Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 449
    • 450
    • 98 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8986
    206075
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nippon last edited by

      Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
      Γενικά τον βλέπω λίγο ακριβό αυτόν. Το 5W30 της Opel το αγοράζω ~23€ από Κοντολαιμάκη. Ίσως λόγω γνωριμίας βέβαια γίνονται τέτοιες τιμές, αλλά το παίρνω αρκετά φτηνότερα από το site.

      Ευχαριστώ.

      Εχεις καποιο σιτε του Kοντολαιμακη ? Και σε αυτο το σιτε τα εχει φτηνα επισης : http://www.opelkaknos.gr/0050000077/� ... s2-5l.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lamprosdl last edited by

        Βλέποντας το manual οι προδιαγραφές λιπαντικού είναι API SJ ACEA A1 A3για 5W-30 και API SL se 5W-20. Με αυτές τις προδιαγραφές ποιο amsoil είναι το καλύτερο. Να σημειώσω ότι ως τώρα χρησιμοποιώ motul x-max 5W-30 API SL.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bathan
          bathan last edited by

          Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
          Βλέποντας το manual οι προδιαγραφές λιπαντικού είναι API SJ ACEA A1 A3για 5W-30 και API SL se 5W-20. Με αυτές τις προδιαγραφές ποιο amsoil είναι το καλύτερο. Να σημειώσω ότι ως τώρα χρησιμοποιώ motul x-max 5W-30 API SL.

          Λάμπρο εγώ στο δικό μου 6άρι βάζω τα ASL και τα Χ-ΜΑΧ είναι επίσης πολύ καλά 30άρια

          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lamprosdl last edited by

            Ο χρήστης bathan έγραψε:

            Βλέποντας το manual οι προδιαγραφές λιπαντικού είναι API SJ ACEA A1 A3για 5W-30 και API SL se 5W-20. Με αυτές τις προδιαγραφές ποιο amsoil είναι το καλύτερο. Να σημειώσω ότι ως τώρα χρησιμοποιώ motul x-max 5W-30 API SL.

            Λάμπρο εγώ στο δικό μου 6άρι βάζω τα ASL και τα Χ-ΜΑΧ είναι επίσης πολύ καλά 30άρια

            Ευχαριστώ φίλε μου.
            Of the record: Χαθήκαμε νομίζω από την μεγάλη μας παρέα.... Μου έλλειψε το club....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lamprosdl last edited by

              http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el

              Αυτό το έχουν πολύ φθηνό, αξίζει την προσοχή μας;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iliasp last edited by

                Δλδ με αυτούς τους ρυθμούς ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή σε 7,5 χρόνια ... βρε μπράβο
                Εγώ μέχρι τότε θα έχω κάνει λίγο πολύ 7 αλλαγές και θα είμαι κατά 560Ε ελαφρύτερος... εσύ Γιώργο πόσα αυτοκίνητα θα έχεις αλλάξει μέχρι τότε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pipinos1976 last edited by

                  Ο χρήστης nippon έγραψε:

                  Γενικά τον βλέπω λίγο ακριβό αυτόν. Το 5W30 της Opel το αγοράζω ~23€ από Κοντολαιμάκη. Ίσως λόγω γνωριμίας βέβαια γίνονται τέτοιες τιμές, αλλά το παίρνω αρκετά φτηνότερα από το site.

                  Ευχαριστώ.

                  Εχεις καποιο σιτε του Kοντολαιμακη ? Και σε αυτο το σιτε τα εχει φτηνα επισης : http://www.opelkaknos.gr/0050000077/� ... s2-5l.html

                  Το site είναι:

                  www.kontolemakis.gr

                  Απλά, δεν είναι ενημερωμένο σωστά, οπότε δε θα βρεις τίποτε.

                  Ο Κάκνος πρέπει να έχει σχέση με τον τεχνικό δντη της Δρόμων γιατί έχει το ίδιο όνομα. Νομίζω ήταν 2 αδέλφια αυτοί, οπότε ίσως είναι ο ένας αυτός. Τον τεχνικό δντη τον ξέρω, αλλά τελευταία φορά που τον είδα ήταν στο Καματερό που δε με βολεύει να πηγαίνω, οπότε δεν έχω μιλήσει για να ξέρω.

                  Ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                    Εχω τα λάδια στο αυτοκίνητο 15 μήνες και έχω κάνει 5.000 χλμ .Σήμερα πέρασα από την αντιπροσωπεία και ρώτησα αν πρέπει να τα αλλάξω και μου είπαν να τα αφήσω.Ούτως ή άλλως ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή κάθε 30.000χλμ.

                    Θα αλλάξεις στα 2 χρόνια.

                    Αν κάνεις μόνο μικρές διαδρομές να αλλάζεις κάθε 6 μήνες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Μικρή διαδρομή είναι αυτή που το λάδι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά, ένα τυχαίο νούμερο: 5 χλμ.
                      Το καλοκαίρι οι διαδρομές μπορεί να είναι αρκετά μικρότερες.

                      Αν κάνεις και διαδρομές που τα λάδια προλαβαίνουν να ζεσταθούν καλά, δεν χρειάζεται να τα αλλάζεις πιο συχνά από τις οδηγίες του κατασκευαστή.

                      Καλύτερα να αλλάζεις πιο συχνά λάδια χωρίς να σηκώνεις το αμάξι και να αλλάζεις το φίλτρο κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                        Απλά θέλω να πω ότι πολλοί μηχανικοί δεν υιοθετούν την άποψη περί αλλαγής κάθε χρόνο αν δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα.

                        Αυτό δεν λέει κάτι, πολλοί μηχανικοί βάζουν 10-40 σε υπερσύγχρονα μοτέρ που ζητάνε 0-30

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Το κακό για τα λάδια με τις μικρές διαδρομές δεν είναι μόνο ότι δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν καλά τα λάδια ώστε να αποβάλλουν ό,τι κακό από υγρασία και άκαυστο καύσιμο τους έχει προκύψει αλλά και ότι θα υποστούν περισσότερες φορές (στα ίδια συνολικά χλμ μικρές διαδρομές= περισσότερες εκκινήσεις) το μαρτύριο της κρύας εκκίνησης που σημαίνει περισσότερες φθορές και υγρασία και άκαυστο καύσιμο!
                          Αν μάλιστα ανάμεσα στις μικρές διαδρομές το αυτοκίνητο κάθεται αρκετά οι κακές ουσίες οδηγούν στην υποβάθμιση του λαδιού ακόμα γρηγορότερα. Δηλαδή καλύτερα κάθε μέρα μια μικρή διαδρομή παρά μία την εβδομάδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Διαβαζω αυτα εδω και ταυτοχρονα οδηγω ακομη το παλιο μου σκοντα του 1993...που εχει υποστει τα ΟΣΑ, τι κρυες εκκινησεις τι μικρες διαδρομες τι ρυμουλκήσεις, τι φορτωμα, τι φλατζα ειχε καψει και εκανα 600 χιλιομετρα με σαπουναδα...και ομως ανα 5-6 χιλιαδες που αλλαζω λαδια δεν εχει πιει ουτε γραμμαριο.Ρυποι μηδενικοι κυριολεκτικα. Και του βαζω ημισυνθετικο 10-40 τα τελευταια 5 χρονια. Πιο παλια του βαζα απλα το φθηνοτερο ορυκτελαιο.
                            Μηπως παλια σχεδιαζαν τα μοτερ και ξεχνουσαν να σχεδιασουν ποτε θα παραδοσουν πνευμα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nippon last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Διαβαζω αυτα εδω και ταυτοχρονα οδηγω ακομη το παλιο μου σκοντα του 1993...που εχει υποστει τα ΟΣΑ, τι κρυες εκκινησεις τι μικρες διαδρομες τι ρυμουλκήσεις, τι φορτωμα, τι φλατζα ειχε καψει και εκανα 600 χιλιομετρα με σαπουναδα...και ομως ανα 5-6 χιλιαδες που αλλαζω λαδια δεν εχει πιει ουτε γραμμαριο.Ρυποι μηδενικοι κυριολεκτικα. Και του βαζω ημισυνθετικο 10-40 τα τελευταια 5 χρονια. Πιο παλια του βαζα απλα το φθηνοτερο ορυκτελαιο.
                              Μηπως παλια σχεδιαζαν τα μοτερ και ξεχνουσαν να σχεδιασουν ποτε θα παραδοσουν πνευμα?

                              'Η αυτο που λες ισχυει ή το γεγονος οτι ακουλουθεις το πιο ασφαλες διαστημα αλλαγης λαδιων, τα 5-6 χιλιαδς χιλιομετρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Για πολλούς η συχνή αλλαγή λαδιών είναι πιο σημαντική από την ίδια την ποιότητα των λαδιών...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ο χρήστης nippon έγραψε:

                                  Διαβαζω αυτα εδω και ταυτοχρονα οδηγω ακομη το παλιο μου σκοντα του 1993...που εχει υποστει τα ΟΣΑ, τι κρυες εκκινησεις τι μικρες διαδρομες τι ρυμουλκήσεις, τι φορτωμα, τι φλατζα ειχε καψει και εκανα 600 χιλιομετρα με σαπουναδα...και ομως ανα 5-6 χιλιαδες που αλλαζω λαδια δεν εχει πιει ουτε γραμμαριο.Ρυποι μηδενικοι κυριολεκτικα. Και του βαζω ημισυνθετικο 10-40 τα τελευταια 5 χρονια. Πιο παλια του βαζα απλα το φθηνοτερο ορυκτελαιο.
                                  Μηπως παλια σχεδιαζαν τα μοτερ και ξεχνουσαν να σχεδιασουν ποτε θα παραδοσουν πνευμα?

                                  'Η αυτο που λες ισχυει ή το γεγονος οτι ακουλουθεις το πιο ασφαλες διαστημα αλλαγης λαδιων, τα 5-6 χιλιαδς χιλιομετρα.

                                  Νippon, δεν το ακολουθω εγω, ο κατασκευαστης δινει διαστημα αλλαγης 5000χλμ και απλα το ακολουθω.. Στη συγκεκριμενη περιπτωση λοιπον το πιο ασφαλες διαστημα αλλαγων θα ηταν 2500 χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Αυτό είναι επικών διαστάσεων overkill.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nippon last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Αυτό είναι επικών διαστάσεων overkill.

                                      +1

                                      Αν και επειδη μιλαμε για πριν απο 20 χρονια σχεδον, τα 5000χλμ ισως να ηταν το οριο με την τοτε τεχνολογια των λιπαντικων. Αλλα για 2500χλμ ουτε λογος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ενταξει μιλαμε και για εναν κινητηρα βετερανο..σχεδιασμενος καπου το '85..Ακομη και σημερα να του βαλω οτι καλυτερο/ακριβοτερο λαδι κυκλοφορει δεν νομιζω να μπορει να το κρατησει 10.000χλμ + . Για αυτο ημισυνθετικο και 5000χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Shell 0w-10, το λάδι που θα σβήσει όλα τα παρωχημένα πλέον 0w-20 που κυκλοφορούν!
                                          Υπόσχεται 6,5% οικονομία καυσίμου σε σχέση με τα ελεεινά 10w-30. Στο προσεχές διάστημα αναμένεται η συγγραφή νέων μανουαλίων αυτοκινήτων που να το προδιαγράφουν (για να τσιμπήσουν και οι αναγκαίοι πελάτες ).

                                          http://green.autoblog.com/2011/03/15/shell-pushes-lubrication-boundaries-with-fuel-saving-0w-10-synth/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται ή κάπου στοχεύει το σχόλιο αυτό ; 🙂
                                            Ενδιαφέρον το Τ.25, βρήκα άλλο ένα λινκ. 6,5%, δεν περίμενα τόσο πολύ! Και το 4,6% στον μεικτό κύκλο πολύ είναι, κάτι μου ... βρωμάει. Θα είχε ενδιαφέρον η σύγκριση με 0w20 και υποψιάζομαι ότι οι συγκριτικές δοκιμές έγιναν με ... κρύα λάδια (για να τονίσουν την διαφορά).

                                            Συζητιούνται και εδώ http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... 727&page=1

                                            Βλέπω να μπαίνουν σε υβριδικά σύντομα, ίσως μέσα στο 2012.

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 98 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr