-
Μπορεί να έκοβα, μπορεί και όχι. Αφού όμως ο δρόμος είχε αρκετή κίνηση και ήταν ταχείας κυκλοφορίας, θα φοβόμουν μήπως πέσει πάνω μου αυτός που ερχόταν πίσω μου. Συνήθως αποδέχομαι το σφάλμα μου και παίρνω τον δρόμο που επέλεξα, ειδικά μάλιστα στο συγκεκριμένο σημείο που αναφέρεις την έχω πατήσει δυο φορές, μια στην άνοδο και μια στην κάθοδο προς Πειραιά. Δεν κάθησα στη μέση του δρόμου, συνέχισα ευθεία. Έφαγα 10-15 λεπτά να ξαναβγώ στον σωστό δρόμο, όμως δεν κινδύνευσα ούτε είχα βέβαια την απαίτηση να σταματήσει η κυκλοφορία για χάρη μου.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Εντάξι, εγώ ήμουν λάθος απο κακή αντίληψη του δρόμου. Αλλά εδώ μιλάμε για την νοοτροπία μας. Εσύ που ερχόσουν εκείνη τη στιγμή αν έκοβες λίγο, μα λίγο ίσα που να με κάλυπτες να περάσω. Γιατί δεν το κάνεις??????
Να σου πώ γιατί. Γιατί γιατί δεν έχεις κανένα σεβασμό στους γύρω σου, γιατί λες 'ωχ αδερφέ ας τον αφήσει ο επόμενος' γιατί μιλάς στο κινητό σου και δεν προσέχεις. Γιατί λες 'δες τον μαλάκα! χέςτον μωρέ!
Για όλα αυτά και ακόμη παραπάνω αντί να διευκολύνεις μια κατάσταση, αδιαφορείς. Και δεν βγάζω και τον εαυτό μου απ'έξω σε όλα αυτά. Απλά έτυχε εγώ να βρίσκομαι στη δύσκολη θέση, δεν ξέρω τι θα έκανα σε διαφορετική περίπτωση.
Αλλά να, τι τα θέλετε, αυτό το μικρό και ασήμαντο ίσως περιστατικό δείχνει το ποιοί είμαστε και πως συμπεριφερόμεθα στους γύρω μας. Για τούτο και να μην ψάχνουμε να βρούμε τα αίτια για το θανατηφόρο ατύχημα στα Καμένα Βούρλα στο δρόμο, ή τον συνταξιούχο οδηγό κλπ. Η κύρια αιτία είναι η ανεύθυνη συμπεριφορά μας πρός όλους τους άλλους γύρω μας όταν οδηγούμε και τίποτα παραπάνω. Αν λοιπόν ο οδηγός του φορτηγού δεν μαλακιζόταν και πήγαινε το δρόμο του ήσυχα και ωραία και χωρίς ταρζανιές, δεν θα είχε γίνει τίποτα και τα παιδιά θα ζούσαν!Η νοοτροπία του να κάνουμε λάθος και να ρισκάρουμε εμάς και τους άλλους ώστε να το διορθώσουμε 'ανώδυνα' είναι πολύ λάθος. Έπρεπε να συνεχίσεις την πορεία που είχες.
Φιλικά,
Β.Κ. -
Ο χρήστης vask έγραψε:
Εντάξι, εγώ ήμουν λάθος απο κακή αντίληψη του δρόμου. Αλλά εδώ μιλάμε για την νοοτροπία μας. Εσύ που ερχόσουν εκείνη τη στιγμή αν έκοβες λίγο, μα λίγο ίσα που να με κάλυπτες να περάσω. Γιατί δεν το κάνεις??????
Να σου πώ γιατί. Γιατί γιατί δεν έχεις κανένα σεβασμό στους γύρω σου, γιατί λες 'ωχ αδερφέ ας τον αφήσει ο επόμενος' γιατί μιλάς στο κινητό σου και δεν προσέχεις. Γιατί λες 'δες τον μαλάκα! χέςτον μωρέ!
Για όλα αυτά και ακόμη παραπάνω αντί να διευκολύνεις μια κατάσταση, αδιαφορείς. Και δεν βγάζω και τον εαυτό μου απ'έξω σε όλα αυτά. Απλά έτυχε εγώ να βρίσκομαι στη δύσκολη θέση, δεν ξέρω τι θα έκανα σε διαφορετική περίπτωση.
Αλλά να, τι τα θέλετε, αυτό το μικρό και ασήμαντο ίσως περιστατικό δείχνει το ποιοί είμαστε και πως συμπεριφερόμεθα στους γύρω μας. Για τούτο και να μην ψάχνουμε να βρούμε τα αίτια για το θανατηφόρο ατύχημα στα Καμένα Βούρλα στο δρόμο, ή τον συνταξιούχο οδηγό κλπ. Η κύρια αιτία είναι η ανεύθυνη συμπεριφορά μας πρός όλους τους άλλους γύρω μας όταν οδηγούμε και τίποτα παραπάνω. Αν λοιπόν ο οδηγός του φορτηγού δεν μαλακιζόταν και πήγαινε το δρόμο του ήσυχα και ωραία και χωρίς ταρζανιές, δεν θα είχε γίνει τίποτα και τα παιδιά θα ζούσαν!Η νοοτροπία του να κάνουμε λάθος και να ρισκάρουμε εμάς και τους άλλους ώστε να το διορθώσουμε 'ανώδυνα' είναι πολύ λάθος. Έπρεπε να συνεχίσεις την πορεία που είχες.
Φιλικά,
Β.Κ.Εχεις δίκιο. Και δεν είπα ποτέ ότι έκανα σωστά! Αλλά αν εσύ ερχόσουν με το προβλεπώμενο όριο ταχύτητας 50ΧΑΩ που είναι εκεί τότε θα υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για να διωρθωθεί το σφάλμα με σχετική ασφάλεια και χωρίς παρακόληση της κυκλοφορίας.
Εσύ γιατί σώνει και καλά θέλεις αυτα τα 200 μέτρα δρόμου να τα περάσεις με 1000? αφαιρόντας μου έτσι κάθε διακίωμα της αντίδρασης και διώρθωσης του λάθους μου? Γιατί θέλεις να είμαι εγώ ο σωστός για να καλύψω τη δική παρανομία?Τάκης!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Εχεις δίκιο. Και δεν είπα ποτέ ότι έκανα σωστά! Αλλά αν εσύ ερχόσουν με το προβλεπώμενο όριο ταχύτητας 50ΧΑΩ που είναι εκεί τότε θα υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για να διωρθωθεί το σφάλμα με σχετική ασφάλεια και χωρίς παρακόληση της κυκλοφορίας.
Εσύ γιατί σώνει και καλά θέλεις αυτα τα 200 μέτρα δρόμου να τα περάσεις με 1000? αφαιρόντας μου έτσι κάθε διακίωμα της αντίδρασης και διώρθωσης του λάθους μου? Γιατί θέλεις να είμαι εγώ ο σωστός για να καλύψω τη δική παρανομία?Τάκης!
Το πιο επικινδυνο οχημα στην προκειμενη περιπτωση ηταν ομως το δικο σου. Δεν εχεις αδικο στην επιθετικη οδηγηση των υπολοιπων που δεν δινουν χωρο αλλα επαναλαμβανω οτι κυριως λαθος ηταν το δικο σου οχημα κ σε περιπτωση ατυχηματος το κυριως φταιξιμο δικο σου κ πολυ λιγοτερο του αλλου που υπερβαινει το οριο ταχυτητας για πχ 30χλμ. Αν κανει το λαθος πρεπει να 'λουστεις' κ τις συνεπειες πχ μια καθυστερηση 10-15 λεπτων (οσο παρει) για να επανελθεις στην σωστη πορεια.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Εχεις δίκιο. Και δεν είπα ποτέ ότι έκανα σωστά! Αλλά αν εσύ ερχόσουν με το προβλεπώμενο όριο ταχύτητας 50ΧΑΩ που είναι εκεί τότε θα υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για να διωρθωθεί το σφάλμα με σχετική ασφάλεια και χωρίς παρακόληση της κυκλοφορίας.
Εσύ γιατί σώνει και καλά θέλεις αυτα τα 200 μέτρα δρόμου να τα περάσεις με 1000? αφαιρόντας μου έτσι κάθε διακίωμα της αντίδρασης και διώρθωσης του λάθους μου? Γιατί θέλεις να είμαι εγώ ο σωστός για να καλύψω τη δική παρανομία?Τάκης!
Το πιο επικινδυνο οχημα στην προκειμενη περιπτωση ηταν ομως το δικο σου. Δεν εχεις αδικο στην επιθετικη οδηγηση των υπολοιπων που δεν δινουν χωρο αλλα επαναλαμβανω οτι κυριως λαθος ηταν το δικο σου οχημα κ σε περιπτωση ατυχηματος το κυριως φταιξιμο δικο σου κ πολυ λιγοτερο του αλλου που υπερβαινει το οριο ταχυτητας για πχ 30χλμ. Αν κανει το λαθος πρεπει να 'λουστεις' κ τις συνεπειες πχ μια καθυστερηση 10-15 λεπτων (οσο παρει) για να επανελθεις στην σωστη πορεια.
Εχω την εντύπωση ότι για το συμβάν που αναφέρω κανείς δεν έχει καταλάβει το νόημα. Εδώ δεν κάθωμαι να δώ αν είχα δίκιο. Οχι δεν είχα κανένα και μάλιστα θα μπορούσα να προκαλέσω και ατύχημα, άν όχι σειρά ατυχημάτων. Και δεν με πείραξε καθόλου το ότι καθυστέρησα. Μιλάω για την νοοτροπία μας. Εσύ φίλε μου που με βλέπεις τι κάνεις? σαν υπέυθυνος οδηγός καταλαβαίνεις το τι μπορεί να συμβεί και μου κάνεις χώρο να περάσω? και πάντα εφ'όσον δεν θα θέσεις σε κίνδυνο την ασφάλειά σου. Η αδιαφορείς και για το τι μπορεί να συμβεί και προσπερνάς? Αν κάνεις το πρώτο, τότε ναι είσαι ένας υπεύθυνος οδηγός που ενδιαφέρεσαι τόσο για τη δική σου ασφάλεια όσο και των γύρω σου. Αν κάνεις το δεύτερο, τότε είναι αυτό που λένε 'στα φρύδια μας και μας Κωστής Παλαμάς' και ουσιαστικά δεν ενδιαφέρεσαι παρά μόνο για τον εαυτούλη σου. Και αλίμονο το σχετικό περιστατικό έδειξε τόσο τη νοοτροπία μας όσο και την παιδεία μας.
Τάκης!
-
Εγω παντως δεν υπηρχε περιπτωση να σε αφησω να μπεις.
Κι αυτο γιατι ειναι σαν να σε επιβραβευω που παρανομεις. -
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Εγω παντως δεν υπηρχε περιπτωση να σε αφησω να μπεις.
Κι αυτο γιατι ειναι σαν να σε επιβραβευω που παρανομεις.Σωστά φίλε μου.
Ελπίζω την επόμενη φορά που θα βγείς ανάποδα για προσπέραση να μη σε κλείσει ο νόμιμος διπλανός σου οδηγός, και να σου δώσει χώρο μπροστά του. Αλλοιώς δεν ξέρω αν θα έχεις τον χρόνο να τον βλαστιμήσεις.Τάκης!
-
'Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2004 11:37ΕΣΥΕ: 169 νεκροί από τροχαία τον Ιούλιο
Σε 1.518 ανήλθαν τον Ιούλιο τα οδικά τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η ΕΣΥΕ στα ατυχήματα αυτά 169 άτομα έχασαν τη ζωή τους, 274 τραυματίσθηκαν βαριά και 1.740 ελαφρά.
Κατά το μήνα Ιούλιο του 2003 είχαν σημειωθεί 1.688 ατυχήματα, με 181 νεκρούς, 252 βαριά τραυματίες και 1.949 ελαφρά. Από τη σύγκριση των στοιχείων αυτών προκύπτει, ότι το μήνα Ιούλιο 2004, υπήρξε μείωση των ατυχημάτων κατά 10,1%, μείωση των νεκρών κατά 6,6%, αύξηση των βαριά τραυματιών κατά 8,7% και μείωση των ελαφρά τραυματιών κατά 10,7%.'
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Εγω παντως δεν υπηρχε περιπτωση να σε αφησω να μπεις.
Κι αυτο γιατι ειναι σαν να σε επιβραβευω που παρανομεις.Σωστά φίλε μου.
Ελπίζω την επόμενη φορά που θα βγείς ανάποδα για προσπέραση να μη σε κλείσει ο νόμιμος διπλανός σου οδηγός, και να σου δώσει χώρο μπροστά του. Αλλοιώς δεν ξέρω αν θα έχεις τον χρόνο να τον βλαστιμήσεις.Τάκης!
Μπραβο ρε συ!! Πως δεν το σκεφτηκα??
Απολυτη αντιστοιχια στα δυο περιστατικα... -
Υπάρχουν και κάποιες άλλες λύσης που ίσως είναι αποτρεπτικές στην ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων,στα επικίνδυνα σημεία !!
Στην ΕΟ Άρτας-Ιωαννίνων στην είσοδο της Φιλοθέης (πρώην Χαλκιάδες.. για όσους ξέρουν ) υπάρχει μια μεγάλη πινακίδα με ραντάρ η οποία τι κάνει?... καταγράφει την ταχύτητα σου, μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια, και με μεγάλα φωτεινά γράμματα γράφει, πχ όταν πας με 100 “Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣAΣ ΕΙΝΑΙ 100, ΕΝΩ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 60, ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ”
Tην πρώτη φορά που το είδα, ψάρωσα , αμάν λεω μας πιάσανε , και το καλό είναι ότι καθώς φρέναρα το 100 στην πινακίδα γίνονταν 90-80-70... μέχρι που πήγα στο όριο, να πω την αλήθεια “ευχαριστώ” δεν πρόλαβα να δω......
Το ίδιο ακριβώς υπάρχει και λίγο πριν τα Γιάννενα .....
Όταν ρώτησα τι παίζει με αυτό, μου είπαν ότι είναι φωτορανταρ αλλά δεν ξέρουν ποτέ το βάζουν σε λειτουργία, ώστε να φωτογραφίζει τους παραβάτες, και καλό είναι να πηγαίνεις στα όρια...
Το θεωρώ πολύ καλό μέσο ως αποτρεπτικό διότι σπανίως σε φωτογραφίζει, αλλά το αποτέλεσμα του είναι ολοφάνερα......τουλάχιστον μέχρι να το μάθεις!!!!!!
-
Τέτοιο υπάρχει και στην είσοδο της Λάρισας. Δεν είναι φωτοραντάρ, αλλά απλά ένα μέσο προειδοποίησης και υπενθύμισης.
-
[>quote='skullone']Τέτοιο υπάρχει και στην είσοδο της Λάρισας. Δεν είναι φωτοραντάρ, αλλά απλά ένα μέσο προειδοποίησης και υπενθύμισης.
[/quote]
Καλό όμως ...δεν βρίσκεις??
-
Στην αρχή σε ψαρώνει, αλλά μετά το αγνοείς. Οπότε, δώρον άδωρον για όσους κάνουν συχνά κάποια διαδρομή που έχει αυτό το gadget.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
'Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2004 11:37ΕΣΥΕ: 169 νεκροί από τροχαία τον Ιούλιο
Σε 1.518 ανήλθαν τον Ιούλιο τα οδικά τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η ΕΣΥΕ στα ατυχήματα αυτά 169 άτομα έχασαν τη ζωή τους, 274 τραυματίσθηκαν βαριά και 1.740 ελαφρά.
Κατά το μήνα Ιούλιο του 2003 είχαν σημειωθεί 1.688 ατυχήματα, με 181 νεκρούς, 252 βαριά τραυματίες και 1.949 ελαφρά. Από τη σύγκριση των στοιχείων αυτών προκύπτει, ότι το μήνα Ιούλιο 2004, υπήρξε μείωση των ατυχημάτων κατά 10,1%, μείωση των νεκρών κατά 6,6%, αύξηση των βαριά τραυματιών κατά 8,7% και μείωση των ελαφρά τραυματιών κατά 10,7%.'
Αφού πρώτα εκφράσω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους οικείους των παιδιών που χάθηκαν θέλω να γίνω πιο σκληρός με όλους μας.
Πόσοι έχουν σκοτωθεί από τη μέρα του ατυχήματος;
Πόσοι την προηγούμενη εβδομάδα;
Ποιος νοιάστηκε για αυτούς;
Πόσοι Έκαναν εκπομπές ή βγήκαν στα παράθυρα;
Πόσο γρήγορα θα ξεχάσουμε και αυτά τα παιδιά;
Μήπως συνηθίζουμε σιγά σιγά το αίμα και δεν μας πειράζει τόσο όσο παλιότερα;Συμπτώσεις έφεραν τον Διοικητή της τροχαίας Ηρακλείου να κάνει στην Μονάδα μας διάλεξη την επομένη του ατυχήματος (δεν είχε το ένα σχέση με το άλλο) για τα τροχαία ατυχήματα ώστε να μας ευαισθητοποιήσει όπως κάνει συχνά (έτσι τουλάχιστον μας είπε) επισκεπτόμενος σχολεία.
Το κακό ήταν ότι διαπίστωσα με μεγάλη απογοήτευση η νοοτροπία να μην έχει αλλάξει παρά τις διαπιστώσεις που ο ίδιος έκανε βασιζόμενος σε έρευνα που αφορούσε το θέμα αυτό.
Σε ερώτηση μου, ότι καλές οι διαπιστώσεις άλλα ο πιο αδύνατος κρίκος της αλυσίδας είναι ο οδηγός και τι δράσεις προτίθεται να λάβει η τροχαία στην κατάρτιση τους αλλά και για τους τροχονόμους που οδηγούν όπως οδηγούν και δεν είναι το καλό παράδειγμα μου απάντησε ότι κάνει σεμινάρια σε σχολεία όπου όμως πρέπει να περιμένουμε 15 με 20 χρόνια για να αποδώσουν και για τους οδηγούς του δεν είναι σαφώς ικανοποιημένος!!!!!!!Φίλοι μου κάντε για σας και τα παιδιά σας το καλύτερο δυνατό και μην περιμένετε δυστυχώς βοήθεια από κανένα. Στο πόλεμο της ασφάλτου είμαστε μόνοι μας και πρέπει να βρούμε μόνοι μας τον τρόπο να προφυλαχτούμε.
-
Προκλητικότατος ο πραγματογνώμονας της εταιρίας της νταλίκας!
Προσπαθούν να αποδείξουν ότι φταίει ο οδηγός του λεωφορείου και ότι μπορεί να αποδείξει ότι έτρεχε με 100 Χμ/ώρα επειδή βρέθηκε κατεστραμένος ο ταχογράφος!
Διαβάστε στο παρακάτω άρθρο!
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Γιατί να υπάρχει αυτή η εγκληματική αδιαφορία των νταλικέριδων και των εταιριών που δεν δίνουν σημασία στη στοιχειώδη συντήρηση των επαγγλματικών τους οχημάτων! Τούρκικη νοοτροπία είναι αυτή! Αυτά τα ζώα που σκέφτονται έτσι πρέπει να βγουν από τη μέση. Δεν μπορούμε να ανεχόμαστε άλλο να σκοτώνουν κόσμο.
Αυτή η τουρκική νοοτροπία αποτελεί προνόμιο όλων των Ελλήνων.Δέν είναι αποκλειστικότητα μόνο των νταλικέριδων και των εταιριών.
Οι νταλίκες αποτελούν φόβητρο για τους ΙΧηδες.
Τα ΙΧ αποτελούν φόβητρο για τους μοτοσυκλετιστές-ποδηλάτες.
Ολοι έχουν κάποιον να απειλήσούν... Κανείς δέν μένει δυσαρεστημένος...Μιλάμε ΜΟΝΟ για επαγγελματίες οδηγούς. Μη συγχέεις τους ΙΧδες με τους επαγγελματίες. Ένας επαγγελματίας οδηγός αν βαριέται και αδιαφορεί για τη συντήρηση του επαγγελματικού του οχήματος δεν μπορεί να λέγεται επαγγελματίας αλλά ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ. Έλλειψη επαγγελματισμού = Τούρκικη νοοτροπία. Το 'Εθνος' σε πρόσφατο ρεπορτάζ του ανακάλυψε ένα σωρό νταλίκες στο Κερατσίνι με φθαρμένα λάστιχα. Κάτι που έκανε τον εισαγγελέα να πιέσει την τροχαία να κάνει εντατικότερους ελέγχους στους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών.
Έπειτα μην ξεχνάς ότι δεν είναι τυχαία η απαγόρευση των φορτηγών στις μεγάλες εξόδους. Οι επαγγελματίες είναι αυτοί που προκαλούν με τη συμπεριφορά τους περισσότερο από τους ΙΧδες, μηχανάκιδες... γιατί απλά είναι επαγγελματίες και πρέπει να φέρονται σαν επαγγελματίες στο δρόμο. Φυσικά υπάρχουν και πολλοί οδηγοί φορτηγών που είναι όντως σωστοί σε πολλά πράγματα. Οπως ότι οδηγούν στη δεξιά λωρίδα, σου κάνουν νόημα πότε είναι ελεύθερος ο δρόμος να περάσεις πάνω σε στροφή όταν είσαι σε βουνό με πολλές στροφές, είναι πολύ ευγενικοί και έχουν ένα άψογα συντηρημένο φορτηγό. Αυτούς τους λέω μπράβο και τους δίνω εύσημα για τον επαγγελματισμό τους.
Έχω δει σε κάποια φορτηγά κάποιας εταιρίας (δε θυμάμαι αν ήταν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό) να γράφει 'πώς είναι η οδήγησή μου; Αν έχετε πρόβλημα πάρτε στο παρακάτω τηλέφωνο'
Περίεργο; Θα μπορούσαν όλες οι εταιρίες που κάνουν μεταφορές να εφαρμόσουν αυτή τη μέθοδο. Αν την έχει δει κανείς πουθενά ας το βγάλει και φωτογραφία γιατί θα είναι πραγματικά αξιοθέατο
-
Και ο Μετζιδάκης (δικηγόρος της Τζαμοτεχνικής) και ο πραγματογνώμονας το'χουν παραχέσει. Δε φτάνει που η Τζαμοτεχνική και ο 'έμπειρος' (και καλά...) οδηγός της ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ παιδιά που δεν έφταιγαν σε ΤΙΠΟΤΑ, πάνε να βγουν κι από πάνω!
ΛΑΜΟΓΙΑ, ΚΟΥΦΑΛΕΣ
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ -
Ακούσατε, ακούσατεεεεε!!!
Βγήκε βρώμα ότι οι οδηγοί ΚΤΕΛ αντί να ξεκουράζονται τακτικά και να οδηγούν σε σχετικά καλή σωματική κατάσταση, κυκλοφορούν υπογεγραμμένα δελτία ανάπαυσης (ή ξέρω΄γω πως τα λένε) με κενή την ώρα και ημερομηνία.
Τα δείξανε στον πρόεδρο της ένωσης των ΚΤΕΛ κι αυτός είπε:
'Ανήκουστο [σσ: ναι, καλά], δεν μπορώ να φανταστώ πως έγινε τέτοιο πράγμα. Αν δεν πρόκειται για προϊόν πλαστογραφίας [σσ: ναι, καλά!], πρόκειται για απαράδεκτο πράγμα και θα επιδιώξουμε πλήρη διαλεύκανση [σσ: ναι, καλά!]'Γιατί όμως θα πρέπει, κατά τη γνώμη του κυρίου αυτού, να 'διαλευκανθεί' το θέμα; Επειδή κινδυνεύουν επιβάτες των ΚΤΕΛ και άλλοι από τους νυσταγμένους κι ετοιμόρροπους οδηγούς; Όχι βέβαια. Διαβάστε:
'ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ 150 ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΤΕΛ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ'
Είπατε τίποτα;
-
Φυσικά! Είμαστε καπιταλιστική κοινωνία και ΔΕΝ έχει σημασία η ζωή του άλλου, αλλά μόνον η περιουσία του κατέχοντος το παραγωγικό μέσον (είτε αυτό παράγει υλικά προϊόντα είτε υπηρεσίες).
Σ'αυτό συμφωνεί και ο dourou.
-
Η ανθρώπινη ζωή έχει τιμή και είναι μικρότερη για την (ιδιωτική) κοινοπραξια τουριστικών επιβατηγών λεωφορίων από την περιουσία της.
Φυσικό το βλέπω.
Βεβαια εγώ δεν εκτιμω γενικώς την ανθρώπινη ζωη (ούτε και την δική μου), για φιλοσοφικούς λόγους, οπότε δεν είναι δόκιμο να πιαστεί κάποιος και να αρχίσει συζήτηση επι τούτου.
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