-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εγώ για άλλη μια φορά καταλήγω στα κάτωθι:α) Οι κάτοχοι MX-5 που ζητούν τουρμποκομπρέσορες έχουν το MX-5 επειδή δεν υπάρχει από το 1990 κάποιο σπορ 2θεσιο (το ότι είναι κάμπριο το βάζουν σε 2η μοίρα) με καλή οπισθιοκίνητη οδική συμπεριφορά και σχετικά αξιόπιστο σε χαμηλά βαλάντια. MR2 και MGF έχουν τους λόγους τους που δεν έγιναν MX-5 βάσει αυτής της λογικής. Z3-Ζ4 και SLK ακριβές και από εκεί και πάνω πάμε σε δυσθεώρητα ποσά. Ωστόσο, το καλό είναι ότι λόγω αυτής της ανάγκης έχει δημιουργηθεί καλή αγορά εξαρτημάτων και μεγάλη βάση πληροφοριών.....
δ) Ο kyr80 έπρεπε να είχε πάρει άλλο αυτοκίνητο ευθύς εξαρχής. Με τη Σιθωνία πάντως δίπλα του και τον Πολύγυρο από πάνω του, μετά το Cupra θα έμπαινε σε κάνα 2λιτρο MX-5 και θα έκλαιγε... Σοβαρά πάντως, για τετρακίνητο τουρμποτέρας* ήσουν Κυριάκο με αυτά που μας λες.*Και για καμιά 335 ή Μ3 Ε46 ίσως.
Οι μικρές Ζ4-SLK, δεν βρίσκω ότι είναι κάπου καλύτερες από το mx5(Και έχουν σχεδόν και τα διπλά λεφτά)
Καλά εννοείται ότι προτιμάω το μουχου από το κούπρα. Τα τετρακίνητα τέρατα είναι κακάσχημα. Και το αμάξι πρώτα πρέπει να σου αρέσει όταν το βλέπεις. Αυτά που μου αρέσουν(όπως και σε όλους) είναι πανάκριβα.... Και εγώ είμαι άνεργος πάνω από το μισό χρόνο...Θα συμφωνήσω με τον πάτερ παραπάνω και θα σου θυμίσω ότι το αυτοκίνητο όταν το έπαιρνες είχε γνωστά στοιχεία των επιδόσεών του, δεν πήρες γουρούνι στο σακί. Είχε ένα συγκεκριμένο 0-100, δοκιμασμένες απ` όλα τα έντυπα ρεπρίζ και συγκεκριμένη τελική. Να το θάβεις κατόπιν εορτής δείχνει μία μάλλον μη μελετημένη - ανώριμη αγορά κατά την άποψή μου..
Δεν θα διαφωνήσω.... πολύ... Όταν το οδηγείς για πρώτη φορά, το ερωτεύεσαι. Τέλος. Και αναρρωτιέσαι που είναι η παγίδα. Γιατί το αμάξι κοστίζει λίγο για αυτά που προσφέρει. Η παγίδα είναι η έλλειψη δύναμης. Που αποκλείεται να την καταλάβεις στο test-drive. Και δεν το θάβω. Μου αρέσει πολύ, εώς πάρα πολύ. Αλλά είναι πιο αργό από ότι θέλω. Δεν με ενοχλεί ούτε που τρίζει, ούτε που κάνει φασαρία(υπερβολική), ούτε το 600ρι στα τέλη, ούτε το οριακό εσωτερικό , ούτε το ανύπαρκτο πορτ-μπαγκάζ. Το αγόρασα έχοντας αυτά γνωστά. Αλλά υπάρχουν στιγμές που καταβάζω ταχύτητα για προσπέραση.... Ξανακατεβάζω γιατί δεν πάει.... Και ανεβάζω γιατί ήμουνα σχεδόν κόφτη...
ΣΙΓΟΥΡΑ, συγκρινόμενο με μια Lotus, το mx-5 υστερεί σημαντικά, όμως δεν είναι δυνατόν να αγνοήσει κανείς το θέμα τιμή.
απο την στιγμη που για καινουργιο δεν συζηταμε για κανενα απο τα δυο , μιας και ειναι γελοιο να δωσεις τοσα χρηματα (και στις δυο περιπτωσεις) απο την στιγμη που αγοραζεις ελαφρως μεταχειρισμενα σε τρελα χαμηλοτερες τιμες, τοτε ειναι τουλαχιστον ΚΟΥΤΟ να προτιμήσει καποιος ενα μχ 5 σε σχεση με μια λιζα μιας και οι τιμες ειναι στα ιδια επιπεδα....
pop τα αυτοκίνητα έχουν εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό...
υ.γ. θύμισέ μου να μην στο ξαναδώσω, αφού δεν βολεύει η θέση οδήγησηςΚυριάκο βάλε κανέναν χέρι στην τσέπη! Σόμπες και τέτοια ξέρεις να αγοράζεις.
Μόνος σου απαντάς....
Δυστυχώς ενώ υπάρχουν 2 λύσεις υπερτροφοδότησης (cosworth comp. & begi turbo kit), τα μισά nc σπάνε.
Οπότε και να βάλω το χέρι στην τσέπη θα πάρω αυτά που τα πιάνω και τζάμπα...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ειναι ωραιο για να περνας καλα!Ε τότε εκπληρώνει και με το παραπάνω τον λόγο ύπαρξης του.
-
ειπε κανεις το αντιθετο;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ειπε κανεις το αντιθετο;Ο Chris Harris και εσύ.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ειπε κανεις το αντιθετο;
Ο Chris Harris και εσύ.
νοπ, ο κρις χαρις το πε σκ@το, ο ποπ το ειπε χειροτερο απο ελιζ και με ελεεινη 'τσοντα με τζουλια' θεση οδηγησης...
δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει η διαμαχη, το μχ5 το ξερουν οι ιδιοκτητες και τι κανει αν ξεπερασουμε τον φορουμικο θρυλο...δεν εχω μπει ποτε σε ελιζ αλλα για μενα και το μχ5 ειδικο αμαξι ειναι για την ελλαδιτσα μας... φανταζομαι οτι ελιζ δε θα παιρναν κασκολακηδες (αν και στη θεσσαλονικη γινεται και αυτο)
την αγγλια δε μπορω να τη σχολιασω, αλλη αγορα, αλλες τιμες (ειδικα στα μτχ), τρωνε ψαρι με εφημεριδα και αλλα τετοια...οχι ρε ποπ δεν αλλαζω το ποστ μου!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μχ5 το ξερουν οι ιδιοκτητες και τι κανει αν ξεπερασουμε τον φορουμικο θρυλο...Ο φορουμικός θρύλος ισχύει μόνο στα συγκεκριμένα λεφτά. Αν ανέβαζε κάποιος το μπάτζετ, ο ζωντανός θρύλος θα πήγαινε υπέρ SLK-Z4 κ.ο.κ. Αν φυσικά ξεπερνούσε το αρχικό στάδιο Starlet μτχ. Μην τρελαθούμε, καλά αυτοκίνητα και τα 3 MX-5 αλλά θέλει να ξέρεις τι παίρνεις και ότι είναι φθηνή διασκέδαση, την Quattroporte δεν τη βάζει κάτω.
@kyr80
Πόσα km/h παραπάνω από τον μπροστινό σου χρειάζεσαι για να προσπεράσεις;Read only post. Edit prohibited by law. All rights reserved. Any Pop who desires to edit post will be prosecuted.
Sent from my PC using coal energy.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Κυριάκο βάλε κανέναν χέρι στην τσέπη! Σόμπες και τέτοια ξέρεις να αγοράζεις.
Μόνος σου απαντάς....
Δυστυχώς ενώ υπάρχουν 2 λύσεις υπερτροφοδότησης (cosworth comp. & begi turbo kit), τα μισά nc σπάνε.
Οπότε και να βάλω το χέρι στην τσέπη θα πάρω αυτά που τα πιάνω και τζάμπα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
@Θοδωρή
Αν δεν πήγαινες γ@μιώντας, εκμεταλλευόμενος το άριστο πλαίσιο και την εξαιρετική γεωμετρία για να ρίξεις τον χρόνο Βούλα-Σούνιο κατά 12'...δεν πιάνεται για οδήγηση. Δεν πιστεύω να σε προσπέρασε και κανείς.Αυτο ακριβως σκεφτομουν! Πως γερασα πια! Αλλες φορες θα εκανα αυτο ακριβως που λες... οταν αρχιζεις με τα αυτοκινητα να κανεις βολτα σαν τον παππου με μεσο ορο 60 χλμ/ωρα και να κοιτας την θαλασσα κ τα δεντρα αντι για το στροφο/ταχυμετρο, τοτε... εισαι ετοιμος για να παρεις ... mercedes σαν τους 50αρηδες...
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Θα συμφωνήσω με τον πάτερ παραπάνω και θα σου θυμίσω ότι το αυτοκίνητο όταν το έπαιρνες είχε γνωστά στοιχεία των επιδόσεών του, δεν πήρες γουρούνι στο σακί. Είχε ένα συγκεκριμένο 0-100, δοκιμασμένες απ` όλα τα έντυπα ρεπρίζ και συγκεκριμένη τελική. Να το θάβεις κατόπιν εορτής δείχνει μία μάλλον μη μελετημένη - ανώριμη αγορά κατά την άποψή μου..
Δεν θα διαφωνήσω.... πολύ... Όταν το οδηγείς για πρώτη φορά, το ερωτεύεσαι. Τέλος. Και αναρρωτιέσαι που είναι η παγίδα. Γιατί το αμάξι κοστίζει λίγο για αυτά που προσφέρει. Η παγίδα είναι η έλλειψη δύναμης. Που αποκλείεται να την καταλάβεις στο test-drive. Και δεν το θάβω. Μου αρέσει πολύ, εώς πάρα πολύ. Αλλά είναι πιο αργό από ότι θέλω. Δεν με ενοχλεί ούτε που τρίζει, ούτε που κάνει φασαρία(υπερβολική), ούτε το 600ρι στα τέλη, ούτε το οριακό εσωτερικό , ούτε το ανύπαρκτο πορτ-μπαγκάζ. Το αγόρασα έχοντας αυτά γνωστά. Αλλά υπάρχουν στιγμές που καταβάζω ταχύτητα για προσπέραση.... Ξανακατεβάζω γιατί δεν πάει.... Και ανεβάζω γιατί ήμουνα σχεδόν κόφτη...
Άπαξ και ένα αμάξι είναι έρωτας, πάσα συζήτηση περιττεύει!! Και το μξ5 παρα-είναι έρωτας, δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχω ένα στο δρόμο και να μην το χαζέψω!
Και νομίζω ότι για τα προσπεράσματα υπερβάλλεις λίγο.. εκτός αν προσπαθείς να ξεπεράσεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου..
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
@Θοδωρή
Αν δεν πήγαινες γ@μιώντας, εκμεταλλευόμενος το άριστο πλαίσιο και την εξαιρετική γεωμετρία για να ρίξεις τον χρόνο Βούλα-Σούνιο κατά 12'...δεν πιάνεται για οδήγηση. Δεν πιστεύω να σε προσπέρασε και κανείς.Αυτο ακριβως σκεφτομουν! Πως γερασα πια! Αλλες φορες θα εκανα αυτο ακριβως που λες... οταν αρχιζεις με τα αυτοκινητα να κανεις βολτα σαν τον παππου με μεσο ορο 60 χλμ/ωρα και να κοιτας την θαλασσα κ τα δεντρα αντι για το στροφο/ταχυμετρο, τοτε... εισαι ετοιμος για να παρεις ... mercedes σαν τους 50αρηδες...
Καλύτερα ρε φίλε! Να φτάσουμε τουλάχιστον τα 50 να σκεφτόμαστε mercedes!
-
-
-
Α ρε το Σέσι... driftoτοπος που σέβεται τα λάστιχα
Το FL ΜX5 κούκλα σε λευκό.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Α ρε το Σέσι... driftoτοπος που σέβεται τα λάστιχαΤρως όλη τη σκόνη και τον χωματόδρομο για να φτάσεις αλλά καλά είναι! Φεύγοντας μια φορά πέτυχα 3 ρχ8 που το έψαχναν! Έχει πλάκα μέσα στην ερημιά να συναντάς μόνο πισωκίνητα.
-
Εκεί που θα περίμενες να δεις 4wd
-
Σιγά που δε θα δεις τετρακίνητα...
Youtube VideoΜετά το 2.10 παίζουν και Miata!
ΥΓ. ΙΚΕ, μην το πεις στον πατέρα μου!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εγώ τη σκέπτομαι από τώρα τη Mercedes! Είμαι άρρωστος γιατρέ;Με εκανες και γελασα...!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Α ρε το Σέσι... driftoτοπος που σέβεται τα λάστιχαΤι ειναι το υλικο κατω? Σιδεροπλακες ή λεια ασφαλτος?
Καλα γ@μω τις φασεις! -
Είναι βιομηχανικό δάπεδο, αυτό το γλοιώδες γκριζωπό πράγμα που συναντάς και στα βενζινάδικα. Έχει το καλό ότι γλιστρά υπερβολικά κι ότι δε φθείρει καθόλου τα λάστιχα.
Ωραίο το Σέσι. Καλό για πρωτάρηδες ή όσους έχουν ακατάλληλα οχήματα (όπως το Grand Vitara στο παραπάνω βίντεο), αλλά για κάποιον που ξέρει 2 πραγματάκια από drift κι έχει πάει και σε 1-2 πίστες, έχει βαρεθεί τη ζωή του σε 5 λεπτά.
Συν την πολύ δύσκολη πρόσβαση (χωματόδρομος ελεεινός) και τη δυσκολία στο να βρεις την πίστα (αν δεν είναι άλλος μπροστά που να ξέρει σίγουρα, μην το επιχειρήσεις). -
Δεν έχω πάει αλλά με αναζήτηση 3' στο google earth νομίζω τη βρήκα, ελπίζω να μην ξενερώσω όσους κρατούν μυστικό αυτό το διαμάντι
http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&ll= ... 8&t=h&z=19
your welcome
Mazda MX-5