-
Παιδιά είμαι κάτοχος C2, και κάθε φορά έχω ένα δίλλημα στο βενζινάδικο...να βάλω Vpower ή να βάλω την απλή την αμόλυβδη? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου απαντήσανε ότι δεν χρειάζετε να βάζω Vpower. Δεν μιλάω για την Vpower Racing. Και γενικά ποια πρατήρια θεωρούνται ότι έχουν τα καλύτερα καύσιμα και ποια θεωρούνται ότι πουλάνε το περισσότερο ΝΕΡΟ !
-
Παιδιά είμαι κάτοχος C2, και κάθε φορά έχω ένα δίλλημα στο βενζινάδικο...να βάλω Vpower ή να βάλω την απλή την αμόλυβδη? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου απαντήσανε ότι δεν χρειάζετε να βάζω Vpower. Δεν μιλάω για την Vpower Racing. Και γενικά ποια πρατήρια θεωρούνται ότι έχουν τα καλύτερα καύσιμα και ποια θεωρούνται ότι πουλάνε το περισσότερο ΝΕΡΟ !
-
Παιδιά είμαι κάτοχος C2, και κάθε φορά έχω ένα δίλλημα στο βενζινάδικο...να βάλω Vpower ή να βάλω την απλή την αμόλυβδη? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου απαντήσανε ότι δεν χρειάζετε να βάζω Vpower. Δεν μιλάω για την Vpower Racing. Και γενικά ποια πρατήρια θεωρούνται ότι έχουν τα καλύτερα καύσιμα και ποια θεωρούνται ότι πουλάνε το περισσότερο ΝΕΡΟ !
-
Εγώ δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για βενζίνη τέτοια ποτέ. Δεν έχω βάλει ως τώρα. Διαφορά στις επιδόσεις για μικρά μανίσια μοτέρ δεν υπάρχει. Ο πατέρας μου βάζει βενζίνη από έναν, που ξέρουμε οτι είναι νοθευμένη, επειδη είναι φτηνή. Και γω στο polo το ίδιο κάνω. Θα χάσω 1 άλογο από την αμέτρητη συλλογή μου (75) και θα πάθω κάτι. Δε πάει να γ....ει το ψοφίμι.
-
Υποτιθεται οτι ειναι καλυτερης ποιοτητας συμφωνα με τα λεγομενα της Σελ.
Τα οκτανια ειναι τα ιδια.Εχει μια διαφορα παντως> Οποτε την βαζω την πινει απιστευτα γρηγορα.
Διαφορες καμια.. -
Εξαρταται το αυτοκινητο αλλα και παλι δεν τιθεται θεμα συγκρισης.Τον τελευταιο καιρο που βαζω v power εχω παθει την πλακα μου.Σε επιδοσεις ειναι σχεδον ισαξια της ultimate που εβαζα παλαιοτερα.Ισως ειναι λιγο χειροτερη της ultimate στο τραβηγμα χαμηλα αλλα και παλι οι διαφορες ειναι ελαχιστες.Η v power ειναι η καταλληλη βενζινη για καποιον που θελει κατι φθηνο-καθαρο και με επιδοσεις
-
Δύο βενζινάδικα μπορώ να στα προτείνω ανεπιφύλακτα. Το ένα είναι η BP μετά από κανένα χιλιόμετρο από έξοδο Εθνικής προς Μεταμορ΄φωση στο ΔΕΞΙ σου χέρι (ΠΡΟΣΟΧΗ, όχι στα αριστερό....)
και το άλλο είναι η ΕΚΟ στην Ηρακλείου προς Ν. Ιωνία, πάλι κανένα χλμ αφού περάσεις επάνω από την Αττική οδόΕκεί και ΑΠΛΗ να βάλεις, θα εκπλαγείς...
-
Το θεμα εχει συζητηθει αλλεπαλληλες φορες. Το συμπερασμα (μου) ειναι οτι αν βαζεις απο shell, θα ηταν προτιμοτερο να βαζεις vpower γιατι λογω της υπαρξης της εχει ριξει καπως την ποιοτητα της απλης. Απο εκει κ περα καλο θα ηταν ανα 3-4 γεμισματα να βαζεις vpower για να καθαριζει λιγο ο κινητηρας. Αυτο δεν ειναι δικη μου δοξασια, ειναι η αποψη γνωστου μου χημικου μηχανικου ασχολουμενου με τον κλαδο της πετροχημειας.
-
Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα έπρεπε το Δημόσιο που αρμέγει
τα αυτοκίνητα σαν αγελάδες να είχε βγάλει τους μηχανισμούς του
να είχε κλείσει 10 με 20 βενζινάδικα που είχαν νοθευμένη βενζίνη
με νερό να είχε ζητήσει από τις εταιρίες πετραιλοειδών να εξηγήσουν
πως ενώ στην Γερμανία η διαφορά της βενζίνης των 95+ οκτανίων
και των 98+ οκτανίων είναι 2 λεπτά στην Ελλάδα φτάνει τα 20 λεπτά.
Αλλά είπαμε στην ακρίβεια ο μόνος κερδισμένος είναι το Δημόσιο!!!
(λόγω ΦΠΑ....)Από εκεί και πέρα για ένα όχημα που μπορεί άνετα να κινηθεί με 91
οκτάνια (C2 εκτός και αν έχεις το VTS) το θεωρώ waste of money να
βάλεις Vpower.Δράπτομαι της ευκαιρίας να ζητήσω από το περιοδικό πέρα από τα τεστ
με την 100 οκτανίων της ΒΡ να κάνει και κάποια σύγκριση με την 95αρα
γιατί είναι μάλλον άδικο για κάποια οχήματα να κερδίζουν λόγω βενζίνης
υψηλότερων οκτανίων σε σχέση με άλλα (όπως οι FSI της VW ο
JTS της ALFA , όλα τα turbo κλπ.
έναντι ειδικά κάποιων Ιαπωνικών που λόγω της ύπαρξης
των 91 οκτανίων σε κάποιες χώρες της άπω ανατολής έχουν κινητή-
ρες που δουλεύουν εξίσου καλά και με χαμηλά οκτάνια κλπ.). -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
να είχε ζητήσει από τις εταιρίες πετραιλοειδών να εξηγήσουν πως ενώ στην Γερμανία η διαφορά της βενζίνης των 95+ οκτανίων και των 98+ οκτανίων είναι 2 λεπτά στην Ελλάδα φτάνει τα 20 λεπτά.Χμμμ, υψηλότερη φορολογία; Η Σούπερ Αμόλυβδη φορολογείται ως Σούπερ.
-
Αν ζητήσει κάτι τέτοιο, πράγματι η διαφορά των 20 λεπτών μάλλον θα εξαλειφθεί...
Θα ακριβύνει η απλή κατά 15 λεπτά ΦΟΡΟΥ (λόγω των οποίων άλλα 3 θα πάνε στο ταμείο λόγω ΦΠΑ) και όλα μέλι-γάλα!Στην Ελβετία το τρέχον έτος η 98άρα κάνει σταθερά περίπου 4 λεπτά του ευρώ πάνω από την 95άρα (100άρες, πάουερ κλπ δεν έχει εδώ). Οι τιμές κυμαίνονται παρέα.
Το ντήζελ είναι κάπου 2-3 λεπτά πάνω από την 98άρα. Πριν 6 μήνες ήταν ακριβώς ανάμεσα από τις δύο. Στην αρχή του καλοκαιριού ήταν φτηνότερο και από την 95άρα.Φόρους να έχουμε, να παίζουμε...
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Χμμμ, υψηλότερη φορολογία; Η Σούπερ Αμόλυβδη φορολογείται ως Σούπερ.Εισαι σιγουρος; Αν ειναι οντως ετσι, το Υπουργειο Αναπτυξης ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Εγώ δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για βενζίνη τέτοια ποτέ. Δεν έχω βάλει ως τώρα. Διαφορά στις επιδόσεις για μικρά μανίσια μοτέρ δεν υπάρχει. Ο πατέρας μου βάζει βενζίνη από έναν, που ξέρουμε οτι είναι νοθευμένη, επειδη είναι φτηνή. Και γω στο polo το ίδιο κάνω. Θα χάσω 1 άλογο από την αμέτρητη συλλογή μου (75) και θα πάθω κάτι. Δε πάει να γ....ει το ψοφίμι.βαζε 50-50 νερο-βενζινη.Εκει να δεις φτηνα που ερχεται!!!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Εγώ δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για βενζίνη τέτοια ποτέ. Δεν έχω βάλει ως τώρα. Διαφορά στις επιδόσεις για μικρά μανίσια μοτέρ δεν υπάρχει. Ο πατέρας μου βάζει βενζίνη από έναν, που ξέρουμε οτι είναι νοθευμένη, επειδη είναι φτηνή. Και γω στο polo το ίδιο κάνω. Θα χάσω 1 άλογο από την αμέτρητη συλλογή μου (75) και θα πάθω κάτι. Δε πάει να γ....ει το ψοφίμι.Να ξερεις οτι ειναι νοθευμενη και να βαζεις , κατι προς μαζοχισμο μου κανει.Οταν σου παρουσιασει ζημια ('λ' ,καταλυτη,τρομπες,μπεκ ) θα πληρωσεις την διαφορα φτηνης-ακριβης βενζινης πολλαπλασια.Βεβαια δικια σου ειναι η τσεπη ,εσυ κανεις κουμαντο.Τωρα οσον αφορα την διαφορα σε επιδοσεις εγω εχω να πω οτι με την Vpower σε σχεση με την απλη αμολυβδη το μοτερ ακουγεται καλυτερα.Πιο στρωτο στο ρελαντι και με καλυτερο αρπαγμα.Απλα οταν αλλαξεις απο απλη σε Vpower θελει τουλαχιστον 4 γεμισματα για να δεις την διαφορα,οταν ομως κανεις το αντιθετο με το πρωτο γεμισμα καταλαβαινεις τις διαφορες.Τωρα που ακριβυνε η βενζινη παντως εγω βαζω απλη.
-
Eγώ βάζω v-power στο saxo μου απο τότε που βγήκε απο συγκεκριμένο πρατήριο(ν.ερυθραία)σε καλή τιμή και πέρα απο την έλλειψη προβλημάτων στο αυτοκίνητο,έχω παρατηρήσει και μείωση της κατανάλωσης
-
Υποθετω οτι η διαφορα ειναι στα οκτανια;
Αν ναι τοτε παντα βαζετε τα οκτανια του κατασκευαστη. Αν βαζετε παραπανω απλως πετατε λεφτα χωρια κανενα οφελος. Τωρα βεβαια αν εχετε αυτοκινητο με υπερσυμπιεση/ τουρμπο και υπαρχει προγματισμος τοτε μπορει να δειτε μεγαλη διαφορα. Αλλοιως οπως ειπα δεν αξιζει. Αν το αυτοκινητο χτυαπει πυρακια και σταματαει με τα θψηλοτερα οκτανια πρεπει να κοιταξετε γιατι χτυπαει πυρακια. Θελει σερβις η κατι αλλο. Η καλυτερη καταναλωση ναι μεν ειναι καλη αλλα αμα πληρωνεις το λιτρο για ματζουνι τοτε δεν κεριζεις τιποτα.
Νικος
-
Η συγκεκριμένη βενζίνη Νίκο είναι απλή αμόλυβδη που έχει κάποια πρόσθετα καθαρισμού του κινητήρα. Είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη 95 οκτανίων αλλά σαφώς φτηνότερη ( 20 περίπου λεπτά ) από την αντίστοιχη 100αρα της Shell. Περισσότερα εδώ
http://www.shell.gr -
Το χιλιαράκι το Ίμπιζα στην Ελλάδα χτυπάει πειράκια. (Βάζω ΜΟΝΟ απλή 95άρα, ΕΛΙΝ ή ΕΚΟ κατά κύριο λόγο)
Μόλις βγω εξωτερικό, στο δεύτερο ολόκληρο γέμισμα ως δια μαγείας εξαφανίζονται!! (πάλι ΜΟΝΟ 95άρα απλή, στα φτηνότερα/χειρότερα πρατήρια!!)
Πειράκια χτυπάει αν βάλω την 91 οκτανίων της Γερμανίας, αλλά όχι τόσο έντονα όσο στην Ελλάδα!!!!
Επίσης στην Ελλάδα η κατανάλωσή μου είναι πάνω από 8,5 λίτρα/100χμ ενώ στο εξωτερικό 6,5λίτρα/100 χμ, ακόμα κι αν είμαι Γερμανία με 160 στο κοντέρ διαρκώς!!! (πραγματική τελική 145 χαώ...)
Ή για να το πω σε χιλιόμετρα, η αυτονομία μου στην Ελλάδα είναι 530 χιλιόμετρα (ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 550!!!) ενώ στο εξωτερικο είναι λίγο κάτω από 700, τα 650 τα βγάζεις με ένα ρεζερβουάρ ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ, ακόμα και κινούμενος με ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΩΣ, και με ρεκόρ τα 750 παρά κάτι χιλιόμετρα!!! (κατανάλωση 6)
Μήπως τελικά αυτή είναι η διαφορά; Μήπως τα οκτάνιά μας είναι για τα μπάζα;
Υπενθυμίζω πως στις ΗΠΑ τα οκτάνια είναι ο μέσος όρος RON+MON ενώ στην Ευρώπη μόνο RON.
Μήπως λοιπόν η VPOWER έχει και καλό MON ενώ οι άλλες 95άρες έχουν ΜΟΝ για τα μπάζα;Διευκρινίζω πως δεν έχω βάλει ΠΟΤΕ VPOWER, VPOWER RACING, ULTIMATE100, KINITRON100 ή κάτι αντίστοιχο, και 98 οκτάνια έβαλα στην Γερμανία, και δεν ένιωσα διαφορά στην ισχύ ή την λειτουργία σε σχέση με την γερμανική 95άρα. Δυστυχώς έτυχε να μην καλομετρήσω την κατανάλωση, η οποία όμως δεν είχε διαφορά...
Υ.Γ. Ο κατασκευαστής λέει να βάζω 95 ή 98 οκτάνια.
-
Από φίλο που ξέρει από αυτοκίνητα άκουσα την παρακάτω διαπίστωση,την οποία πιστεύω και θα δοκιμάσω!
Σε EvoVII Extreme ( ...λέμε τώρα) έβαζε πάντα ΕΚΟ ή ΒΡ 100 οκτανίων!
Παρατηρούσε ότι η θερμοκρασία λαδιού έπαιζε σε ψηλές τιμές το ίδιο και η θερμοκρασία νερού!
Με το 1/4 δε του ρεζερβουάρ έκανε 50 χιλιόμετρα!!!!!!!Χρησιμοποίησε για 3 γεμίσματα Shell 100 Racing!
Η άμεση παρατήρηση ήταν (με το 1ο γέμισμα) χαμηλώτερες θερμοκρασίες και η επόμενη ήταν η αύξηση της αυτονομίας σε 80 χιλιόμετρα με το 1/4 του ρεζερβουάρ!!Μιλάμε για 60% αύξηση σε χιλιόμετρα!!!
Πάντως εγω θα δοκιμάσω...γιατι αν ισχύει και για άλλους κινητήρες τότε η διαφορά στην τιμή εξαφανίζεται από την αύξηση στα χιλιόμετρα!!
-
Πρατήριο που είναι σίγουρα ΟΚ ξέρω την Αυγερόιλ στην Σπύρου Πάτση (ανάμεσα Ιερά Οδό και Αθηνών-Καβάλας). Το έχει φίλος και τον είχαν τρελάνει στα τέστ στην αρχή που άνοιξε, λόγω της χαμηλής τιμής.
Μέχρι 31 Δεκ. θα βάζω shell μπας και κερδίσω στο διαγωνισμό... 5 χρόνια τσάμπα βενζίνη λέει πολύ, μιλάμε για 3000-4000Ε το χρόνο.
Υπάρχει διαφορά μεταξύ V-Power και Αμόλυβδης??