Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 160
    • 305
    • 306
    • 158 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    63359
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-lappas last edited by

      Junior gt, ισχυρίζεσαι ότι οι εταιρίες δεν αποδίδουν το ΦΠΑ στο κράτος; Δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν με κάθε απόδειξη που κόβουν; Τι αλλάζει στην περίπτωση του πιστωτικού, και κυρίως τι αλλάζει για τον χρήστη; Δεν θα υποχρεωθεί να το πληρώσει έστω και σε 15 μέρες;

      Όσον αφορά τις μπάρες τώρα: Όποιος δεν τηρεί αποστάσεις ασφαλείας και παρανομεί ενώ παράλληλα θέτει τον μπροστινό του σε κίνδυνο για να περάσει χωρίς να πληρώσει ( ), θεωρώ ότι δεν δικαιούται να μιλάει για ζημιές. Αν περάσει ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, όπως ορίζει ο νόμος, ο ΚΟΚ και η κοινή λογική (=δεν κολλάω στον μπροστινό μου), δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Κανένα απολύτως. Από την στιγμή που επιλέγει να παρανομεί, πρέπει να είναι προετοιμασμένος να υποστεί συνέπειες. Είτε είναι ζημιές στο όχημα του, είτε ποινές από την τροχαία.

      Σε λίγο θα παραπονιούνται και όσοι σχίζουν τα παντελόνια τους προσπαθώντας να περάσουν πάνω από μάντρες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        junior-gt last edited by

        Χρήστο Λάπα δεν με κατάλαβες. Ισχυρίζομαι ότι αν δεν κόψουν κάποιο παραστατικό (πιστωτικό ή μετρητοίς) όπως είναι φυσικό δε θα πληρώσουν φόρους και ΦΠΑ. Όταν λοιπόν πολιτική τους ήταν να μη σε κυνηγούν τους συνέφερε να μην κόψουν παραστατικό. Και τα στοιχεία κλπ τα παίρνανε για 'τσαμπουκά'.
        Από τη στιγμή που θε σε κυνηγήσουν σαφώς και θα κόψουν αφού τότε και μόνο τοτε μπορούν να εγείρουν άπαίτηση.΄
        Τώρα για τις μπάρες άλλο το πρόστιμο που θα φάει από την τροχαία και άλλο η ζημιά στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πόσο λογικό ακούγεται άν για παράδειγμα μπεις σε ένα μονόδρομο και ο τροχονόμος εκτός από την κλίση αρχίζει να σε πετροβολεί.
        Για το αν είναι επικίνδυνο για τον μπροστινό θα συμφωνήσω. όμως και πάλι δεν νομιμοποιείται κατ'εμέ ο διοδιάς να σου κλέισει την μπάρα. Ίσως μάλιστα αυτή η ενέργεια (το κλείσιμο της μπάρας) είναι πιο επικίνδυνη στο να χτυπήσεις τον μπροστινό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greek last edited by

          ...χώρια που δείχνει πρόθεση.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-lappas last edited by

            Εγώ το βλέπω λίγο διαφορετικά.

            Αυτή είναι η έννοια της μπάρας, να εμποδίσει κάποιον να περάσει χωρίς να πληρώσει. Δεν είναι η μπάρα που θα σου κάνει ζημιά, εσύ κάνεις ζημιά στο αυτοκίνητο σου πηγαίνοντας να περάσεις με αντικανονικό τρόπο. Ακριβώς επειδή δείχνουμε ανοχή και κατανόηση στην παρανομία έχουμε φτάσει σε σημείο να παραπονιούνται οι οδηγοί για τα κολονάκια που κάνουν ζημιά στα αυτοκίνητα όταν προσπαθούν να σκαρφαλώσουν στα πεζοδρόμια και τους πεζόδρομους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greek last edited by

