Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Στην πράξη, κανένα αυτοκίνητο εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει ράβδο πανάρ (αν εξαιρέσουμε αγροτικά και γενικά off-road) και φυσικά, ο λόγος δεν είναι το κόστος - μία ράβδος είναι. Μπορεί να είναι αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα 'έλεγχος εγκάρσιων μετακινήσεων του άξονα', όμως έχει έντονες παρενέργειες. Και πόσο προβλέψιμη μπορεί να είναι η αποσταθεροποίηση όταν εξαρτάται από το παραμικρό σαμαράκι που θα βρεις στη στροφή και θα συμπιέσει την ανάρτηση;
Να σου πω, διαισθητικά θα προτιμούσα έναν εγκάρσιο συμμετρικό σύνδεσμο Βατ στη θέση της, (απόλυτα ευθύγραμμη κίνηση) αλλά και πάλι οι Άλφασουντ/33 δεν συμπεριφέρονται όπως περιγράφεις στα σαμαράκια. Την επόμενη φορά που θα έχω την ευκαιρία (γιατί ως γνωστό η Σουντ μου ανακατασκευάζεται) θα κοιτάξω τη ράβδο Πανάρ της για να δω πόση γωνία έχει σε σχέση με τον οριζόντιο άξονα. Από αυτή τη γωνία εξαρτάται και το μέγεθος της οριζόντιας μετατόπισης.
Και οι επιλογές στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης είναι και λίγο ...μόδα, όπως ξέρεις.