-
δειτε ενα βιντεο για τη προετοιμασια των διαστημικων λεωφωρειον!! Απο το γκαραζ στην εξεδρα, εικονες που δεν εχετε ξαναδει. Ούτε γω φυσικα...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Για αυτό και είπα μερικά. Αν ήταν Μοίρα Αναχαίτισης θα έπρεπε να υπάρχει επαρκής δύναμη για να απογειωθούν τουλάχιστον 2 Σμήνη. Ίσως απλά δε περίμεναν ότι θα έφτανε ως εκεί το τσουνάμι.
Μμμμμ... δεν ξέρω τι δυνατότητες έχουν εκεί. Πάντως σε πιο νορμάλ χώρες τα αεροσκάφη τα έχουν για παρέλαση οπότε μάλλον και εκεί κάπως έτσι τη φαντάζομαι την κατάσταση. Από την άλλη όντως και εγώ θεωρώ απίθανο να σκεφτεί κάποιος μετά από ένα τρομάκτικο δίλεπτο 'α μάγκες στον αέρα ότι προλάβετε, μπορεί το τσουνάμι να φτάσει ώς εδώ'. Αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες για το αν προλάβαιναν...
Οι JSDF είναι άκρως ετοιμοπόλεμες καθώς έχουν δίπλα τους την Β. Κορέα (που συχνά-πυκνά απειλεί την Ν. Κορέα και την Ιαπωνία) αλλά και την Ρωσία (διαφιλονικούμενες Κουρίλες νήσοι) και την κομμουνιστική Κίνα. Δεν είναι διακοσμητικό στράτευμα. Πιστευω ότι δεν το περίμεναν απλά.
-
Απο την φώτο, δεν μοιάζει λιγο με F16 ;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Απο την φώτο, δεν μοιάζει λιγο με F16 ;Το Mitsubishi F2 βασίζεται στο Lockheed Martin F16 Θάνο.
-
Μα 'ειναι' F-16' αλλα σε άλλη κλιμακα. Νομίζω λίγο μικρότερο!
-
Αχα οκ!
Κάτι μάθαμε και σήμερα!
Ευχαριστώ! -
Βασίσονται στο F-16C αλλά έχουν πολλές διαφορές, είναι λίγο μακρύτερα και με μεγαλύτερη πτέρυγα μεταξύ άλλων. Επίσης έχουν σαν κύρια αποστολή την κρούση σε ξηρά και θάλασσα, η JSDF βασίζεται στα F-15J για αναχαίτηση. Δεν πιστεύω να είναι σε ετοιμότητα 1-2 λεπτών μονάδες με F-2 και ακόμα και έτσι δε νομίζω να είχαν σαν πρώτη προτεραιότητα να απογειώσουν 18 αεροπλάνα αλλά να κοιτάξουν να σωθούν.
Τα F-2 κοστίζουν ιδιαίτερα ακριβά στην ιαπωνία ίσως 2 και 3 φορές το κόστος ενός F-16C.
-
-edit-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν ήταν Μοίρα Αναχαίτισης θα έπρεπε να υπάρχει επαρκής δύναμη για να απογειωθούν τουλάχιστον 2 Σμήνη.Υποθέτω ότι αυτό το ρόλο θα έχουν οι αεροπορικές βάσεις στη δυτική πλευρά της χώρας, αφού προς τα εκεί είναι οι πιο αγαπημένοι τους γείτονες (Β. Κορέα και Κίνα).
Από την άλλη όντως και εγώ θεωρώ απίθανο να σκεφτεί κάποιος μετά από ένα τρομάκτικο δίλεπτο 'α μάγκες στον αέρα ότι προλάβετε, μπορεί το τσουνάμι να φτάσει ώς εδώ'. Αλλά και πάλι έχω αμφιβολίες για το αν προλάβαιναν...
Αυτό το ντοκιμαντέρ υποστηρίζει ότι γίνεται...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ένα εξάρτημα που σχεδιάστηκε να αντέχει μεταξύ -30 και +40C θα είναι το ίδιο ανθεκτικό στους 39C με κάποιο άλλο που σχεδιάστηκε για να αντέχει μεταξύ +30 και +40C. Δεν είναι θέμα ορέξεως.Λιγότερο ανθεκτικό όμως από αυτό που είναι σχεδιασμένο από +30 έως +50.
Θα σου πω πραγματικό παράδειγμα.
Ακροδέκτες καλωδιώσεων της Honeywell που έχουν σχεδιαστεί για λειτουργία από -40 έως +50οC σε σχέση με άλλους που έχουν αντίστοιχα -10oC +50οC έχουν αποδειχτεί αρκετά πιο μακρόβιοι (αξιόπιστοι) σε συνθήκες σταθερής θερμοκρασίας -5 έως -10oC. Αεροσκάφος ATR-42. -
Προσωπικά αδυνατώ να καταλάβω τον συσχετισμό του παραδείγματος με το συγκεκριμένο θέμα και γιατί ένα εξάρτημα που είναι σχεδιασμένο για λειτουργία μεταξύ 30 και 50C είναι ανθεκτικότερο από αυτά που ανέφερα, πόσο μάλλον να βγάλω συμπέρασμα αξιοπιστίας και αντοχής για διαστημικά συστήματα συνολικά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Προσωπικά αδυνατώ να καταλάβω τον συσχετισμό του παραδείγματος με το συγκεκριμένο θέμα και γιατί ένα εξάρτημα που είναι σχεδιασμένο για λειτουργία μεταξύ 30 και 50C είναι ανθεκτικότερο από αυτά που ανέφερα, πόσο μάλλον να βγάλω συμπέρασμα αξιοπιστίας και αντοχής για διαστημικά συστήματα συνολικά.Έχεις δίκιο.
Το έχασα. -
Fuck fuck fuck! Τα σπάει!
-
Σε όσες φωτογραφίες έχω δει, αλλά και στο live πριν λίγες μέρες, με το που προσγειωθεί και κανουν το πρωτο check οτι ολα καλα, παει αυτό το μηχάνημα και συνδέει αυτή την σωλήνα (;) τι κάνει; Βγάζει τα καύσιμα που εχουν μείνει μέσα για λόγους ασφαλείας;
-
αερια κυριως για να μην κανουν εκρηκτικη αποσυμπιεση λογο διαφορας πιεσης(και οτι εχει μεινει μεσα)
-
-edit-
-
Τηλεκατευθυνόμενες μπουλντόζες (or something like that) χρησιμοποιούν εδώ και κάποια χρόνια και στα ορυχεια αν δεν κάνω λαθος.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αερια κυριως για να μην κανουν εκρηκτικη αποσυμπιεση λογο διαφορας πιεσης(και οτι εχει μεινει μεσα)Στις δεξαμενές καυσίμων;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
αερια κυριως για να μην κανουν εκρηκτικη αποσυμπιεση λογο διαφορας πιεσης(και οτι εχει μεινει μεσα)
Στις δεξαμενές καυσίμων;
νομιζω πως ναι (και το καθαρο οξυγονο φυσικα )
-
Thano δεν ξέρω ακριβώς τι κάνουν οι συγκεκριμένες σωληνώσεις αλλά φαντάζομαι πως αδειάζουν ότι έχει απομείνει στις δεξαμενές για το βοηθητικό σύστημα ελιγμών σε τροχιά. Αυτό αποτελείται μεταξύ άλλων από τα δύο αυτά άσπρα καρούμπαλα (επάνω από εκεί που συνδέονται οι σωλήνες) και έχει πολλά ακροφύσια με τα οποία τοποθεταίται το σκάφος στο κενό του διαστήματος. Τα καύσιμα αυτά είναι τοξικά και επικύνδηνα γι'αυτό υπάρχουν αυτές οι διαδικασίες
@Nozomi δεν γνώριζα για το συγκεκριμένο σοβιετικό ρομπότ, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον αν και ο ρόλος του στο Τσερνόμπιλ θα πρέπει να ήταν εντελώς περιθωριακός αν σκεφτείς πόσα ελικόπτερα έριχναν τσιμπεντο από ψηλά. Για την περίπτωση της Ιαπωνίας είχα και εγώ την ίδια σκέψη (το έγραψα και στο twitter: http://twitter.com/robotpig/status/48033880812429312 ).
Η εκτίμιση που κάνω είναι πως για τη συγκεκριμένη χρήση δεν υπάρχουν ακόμα αξιόπιστα μη επανδρωμμένα μέσα που θα είχαν ουσιαστική συνεισφορά. Αυτό που χρειάζεται εδώ (πρωτίστως τουλάχιστον και με βάση όσα έχω δει) θα ήταν μή επανδρωμένα αεροσκάφη με δυνατότητα αιρώσησης ή ίσως ρίψης φορτίου με ακρίβεια.
Τέτοια προγράμματα υπάρχουν ήδη αλλά είναι ακόμα υπό εξέλιξη, στις ΗΠΑ τρέχει τώρα διαγωνισμός μεταξύ ελικοπτέρων (μη επανδρωμένων πάντα) A160 της Boeing και Κ-ΜΑΧ της Kaman (όχι Kamaz!) ακριβώς για τέτοιες αποστολές, μεταφοράς φορτίου με ακρίβεια, παρόλο που δεν έχει τέτοια περιστατικά σαν πρώτο ρόλο. UAV ελικόπτερα είναι είτε πολύ μικρά (πχ Yamaha R-Max) είτε υπό εξέλιξη (αυτά που προανέφερα), είτε εντελώς άλλης χρήσης (πχ RQ-8). Στα επόμενα χρόνια αυτό θα αλλάξει σίγουρα δραματικά και τα ατυχήματα αυτά θα συνεισφέρουν σε αυτό.Ρομπότ διάσωσης σε άλλο επίπεδο χρησιμοποιούνται ήδη , πχ: http://www.robots.net/article/3122.html
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]