@nass, αλλά κολλάει και στον Χρήστο Λάππα
Το πρόβλημα είναι πως, στη μία περίπτωση, ήδη πληρώναμε βενζίνη και μάλιστα το μεγαλύτερο μέρος είναι φόροι υπερ του κράτους. Στους δρόμους από την άλλη, ξαφνικά συνειδητοποιήσαμε ότι, ενώ έγιναν κάποια έργα και είχαμε πλέον δυνατότητα να κινηθούμε με ασφάλεια και ταχύτητα, ξαφνικά, αυτό που όλοι περιμέναμε και πληρώναμε, ήταν ένα προϊόν για τους λίγους, για τους ήδη έχοντες και μη πληρώνοντες, ενώ, οι πληρώσαντες, έπρεπε να πληρώσουν, όχι μόνο για τη χρήση, αλλά και για την μελλοντική κατασκευή ενός έργου, που, πολύ πιθανόν, να μη χαρούν ποτέ έτσι όπως πηγαίνει το κράτος μας.
Αν βάλουμε μαζί και αυτό που γράφεις, για ευκολία στην αντίδραση (δεν σταματάς να τρως ή να πηγαίνεις δουλειά*), καταλαβαίνεις πως, ήταν κάτι που έγινε φυσιολογικά.
Ευχαριστώ.
- Αν κι εκεί πλέον η μείωση είναι αισθητή. Και στα μαγαζιά που προσφέρουν φαγητό (Σάββατο Γλυφάδα ήταν νέκρα στα φαγάδικα, πλην 2 μαγαζιών) και στις αγορές από Super Market (αγοράζουμε πλέον τα απαραίτητα μόνο). Για την κίνηση δε, αρκεί να σου πω ότι το απόγευμα περπατούσα στην Πέτρου Ράλλη στο Κερατσίνι (περίπου 18:30) και πήγα στη μέση του δρόμου για να δω πού ήταν τα αυτοκίνητα για μπροστά και πίσω μου δεν έβλεπα κανένα.