              Ναι αλλα άλλο να πέσεις εσύ πάνω στης μπάρα και άλλο να στην κατεβάσει ο αλλος πάνω στο μπαμπρίζ. Το ότι εισαι παράνομος παιρνόντας χωρίς να πληρώσεις δεν νομιμοποιεί τον αλλο να σου κάνει ζημιά....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Ο υπάλληλος απλά κάνει την δουλειά του, κατεβάζει την μπάρα για να σε αποτρέψει να περάσεις χωρίς να πληρώσεις όπως οφείλεις σύμφωνα με τον νόμο. Μην παραβλέπετε άλλωστε την παραδειγματική σημασία της περίπτωσης. Όσο οι οδηγοί βλέπουν ότι μπορείς να περάσεις ατιμώρητος, το κάνουν και αυτοί. Από την στιγμή που θα δουν ότι αυτό δεν γίνεται χωρίς να υποστούν σημαντικές ζημιές στο όχημα τους, η απαράδεκτη και επικίνδυνη συνήθεια θα εκλείψει σιγά σιγά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Ο χρήστης Greek έγραψε:
                  Ναι αλλα άλλο να πέσεις εσύ πάνω στης μπάρα και άλλο να στην κατεβάσει ο αλλος πάνω στο μπαμπρίζ. Το ότι εισαι παράνομος παιρνόντας χωρίς να πληρώσεις δεν νομιμοποιεί τον αλλο να σου κάνει ζημιά....

                  H θέση της μπάρας είναι κάτω. Ανεβαίνει μόνο για να περάσει αυτός που πλήρωσε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greek last edited by

                    Μα δεν ειπα το αντιθετο. Αλλα αν ενας παρανομήσεις και προσπαθήσει να περάσει ενω η μπάρα ειναι ανοιχτή και προσπαθήσει ο υπαλληλος να κατεβάσει την μπάρα για να τον εμποδίσει ενω κινειται τότε είναι και αυτός παράνομος γιατί δείχνει δόλο κα προθεση προκλησης ζημιάς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alfa-156 last edited by

                      την μπαρα ΔΕΝ εχουν την δυνατοτητα οι ταμειες να την ανοιγοκλεινουν κατα βουληση.για να ανοιχτει η μπαρα πρπει να κοπει παραστατικο και κλεινει αυτοματα με αισθητηρες! αυτα απο κολητο που δουλευει στην ατικη οδο ταμειας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης Greek έγραψε:
                        Μα δεν ειπα το αντιθετο. Αλλα αν ενας παρανομήσεις και προσπαθήσει να περάσει ενω η μπάρα ειναι ανοιχτή και προσπαθήσει ο υπαλληλος να κατεβάσει την μπάρα για να τον εμποδίσει ενω κινειται τότε είναι και αυτός παράνομος γιατί δείχνει δόλο κα προθεση προκλησης ζημιάς.

                        Plan A

                        Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα χρέπι και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και του χώνω ένα τσαρούχωμα ('κύριε δικαστή νόμιζα είδα έναν άνθρωπο μπροστά να διασχίζει το δρόμο') και πέφτει πίσω μου με αποτέλεσμα €200 ζημιά εγώ (πίσω προφυλακτήρας, έτσι και αλλιώς τρακαρισμένος ήταν ) και €2000 αυτός (ψυγείο, intercooler (turbo γαρ), μάσκα, φανάρια κτλ.). Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?

                        Plan B

                        Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα Evo και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και εκεί που παριστάνω ότι χαζεύω, του χώνω μια γκαζιά, περνάω αεροπορία και η μπάρα πέφτει πάνω του. Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          infinity last edited by

                          Ουδόλως εφαρμόζεται ο νόμος που μετέτρεψε σε παράβαση του ΚΟΚ την άρνηση πληρωμής διοδίων. Αυτό καταγγέλλουν στελέχη των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους πέντε αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας..

                          Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.

                          Τα ανωτέρω ισχυρίζονται στελέχη της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Δημήτρη Γκατζώνη, ο οποίος υπερθεμάτισε ως προς την έκνομη συμπεριφορά των μεταφορικών εταιρειών. «Κάποιοι εξακολουθούν να απαξιώνουν το έργο και να μην πληρώνουν διόδια, ενώ απολαμβάνουν τις υπηρεσίες, την ασφάλεια και την ταχύτητα του αυτοκινητοδρόμου», ανέφερε ο κ. Γκατζώνης, στα πλαίσια δημοσιογραφικής ξενάγησης στη σήραγγα των Τεμπών.

                          «Οι απώλειες στα διόδια είναι της τάξης του 20%-30%. Επιπλέον, μία στις δύο νταλίκες που δεν πληρώνει διόδια έχει ξένες πινακίδες», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι «σύντομα, με την εφαρμογή του νόμου, το φαινόμενο θα εξαλειφθεί».

                          Πλέον, στον κλάδο των οδικών μεταφορέων αποτελεί κοινή πρακτική η ελεύθερη διέλευση των φορτηγών από τους σταθμούς διοδίων. Διαδεδομένη μέθοδο αποτελεί η βίαιη απώθηση των προστατευτικών μπαρών με τον τράκτορα του φορτηγού, κυρίως στη λωρίδα του e-pass (ηλεκτρονικά διόδια).

                          Οι οδηγοί μεγάλων φορτηγών, με ελληνικές αλλά και ξένες πινακίδες, συνεχίζουν να μην πληρώνουν διόδια, δημιουργώντας τεράστια ανησυχία στις εταιρείες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων, καθότι οι ανωτέρω επαγγελματίες λογίζονται ως η κυριότερη πηγή εσόδων.

                          Η άρνηση της πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στο ν/σ για τον ΟΑΣΑ, βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται την επιβολή διοικητικού προστίμου 200 ευρώ, αλλά και δυνητικά την αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες.

                          Αποζημίωση

                          Η διατήρηση, έστω και με μικρότερη δυναμική, του φαινομένου «Δεν πληρώνω» συζητείται στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων των κατασκευαστικών εταιρειών με το Υπουργείο Υποδομών για τη μείωση των διοδίων.

                          Η μείωση, η οποία συνεπάγεται την τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης, έφερε στο προσκήνιο πολλά ανοιχτά μέτωπα των εταιρειών με την Πολιτεία.

                          Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο «ανενεργός» σταθμός διοδίων στο Κλειδί (Αιγίνιο) που διαχειρίζεται ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (τμήμα Μαλιακός - Κλειδί). Ο εν λόγω σταθμός, αν και έχει κατασκευαστεί από τα τέλη του 2009, δεν λειτουργεί, κατόπιν αιτήματος του Δημοσίου, από το οποίο η κοινοπραξία αιτείται περί τα 10 εκατ. ευρώ για διαφυγόντα έσοδα. Μέχρι τώρα το Δημόσιο δεν έχει δώσει ούτε ένα ευρώ στην κοινοπραξία, όπως ισχυρίζεται ο γενικός της διευθυντής Δημήτρης Γκατζώνης.

                          Ωστόσο, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» προτίθεται να λειτουργήσει τρεις νέους σταθμούς διοδίων ως τα τέλη του 2011. Η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί κινείται στην κατεύθυνση κατασκευής τριών ακόμη πλευρικών σταθμών διοδίων (Λεπτοκαρυά, Πλαταμώνας, Ευαγγελισμός), έναντι δυο που λειτουργούν σήμερα (Γυρτώνη, Μακρυχώρι).

                          Αντίθετα, η κοινοπραξία δεν πρόκειται να προχωρήσει στην κατασκευή περαιτέρω μετωπικών σταθμών, οι οποίοι ανέρχονται σήμερα σε έξι (Πελασγία, Μοσχοχώρι, Μακρυχώρι, Πυργετός, Λεπτοκαρυά, Κλειδί). Μόλις ολοκληρωθούν πλήρως τα έργα, ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» θα διαθέτει έξι μετωπικούς και πέντε πλευρικούς σταθμούς διοδίων.

                          Πηγή εφημερίδα Ισοτιμία,20/3/2011.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                            Ουδόλως εφαρμόζεται ο νόμος που μετέτρεψε σε παράβαση του ΚΟΚ την άρνηση πληρωμής διοδίων. Αυτό καταγγέλλουν στελέχη των κοινοπραξιών που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους πέντε αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας..

