Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 246
    • 247
    • 151 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Ο χρήστης DAP έγραψε:

      .................................................................
      Αμα δε μπορειτε να κανετε κανονικη δοκιμη μακρας διαρκειας κοψτε τις εντελως!
      ............................................................

      Καλα τα λες αλλα μονο κριτικαρεις.
      ΤΙ πρεπει να περιεχει κατα τη γνωμη σου μια κανονικη δοκιμη μακρας δειαρκειας;

      Αντοχή των υλικών σε χρήση, μεταβολές στη συμπεριφορά καθώς τα ελαστικά και τα αμορτισέρ φθείρονται, κόστος συντήρησης, τυχόν έξυπνες ιδέες στην χρήση ή στην εκμετάλλευση των χώρων, άνεση και συμπεριφορά με διαφορετικές τιμές φορτίου, δοκιμή εναλλακτικών προτάσεων σε ελαστικά, δοκιμή επιδόσεων με τον κινητήρα στρωμένο, διακύμανση της κατανάλωσης ανάλογα της χρήσης κ.α. Αβαρίες και άλλα αντίστοιχα happenings. Κόστος ενός πιθανού τρακαρίσματος.

      Όλα αυτά που είναι αδύνατον να ελεγχθούν σε βάθος σε μία ολιγοήμερη δοκιμή. Αλλιώς όλοι μπορούμε να διαβάσουμε τους πίνακες των κατασκευαστών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

        .................................................................
        Αμα δε μπορειτε να κανετε κανονικη δοκιμη μακρας διαρκειας κοψτε τις εντελως!
        ............................................................

        Καλα τα λες αλλα μονο κριτικαρεις.
        ΤΙ πρεπει να περιεχει κατα τη γνωμη σου μια κανονικη δοκιμη μακρας δειαρκειας;

        Αντοχή των υλικών σε χρήση, μεταβολές στη συμπεριφορά καθώς τα ελαστικά και τα αμορτισέρ φθείρονται, κόστος συντήρησης, τυχόν έξυπνες ιδέες στην χρήση ή στην εκμετάλλευση των χώρων, άνεση και συμπεριφορά με διαφορετικές τιμές φορτίου, δοκιμή εναλλακτικών προτάσεων σε ελαστικά, δοκιμή επιδόσεων με τον κινητήρα στρωμένο, διακύμανση της κατανάλωσης ανάλογα της χρήσης κ.α. Αβαρίες και άλλα αντίστοιχα happenings. Κόστος ενός πιθανού τρακαρίσματος.

        Όλα αυτά που είναι αδύνατον να ελεγχθούν σε βάθος σε μία ολιγοήμερη δοκιμή. Αλλιώς όλοι μπορούμε να διαβάσουμε τους πίνακες των κατασκευαστών.

        πολυ σωστα αλλα αυτα δε γινοταν ουτε καν την εποχη των παχιων αγελαδων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          χαιρετω τη παρεα!,
          μια παρενθεση:
          ψαχνω μια πολυ χρησιμη δυνατοτητα που υπηρχε στο site,αλλα δν μπορω πλεον να τη βρω...

          υπηρχε κατι σαν 'αρχειο τευχων',που μπορουσες να βρεις αρθρα-τεστ παλιοτερων
          εποχων!...
          ...ολο κ καποιος θα ξερει αν 'παιζει' ή οχι.

          ευχαριστω προκαταβολικα!.
          Β.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Δυστηχώς δεν υπάρχει λινκ στην αρχική σελίδα, παίζει όμως ακόμα: http://library.techlink.gr/4t/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Δυστηχώς δεν υπάρχει λινκ στην αρχική σελίδα, παίζει όμως ακόμα: http://library.techlink.gr/4t/

              ...αυτο ακριβως εψαχνα,IKE...!.
              (γτι να μην υπαρχει ενα λινκ...? )

              1000 ευχαριστω!.
              Β.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Υπάρχει link κάτω από το εξώφυλλο του τρέχοντος τεύχους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyros-s last edited by

                  Μήπως θα έπρεπε κάποια στιγμή ν' ανανεώσετε τα στοιχεία στα τεχνικά χαρακτηριστικά;
                  Λόγου χάρη από το 2009 το σιβικ είναι πεντάστερο στο euroncap και εσείς επιμένετε να το γράφετε τετράστερο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                    Υπάρχει link κάτω από το εξώφυλλο του τρέχοντος τεύχους.

                    Δεν εχεις αδικο...ΟΔΗΓΟΥΜΕ -> ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΕΥΧΗ... θελει κανα 2 κλικ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      220 σελίδες είναι πάρα πολλές κι εγώ εδω μέσα δεν έχω ποστάρει ποτέ ούτε παρακολουθώ το θέμα.
                      Έχω να κάνω μία πρόταση προς το περιοδικο.

                      Να γίνει ένα test ανάμεσα σε 2 οικογενειακά αυτοκίνητα. Για να καταλάβετε τί εννοώ θα πώ ένα παράδειγμα. Ένα test μεταξύ Insignia και Accent. Ένα κορυφαίο σε ποιότητα, επιδόσεις αλλά ακριβό και ένα πολύ φθηνό με περιοροσμένες δυνατότητες. Μπορεί να γίνει σε μία πίστα ή σε κάποια διαδρομή. Μπορεί να γίνει με τον ίδιο οδηγό ο οποίος θα ξέρει και τα 2 αμάξια και θα μπορεί να τα οδηγήσει στα όρια τους, ή να γίνει ταυτόχρονα απο 2 οδηγούς οι οποίοι εννοείται θα 'ξέρουν' τα αμάξια και θα είναι σε θέση να τα οδηγήσουν στα όρια τους. Θέλετε να βάλουμε κι άλλα αμάξια? Δεν έχω πρόβλημα. Ο λόγος που το σκέφτηκα αυτο είναι απλός. Όπου κοιτάξω και όπου σταθώ ακούω για άλογα και επιδόσεις. Όποιο αμάξι δεν έχει γκάζια είναι για πέταμα. Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως? Πιστεύω ότι θα τρίβουμε τα μάτια μας όταν αντιληφθούμε πόσο ικανό είναι - συγκριτικά πάντα με την τιμή αγοράς - το φθηνό απο το ακριβό αμάξι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Ένα test μεταξύ Insignia και Accent.

                        Γιατί να μη βάλουμε και μια Φεράρι στο συγκριτικό;
                        Αντί για μια Φεράρι προτιμήστε 25 Άξεντ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          @Μegane98hp
                          Θεωρεις δηλαδη πως αυτος που θα επιλεξει τελικα το Insignia, ειναι επειδη πιστευει οτι θα ειναι ΠΟΛΥ/ΑΡΚΕΤΑ πιο
                          γρηγορο σε μια πιστα απο ενα αντιστοιχο (νομιζω σε ιπποδυναμη δεν υπαρχει μεχρι στιγμης...) Αccent?
                          (το οποιο Accent ειναι 'ακυρο' ως επιλογη, ειναι μια κατηγορια κατω σε ογκο, 'σωστη' συγκριση
                          θα ηταν το αναμενομενο και αρκετα ενδιαφερον σχεδιαστικα Elantra, που θα λανσαρεται και στην Αμερικη)
                          Μηπως υπαρχει στην μεση ενα διαφορετικο brand name, σχεδιαση, ποιοτητα απτη, κυλισης, συναρμογης, εσωτερικη σχεδιαση,
                          φινιρσμα, εργονομια? Λεω εγω τωρα...

                          P.S
                          Αυτο που θα ηθελα, και δυστυχως μεχρι στιγμης το περιοδικο δεν εχει κανει ενα τετοιο συγκριτικο, παρα μονο
                          ενα συντομο, και με περιορισμενα στοιχεια επιδοσεων, στο 'αδελφικο' Autobild, θα ηταν ενα ΠΛΗΡΕΣ τεστ/συγκριτικο για το Scirocco 160 vs Astra GTC Coupe 1.6 Turbo.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Και οι δημοσιογράφοι κλέφτες θα γίνουν? Είναι σαν να πηγαίνει το μαντάμ φιγκαρό και να συγκρίνει την αντοχή, στις μηχανικές τριβές, την χωρητικότητα και το βάρος μίας λουι βιττόν και μίας τσάντας που παίρνεις από το παζάρι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              @Μegane98hp
                              Θεωρεις δηλαδη πως αυτος που θα επιλεξει τελικα το Insignia, ειναι επειδη πιστευει οτι θα ειναι ΠΟΛΥ/ΑΡΚΕΤΑ πιο
                              γρηγορο σε μια πιστα απο ενα αντιστοιχο (νομιζω σε ιπποδυναμη δεν υπαρχει μεχρι στιγμης...) Αccent?
                              (το οποιο Accent ειναι 'ακυρο' ως επιλογη, ειναι μια κατηγορια κατω σε ογκο, 'σωστη' συγκριση
                              θα ηταν το αναμενομενο και αρκετα ενδιαφερον σχεδιαστικα Elantra, που θα λανσαρεται και στην Αμερικη)
                              Μηπως υπαρχει στην μεση ενα διαφορετικο brand name, σχεδιαση, ποιοτητα απτη, κυλισης, συναρμογης, εσωτερικη σχεδιαση,
                              φινιρσμα, εργονομια? Λεω εγω τωρα...

                              Ανέφερα 2 αμάξια στη τύχη. Ξέρω σε ποιά κατηγορία ανοίκουν. Και Elantra να βάλουμε παλι υπάρχει τεράστια διαφορά στην τιμή αγοράς μεταξυ των 2. Θεωρώ ότι τελικά τα πολύ φθηνά αμάξια είναι τίμια και στις επιδόσεις και δεν θα έπρεπε να τα απορύπτουμε λόγω μάρκας ή τιμής αγοράς. Εσύ θεωρείς ότι το Elantra είναι σκουπίδι μπροστά στο Insignia? Πόσο πιο γρήγορο είναι το δεύτερο απο το πρώτο? Αξίζει τόσο πολύ να κοροιδεύεις το πιο αργό?
                              Αλλά μάλλον άκυρη η πρόταση. Όπως προ-είπα έχει γεμίσει ο τόπος άλογα, γκάζια και 'πούλ μούρ' .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                Δεν νομίζω ότι το περιοδικό πάσχει σε ιδέες. Αυτές υπάρχουν στα καλά μυαλά που το στελεχώνουν. Το θέμα είναι η υλοποίηση κάτω από τις δεδομένες συνθήκες! Ξέρω ότι είναι ουτοπικό να σας ζητήσουμε να μην χαϊδεύετε τα αυτιά των αντιπροσωπιών στις δοκιμές όμως θα ήθελα αυτό να γίνεται στον βαθμό που είναι εφικτό.
                                Δεν θέλω να διαβάζω μόνο για τα θετικά των μοντέλων που τεστάρετε και στα αρνητικά να είναι λόγου χάρη η τιμή αγοράς και το χρώμα των οργάνων την νύχτα! Να γράφετε αυτά που βλέπετε...
                                Επίσης να κάνετε συχνότερα τις 'επιδρομές' σε συνεργεία-αντιπροσωπείες με δικά σας fault για να τους πιέζετε...
                                ΑΥΤΟ θα ήταν το μέγιστο δώρο για τους αναγνώστες σας και όχι μόνο...αν μπορεί να γίνει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                  @Μegane98hp
                                  Θεωρεις δηλαδη πως αυτος που θα επιλεξει τελικα το Insignia, ειναι επειδη πιστευει οτι θα ειναι ΠΟΛΥ/ΑΡΚΕΤΑ πιο
                                  γρηγορο σε μια πιστα απο ενα αντιστοιχο (νομιζω σε ιπποδυναμη δεν υπαρχει μεχρι στιγμης...) Αccent?
                                  (το οποιο Accent ειναι 'ακυρο' ως επιλογη, ειναι μια κατηγορια κατω σε ογκο, 'σωστη' συγκριση
                                  θα ηταν το αναμενομενο και αρκετα ενδιαφερον σχεδιαστικα Elantra, που θα λανσαρεται και στην Αμερικη)
                                  Μηπως υπαρχει στην μεση ενα διαφορετικο brand name, σχεδιαση, ποιοτητα απτη, κυλισης, συναρμογης, εσωτερικη σχεδιαση,
                                  φινιρσμα, εργονομια? Λεω εγω τωρα...

                                  Ανέφερα 2 αμάξια στη τύχη. Ξέρω σε ποιά κατηγορία ανοίκουν.

                                  Toτε γιατι τα βαζεις διπλα-διπλα? Ειναι ακυρη η συγκριση σε καθε επιπεδο...

                                  Και Elantra να βάλουμε παλι υπάρχει τεράστια διαφορά στην τιμή αγοράς μεταξυ των 2.

                                  Αφου δεν εχει τιμολογηθει ακομα, ξερεις κατι που δεν ξερει η Ευρωπαικη αγορα?

                                  Θεωρώ ότι τελικά τα πολύ φθηνά αμάξια είναι τίμια και στις επιδόσεις και δεν θα έπρεπε να τα απορύπτουμε λόγω μάρκας ή τιμής αγοράς. Εσύ θεωρείς ότι το Elantra είναι σκουπίδι μπροστά στο Insignia? Πόσο πιο γρήγορο είναι το δεύτερο απο το πρώτο? Αξίζει τόσο πολύ να κοροιδεύεις το πιο αργό?

                                  Ειπα εγω κατι τετοιο? Σου ανεφερα απο την αρχη τις διαφορες τους, επιγραμματικα, αλλα εχεις παρει φορα, και δεν διαβαζεις τιποτα, μονο γραφεις...

                                  Αλλά μάλλον άκυρη η πρόταση. Όπως προ-είπα έχει γεμίσει ο τόπος άλογα, γκάζια και 'πούλ μούρ' .

                                  Πραγματι ακυρη, αλλα οχι για τα αλογα, ουτε το 'πουλ μουρ', τουλαχιστον στις επιλογες του περιοδικου για τα συγκριτικα τεστ. Οτι πληρωνεις (συνηθως) παιρνεις αγαπητε. Το αυτο ισχυει και για τα αυτοκινητα, ιδιαιτερα στα segments-κατηγοριες
                                  ογκου-χρηματων που αναφερομαστε, τα οποια ειναι και ανταγωνιστικα, (το καθε ενα στην κατηγορια του) εχοντας ετσι πολυ μικρο περιθωριο, για να χαρακτηριστουν -στην περιπτωση της μεσαιας κατηγοριας που ανηκει το Insignia- ακομα και ως υποκαταστατα-premium μοντελων.
                                  Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι το νεο Ellantra αποκλειεται να ειναι καλυτερο οδηγικα απο το Insignia, και με ιδιαιτερα ανταγωνιστικη τιμη. Μενει να το δουμε προσεχως...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Πωπω, μανουριάζετε πολύ εύκολα Το σκεπτικό του Μανώλη δεν είναι τόσο λανθασμένο. Πχ μια σύγκριση i30 και focus ή αντίστοιχα cruze και 407 πχ με μετρήσεις χλμ σε στροφές, σλάλομ κλπ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο Μegane98hp δεν θέλει να γίνει το συγκριτικό αυτό επειδή είναι περίεργος για την έκβαση. Έχει ήδη το αποτέλεσμα στο μυαλό του και απλά θέλει την επιβεβαίωση. Όση και να είνια η διαφορά μεταξύ Insignia και Accent θα την θεωρήσει ασήμαντη και θα καταλήξει πως κάποιος αγοράζει insignia για πουλ μουρ (ΑΙΣΧΟΣ). Μπούρδες δηλαδή, neeeeeeeeeeeext

                                      ΥΓ. Εγώ πρώτη φορά δεν έχω αγοράσει ακόμα 4Τ αυτού του μήνα εδώ και δεκαετίες, να υποκύψω ή όχι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgie69 last edited by

                                        Οχι, τοσο αδιαφορο τευχος καιρο ειχαν να βγαλουν

                                        δεν εχω χασει τευχος απο το 81-82 αλλα εχει χαθει τελειως το ενδιαφερον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Ας τα βάλουμε λοιπόν σε μία πίστα να δούμε αν οι απόσταση ή ο χρόνος που θα χωρίζει το πρώτο με το δεύτερο δικαιολογεί την τεράστια διαφορά στην αξία αγοράς τους. Θεωρώ σίγουρο, όπως όλοι άλλωστέ ότι το Insignia θα κερδίσει το Accent. Με πόση διαφορά όμως?

                                          H λάθος ερώτηση. Το θέμα δεν είναι με πόση διαφορά, τουλάχιστον αυτό δεν είναι το κύριο θέμα σε καμμιά περίπτωση, αλλά ο τρόπος που κινείται το Α σε σχέση με το Β, η αίσθηση που αποκομίζεις, η ασφάλεια που σου προσφέρει κ.α.

                                          Πάντως αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για τη χρονική διαφορά, τότε θυμάμαι παλιά σε ένα τεύχος είχαν πάει στα Μέγαρα ένα Μ3 και μερικά άλλα φθηνότερα, και είχαν κάνει και κάτι συγκριτικά διαγράμματα ταχύτητας (παλιά τουλάχιστον τα συνήθιζαν σε πολλές περιπτώσεις). Εκεί φαινόταν ότι ένα Μ3 έπαιρνε τις στροφές με παραπλήσια ταχύτητα με ένα Πεζάκι που κόστιζε περί τις 8-10 φορές λιγότερα , και το Μπεμβέ ότι κέρδιζε ήταν στο ενδιάμεσο από στροφή σε στροφή, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης.
                                          Πάντως τέτοια συγκριτικά αλλά με γρήγορα αυτοκίνητα στην ίδια πίστα την ίδια ημέρα και με πολλούς οδηγούς που εναλλάσονται, κάνει συχνά ένα άλλο περιοδικό, το αμερικάνικο C&D. Εδώ το φετεινό του, όπου το ταπεινότερο αμαξάκι είναι ένα Rx-8.

                                          http://www.caranddriver.com/features/10q4/lightning_lap_2011-feature

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            Ο Μegane98hp δεν θέλει να γίνει το συγκριτικό αυτό επειδή είναι περίεργος για την έκβαση. Έχει ήδη το αποτέλεσμα στο μυαλό του και απλά θέλει την επιβεβαίωση. Όση και να είνια η διαφορά μεταξύ Insignia και Accent θα την θεωρήσει ασήμαντη και θα καταλήξει πως κάποιος αγοράζει insignia για πουλ μουρ (ΑΙΣΧΟΣ). Μπούρδες δηλαδή, neeeeeeeeeeeext

                                            ΥΓ. Εγώ πρώτη φορά δεν έχω αγοράσει ακόμα 4Τ αυτού του μήνα εδώ και δεκαετίες, να υποκύψω ή όχι?

                                            Το συγκριτικό αυτό θα ήθελα να γίνει όχι γιατι θέλω να αποδείξω ότι αυτοκίνητα τύπου Insignia δεν αξίζουν. Ξαναδιάβασε το αρχικό μου πόστ σε παρακαλώ. Είναι πιστεύω λάθος να απορύπτουμε φθηνά αμάξια επειδη υστερούν σε δύναμη ενώ μπορούν να κινηθούν με αξιόλογους ρυθμούς. Όσο για το 'πούλ μούρ' κοίταξε γύρω σου αγαπητέ. Θα δείς πάρα πολλούς ανθρώπους που έχουν το ακριβό αυτοκίνητο και το οδηγούν για επίδειξη. Διαφωνείς? Ακόμα και στο φόρουμ αυτό, πόσοι άνθρωποι μπαίνουν και ζητάνε γνώμες για αυτοκίνητα με περιορισμένα μπάτζετ και καταλήγουμε να τους λέμε να αγοράσουν Φερράρι διότι το φθηνό που θέλουν δεν θα είναι όμορφο ή δυνατόν? Ούτε αυτό συμβαίνει?

                                            Γρηγότη Κικίζα πήρα φόρα και έγραψα κάτι.
                                            Δεν θέλεις ή δεν μπορείς να καταλάβεις το σκεπτικό μου άρα κι εσύ παίρνεις φόρα και γράφεις. Μπορεί να μην το εξηγώ κι εγώ καλά. Τί σχέση έχει αν έχει τιμολογηθεί ή όχι και με ρωτάς- ελπίζω όχι ειρωνικά - αν ξέρω κάτι που δεν ξέρει η Ευρωπαϊκη αγορά?
                                            Δεν κυκλοφορούν Elantra στην αγορά τώρα? Δεν θα βγεί νέο μοντέλο σύντομα? Δεν θα μπορεί να γίνει σύγκριση? Οικογενειακά αμάξια δεν είναι?

                                            ΙΚΕ
                                            Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τί γίνεται γμτ μου. Οκ το ξαναλέω μπορεί να γράφει κάποιος κάτι και να μην το αναλύει καλά. Μπορεί απλά να διαφωνείτε κάθετα με ότι λέει. Τί πάει να πεί 'Μπούρδες' και 'neeeeeeeeeeeeeeeeeext' ???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 151 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr