδικα αυτη η εκδοση ειναι πανεμορφη και πολυ μα πολυ γρηγορη
οσο για το astra opc, οχι και πατωσε? αν ειχε πατωσει δεν θα το ξαναβγαζαν? εκεινα τα 3θυρα μπλε με το σιριαλ numper ηταν ολα τα λευα αλλα με λιγοτερα αλογα (170) -
Στα 27.537 ευρώ διαμορφώθηκε η τιμή πώλησης της πεντάθυρης έκδοσης των 200 ίππων του Opel Astra στην ελληνική αγορά. Η διάθεση της υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης έχει ήδη ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες μέρες. Ο δίλιτρος turbo κινητήρας με τον οποίο εξοπλίζεται παράγει 250 Nm ροπής σε μία ευρεία κλίμακα στροφών που αρχίζει από τις 1.950σ.α.λ. ενώ η τιμή της ροπής κορυφώνεται στις 4.200σ.α.λ., όταν αποδίδονται 262Nm.
Στον εξοπλισμό της συγκεκριμένης έκδοσης, εκτός από τις ευνόητες ηλεκτρικές διευκολύνσεις, περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- σπορ πλαίσιο IDS-plus, σύστημα συνεχούς ελέγχου απόσβεσης (CDC), ενεργητικό σύστημα φωτισμού AFL με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Xenon, σπορ καθίσματα, τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, προβολείς ομίχλης και ζάντες ελαφρού κράματος διαστάσεων 17 ιντσών με ελαστικά 225/45
-
Να μαντέψω πως το 3θυρο θα είναι ακριβότερο ως 'κουπέ' ?
-
Ο χρήστης antdel έγραψε:
Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να γίνουν σπορ...εξαρτάται από τις ικανότητες και τα κέφια(ή την τρέλα) του οδηγού...τα υπόλοιπα είναι λόγια για να περνάει η ώρα.Αυτό που κάνει την διαφορά είναι η αξιοπιστία και η αντοχή στο χρόνο τόσο του αμαξώματος όσο και των μηχανικών μερών...
Για ρώτα και τους 'γάλλους' ή τους 'ιταλούς' της παρέας...κάλή η αξιοπιστία αλλά...
-
-
Στα τρία η οροφή για καλύτερη εκμετάλευση χώρου! Σωστές και οι προ μηνών πληροφορίες μου!!!
-
Ξέρει κανείς αν το βάρος του 2.0 T Astra είναι όντως αυτό που δίνουν οι 4 τροχοί στα τεχνικά? (1.385 κιλά!) με αποτέλεσμα το 'απογοητευτικό' 8.2 σε επιτάχυνση από στάση?
Αν είναι πραγματικό μπορεί να υπάρχει τόση διαφορά με το Coupe 2.0 Τ (1345 κιλά) που δίνουν 7.2? Δικαιολογείται μια τέτοια διαφορά λόγω των 40 κιλών και ίσως καλύτερης κλιμάκωσης ή συμβαίνει κάτι άλλο?
Επίσης αυτές οι τιμές που δίνουν οι 4Τ στο site είναι μετρήσεις της κάθε εταιρίας ή του περιοδικού?Υγ Γνωρίζω ότι μπορεί οι συνθήκες να διαφέρουν από μέτρηση σε μέτρηση, αλλά 1 δευτερόλεπτο διαφορά δεν είναι πολύ?
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Ξέρει κανείς αν το βάρος του 2.0 T Astra είναι όντως αυτό που δίνουν οι 4 τροχοί στα τεχνικά? (1.385 κιλά!) με αποτέλεσμα το 'απογοητευτικό' 8.2 σε επιτάχυνση από στάση?
Αν είναι πραγματικό μπορεί να υπάρχει τόση διαφορά με το Coupe 2.0 Τ (1345 κιλά) που δίνουν 7.2? Δικαιολογείται μια τέτοια διαφορά λόγω των 40 κιλών και ίσως καλύτερης κλιμάκωσης ή συμβαίνει κάτι άλλο?
Επίσης αυτές οι τιμές που δίνουν οι 4Τ στο site είναι μετρήσεις της κάθε εταιρίας ή του περιοδικού?Υγ Γνωρίζω ότι μπορεί οι συνθήκες να διαφέρουν από μέτρηση σε μέτρηση, αλλά 1 δευτερόλεπτο διαφορά δεν είναι πολύ?
Στο site και στις πίσω σελίδες αναφέρονται οι εργοστασιακές μετρήσεις και τιμές.
Η διαφορά μπορεί να οφείλεται και στο ESP που αν δεν κάνω λάθος δεν απενεργοποιείται στο νέο μοντέλο
-
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
Ξεκίνησαν στην Γερμανία οι παραγγείες του GTC (το 3θυρο Astra) με αρχική τιμή 15,200 euro.http://www.germancarfans.com/news.cfm/n ... pel/1.html
Η βασική 1.6 με τον twinport ξεκινάει στα 16,460 όσο έχει και αυτή τη στιγμή και η 5θυρη βασική 1.6 έκδοση στη Γερμανία (Basispreis: €16.460,00, Mehrpreis: €0,00, Gesamt: €16.460,00, ohne Mwst.: 14.189,66), φαίνεται πάντως οτι στο GTC standard είται το IDS chassis and ESPPlus.
Αναμονή να δούμε και την τιμολογιακή πολιτική της Opel Hellas.
Και σε άλλες χώρες της Ευρώπης η βασική τιμή του GTC είναι ίδια με αυτή του 5θυρου Astra. Ελπίζω και εδώ να ισχύσει κάτι τέτοιο. Επίσης είναι στο βασικό εξοπλισμό, όπως έγραψε και GeorgeP, τα IDS chassis και ESPPlus.
-
Με το panorama windshield που διαφημίζουν για το GTC, ξερει κανείς αν θα υπάρχει και κλασική ή διπλή (όπως αυτή του 5θυρου) ηλιοροφή?
Βρήκα 1 αναλυτικό κατάλογο με τα extra στην 'opel.de' αλλά τα Γερμανικά μου δεν με βοηθάνε.
-
astra cc για οσους αρεσκονται στα ανοιχτα αμαξωματα σε spyshot
http://www.channel4.com/4car/gallery/spy-shots-2004/V/vauxhall/astra/astra-cc-update.html
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
astra cc για οσους αρεσκονται στα ανοιχτα αμαξωματα σε spyshothttp://www.channel4.com/4car/gallery/spy-shots-2004/V/vauxhall/astra/astra-cc-update.html
Φτού ρε γαμώτο και δεν το πρόλαβα!
Αλήθεια Αλέξη, ποια έκδοση του astra έχεις
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
astra cc για οσους αρεσκονται στα ανοιχτα αμαξωματα σε spyshot
http://www.channel4.com/4car/gallery/spy-shots-2004/V/vauxhall/astra/astra-cc-update.html
Φτού ρε γαμώτο και δεν το πρόλαβα!
Αλήθεια Αλέξη, ποια έκδοση του astra έχεις
κadett e 89mod
αν και οποιος δει το ψευδωνυμο μου νομιζει οτι εχω astra g!!!!!
τι να κανουμε αφου οταν εκανα την εγγραφη δεν το σκεφτηκα καλα το θεμα και οταν τελικα πουλησα το astra εμεινα με το ψευδωνυμο..........και το κadett
παντως για το προσεχες μελλον αν και προσανατολιζομαι για SUVλακι θα ηθελα να δω και το GTC-OPC απο κοντα
ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d