Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 0
    • Groups 0

    antdel

    @antdel

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    34
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    antdel Unfollow Follow

    Latest posts made by antdel

    • RE: Megane 60.000km service

      Ο χρήστης jap-power έγραψε:

      ακομα με ιμαντες εχετε να κανετε?και τα opel τα ecotec (astra g) καθε 60.000 χλμ αλλαζουν τροχαλιες,ιμαντες,ρουλεμαν τεντωτηρα βγαινει γυρω στα 600 ευρωπουλα ολο το service.το ιδιο νομιζω και τα μοτερ της alfa romeo στην αρχη τα αλλαζαν καθε 80.000 χλμ .αφου σπασανε καποια μοτερ το κατεβασαν στα 40.000 η 50.000 χλμ και πληρωνεις και γυρω στα 400 ευρω παλι καλα....αλλα και τα peugeot το γραφει στο βιβλιο συντηρησης οτι καθε 60.000 μαζι με τροχαλιες κλπ,ευτυχως που ειναι σχετικα φθηνα.υπαρχει διαφορα τιμης στα service μεταξυ citroen -peugeot με αυτα της citroen πιο ακριβα η κανω λαθως?οταν καποτε τα honda ειχαν ιμαντες χρονισμου γινοταν αλλαγη καθε 100.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη.....

      Νομίζω ότι τα 600 ευρώ που αναφέρεις είναι υπερβολικό ποσό για αλλαγή ιμάντα σε αστρα g...τον έχω αλλάξει 3 φορές στο δικό μου μέχρι τώρα και δεν πλήρωσα ποτέ πάνω από 270 ευρώ (μαζί με αλλάγη λαδιών 5-30 που είναι και ακριβούτσικα και με κάτι μικροδουλειές ακόμα). Πάντως οι τιμές έχουν ακριβύνει από τότε που το πήρα (2000). Την πρώτη φορά που τον άλλαξα (2001) θυμάμαι ότι είχα δώσει γύρω στις 45 χιλ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      antdel
    • RE: OPEL FORUM

      Δεν ξέρω αν συμβαίνει και στο H αλλά στο G η θέση του δείκτη βενζίνης έχει σχέση και με την κλίση του εδάφους...δηλαδή αν το αμάξι γέρνει προς την πίσω δεξια μεριά (όπως είμαστε από μέσα) τότε ο δείκτης βενζίνης δείχνει λιγότερη βενζίνη από όση πραγματικά υπάρχει μέσα...αντίστοιχα αν γέρνει προς την αριστερή δείχνει περισσότερη...αυτό έχω παρατηρήσει στο δικό μου πάντως!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antdel
    • RE: OPEL FORUM

      150000 km, ποτέ πρόβλημα με μπεκ. Μόνο μια φορά έβαλα βενζίνη ΕΚΟ (100άρα κιόλας) από ύποπτο βενζινάδικο και ρέταρε αλλά με ένα φουλάρισμα V-Power Racing όλα εντάξει...νομίζω ότι με μόνιμη χρήση κάποιας 100άρας βενζίνης (προτιμώ την BP Ultimate) από σωστό βενζινάδικο αποφεύγουμε μακροπρόθεσμα πολλά από τα προβλήματα που προαναφέρθησαν...όσο για τον δείκτη βενζίνης άπειρες φορές τον έχω στο αναβόσβημα και ποτέ δεν έχω μείνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antdel
    • RE: A3 : Αλλαγή ελαστικών , βελτιώσεις;

      Αντί να ψάχνεσαι (και να ξοδεύεσαι) με αμφιβόλου αποτελέσματος βελτιώσεις η λύση είναι 195-65/15!

      α) Το αυτοκίνητο θα νομίζεις ότι απέκτησε +15 τουλάχιστον ίππους
      β) Θα μειωθεί σημαντικά η κατανάλωση και ο θόρυβος
      γ) Θα βελτιωθεί η άνεση
      δ) Δεν θα χάσεις σε κράτημα εκτός και αν θέλεις να πηγαίνεις 'κομμάτια' στις στροφές με καλή άσφαλτο
      ε) Θα αντιμετωπίζεις ευκολότερα δύσκολες συνθήκες (χιόνια, λιμνάζοντα νερά, χωματόδρομο)

      Και επειδή το κόστος των 15αριών ζαντολάστιχων είναι χαμηλό μπορείς να κρατήσεις τα 17άρια γιατί κάποια στιγμή αργότερα μπορεί να αλλάξεις γνώμη (όπως και να το κάνουμε 'δείχνουν' πολύ το αυτοκίνητο) και για να τα ξανααγοράσεις χρειάζεσαι 1500+ ευρώ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      antdel
    • RE: Κρύα εκκίνηση και astra g

      Ο χρήστης anemar έγραψε:

      Για το θορυβο κατα την εκκινηση και το 'πεταγμα' του ρελαντι,να πω πως στο δικο μου Astra το κανει απο την πρωτη στιγμη που το παρελαβα,μονο οταν ειναι ακινητοποιημενο για αρκετες ωρες-δηλ. κρυο.
      Η διαφορα ειναι πως γινεται στιγμιαια και οχι για 1,5 λεπτο.Δηλ. γυρναω την μιζα κανει ενα 'βροουυυμ'(σαν να παταω γκαζι στιγμιαια)πεταγεται στις 1000 κατι στροφες(δεν προσεξα ποτε ακριβως)και επανερχεται αμεσως(μετα απο1-2 δευτερολεπτα)στο ρελαντι.
      Στην αντιπροσωπεια που ρωτησα μου ειπαν ειναι φυσιολογικο.

      Αυτό είναι όντως φυσιολογικό.

      Πάντως από τις απαντήσεις βλέπω ότι σε μερικούς συμβαίνει το ίδιο με μένα αλλά όχι σε καθημερινή βάση...ίσως με τα χιλιόμετρα το φαινόμενο να χειροτερεύει (έχω ήδη 148Κ).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      antdel
    • RE: Κρύα εκκίνηση και astra g

      Κάπως έτσι ξεκίνησε και σε μένα, χωρίς κανένα λόγο...
      Δεν είδα καμιά διαφορά μετά από το σέρβις ούτε και μετά από τον καθαρισμό μούλτεκ που έγινε πριν από λίγο καιρό...στο επόμενο σέρβις (νοέμβριο μάλλον) θα τους πω να το κρατήσουν το βράδυ για να το ελέγξουν το πρωί μήπως και το βρούνε.

      Τον προηγούμενο χειμώνα για μερικές μέρες και εντελώς ανεξήγητα σταμάτησε να το κάνει αλλά δυστυχώς δεν κράτησε για πολύ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      antdel
    • RE: OPEL FORUM

      Πρόσεξα ότι έχεις βάλει ελαστικα με δείκτη ταχύτητας V, αυτό ίσως να είναι η εξήγηση για την διαφορά αίσθησης τουλάχιστον όσο τα λάστιχα είναι κρύα...το είχα παρατηρήσει και εγώ όταν πέρασα από δείκτη H σε Ζ αλλά όταν ζεσταινόταν (εχμμ...μετά από αρκετή ώρα ) κανένα πρόβλημα...

      ίσως άσχετο με το θέμα σου αλλά κάποια στιγμή στο παρελθόν το τιμόνι μου είχε μια μεγάλη ασάφεια και όταν πήγα στο συνεργείο έβγαλαν τον αερόσακο και έσφιξαν τον άξονα του τιμονιού...όταν το πήρα και έφυγα ήταν σαν να άλλαξα αυτοκίνητο!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antdel
    • RE: OPEL FORUM

      Μετά την αλλαγή ελαστικών/αμορτισερ έγινε ζυγοστάθμιση/ευθυγράμμιση?
      Καλού-κακού κάνε μια σε σύγχρονο συνεργείο και για να σιγουρευτείς βρες μια καλή ευθεία και άνοιξέ το μέχρι τα 160 μήπως και τρέμει το τιμόνι ή μήπως σε τραβάει δεξιά-αριστερά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antdel
    • RE: Τι λάστιχα φοράει το αυτοκίνητό σας?

      Fulda Carat Extremo 215/40 R17
      μέτρια στο στεγνό, καλά στο βρεγμένο, γενικά μέτρια αίσθηση...μετά από 33000 χλμ είναι ελάχιστα πάνω από τους δείκτες φθοράς.

      Πρίν είχα τα yokohama A539 σε 195/60 R15...πολύ καλύτερο κράτημα και αίσθηση από τα fulda αν και στενότερα, τα εμπιστευόμουν περισσότερο στις στροφές. Τα κράτησα για 65000 χλμ χωρίς πρόβλημα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      antdel
    • RE: OPEL FORUM


      (η αγαπημένη μου όψη)

      ...
      http://fr.auto55.be/content/fotospecial ... 0904/3.jpg

      http://fr.auto55.be/content/fotospecial ... 0904/6.jpg

      http://fr.auto55.be/content/fotospecial ... 0904/8.jpg

      http://fr.auto55.be/content/fotospecial ... 0904/7.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antdel
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr