Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 407
    • 408
    • 409
    • 410
    • 411
    • 490
    • 491
    • 409 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93323
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      ΟΚ μάλλον το παρεξήγησα. Απλά έχω βαρεθεί να μου την λένε για αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasgti last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        ΟΚ μάλλον το παρεξήγησα. Απλά έχω βαρεθεί να μου την λένε για αυτό.

        Πες κι εσύ για τα πανελ των θυρών

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          ΟΚ μάλλον το παρεξήγησα. Απλά έχω βαρεθεί να μου την λένε για αυτό.

          στα @@ σου...
          όλοι κάπου κερδίζουν και κάπου χάνουν... ο καθής επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            velissarios last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            Να σου πω γιατι η έκπληξη και το αστείο.

            Η πελατιακή βάση της Alfa ήταν πάντα οι 'έγκαυλοι' όπως λες. Αυτοί που δεν κοίταζαν λίτρα ανα εκατό αλλά θεωρούσαν άλλα σπουδαιότερα....

            μπαρδόν?

            Αν δεις τώρα τις προδιαγραφές των κινητήρων και το μερίδιο της Φιατ στο πετρέλαιο, καταλαβαίνει ότι δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά απο τους multiair.

            οι πετρελαιοκινητήρες τις **φιατ **είναι κορυφή χρόνια τώρα... στους βενζίνης τώρα πέρνει τα πάνω της

            Γιατί παραφράζεται τα πάντα ??? Για την Άλφα δεν μιλάμε τόση ώρα ?? Πολύ καλοί οι diesel κανείς δεν είπε το αντίθετο. Aυτοκινητάρα η G με τον diesel κινητήρα.

            Όμως τι και αν η Φιατ είναι κορυφή στα diesel, η Άλφα μας έχει συνηθίσει πιο 'cuore sportivo'. Αν για παράδειγμα βγει μια Lancia χωρίς καθόλου εξοπλισμό και πάμφθηνη δεν θα πει κανείς 'πως ξέπεσε έτσι η Lancia??'.

            Αν η 4C βγει με diesel κινητήρα θα είναι μια τυπική Alfa ??? Ή θα λέμε μετά για τα diesel Audi και Peugeot στο Leman....

            Θεωρείς όμως ότι το να πουλάει η Αλφα περισσότερα diesel παρά multijet ή 1750, δεν είναι λίγο αστεία σαν είδηση???

            Άλλοι θα πούνε ναι, άλλοι όχι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinos last edited by

              Ο χρήστης velissarios έγραψε:
              ...........
              Θεωρείς όμως ότι το να πουλάει η Αλφα περισσότερα diesel παρά multijet ή 1750, δεν είναι λίγο αστεία σαν είδηση???

              Σημεία (μπορεί και τέρατα) των καιρών!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tallyho last edited by

                Ο χρήστης velissarios έγραψε:

                Θεωρείς όμως ότι το να πουλάει η Αλφα περισσότερα diesel παρά multijet ή 1750, δεν είναι λίγο αστεία σαν είδηση???

                Η αγορά υπαγορεύεται απο τις ανάγκες της κάθε εποχής. Χτες ήταν η βενζίνη, σήμερα το ντίζελ, αύριο το ρεύμα. Εξελισσόμαστε και πορευόμαστε σύμφωνα με το τι μας βολεύει. Όταν λοιπόν κοντεύουμε στα 2 ευρώ βενζίνη, τι ποιο φυσιολογικό από το να κοιτάμε προς diesel. Καλά τα turbo benzina και τα V8, αλλά μετά απο ένα σημείο επικρατεί και η λογική. Λογική που δεν την πολυασπαζόμαστε στην Ελλάδα, στο εξωτερικό όμως ένα από αυτά κύρια κριτήρια του αυτοκινητόφιλου ειναι το 'how many miles per gallon'.

                Οπότε η απάντηση είναι πως δεν υπάρχει τίποτα το αστείο. Άλλες εποχές, άλλες ανάγκες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pasxos last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  ΟΚ μάλλον το παρεξήγησα. Απλά έχω βαρεθεί να μου την λένε για αυτό.

                  O μαλιστα... Τωρα πηρα χαμπαρι οτι το παρεξηγησες... Τεσπα,ας μην αναλωθω κι εγω σε μαι αντιπαραθεση που κανενα στοχο δεν ειχα να ξακινησω..Ηταν αστειο προφανως στην αρχη μιας και ως αστειο το ειδα να ξεκινησε με το σχολιο περι πωλησεων ντηζελ (στο οποιο απαντησε ο dstou).Θα πρεπε μετα απο 8 χρονια ρε συ (και κανα δυο με αλλο ονομα-'spike'? ) να καταλαβαινεις ποτε το γυρναει καποιος επι προσωπικου και ποτε κανει απλα χιουμορ.Τεσπα,το γραφω τωρα αυτο και θυμαμαι οτι το ιδιο ακριβως σου εχω πει για τον ιδιο ακριβως λογο-το ταμπλω του λεον-οποτε παω να χτυπησω ενα κατουρηματακι γτ θα σκασω..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Αυτό που είπα προφανώς δεν ήταν αστείο. Ηταν διαπίστωση που κατάλαβε ο βελισαριος αλλά τα δικά σου οπαδικά γυαλιά δεν διέκριναν διότι έπρεπε να μου την πεις. Το επάνω quote πάει στον red monster, όχι σε σένα. Εσύ ξέρω την εμπάθεια που βγάζεις ακόμα κ τώρα λέγοντας μου ότι γράφω με 1-2 άλλα νικς. Τέσπα δεν έχω να σου αποδείξω τίποτα και ειλικρινώς σε-κε-με τι πιστεύεις. I dont give a damn.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      carfanatic last edited by

                      Youtube Video

                      Ενας γυρος της QV που αναφερθηκε πιο πριν απο το alfisti..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pasxos last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Αυτό που είπα προφανώς δεν ήταν αστείο. Ηταν διαπίστωση που κατάλαβε ο βελισαριος αλλά τα δικά σου οπαδικά γυαλιά δεν διέκριναν διότι έπρεπε να μου την πεις. Το επάνω quote πάει στον red monster, όχι σε σένα. Εσύ ξέρω την εμπάθεια που βγάζεις ακόμα κ τώρα λέγοντας μου ότι γράφω με 1-2 άλλα νικς. Τέσπα δεν έχω να σου αποδείξω τίποτα και ειλικρινώς σε-κε-με τι πιστεύεις. I dont give a damn.

                        Εμπαθεια προς το προσωπο σου;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης velissarios έγραψε:

                          Να σου πω γιατι η έκπληξη και το αστείο.

                          Η πελατιακή βάση της Alfa ήταν πάντα οι 'έγκαυλοι' όπως λες. Αυτοί που δεν κοίταζαν λίτρα ανα εκατό αλλά θεωρούσαν άλλα σπουδαιότερα....

                          μπαρδόν?

                          Αν δεις τώρα τις προδιαγραφές των κινητήρων και το μερίδιο της Φιατ στο πετρέλαιο, καταλαβαίνει ότι δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά απο τους multiair.

                          οι πετρελαιοκινητήρες τις **φιατ **είναι κορυφή χρόνια τώρα... στους βενζίνης τώρα πέρνει τα πάνω της

                          Γιατί παραφράζεται τα πάντα ??? Για την Άλφα δεν μιλάμε τόση ώρα ?? Πολύ καλοί οι diesel κανείς δεν είπε το αντίθετο. Aυτοκινητάρα η G με τον diesel κινητήρα.

                          Όμως τι και αν η Φιατ είναι κορυφή στα diesel, η Άλφα μας έχει συνηθίσει πιο 'cuore sportivo'. Αν για παράδειγμα βγει μια Lancia χωρίς καθόλου εξοπλισμό και πάμφθηνη δεν θα πει κανείς 'πως ξέπεσε έτσι η Lancia??'.

                          Αν η 4C βγει με diesel κινητήρα θα είναι μια τυπική Alfa ??? Ή θα λέμε μετά για τα diesel Audi και Peugeot στο Leman....

                          Θεωρείς όμως ότι το να πουλάει η Αλφα περισσότερα diesel παρά multijet ή 1750, δεν είναι λίγο αστεία σαν είδηση???

                          Άλλοι θα πούνε ναι, άλλοι όχι.

                          νομίζεις οτι όσοι αγοράζουν αρ δεν κοιτάνε l/100km ?
                          νομίζεις οτι είναι όλοι 'έγκαυλοι'?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dlmltrls last edited by

                            εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sunset last edited by

                              Πες μας για κατανάλωση κτλ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης carfanatic έγραψε:

                                Youtube Video

                                Ενας γυρος της QV που αναφερθηκε πιο πριν απο το alfisti..

                                Στο πανω δεξια σημειο του παρμπριζ, 'alfa romeo για τον Busso'...
                                Θεος ο de perni !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  audipassion last edited by

                                  Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:
                                  εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:
                                    εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                                    To παράκανες.
                                    Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                      εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                                      To παράκανες.
                                      Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                                      Μπορείς να το εξηγήσεις αυτό λίγο παραπάνω?

                                      Δηλαδή εννοείς ότι επειδή είναι πιο βαρύ το μοτέρ και είναι εμπρός, στρίβει καλύτερα?

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ακριβώς το αντίθετο εννοεί ο dstou Νίκο! Ότι στρίβει πολύ χειρότερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                          εχω την G με 2.0 πετρελαιοκινητηρα 170 αλογα.....αν αγοραζα αμαξι πριν 5 χρονια αποκλειεται να κοιτουσα προς ντιζελ.αλλα με την βενζινη στα 2 ευρω,θα αφησω τους φιλους που παιρνουν cuoresportivo και δεν τους νοιαζουν τα λ/100, να βγαζουν το κεφαλι απο το παραθυρο στο φαναρι και να την μαρσαρουν για ν ακουσουν τον ηχο.

                                          To παράκανες.
                                          Για κάποιον που θέλει να στ(ρ)ίβει το αμάξι του στα Ελληνικά στροφιλίκια ο ντίζελ συμπεριφέρεται ως άγκυρα στις στροφές σε σχέση με αντίστοιχων επιδόσεων βενζινοκινητήρα, λόγω βάρους τουλάχιστον (αν και δεν ξέρω τι γίνεται στην G, αλλά από άλλες εφαρμογές).

                                          πόσα κιλά είναι ο 1400άρης συμπιεστός  multiair και πόσα ο 2λιτρος συμπιεστίς ντίζελ??
                                          έχεις κάποια στοιχεία??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zeppelin last edited by

                                            Δεν εχει το πλεονεκτημα ο diesel στις στροφες λογω ροπης?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 407
                                            • 408
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 411
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 409 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr