Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 409
    • 410
    • 411
    • 412
    • 413
    • 490
    • 491
    • 411 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93312
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Ρε βαστάτε καλά?? Ποια τουρμπάτα έχουν κόφτη στις 7+σαλ? Μόνο οι φτερούγες. Η μήπως σε κάποια tfsi έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία που στροφάρει μέχρι εκεί? Αφού στις 5.500-5.800σαλ έχει ψοφήσει. Το χετε δέσει σκοινί κορδόνι ότι επειδή είναι Alfa πρέπει να στροφάρει σαν F40...ντάξει λογικό να έχετε high expectations από μια τόσο ιστορική μάρκα που μας έχει συνηθίσει σε αμαξάρες ( ) αλλά μιλάμε για ένα μοτέρ που φοριέται σε εντελώς οικογενειακά αυτοκίνητα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pasxos last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Αιντε παλι.. Ρε δεν παλευεστε.Θες να σου σηκωσω αυριο τον κοφτη στις 7Κ να ρθεις να το οδηγησεις να μου πεις τη διαφορα;

        Δεν ειναι το θεμα 'διαφορας' στην δυναμη. Ειναι το μεγαλυτερο ευρος στροφων. Ειναι ψυχολογικος αλλα και πρακτικος
        ο παραγοντας.

        Και τι ακριβως σου προσφερει το μεγαλυτερο ευρος στροφων εφοσον η αποδοση δεν αλλαζει;Με το ιδιο σκεπτικο γιατι στον τfsi δεν ανεβαζουν τον κοφτη στις 12000,θα χει μεγαλυτερο ευρος στροφων.. Θελω να πω οτι δεν εχει καμια απολυτως σημασια το που θα κοφτιασει,εμενα προσωπικα δε μου εχει δωσει ποτε την εντυπωση το μοτερ οτι παει σαν ταξι οπως οπου σταθεις κι οπου βρεθεις λες.Κι αυτο γιατι ετσι ειναι σχεδιασμενος να λειτουργει.ανεβαζει τοσο γρηγορα τα χιλιομετρα που προσωπικα με πορωνει περισσοτερο να ΠΥΡΟΒΟΛΑΩ τις ταχυτητες παρα να περιμενω να δωσει στροφες μεχρι κοφτη.Επισης δε χρειαζεται στις επιταχυνσεις να αλλαζεις τοσο γρηγορα ταχυτητες γιατι με ο,τι ταχυτητα και να εισαι κινεισαι παραπανω απο ικανοποιητικα λογω ροπης.Τελος παντων εχει σημασια η οπτικη γωνια που το βλεπεις,μηχανολογικα παντως ειναι ενα αρτιο μοτερ με ο,τι καλυτερο εχει να επιδειξει η συγχρονη τεχνολογια στον τομεα της ειδικης αποδοσης.Αυτο δε συμβαινει σε ταξι.- Γι αυτο και δεν καταλαβαινω αυτη την επιμονη,σα στεγνο νουμερο ο κοφτης των 6250 ειναι φτωχο σαν πραγματικοτητα ομως το ζηλευουν ολοι οι αλλοι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
          Ρε βαστάτε καλά?? Ποια τουρμπάτα έχουν κόφτη στις 7+σαλ? Μόνο οι φτερούγες. Η μήπως σε κάποια tfsi έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία που στροφάρει μέχρι εκεί? Αφού στις 5.500-5.800σαλ έχει ψοφήσει.

          οχι ολοι οι tfsi φιλε μου

          (μην ξεχναμε και το μετρημενο μου 0-100 σε ανηφορα )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dlmltrls last edited by

            Ο χρήστης sunset έγραψε:
            Πες μας για κατανάλωση κτλ...

            καταναλωση εντος πολης ~7.5 με πολλα σταματα-ξεκινα
            εκτος σε ταξιδι
            με 100 ~4,5
            με 130 ~5,5
            με 140 ~6,5 (και συνεχιζει ετσι για καθε +10 χιλ/ωρα===>+ 1λ/100 χιλ

            απο τοτε που το πηρα δεν μηδενισα το τριπ κι εχω μεση καταναλωση 7λ/100 km μικτη.οδηγω σχετικα νευρικα και στην εθνικη οδο με 150-160 Km/h.εχω 6200 km και τα 4.000 εχουν γινει σε ταξιδι,αλλα οπως σας ειπα με ταχυτητες ανω των 140 km/h.

            με ενα ρεζερβουαρ 60 λ εχω κανει απο 850-1100 χιλ (μια φορα το πετυχα αυτο το τελευταιο οταν το εστρωνα και πηγαινα με μεγιστη 120 Km/h)

            σε γενικες γραμμες πιστευω ειναι οικονομικο,κι αν το πας μαλακα γινεται πολυ οικονομικο.αργει να μπορεις να οδηγεις ενα αυτοκινητο με 170 αλογα και με 120χιλ/ωρα στην εθνικη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              Ρε βαστάτε καλά?? Ποια τουρμπάτα έχουν κόφτη στις 7+σαλ? Μόνο οι φτερούγες. Η μήπως σε κάποια tfsi έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία που στροφάρει μέχρι εκεί? Αφού στις 5.500-5.800σαλ έχει ψοφήσει.

              οχι ολοι οι tfsi φιλε μου

              (μην ξεχναμε και το μετρημενο μου 0-100 σε ανηφορα )

              πριν απο σας για εσας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dlmltrls last edited by

                Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                To παράκανες.
                Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                1365 κιλα η 1.4 βενζινη με 170,1395 κιλα ο 2.0 πετρελαιο.

                τα 30 αυτα επιπλεον κιλα θα με αγκυρωσουν στα στροφιλικια?

                επισης εχω 10 κιλα παραπανω ροπη σε 800 στροφες λιγοτερο.σιγουρα δεν εχει το νευρο του πετρελαιοκινητηρα,αλλα ειπαμε,πριν 5 χρονια αλλιως σκεφτομουν,με τα σημερινα δεδομενα παλι αλλιως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Το νεύρο του βενζινοκινητήρα μάλλον εννοείς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                    ..ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ το αναμεθατισμενο μοτερ.

                    Να σου πω...δε τη παλεύεις ε?

                    Είπα ότι λειτουργεί διαφορετικά?

                    Επιτρέπεται να πω ότι δε μου αρέσει, ή όχι? Θα μας κράξεις επειδή κατηγορήσαμε το Άγιο Δισκοπότηρο της παγκόσμιας μηχανοκίνησης?!

                    Έλεος με μερικούς εδωμέσα...έλεος...

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikolaras last edited by

                      Διαβασα τα ποστ περι κοφτη,τα πραγματα ειναι απλα,οι μηχανικοι θελησαν να προστατευσουν το μοτορι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Πέστα χρυσοστομε!! Άνοιξέ μας τα μάτια!! Τον Chris Dyer τι τον έχεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kpsig moderator last edited by

                          Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:

                          εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                          To παράκανες.
                          Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                          1365 κιλα η 1.4 βενζινη με 170,1395 κιλα ο 2.0 πετρελαιο.

                          τα 30 αυτα επιπλεον κιλα θα με αγκυρωσουν στα στροφιλικια?

                          επισης εχω 10 κιλα παραπανω ροπη σε 800 στροφες λιγοτερο.σιγουρα δεν εχει το νευρο του πετρελαιοκινητηρα,αλλα ειπαμε,πριν 5 χρονια αλλιως σκεφτομουν,με τα σημερινα δεδομενα παλι αλλιως.

                          Αυτά τα επιπλέον κιλά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ Εκεί που ΔΕΝ πρέπει. Κρεμασμένα στις εμπρός ρόδες.
                          Και 30 κιλά είναι πάρα πολλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dlmltrls last edited by

                            Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                            εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                            To παράκανες.
                            Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                            1365 κιλα η 1.4 βενζινη με 170,1395 κιλα ο 2.0 πετρελαιο.

                            τα 30 αυτα επιπλεον κιλα θα με αγκυρωσουν στα στροφιλικια?

                            επισης εχω 10 κιλα παραπανω ροπη σε 800 στροφες λιγοτερο.σιγουρα δεν εχει το νευρο του πετρελαιοκινητηρα,αλλα ειπαμε,πριν 5 χρονια αλλιως σκεφτομουν,με τα σημερινα δεδομενα παλι αλλιως.

                            Αυτά τα επιπλέον κιλά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ Εκεί που ΔΕΝ πρέπει. Κρεμασμένα στις εμπρός ρόδες.
                            Και 30 κιλά είναι πάρα πολλά.

                            οκ τελος παντων.αν ηθελα κοντρες στα στροφιλικια θα παιρνα κανα 106 rallye.

                            κι επειδη δεν μ αρεσει να πηγαινω συχνα στο βενζιναδικο,προτιμω να αγκυρωνομαι στα στροφιλικια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:

                              εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                              To παράκανες.
                              Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                              1365 κιλα η 1.4 βενζινη με 170,1395 κιλα ο 2.0 πετρελαιο.

                              τα 30 αυτα επιπλεον κιλα θα με αγκυρωσουν στα στροφιλικια?

                              επισης εχω 10 κιλα παραπανω ροπη σε 800 στροφες λιγοτερο.σιγουρα δεν εχει το νευρο του πετρελαιοκινητηρα,αλλα ειπαμε,πριν 5 χρονια αλλιως σκεφτομουν,με τα σημερινα δεδομενα παλι αλλιως.

                              Αυτά τα επιπλέον κιλά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ Εκεί που ΔΕΝ πρέπει. Κρεμασμένα στις εμπρός ρόδες.
                              Και 30 κιλά είναι πάρα πολλά.

                              οκ τελος παντων.αν ηθελα κοντρες στα στροφιλικια θα παιρνα κανα 106 rallye.

                              κι επειδη δεν μ αρεσει να πηγαινω συχνα στο βενζιναδικο,προτιμω να αγκυρωνομαι στα στροφιλικια

                              Σωστός. Και μεταξύ μας και εγώ το ίδιο θα έκανα τώρα πια.
                              Απλά ήθελα να τονίσω ότι μια χαρά είναι τα diesel, αλλά για χαρούλες σε στροφές ΔΕΝ είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikolaras last edited by

                                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                Πέστα χρυσοστομε!! Άνοιξέ μας τα μάτια!! Τον Chris Dyer τι τον έχεις?

                                Φιλε μου ,πριν χρονια δεν υπηρχαν καν κοφτες,τωρα υπαρχουν και ο μηχανικος οριζει ποτε θα μπαινουν,ολα αυτα για την προστασια της μηχανης.
                                Αν σου φαινεται παραξενο προβλημα σου,σε μενα ομως θα μιλας πιο ομορφα,δημοσιο διαλογο κανουμε, δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Σιγά τη διαφορά στο βάρος, μόνο αν βάλεις τα δύο αμάξια δίπλα δίπλα θα αντιληφθείς τη διαφορά στο στήσιμο.

                                  Αυτό που δεν ξέρω επειδή δεν έχω οδηγήσει πετρέλαιο σε ορεινό στροφιλίκι είναι αν η μικρή ωφέλιμη περιοχή στροφών του πετρελαιοκινητήρα σε αναγκάζει να αλλάζεις συνέχεια ταχύτητες.

                                  Ο κόφτης στο πετρελαιοκίνητο είναι διαφορετικός (και αστείος) η βελόνα του στροφόμετρου κολλάει στο τέρμα και ο κινητήρας δουλεύει εκεί σταθερά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                    εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                                    To παράκανες.
                                    Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                                    1365 κιλα η 1.4 βενζινη με 170,1395 κιλα ο 2.0 πετρελαιο.

                                    τα 30 αυτα επιπλεον κιλα θα με αγκυρωσουν στα στροφιλικια?

                                    επισης εχω 10 κιλα παραπανω ροπη σε 800 στροφες λιγοτερο.σιγουρα δεν εχει το νευρο του πετρελαιοκινητηρα,αλλα ειπαμε,πριν 5 χρονια αλλιως σκεφτομουν,με τα σημερινα δεδομενα παλι αλλιως.

                                    Αυτά τα επιπλέον κιλά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ Εκεί που ΔΕΝ πρέπει. Κρεμασμένα στις εμπρός ρόδες.
                                    Και 30 κιλά είναι πάρα πολλά.

                                    βαζεις ενα νουμερο φαρδυτερα λαστιχα μπροστα και τελειωσε το θεμα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mpampis92 last edited by

                                      Επειδή είναι λίγο δύσκολο να διαβάσω τόσες σελίδες και δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αυτό το ζήτημα ήθελα να ρωτήσω αν η Giulietta έχει προβλήματα με τα ηλεκτρονικά της?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:
                                        Επειδή είναι λίγο δύσκολο να διαβάσω τόσες σελίδες και δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αυτό το ζήτημα ήθελα να ρωτήσω αν η Giulietta έχει προβλήματα με τα ηλεκτρονικά της?

                                        Δηλαδή τι εννοείς όταν λες ηλεκτρονικά?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jlian last edited by

                                          @Μπάμπης

                                          Το αμάξι είναι πολύ λίγο καιρό στην πιάτσα για να φανεί (με αξιόπιστο τρόπο) αν έχει κάποιου είδους προβλήματα. Πρέπει να περιμένεις κανένα χρόνο ακόμα. Τώρα τα περισσότερα σχόλια που θα ακούσεις είναι κάτι σε στιλ 'είναι τέλειο πάρτο αύριο' από τους alfisti και 'είναι alfaromeo αρα αναξιόπιστο' από τα συνήθη παπαγαλάκια.

                                          ps Εγώ ηλεκτρονικά θα όριζα από πολλαπλασιαστές και γρύλλους μέχρι εγκέφαλο/navi/dna κτλ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pasxos last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                            ..ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ το αναμεθατισμενο μοτερ.

                                            Να σου πω...δε τη παλεύεις ε?

                                            Είπα ότι λειτουργεί διαφορετικά?

                                            Επιτρέπεται να πω ότι δε μου αρέσει, ή όχι? Θα μας κράξεις επειδή κατηγορήσαμε το Άγιο Δισκοπότηρο της παγκόσμιας μηχανοκίνησης?!

                                            Έλεος με μερικούς εδωμέσα...έλεος...

                                            Γιατί είναι 1750άρι μοτέρ, 4κυλ που στροφάρει μέχρι τις 5.5Κ στροφές...γιαυτό ρε γμτ

                                            Eγω στην απο πανω προταση δε βλεπω πουθενα τη λεξη δε μ αρεσει η κατι που να το υποδηλωνει.Βλεπω αντιθετως μια προσπαθεια να ερμηνευτει ο ουδετερος ηχος (για τουρμπο) του τβι με βαση το οτι ειναι 4cyl , 1750cc και στροφαρει μεχρι τις 5.5Κ rpm. Ο ηχος λοιπον δεν εχει να κανει ουτε με το οτι ειναι 4κυλινδρος ουτε με το που στροφαρει ουτε με τα κυβικα. Η ενσταση μου εκει στοχευει λοιπον κι οχι για το αν σου αρεσει εσενα η οχι που δε νομιζω να απασχολει και καποιον.Αντιθετως επειδη καποιον απ το google η απο οπουδηποτε μπορει να τον απασχολησει καποτε, γι αυτο και σου απαντω για να μην υπαρχουν λανθασμενες αποψεις (οσο το δυνατον) πανω στο θεμα αυτο.Γι αυτο μην παρασυερεσαι απ το οτι εσενα δε σου αρεσει επειδη ειναι 4κυλ,1750 και στροφαρει μεχρι 5.5Κ (6250rpm για την ακριβεια αλλα οκ..λεπτομερεια μπρστα στα αλλα ).Αυτα.Μπορεις πολυ απλα να πεις 'ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ' και να μη σου πει κανεις κατι,οταν ομως θα αναφερθει κατι λαθος καποιος δε θα δειξει ελεος (οπως ζητας) και θα σε διορθωσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 411 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr