-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Συγνώμη, κακή διατύπωση. Το διορθώνω:Θα μας εξηγήσει κάποιος τι νόημα έχει να ζητήσεις πιστωτικό; Από την στιγμή που θα σημειωθεί η πινακίδα του αυτοκινήτου που θα περάσει από τα διόδια χρησιμοποιώντας την δυνατότητα της προθεσμίας, ποιο το κέρδος; Ο οδηγός θα υποχρεωθεί να πληρώσει ούτως ή άλλως.
Καλημέρα.
Για να εγείρει κάποιος μια απαίτηση (στη συγκεκριμένη περίπτωση ο παραχωρησιούχος) θα πρέπει να την αποδεικνύει με κάποιο παραστατικό.
Εάν λοιπόν δεν εκδοθεί πιστωτικό (απόδειξη ή τιμολόγιο), δεν πληρωθεί ο ΦΠΑ και οι φόροι στο κράτος από αυτόν που το εκδίδει (παραχωρησιούχος), δεν υφίσταται και απαίτηση από τη μεριά του. Είναι σα να αγοράζεις κάτι επί πιστώσει ή να σου παρέχεται μια υπηρεσία επί πιστώσει.
Επομένως εάν οι ίδιοι θέλουν να απαιτήσουν τα λεφτά, πρέπει έτσι κι αλλιώς να εκδόσουν πιστωτικό.
Όταν το κίνημα δεν πληρώνω δεν ήταν τόσο μεγάλο, αποφεύγανε να εκδόσουνε πιστωτικό και κατά συνέπεια να εγείρουνε απαίτηση πρώτον για να μην αναγκαστούν να πληρώσουν προκαταβολικά ΦΠΑ και φόρους και δεύτερο και σημαντικότερο προτιμούσαν να έχουν αυτές τις λίγες απώλειες από το να μπουν σε ένα δικαστικό κυκεώνα που θα μπορούσε να οδηγήσει και σε μια απόφαση κατά τους η οποία θα αποτελούσε και νομολογία εναντίον τους.
Γι'αυτό και οι οδηγίες από το κίνημα προς τους αρνητές ήταν από τη στιγμή που τους παίρνουν τα στοιχεία, να απαιτήσουν να εκδόσουν πιστωτικό ώστε να αναγκαστούν να πληρώσουν ΦΠΑ και φόρους.
Τώρα βέβαια που τα κόζια αλλάξανε και το κίνημα δεν πληρώνω έγινε πιο μαζικό, αναγκάζονται και αυτοί να εφαρμόσουν πιο σκληρή πολιτική γενικότερα κυνηγώντας δικαστικά αυτούς που δεν πληρώνουν, 'απαιτώντας' από το κράτος να εισαγάγει στον ΚΟΚ ως παράβαση τη μη πληρωμή, προσφέυγοντας στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων του πολίτη για να κάνουν χρήση της κάμερας για την ταυτοποίηση των 'παραβατών', κλείνοντας χειροκίνητα τις μπάρες πάνω στα αυτοκίνητα που περνάνε 'κολλητά με τα μπροστινά προκαλώντας ζημιές κλπ κλπ'. -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Γι'αυτό και οι οδηγίες από το κίνημα προς τους αρνητές ήταν από τη στιγμή που τους παίρνουν τα στοιχεία, να απαιτήσουν να εκδόσουν πιστωτικό ώστε να αναγκαστούν να πληρώσουν ΦΠΑ και φόρους.
Τώρα βέβαια που τα κόζια αλλάξανε και το κίνημα δεν πληρώνω έγινε πιο μαζικό, αναγκάζονται και αυτοί να εφαρμόσουν πιο σκληρή πολιτική γενικότερα κυνηγώντας δικαστικά αυτούς που δεν πληρώνουν, 'απαιτώντας' από το κράτος να εισαγάγει στον ΚΟΚ ως παράβαση τη μη πληρωμή, προσφέυγοντας στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων του πολίτη για να κάνουν χρήση της κάμερας για την ταυτοποίηση των 'παραβατών', κλείνοντας χειροκίνητα τις μπάρες πάνω στα αυτοκίνητα που περνάνε 'κολλητά με τα μπροστινά προκαλώντας ζημιές κλπ κλπ'.Πολύ καλά κάνανε . Είπαμε, να έχεις τα **cojones **να είσαι υπεύθυνος αυτού που κάνεις. Δεν θες να πληρώσεις? Περίμενε στην σειρά σου και μην πληρώνεις.
-
To πιστωτικό βέββαια έχει μιι λογικη πχ αν φτάσει στα διόδια και για κάποιο λόγο δεν έχει λεφτα πχ εχει ξεχάσει το πορτοφόλισ το σπίτι ενω νόμιζε οτι το έχει στο τσαντάκι τι θα κάνει? Ετσι όπως ειναι φτιαγμένα τώρα τα διόδια , δυστυχώς δεν υπάχει διαφυγή εκτός ΕΟ πόσο μαλλον δυνατότητα για οπισθοπορεία .
Το πιστωτικό ειναι η μεθοδος για να περάσει κάποιος τώρα και να πληρώσει μετα.
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Γι'αυτό και οι οδηγίες από το κίνημα προς τους αρνητές ήταν από τη στιγμή που τους παίρνουν τα στοιχεία, να απαιτήσουν να εκδόσουν πιστωτικό ώστε να αναγκαστούν να πληρώσουν ΦΠΑ και φόρους.
Τώρα βέβαια που τα κόζια αλλάξανε και το κίνημα δεν πληρώνω έγινε πιο μαζικό, αναγκάζονται και αυτοί να εφαρμόσουν πιο σκληρή πολιτική γενικότερα κυνηγώντας δικαστικά αυτούς που δεν πληρώνουν, 'απαιτώντας' από το κράτος να εισαγάγει στον ΚΟΚ ως παράβαση τη μη πληρωμή, προσφέυγοντας στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων του πολίτη για να κάνουν χρήση της κάμερας για την ταυτοποίηση των 'παραβατών', κλείνοντας χειροκίνητα τις μπάρες πάνω στα αυτοκίνητα που περνάνε 'κολλητά με τα μπροστινά προκαλώντας ζημιές κλπ κλπ'.Πολύ καλά κάνανε . Είπαμε, να έχεις τα **cojones **να είσαι υπεύθυνος αυτού που κάνεις. Δεν θες να πληρώσεις? Περίμενε στην σειρά σου και μην πληρώνεις.
Αλήθεια το κάνουν αυτό;;;
ΘΕΙΚΟ!!!
Και μετά φυσικά, 'ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ' και η εταιρία προς τον ιδιοκτήτη του σακατεμένου ΙΧ
-
Junior gt, ισχυρίζεσαι ότι οι εταιρίες δεν αποδίδουν το ΦΠΑ στο κράτος; Δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν με κάθε απόδειξη που κόβουν; Τι αλλάζει στην περίπτωση του πιστωτικού, και κυρίως τι αλλάζει για τον χρήστη; Δεν θα υποχρεωθεί να το πληρώσει έστω και σε 15 μέρες;
Όσον αφορά τις μπάρες τώρα: Όποιος δεν τηρεί αποστάσεις ασφαλείας και παρανομεί ενώ παράλληλα θέτει τον μπροστινό του σε κίνδυνο για να περάσει χωρίς να πληρώσει ( ), θεωρώ ότι δεν δικαιούται να μιλάει για ζημιές. Αν περάσει ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, όπως ορίζει ο νόμος, ο ΚΟΚ και η κοινή λογική (=δεν κολλάω στον μπροστινό μου), δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Κανένα απολύτως. Από την στιγμή που επιλέγει να παρανομεί, πρέπει να είναι προετοιμασμένος να υποστεί συνέπειες. Είτε είναι ζημιές στο όχημα του, είτε ποινές από την τροχαία.
Σε λίγο θα παραπονιούνται και όσοι σχίζουν τα παντελόνια τους προσπαθώντας να περάσουν πάνω από μάντρες.
-
Χρήστο Λάπα δεν με κατάλαβες. Ισχυρίζομαι ότι αν δεν κόψουν κάποιο παραστατικό (πιστωτικό ή μετρητοίς) όπως είναι φυσικό δε θα πληρώσουν φόρους και ΦΠΑ. Όταν λοιπόν πολιτική τους ήταν να μη σε κυνηγούν τους συνέφερε να μην κόψουν παραστατικό. Και τα στοιχεία κλπ τα παίρνανε για 'τσαμπουκά'.
Από τη στιγμή που θε σε κυνηγήσουν σαφώς και θα κόψουν αφού τότε και μόνο τοτε μπορούν να εγείρουν άπαίτηση.΄
Τώρα για τις μπάρες άλλο το πρόστιμο που θα φάει από την τροχαία και άλλο η ζημιά στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πόσο λογικό ακούγεται άν για παράδειγμα μπεις σε ένα μονόδρομο και ο τροχονόμος εκτός από την κλίση αρχίζει να σε πετροβολεί.
Για το αν είναι επικίνδυνο για τον μπροστινό θα συμφωνήσω. όμως και πάλι δεν νομιμοποιείται κατ'εμέ ο διοδιάς να σου κλέισει την μπάρα. Ίσως μάλιστα αυτή η ενέργεια (το κλείσιμο της μπάρας) είναι πιο επικίνδυνη στο να χτυπήσεις τον μπροστινό. -
...χώρια που δείχνει πρόθεση.....
-
Εγώ το βλέπω λίγο διαφορετικά.
Αυτή είναι η έννοια της μπάρας, να εμποδίσει κάποιον να περάσει χωρίς να πληρώσει. Δεν είναι η μπάρα που θα σου κάνει ζημιά, εσύ κάνεις ζημιά στο αυτοκίνητο σου πηγαίνοντας να περάσεις με αντικανονικό τρόπο. Ακριβώς επειδή δείχνουμε ανοχή και κατανόηση στην παρανομία έχουμε φτάσει σε σημείο να παραπονιούνται οι οδηγοί για τα κολονάκια που κάνουν ζημιά στα αυτοκίνητα όταν προσπαθούν να σκαρφαλώσουν στα πεζοδρόμια και τους πεζόδρομους.
-
Ναι αλλα άλλο να πέσεις εσύ πάνω στης μπάρα και άλλο να στην κατεβάσει ο αλλος πάνω στο μπαμπρίζ. Το ότι εισαι παράνομος παιρνόντας χωρίς να πληρώσεις δεν νομιμοποιεί τον αλλο να σου κάνει ζημιά....
-
Ο υπάλληλος απλά κάνει την δουλειά του, κατεβάζει την μπάρα για να σε αποτρέψει να περάσεις χωρίς να πληρώσεις όπως οφείλεις σύμφωνα με τον νόμο. Μην παραβλέπετε άλλωστε την παραδειγματική σημασία της περίπτωσης. Όσο οι οδηγοί βλέπουν ότι μπορείς να περάσεις ατιμώρητος, το κάνουν και αυτοί. Από την στιγμή που θα δουν ότι αυτό δεν γίνεται χωρίς να υποστούν σημαντικές ζημιές στο όχημα τους, η απαράδεκτη και επικίνδυνη συνήθεια θα εκλείψει σιγά σιγά.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Ναι αλλα άλλο να πέσεις εσύ πάνω στης μπάρα και άλλο να στην κατεβάσει ο αλλος πάνω στο μπαμπρίζ. Το ότι εισαι παράνομος παιρνόντας χωρίς να πληρώσεις δεν νομιμοποιεί τον αλλο να σου κάνει ζημιά....H θέση της μπάρας είναι κάτω. Ανεβαίνει μόνο για να περάσει αυτός που πλήρωσε.
-
Μα δεν ειπα το αντιθετο. Αλλα αν ενας παρανομήσεις και προσπαθήσει να περάσει ενω η μπάρα ειναι ανοιχτή και προσπαθήσει ο υπαλληλος να κατεβάσει την μπάρα για να τον εμποδίσει ενω κινειται τότε είναι και αυτός παράνομος γιατί δείχνει δόλο κα προθεση προκλησης ζημιάς.
-
την μπαρα ΔΕΝ εχουν την δυνατοτητα οι ταμειες να την ανοιγοκλεινουν κατα βουληση.για να ανοιχτει η μπαρα πρπει να κοπει παραστατικο και κλεινει αυτοματα με αισθητηρες! αυτα απο κολητο που δουλευει στην ατικη οδο ταμειας.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Μα δεν ειπα το αντιθετο. Αλλα αν ενας παρανομήσεις και προσπαθήσει να περάσει ενω η μπάρα ειναι ανοιχτή και προσπαθήσει ο υπαλληλος να κατεβάσει την μπάρα για να τον εμποδίσει ενω κινειται τότε είναι και αυτός παράνομος γιατί δείχνει δόλο κα προθεση προκλησης ζημιάς.Plan A
Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα χρέπι και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και του χώνω ένα τσαρούχωμα ('κύριε δικαστή νόμιζα είδα έναν άνθρωπο μπροστά να διασχίζει το δρόμο') και πέφτει πίσω μου με αποτέλεσμα €200 ζημιά εγώ (πίσω προφυλακτήρας, έτσι και αλλιώς τρακαρισμένος ήταν ) και €2000 αυτός (ψυγείο, intercooler (turbo γαρ), μάσκα, φανάρια κτλ.). Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?
Plan B
Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα Evo και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και εκεί που παριστάνω ότι χαζεύω, του χώνω μια γκαζιά, περνάω αεροπορία και η μπάρα πέφτει πάνω του. Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?
-
Ουδόλως εφαρμόζεται ο νόμος που μετέτρεψε σε παράβαση του ΚΟΚ την άρνηση πληρωμής διοδίων. Αυτό καταγγέλλουν στελέχη των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους πέντε αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας..
Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.
Τα ανωτέρω ισχυρίζονται στελέχη της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Δημήτρη Γκατζώνη, ο οποίος υπερθεμάτισε ως προς την έκνομη συμπεριφορά των μεταφορικών εταιρειών. «Κάποιοι εξακολουθούν να απαξιώνουν το έργο και να μην πληρώνουν διόδια, ενώ απολαμβάνουν τις υπηρεσίες, την ασφάλεια και την ταχύτητα του αυτοκινητοδρόμου», ανέφερε ο κ. Γκατζώνης, στα πλαίσια δημοσιογραφικής ξενάγησης στη σήραγγα των Τεμπών.
«Οι απώλειες στα διόδια είναι της τάξης του 20%-30%. Επιπλέον, μία στις δύο νταλίκες που δεν πληρώνει διόδια έχει ξένες πινακίδες», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι «σύντομα, με την εφαρμογή του νόμου, το φαινόμενο θα εξαλειφθεί».
Πλέον, στον κλάδο των οδικών μεταφορέων αποτελεί κοινή πρακτική η ελεύθερη διέλευση των φορτηγών από τους σταθμούς διοδίων. Διαδεδομένη μέθοδο αποτελεί η βίαιη απώθηση των προστατευτικών μπαρών με τον τράκτορα του φορτηγού, κυρίως στη λωρίδα του e-pass (ηλεκτρονικά διόδια).
Οι οδηγοί μεγάλων φορτηγών, με ελληνικές αλλά και ξένες πινακίδες, συνεχίζουν να μην πληρώνουν διόδια, δημιουργώντας τεράστια ανησυχία στις εταιρείες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων, καθότι οι ανωτέρω επαγγελματίες λογίζονται ως η κυριότερη πηγή εσόδων.
Η άρνηση της πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στο ν/σ για τον ΟΑΣΑ, βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται την επιβολή διοικητικού προστίμου 200 ευρώ, αλλά και δυνητικά την αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες.
Αποζημίωση
Η διατήρηση, έστω και με μικρότερη δυναμική, του φαινομένου «Δεν πληρώνω» συζητείται στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων των κατασκευαστικών εταιρειών με το Υπουργείο Υποδομών για τη μείωση των διοδίων.
Η μείωση, η οποία συνεπάγεται την τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης, έφερε στο προσκήνιο πολλά ανοιχτά μέτωπα των εταιρειών με την Πολιτεία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο «ανενεργός» σταθμός διοδίων στο Κλειδί (Αιγίνιο) που διαχειρίζεται ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (τμήμα Μαλιακός - Κλειδί). Ο εν λόγω σταθμός, αν και έχει κατασκευαστεί από τα τέλη του 2009, δεν λειτουργεί, κατόπιν αιτήματος του Δημοσίου, από το οποίο η κοινοπραξία αιτείται περί τα 10 εκατ. ευρώ για διαφυγόντα έσοδα. Μέχρι τώρα το Δημόσιο δεν έχει δώσει ούτε ένα ευρώ στην κοινοπραξία, όπως ισχυρίζεται ο γενικός της διευθυντής Δημήτρης Γκατζώνης.
Ωστόσο, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» προτίθεται να λειτουργήσει τρεις νέους σταθμούς διοδίων ως τα τέλη του 2011. Η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί κινείται στην κατεύθυνση κατασκευής τριών ακόμη πλευρικών σταθμών διοδίων (Λεπτοκαρυά, Πλαταμώνας, Ευαγγελισμός), έναντι δυο που λειτουργούν σήμερα (Γυρτώνη, Μακρυχώρι).
Αντίθετα, η κοινοπραξία δεν πρόκειται να προχωρήσει στην κατασκευή περαιτέρω μετωπικών σταθμών, οι οποίοι ανέρχονται σήμερα σε έξι (Πελασγία, Μοσχοχώρι, Μακρυχώρι, Πυργετός, Λεπτοκαρυά, Κλειδί). Μόλις ολοκληρωθούν πλήρως τα έργα, ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» θα διαθέτει έξι μετωπικούς και πέντε πλευρικούς σταθμούς διοδίων.
Πηγή εφημερίδα Ισοτιμία,20/3/2011.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ουδόλως εφαρμόζεται ο νόμος που μετέτρεψε σε παράβαση του ΚΟΚ την άρνηση πληρωμής διοδίων. Αυτό καταγγέλλουν στελέχη των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους πέντε αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας..Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.
Τα ανωτέρω ισχυρίζονται στελέχη της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Δημήτρη Γκατζώνη, ο οποίος υπερθεμάτισε ως προς την έκνομη συμπεριφορά των μεταφορικών εταιρειών. «Κάποιοι εξακολουθούν να απαξιώνουν το έργο και να μην πληρώνουν διόδια, ενώ απολαμβάνουν τις υπηρεσίες, την ασφάλεια και την ταχύτητα του αυτοκινητοδρόμου», ανέφερε ο κ. Γκατζώνης, στα πλαίσια δημοσιογραφικής ξενάγησης στη σήραγγα των Τεμπών.
«Οι απώλειες στα διόδια είναι της τάξης του 20%-30%. Επιπλέον, μία στις δύο νταλίκες που δεν πληρώνει διόδια έχει ξένες πινακίδες», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι «σύντομα, με την εφαρμογή του νόμου, το φαινόμενο θα εξαλειφθεί».
Πλέον, στον κλάδο των οδικών μεταφορέων αποτελεί κοινή πρακτική η ελεύθερη διέλευση των φορτηγών από τους σταθμούς διοδίων. Διαδεδομένη μέθοδο αποτελεί η βίαιη απώθηση των προστατευτικών μπαρών με τον τράκτορα του φορτηγού, κυρίως στη λωρίδα του e-pass (ηλεκτρονικά διόδια).
Οι οδηγοί μεγάλων φορτηγών, με ελληνικές αλλά και ξένες πινακίδες, συνεχίζουν να μην πληρώνουν διόδια, δημιουργώντας τεράστια ανησυχία στις εταιρείες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων, καθότι οι ανωτέρω επαγγελματίες λογίζονται ως η κυριότερη πηγή εσόδων.
Η άρνηση της πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στο ν/σ για τον ΟΑΣΑ, βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται την επιβολή διοικητικού προστίμου 200 ευρώ, αλλά και δυνητικά την αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες.
Αποζημίωση
Η διατήρηση, έστω και με μικρότερη δυναμική, του φαινομένου «Δεν πληρώνω» συζητείται στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων των κατασκευαστικών εταιρειών με το Υπουργείο Υποδομών για τη μείωση των διοδίων.
Η μείωση, η οποία συνεπάγεται την τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης, έφερε στο προσκήνιο πολλά ανοιχτά μέτωπα των εταιρειών με την Πολιτεία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο «ανενεργός» σταθμός διοδίων στο Κλειδί (Αιγίνιο) που διαχειρίζεται ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (τμήμα Μαλιακός - Κλειδί). Ο εν λόγω σταθμός, αν και έχει κατασκευαστεί από τα τέλη του 2009, δεν λειτουργεί, κατόπιν αιτήματος του Δημοσίου, από το οποίο η κοινοπραξία αιτείται περί τα 10 εκατ. ευρώ για διαφυγόντα έσοδα. Μέχρι τώρα το Δημόσιο δεν έχει δώσει ούτε ένα ευρώ στην κοινοπραξία, όπως ισχυρίζεται ο γενικός της διευθυντής Δημήτρης Γκατζώνης.
Ωστόσο, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» προτίθεται να λειτουργήσει τρεις νέους σταθμούς διοδίων ως τα τέλη του 2011. Η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί κινείται στην κατεύθυνση κατασκευής τριών ακόμη πλευρικών σταθμών διοδίων (Λεπτοκαρυά, Πλαταμώνας, Ευαγγελισμός), έναντι δυο που λειτουργούν σήμερα (Γυρτώνη, Μακρυχώρι).
Αντίθετα, η κοινοπραξία δεν πρόκειται να προχωρήσει στην κατασκευή περαιτέρω μετωπικών σταθμών, οι οποίοι ανέρχονται σήμερα σε έξι (Πελασγία, Μοσχοχώρι, Μακρυχώρι, Πυργετός, Λεπτοκαρυά, Κλειδί). Μόλις ολοκληρωθούν πλήρως τα έργα, ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» θα διαθέτει έξι μετωπικούς και πέντε πλευρικούς σταθμούς διοδίων.
Πηγή εφημερίδα Ισοτιμία,20/3/2011.
Πριν γίνουν οι αυξήσεις στα διόδια γιατί πλήρωναν όλοι;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πριν γίνουν οι αυξήσεις στα διόδια γιατί πλήρωναν όλοι;
Τα διόδια στο Ρίο-Αντίρριο ποτέ δεν ήταν φθηνά και ποτέ δεν είχε τεθεί θέμα 'ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ'.
Γιατί υπάρχει πρόβλημα τώρα;Γιατί ο λαός είναι μια αγράμματη μάζα. Και πριν που πλήρωνε και τώρα που δεν πληρώνει.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Plan A
Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα χρέπι και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και του χώνω ένα τσαρούχωμα ('κύριε δικαστή νόμιζα είδα έναν άνθρωπο μπροστά να διασχίζει το δρόμο') και πέφτει πίσω μου με αποτέλεσμα €200 ζημιά εγώ (πίσω προφυλακτήρας, έτσι και αλλιώς τρακαρισμένος ήταν ) και €2000 αυτός (ψυγείο, intercooler (turbo γαρ), μάσκα, φανάρια κτλ.). Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?
Plan B
Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα Evo και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και εκεί που παριστάνω ότι χαζεύω, του χώνω μια γκαζιά, περνάω αεροπορία και η μπάρα πέφτει πάνω του. Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?
Και τα 2 είναι νόμιμα, γιατί ενεργείς με βάση τον ΚΟΚ οπότε φταίει ο άλλος.
Και τα 2 είναι ηθικά, γιατί ο ανήθικος είναι ο κολητήρης.... -
Ο χρήστης skous έγραψε:
Και τα 2 είναι νόμιμα, γιατί ενεργείς με βάση τον ΚΟΚ οπότε φταίει ο άλλος.
Και τα 2 είναι ηθικά, γιατί ο ανήθικος είναι ο κολητήρης....2 παρατηρήσεις:
-
Το νόμιμο κρίνεται από τη δικαιοσύνη. Αν τραβάω βίντεο ότι δεν υπάρχει κανείς και σε δω να τσαρουχώνεις, τι λες, την κερδίζεις τη δίκη; Γιατί σίγουρα θα το πάω δικαστικά. Αν είναι έτσι, όταν σου χτυπήσουν τον προφυλακτήρα στο ξεπαρκάρισμα, στο επόμενο φανάρι καρφώνεις όπισθεν, πέφτεις στον πίσω και σε πληρώνει αυτός. Όχι πως δε γίνεται, αλλά είναι δύσκολο να γλυτώσεις μόνο με μερικές γρατζουνιές στον προφυλακτήρα από την όλη ιστορία.
-
Το ηθικό δεν κρίνεται με βάση μόνο την παρανομία ή την ενόχληση, αλλά και την αντίδραση. Αν δηλαδή με κλείσεις στο δρόμο, δικαιούμαι να σου ρίξω έναν maverick; Εσύ έκανες την παρανομία κι εγώ αντέδρασα σε αυτή. ΠΑΝΤΑ, η αντίδραση πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης. Όπως το ορίζει η Φυσική, το ορίζει και η δικαιοσύνη.
Το προεκτείνω στην αναφορά για τα διόδια. ΑΝ κλείνει κάποιος τη μπάρα σκοπίμως (δε γνωρίζω αν γίνεται, αλλά θεωρήτικα σίγουρα υπάρχει σύστημα bypass που λειτουργεί ανεξάρτητα της ταμειακής μηχανής), τότε, αυτός κάνει τις εξής πολύ απλές παρανομίες:
- Φθορά ξένης περιουσίας.
- Απρόκλητη επίθεση με σκοπό βαριές σωματικές βλάβες ΜΕ δόλο.
- Απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προμελέτης.
Και ρωτάω τώρα. Η παράβαση των 200€ που κάνει ο οδηγός του ΙΧ, αντιστοιχεί στην αντίδραση του υπαλλήλου; Δικαιούται, σε αυτή την περίπτωση, ο εκάστοτε ιδιοκτήτης οικίας, να κατεβάσει ένα καδρόνι στο κεφάλι ενός οδηγού κάμπριο ΙΧ, αν αυτός παρκάρει στο πεζοδρόμιό του; Αν ο υπάλληλος έχει το δικαίωμα, τότε, άρθρο 4, παρ. 1 του Συντάγματος και μπορεί να το κάνει...
Ευχαριστώ.
-
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ωστόσο, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» προτίθεται να λειτουργήσει τρεις νέους σταθμούς διοδίων ως τα τέλη του 2011. Η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί κινείται στην κατεύθυνση κατασκευής τριών ακόμη πλευρικών σταθμών διοδίων (Λεπτοκαρυά, Πλαταμώνας, Ευαγγελισμός), έναντι δυο που λειτουργούν σήμερα (Γυρτώνη, Μακρυχώρι).Εγώ νόμιζα πώς την είσοδο / έξοδο, την είχαν κλείσει για έργα και όχι για κατασκευή παράπλευρων διοδίων. Βρε μήπως είπαν ψέματα τελικά;
Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.
Ζητάνε δηλαδή, η Τροχαία να βρίσκεται στη μέση του πουθενά (πχ Πελασγία, Μακρυχώρι κτλ) για να γράφει κλήσεις, ώστε, να προστατεύσει την επιχείρησή τους.
Άρθρο 4, παρ. 1 του Συντάγματος. ΑΠΑΙΤΩ η ΕΛΑΣ να βρίσκεται 24/7 έξω από το περίπτερο της γειτονιάς μου γιατί το έχουν κλέψει ήδη 2 φορές υπό την απειλή όπλου, φυσικά.
Φωνάζουμε όλοι ότι η ΕΛΑΣ αναλώνεται σε άσχετα έργα και δεν κυνηγά την εγκληματικότητα. Τώρα, άλλος ένας τρόπος να διώξουμε προσωπικό από τις μάχιμες θέσεις και να το βάλουμε να φυλάει κάποιον ιδιώτη. Βέβαια, με βολεύει μια χαρά το μέτρο και θα ήθελα από 2 περιπολικά σε κάθε σταθμό διοδίων και αν είναι δυνατόν να γίνουν και 4. Έτσι, ο υπόλοιπος δρόμος θα είμαι σίγουρος ότι δε θα έχει καθόλου μπλόκα....!!!
Ευχαριστώ.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!