                            Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.

                            Τα ανωτέρω ισχυρίζονται στελέχη της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Δημήτρη Γκατζώνη, ο οποίος υπερθεμάτισε ως προς την έκνομη συμπεριφορά των μεταφορικών εταιρειών. «Κάποιοι εξακολουθούν να απαξιώνουν το έργο και να μην πληρώνουν διόδια, ενώ απολαμβάνουν τις υπηρεσίες, την ασφάλεια και την ταχύτητα του αυτοκινητοδρόμου», ανέφερε ο κ. Γκατζώνης, στα πλαίσια δημοσιογραφικής ξενάγησης στη σήραγγα των Τεμπών.

                            «Οι απώλειες στα διόδια είναι της τάξης του 20%-30%. Επιπλέον, μία στις δύο νταλίκες που δεν πληρώνει διόδια έχει ξένες πινακίδες», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι «σύντομα, με την εφαρμογή του νόμου, το φαινόμενο θα εξαλειφθεί».

                            Πλέον, στον κλάδο των οδικών μεταφορέων αποτελεί κοινή πρακτική η ελεύθερη διέλευση των φορτηγών από τους σταθμούς διοδίων. Διαδεδομένη μέθοδο αποτελεί η βίαιη απώθηση των προστατευτικών μπαρών με τον τράκτορα του φορτηγού, κυρίως στη λωρίδα του e-pass (ηλεκτρονικά διόδια).

                            Οι οδηγοί μεγάλων φορτηγών, με ελληνικές αλλά και ξένες πινακίδες, συνεχίζουν να μην πληρώνουν διόδια, δημιουργώντας τεράστια ανησυχία στις εταιρείες διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων, καθότι οι ανωτέρω επαγγελματίες λογίζονται ως η κυριότερη πηγή εσόδων.

                            Η άρνηση της πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στο ν/σ για τον ΟΑΣΑ, βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται την επιβολή διοικητικού προστίμου 200 ευρώ, αλλά και δυνητικά την αφαίρεση της άδειας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για 20 ημέρες.

                            Αποζημίωση

                            Η διατήρηση, έστω και με μικρότερη δυναμική, του φαινομένου «Δεν πληρώνω» συζητείται στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων των κατασκευαστικών εταιρειών με το Υπουργείο Υποδομών για τη μείωση των διοδίων.

                            Η μείωση, η οποία συνεπάγεται την τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης, έφερε στο προσκήνιο πολλά ανοιχτά μέτωπα των εταιρειών με την Πολιτεία.

                            Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο «ανενεργός» σταθμός διοδίων στο Κλειδί (Αιγίνιο) που διαχειρίζεται ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (τμήμα Μαλιακός - Κλειδί). Ο εν λόγω σταθμός, αν και έχει κατασκευαστεί από τα τέλη του 2009, δεν λειτουργεί, κατόπιν αιτήματος του Δημοσίου, από το οποίο η κοινοπραξία αιτείται περί τα 10 εκατ. ευρώ για διαφυγόντα έσοδα. Μέχρι τώρα το Δημόσιο δεν έχει δώσει ούτε ένα ευρώ στην κοινοπραξία, όπως ισχυρίζεται ο γενικός της διευθυντής Δημήτρης Γκατζώνης.

                            Ωστόσο, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» προτίθεται να λειτουργήσει τρεις νέους σταθμούς διοδίων ως τα τέλη του 2011. Η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί κινείται στην κατεύθυνση κατασκευής τριών ακόμη πλευρικών σταθμών διοδίων (Λεπτοκαρυά, Πλαταμώνας, Ευαγγελισμός), έναντι δυο που λειτουργούν σήμερα (Γυρτώνη, Μακρυχώρι).

                            Αντίθετα, η κοινοπραξία δεν πρόκειται να προχωρήσει στην κατασκευή περαιτέρω μετωπικών σταθμών, οι οποίοι ανέρχονται σήμερα σε έξι (Πελασγία, Μοσχοχώρι, Μακρυχώρι, Πυργετός, Λεπτοκαρυά, Κλειδί). Μόλις ολοκληρωθούν πλήρως τα έργα, ο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» θα διαθέτει έξι μετωπικούς και πέντε πλευρικούς σταθμούς διοδίων.

                            Πηγή εφημερίδα Ισοτιμία,20/3/2011.

                            Πριν γίνουν οι αυξήσεις στα διόδια γιατί πλήρωναν όλοι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              Πριν γίνουν οι αυξήσεις στα διόδια γιατί πλήρωναν όλοι;

                              Τα διόδια στο Ρίο-Αντίρριο ποτέ δεν ήταν φθηνά και ποτέ δεν είχε τεθεί θέμα 'ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ'.
                              Γιατί υπάρχει πρόβλημα τώρα;

                              Γιατί ο λαός είναι μια αγράμματη μάζα. Και πριν που πλήρωνε και τώρα που δεν πληρώνει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skous last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Plan A

                                Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα χρέπι και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και του χώνω ένα τσαρούχωμα ('κύριε δικαστή νόμιζα είδα έναν άνθρωπο μπροστά να διασχίζει το δρόμο') και πέφτει πίσω μου με αποτέλεσμα €200 ζημιά εγώ (πίσω προφυλακτήρας, έτσι και αλλιώς τρακαρισμένος ήταν ) και €2000 αυτός (ψυγείο, intercooler (turbo γαρ), μάσκα, φανάρια κτλ.). Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?

                                Plan B

                                Ας πούμε ότι κυκλοφορώ με ένα Evo και είμαι και λίγο τρελλούτσικος. Πάει κάποιος να μου κάνει κολλητήρι στα διόδια και εκεί που παριστάνω ότι χαζεύω, του χώνω μια γκαζιά, περνάω αεροπορία και η μπάρα πέφτει πάνω του. Στάνταρ δόλος. Νόμιμο ? Ηθικό ?

                                Και τα 2 είναι νόμιμα, γιατί ενεργείς με βάση τον ΚΟΚ οπότε φταίει ο άλλος.
                                Και τα 2 είναι ηθικά, γιατί ο ανήθικος είναι ο κολητήρης....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pipinos1976 last edited by

                                  Ο χρήστης skous έγραψε:
                                  Και τα 2 είναι νόμιμα, γιατί ενεργείς με βάση τον ΚΟΚ οπότε φταίει ο άλλος.
                                  Και τα 2 είναι ηθικά, γιατί ο ανήθικος είναι ο κολητήρης....

                                  2 παρατηρήσεις:

                                  1. Το νόμιμο κρίνεται από τη δικαιοσύνη. Αν τραβάω βίντεο ότι δεν υπάρχει κανείς και σε δω να τσαρουχώνεις, τι λες, την κερδίζεις τη δίκη; Γιατί σίγουρα θα το πάω δικαστικά. Αν είναι έτσι, όταν σου χτυπήσουν τον προφυλακτήρα στο ξεπαρκάρισμα, στο επόμενο φανάρι καρφώνεις όπισθεν, πέφτεις στον πίσω και σε πληρώνει αυτός. Όχι πως δε γίνεται, αλλά είναι δύσκολο να γλυτώσεις μόνο με μερικές γρατζουνιές στον προφυλακτήρα από την όλη ιστορία.

                                  2. Το ηθικό δεν κρίνεται με βάση μόνο την παρανομία ή την ενόχληση, αλλά και την αντίδραση. Αν δηλαδή με κλείσεις στο δρόμο, δικαιούμαι να σου ρίξω έναν maverick; Εσύ έκανες την παρανομία κι εγώ αντέδρασα σε αυτή. ΠΑΝΤΑ, η αντίδραση πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης. Όπως το ορίζει η Φυσική, το ορίζει και η δικαιοσύνη.

                                  Το προεκτείνω στην αναφορά για τα διόδια. ΑΝ κλείνει κάποιος τη μπάρα σκοπίμως (δε γνωρίζω αν γίνεται, αλλά θεωρήτικα σίγουρα υπάρχει σύστημα bypass που λειτουργεί ανεξάρτητα της ταμειακής μηχανής), τότε, αυτός κάνει τις εξής πολύ απλές παρανομίες:

                                  1. Φθορά ξένης περιουσίας.
                                  2. Απρόκλητη επίθεση με σκοπό βαριές σωματικές βλάβες ΜΕ δόλο.
                                  3. Απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προμελέτης.

                                  Και ρωτάω τώρα. Η παράβαση των 200€ που κάνει ο οδηγός του ΙΧ, αντιστοιχεί στην αντίδραση του υπαλλήλου; Δικαιούται, σε αυτή την περίπτωση, ο εκάστοτε ιδιοκτήτης οικίας, να κατεβάσει ένα καδρόνι στο κεφάλι ενός οδηγού κάμπριο ΙΧ, αν αυτός παρκάρει στο πεζοδρόμιό του; Αν ο υπάλληλος έχει το δικαίωμα, τότε, άρθρο 4, παρ. 1 του Συντάγματος και μπορεί να το κάνει...

                                  Ευχαριστώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pipinos1976 last edited by

                                    Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                                    Ωστόσο, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» προτίθεται να λειτουργήσει τρεις νέους σταθμούς διοδίων ως τα τέλη του 2011. Η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί κινείται στην κατεύθυνση κατασκευής τριών ακόμη πλευρικών σταθμών διοδίων (Λεπτοκαρυά, Πλαταμώνας, Ευαγγελισμός), έναντι δυο που λειτουργούν σήμερα (Γυρτώνη, Μακρυχώρι).

                                    Εγώ νόμιζα πώς την είσοδο / έξοδο, την είχαν κλείσει για έργα και όχι για κατασκευή παράπλευρων διοδίων. Βρε μήπως είπαν ψέματα τελικά;

                                    Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.

                                    Ζητάνε δηλαδή, η Τροχαία να βρίσκεται στη μέση του πουθενά (πχ Πελασγία, Μακρυχώρι κτλ) για να γράφει κλήσεις, ώστε, να προστατεύσει την επιχείρησή τους.

                                    Άρθρο 4, παρ. 1 του Συντάγματος. ΑΠΑΙΤΩ η ΕΛΑΣ να βρίσκεται 24/7 έξω από το περίπτερο της γειτονιάς μου γιατί το έχουν κλέψει ήδη 2 φορές υπό την απειλή όπλου, φυσικά.

                                    Φωνάζουμε όλοι ότι η ΕΛΑΣ αναλώνεται σε άσχετα έργα και δεν κυνηγά την εγκληματικότητα. Τώρα, άλλος ένας τρόπος να διώξουμε προσωπικό από τις μάχιμες θέσεις και να το βάλουμε να φυλάει κάποιον ιδιώτη. Βέβαια, με βολεύει μια χαρά το μέτρο και θα ήθελα από 2 περιπολικά σε κάθε σταθμό διοδίων και αν είναι δυνατόν να γίνουν και 4. Έτσι, ο υπόλοιπος δρόμος θα είμαι σίγουρος ότι δε θα έχει καθόλου μπλόκα....!!!

                                    Ευχαριστώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skous last edited by

                                      Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:

                                      Και τα 2 είναι νόμιμα, γιατί ενεργείς με βάση τον ΚΟΚ οπότε φταίει ο άλλος.
                                      Και τα 2 είναι ηθικά, γιατί ο ανήθικος είναι ο κολητήρης....

                                      2 παρατηρήσεις:

                                      1. Το νόμιμο κρίνεται από τη δικαιοσύνη. Αν τραβάω βίντεο ότι δεν υπάρχει κανείς και σε δω να τσαρουχώνεις, τι λες, την κερδίζεις τη δίκη; Γιατί σίγουρα θα το πάω δικαστικά. Αν είναι έτσι, όταν σου χτυπήσουν τον προφυλακτήρα στο ξεπαρκάρισμα, στο επόμενο φανάρι καρφώνεις όπισθεν, πέφτεις στον πίσω και σε πληρώνει αυτός. Όχι πως δε γίνεται, αλλά είναι δύσκολο να γλυτώσεις μόνο με μερικές γρατζουνιές στον προφυλακτήρα από την όλη ιστορία.

                                      Προφανώς και θα κριθώ αθώος. Το βίντεο ΔΕΝ είναι πειστήριο, ενώ προφανώς εάν είσαι από πίσω δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί σταμάτησα εγώ. Το μόνο που θα δείξει το βίντεο είναι ότι δεν είχες την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας και θα πληρώσεις και τα δικαστικά έξοδα . Επίσης για την όπισθεν στο φανάρι, εφόσον δεν υπάρχουν μάρτυρες, μάλλον θα πληρώσει πάλι ο πίσω.

                                      1. Το ηθικό δεν κρίνεται με βάση μόνο την παρανομία ή την ενόχληση, αλλά και την αντίδραση. Αν δηλαδή με κλείσεις στο δρόμο, δικαιούμαι να σου ρίξω έναν maverick; Εσύ έκανες την παρανομία κι εγώ αντέδρασα σε αυτή. ΠΑΝΤΑ, η αντίδραση πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης. Όπως το ορίζει η Φυσική, το ορίζει και η δικαιοσύνη.

                                      Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η παρανομία, με ενδιαφέρει ότι ο ηλίθιος που είναι από πίσω βάζει σε κίνδυνο την περιουσία μου και την υγεία μου.

                                      Το προεκτείνω στην αναφορά για τα διόδια. ΑΝ κλείνει κάποιος τη μπάρα σκοπίμως (δε γνωρίζω αν γίνεται, αλλά θεωρήτικα σίγουρα υπάρχει σύστημα bypass που λειτουργεί ανεξάρτητα της ταμειακής μηχανής), τότε, αυτός κάνει τις εξής πολύ απλές παρανομίες:

                                      1. Φθορά ξένης περιουσίας.
                                      2. Απρόκλητη επίθεση με σκοπό βαριές σωματικές βλάβες ΜΕ δόλο.
                                      3. Απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προμελέτης.

                                      Και πώς αποδεικνύεται αυτό;;
                                      Εγώ σου λέω ότι απλά θα πληρώσει ο οδηγός την μπάρα γιατί πήγε να περάσει ενώ η μπάρα κατέβαινε ή ήταν ήδη κάτω Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο οδηγός δεν έλαβε ποτέ αποδεικτικό είσπραξης από τα διόδια, και με την μαρτυρία του υπαλλήλου ότι 'πέρασε χωρίς να σταματήσει'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        infinity last edited by

                                        Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:

                                        1. Το ηθικό δεν κρίνεται με βάση μόνο την παρανομία ή την ενόχληση, αλλά και την αντίδραση. Αν δηλαδή με κλείσεις στο δρόμο, δικαιούμαι να σου ρίξω έναν maverick; Εσύ έκανες την παρανομία κι εγώ αντέδρασα σε αυτή. ΠΑΝΤΑ, η αντίδραση πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης. Όπως το ορίζει η Φυσική, το ορίζει και η δικαιοσύνη.

                                        Δηλαδή αν κάποιος μου ρίξει με kalashnikov, πρέπει και εγώ να του ρίξω με kalashnikov και αυτό το λέει η δικαιοσύνη;
                                        Φαντάζομαι λέει οτι αν κάποιος με κλέψει, μπορώ να πάω και εγώ να τον κλέψω.

                                        Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.

                                        Ζητάνε δηλαδή, η Τροχαία να βρίσκεται στη μέση του πουθενά (πχ Πελασγία, Μακρυχώρι κτλ) για να γράφει κλήσεις, ώστε, να προστατεύσει την επιχείρησή τους.

                                        Άρθρο 4, παρ. 1 του Συντάγματος. ΑΠΑΙΤΩ η ΕΛΑΣ να βρίσκεται 24/7 έξω από το περίπτερο της γειτονιάς μου γιατί το έχουν κλέψει ήδη 2 φορές υπό την απειλή όπλου, φυσικά.

                                        Φωνάζουμε όλοι ότι η ΕΛΑΣ αναλώνεται σε άσχετα έργα και δεν κυνηγά την εγκληματικότητα. Τώρα, άλλος ένας τρόπος να διώξουμε προσωπικό από τις μάχιμες θέσεις και να το βάλουμε να φυλάει κάποιον ιδιώτη. Βέβαια, με βολεύει μια χαρά το μέτρο και θα ήθελα από 2 περιπολικά σε κάθε σταθμό διοδίων και αν είναι δυνατόν να γίνουν και 4. Έτσι, ο υπόλοιπος δρόμος θα είμαι σίγουρος ότι δε θα έχει καθόλου μπλόκα....!!!

                                        Ευχαριστώ.

                                        Το περίπτερο το έκλεψαν 2 φορές.
                                        Τα διόδια τα κλέβουν 100άδες φορές τη μέρα.
                                        Μάλλον έχουν προτεραιότητα τα διόδια.

                                        Επίσης απο τους παραβάτες των διοδίων έχουν έσοδα. 100 άτομα να γράψουν σε μια μέρα έχουμε 20000 ευρώ! Αρκετά καλό ποσό για να καλύψουν διάφορες ανάγκες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mjacob last edited by

                                          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                                          [...]
                                          Αιτία η παντελής απουσία της Τροχαίας, η οποία δεν βεβαιώνει τις παραβάσεις, με αποτέλεσμα να καθίστανται απροστάτευτοι οι σταθμοί διοδίων.
                                          [...]
                                          «Οι απώλειες στα διόδια είναι της τάξης του 20%-30%. Επιπλέον, μία στις δύο νταλίκες που δεν πληρώνει διόδια έχει ξένες πινακίδες», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής της κοινοπραξίας, εκφράζοντας την ελπίδα ότι «σύντομα, με την εφαρμογή του νόμου, το φαινόμενο θα εξαλειφθεί».

                                          [...]

                                          Στο κομμάτι που έκανε quote ο nass νομίζω φαίνεται αρκετά καθαρά ότι έχει συμφωνηθεί ότι το δημόσιο δεν έχει καμία υποχρέωση να συνδράμει στον έλεγχο πληρωμής των διοδίων:

                                          Σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη
                                          της βεβαίωσης της μη καταβολής
                                          και της είσπραξης
                                          των ανωτέρω. Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας
                                          βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον
                                          Παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτή−
                                          σει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις
                                          ανωτέρω αιτίες, ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη
                                          του Δημοσίου στα θέματα αυτά
                                          .

                                          Έτσι όπως τα καταλαβαίνω εγώ, η μόνη και σωστή και κοινώς συμφωνηθείσα πρακτική εκ μέρους των Παραχωρησιούχων [sic] είναι φωτογραφία, αποστολή εντός 5 ημερών του μπιλιέτου. Αν δεν πληρωθεί χωρίς καμία επαύξηση εντός 15 ημερών, ΤΟΤΕ μπορεί να ζητήσει το 20πλάσιο or whatever.

                                          Ψιλοκλάψα δλδ και η δήλωσή τους

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infinity last edited by

                                            Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                                            Στο κομμάτι που έκανε quote ο nass νομίζω φαίνεται αρκετά καθαρά ότι έχει συμφωνηθεί ότι το δημόσιο δεν έχει καμία υποχρέωση να συνδράμει στον έλεγχο πληρωμής των διοδίων:

                                            Έτσι όπως τα καταλαβαίνω εγώ, η μόνη και σωστή και κοινώς συμφωνηθείσα πρακτική εκ μέρους των Παραχωρησιούχων [sic] είναι φωτογραφία, αποστολή εντός 5 ημερών του μπιλιέτου. Αν δεν πληρωθεί χωρίς καμία επαύξηση εντός 15 ημερών, ΤΟΤΕ μπορεί να ζητήσει το 20πλάσιο or whatever.

                                            Ψιλοκλάψα δλδ και η δήλωσή τους

                                            http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=211715
                                            Στο 30:50 είναι η απάντηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 158 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr