Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI Q5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI Q5
    • 1
    • 2
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 264
    • 265
    • 162 / 265
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    5282
    25641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aris07 last edited by

      Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
      ερώτηση προς τους κατόχους Q5: εχει κανεις σας τον 2λιτρο κινητήρα με τους 180 ιππους και πως είναι σε σχέση με τον TFSI των 211 ιππων ? αξίζει η διαφορά περιπου 12000 € ή αρκεί ο μικροτερος ? κατα τ αλλα δε νομιζω το αμαξι να αλλάζει σε κατι με τους λιγοτερους ιππους , η ποιοτητα υποθετω παραμένει εκτος βςβαια, ισως, απο τις επιδόσεις

      Κατά τη γνώμη μου η διαφορά των 12.000 είναι τεράστια για 30 άλογα παραπάνω..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaggman last edited by

        Ο χρήστης aris07 έγραψε:

        ερώτηση προς τους κατόχους Q5: εχει κανεις σας τον 2λιτρο κινητήρα με τους 180 ιππους και πως είναι σε σχέση με τον TFSI των 211 ιππων ? αξίζει η διαφορά περιπου 12000 € ή αρκεί ο μικροτερος ? κατα τ αλλα δε νομιζω το αμαξι να αλλάζει σε κατι με τους λιγοτερους ιππους , η ποιοτητα υποθετω παραμένει εκτος βςβαια, ισως, απο τις επιδόσεις

        Κατά τη γνώμη μου η διαφορά των 12.000 είναι τεράστια για 30 άλογα παραπάνω..

        +1

        400€ το αλογο...
        Παρε το 180αρι και με ενα τσιπακι το κανεις οτι θες αργοτερα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyrosk last edited by

          μα ειναι αλογα κούρσας !!! παντως πέρα απο την πλάκα τέτοια φαινεται η διαφορά τιμής στον τιμοκατάλογο, δεν έχω πάει ακόμα σε αντιπροσωπεία να ρωτήσω αλλά δεν βρίσκω τον λόγο υπαρξης δυο ιδιων κινητηρων στο ιδιο μοντελο (περα απο το προφανες οικονομικο) και μαλιστα σχετικά συντομα απο το αρχικο κινητηρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ο 180αρης έχει valvelift;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Ο 180αρης έχει valvelift;

              Όχι. Και αυτή είναι και η βασική διαφορά των 2 μοτέρ και όχι τα 30 άλογα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nisiotis last edited by

                Ο χρήστης aris07 έγραψε:

                ερώτηση προς τους κατόχους Q5: εχει κανεις σας τον 2λιτρο κινητήρα με τους 180 ιππους και πως είναι σε σχέση με τον TFSI των 211 ιππων ? αξίζει η διαφορά περιπου 12000 € ή αρκεί ο μικροτερος ? κατα τ αλλα δε νομιζω το αμαξι να αλλάζει σε κατι με τους λιγοτερους ιππους , η ποιοτητα υποθετω παραμένει εκτος βςβαια, ισως, απο τις επιδόσεις

                Κατά τη γνώμη μου η διαφορά των 12.000 είναι τεράστια για 30 άλογα παραπάνω..

                Δυστυχώς μόνο το ελληνικό κράτος θα μπορούσε να καταφέρει μια διαφορά 400€ το άλλογο!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stelaras123 last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  Ο 180αρης έχει valvelift;

                  Όχι. Και αυτή είναι και η βασική διαφορά των 2 μοτέρ και όχι τα 30 άλογα.

                  Ο ίδιος κινητήρας είναι με 2 εκδόσεις 180 και 211 Hp, άρα και ο 180άρης έχει valvelift. Μόνο η χαρτογράφηση του εγκεφάλου αλλάζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Έχεις δίκιο. Το μπέρδεψα με το 1.8tfsi. My bad...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stelaras123 last edited by

                      Έχω μία απορία οικονομικού περιεχομένου. Σκέφτομαι να παραγγείλω το αυτοκίνητο και επειδή έχω απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης η τοπική αντιπροσωπεία μου έδωσε προσφορά στην οποία η έκδοση Limited κοστίζει 36500€ περίπου. Σε ερώτηση μου για τις τιμές κάποιων extra η πωλήτρια μου απάντησε ότι εάν προσθέσω οτιδήποτε ( ακόμη και το πιο φθηνό) τότε το αυτοκίνητο θα υπαχθεί στο φόρο πολυτελείας. Η απορία μου έχει ως εξής: αν η τιμή του αυτοκινήτου χωρίς Τέλος Ταξινόμησης είναι 36500€ τότε η τιμή του αυτοκινήτου χωρίς ΦΠΑ θα είναι ίση με 29674€.Όμως ο φόρος πολυτελείας προστίθεται σε αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία μεγαλύτερη από 20000€. Πως λοιπόν η έκδοση Limited είναι χωρίς φόρο πολυτελείας; (αυτό αναγράφεται και στο επίσημο ελληνικό site στη σελίδα του configurator)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nisiotis last edited by

                        Ο χρήστης stelaras123 έγραψε:
                        Έχω μία απορία οικονομικού περιεχομένου. Σκέφτομαι να παραγγείλω το αυτοκίνητο και επειδή έχω απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης η τοπική αντιπροσωπεία μου έδωσε προσφορά στην οποία η έκδοση Limited κοστίζει 36500€ περίπου. Σε ερώτηση μου για τις τιμές κάποιων extra η πωλήτρια μου απάντησε ότι εάν προσθέσω οτιδήποτε ( ακόμη και το πιο φθηνό) τότε το αυτοκίνητο θα υπαχθεί στο φόρο πολυτελείας. Η απορία μου έχει ως εξής: αν η τιμή του αυτοκινήτου χωρίς Τέλος Ταξινόμησης είναι 36500€ τότε η τιμή του αυτοκινήτου χωρίς ΦΠΑ θα είναι ίση με 29674€.Όμως ο φόρος πολυτελείας προστίθεται σε αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία μεγαλύτερη από 20000€. Πως λοιπόν η έκδοση Limited είναι χωρίς φόρο πολυτελείας; (αυτό αναγράφεται και στο επίσημο ελληνικό site στη σελίδα του configurator)

                        Νομίζω οτι κάτι απó αυτήν την τιμή (τα 29.674€) είναι και το κέρδος της Kosmocar... υπολογίστε πόσο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • limited_one
                          limited_one moderator last edited by

                          ένας πωλητής της Audi μου είπε πως οι εκδόσεις limited δεν έχουν φόρο πολυτελείας καθώς η audi Γερμανίας τιμολογει στο όριο ακριβώς.το ίδιο είπε συμβαίνει και για την MB blueefficiency.
                          την αλήθεια μόνο αυτοί την γνωρίζουν όμως.
                          (Εύχομαι μόνο να μην έχει τύχει να πληρώσει κόσμος φόρο πολυτελείας ενω δεν επρεπε και τα χρήματα ναμπήκαν στην τσέπη εμπόρων.)

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leftgalan last edited by

                            Α ρε κατακαημενη ελλάδα . . .
                            πυρηνικός επιστήμων πρέπει να είσαι για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο . . .
                            Ολο τρίκλοποδιες ! Και σκέφτεται μετά ο καημένος ο έλληνας καταναλωτής : ωραίο αμάξι το θέλω αλλά να μη βάλω καθολου extra ? Και προσπαθεί να πείσει τον εαυτο του ότι και με τα 180 άλογα θα είναι καλά . . . Ενώ στο εξωτερικό με αυτά τα λεφτά παίρνεις αξιοπρέπες 211 hp ΜΕ τα Extra του .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              akollias last edited by

                              Η εργοστασιακή αξια (με βαση της οποια υπολογίζεται φορος πολυτελειας) ειναι η τιμη που αγοραζει στην kosmocar οταν το αυτοκινητο ειναι στην αυλη του εργοστασιου. Δεν εχουν υπολογιστει επιπλεον εξοδα οπως ειναι η μεταφορα, η ασφαλεια μεταφορας κτλ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
                                Α ρε κατακαημενη ελλάδα . . .
                                πυρηνικός επιστήμων πρέπει να είσαι για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο . . .
                                Ολο τρίκλοποδιες ! Και σκέφτεται μετά ο καημένος ο έλληνας καταναλωτής : ωραίο αμάξι το θέλω αλλά να μη βάλω καθολου extra ? Και προσπαθεί να πείσει τον εαυτο του ότι και με τα 180 άλογα θα είναι καλά . . . Ενώ στο εξωτερικό με αυτά τα λεφτά παίρνεις αξιοπρέπες 211 hp ΜΕ τα Extra του .

                                Καλα μια χαρα ειναι και τα 180 μην υπερβαλλουμε

                                Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aris07 last edited by

                                  Ο χρήστης akollias έγραψε:
                                  Η εργοστασιακή αξια (με βαση της οποια υπολογίζεται φορος πολυτελειας) ειναι η τιμη που αγοραζει στην kosmocar οταν το αυτοκινητο ειναι στην αυλη του εργοστασιου. Δεν εχουν υπολογιστει επιπλεον εξοδα οπως ειναι η μεταφορα, η ασφαλεια μεταφορας κτλ....

                                  Η εργοστασιακή αξια συμπεριλαμβάνει και την μεταφορά και την ασφάλιση!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    george39 last edited by

                                    Το να πάρεις αυτό το αυτοκίνητο χωρίς τα extra του (και είναι τόσα πολλά) είναι ειλικρινά σαν να παίρνεις άλλο αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ο χρήστης george39 έγραψε:
                                      Το να πάρεις αυτό το αυτοκίνητο χωρίς τα extra του (και είναι τόσα πολλά) είναι ειλικρινά σαν να παίρνεις άλλο αυτοκίνητο.

                                      +1
                                      Χίλιες φορές καλύτερα VW Tiguan 2.0TSI full extra!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Προφανώς τα 36500 είναι τιμή χωρίς φόρο πολυτελείας ,όχι χωρίς τέλος ταξινόμησης που λέει ο φίλος .Oποτε απο τα 36500 πρεπει να αφαιρεθει και το τελος ταξινομησης και ο ΦΠΑ και το κερδος του αντιπροσωπου.Τα limited ειναι σχεδόν γυμνά απο εξοπλισμό οπότε πέφτει η τιμη cif.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          inimic last edited by

                                          Μα €43.300 έχει κανονικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nisiotis last edited by

                                            Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε... τώρα το για το Q5 πληρώνεις πολλά κερατιάτικα...
                                            Από 38.800€ που είχε κάποτε τώρα έχει 55.500€ Δηλαδή διαφορά 16.700€!!!! Αύξηση 43%!!!
                                            Κάποτε με αυτά τα χρήματα αγόραζες το Q5 3.0 TDI quattro S tronic με δέρμα!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 162 / 265
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr