-
2.0 turbo s γραφει http://2.bp.blogspot.com/__kjL7rUis08/S ... i%2BS3.jpg
θα μπορουσες να μου πεις dodge για τον al
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
2.0 turbo s γραφει http://2.bp.blogspot.com/__kjL7rUis08/S ... i%2BS3.jpgθα μπορουσες να μου πεις dodge για τον al
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/255389/
VW new ESP system
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/255389/VW new ESP system
βασικα αυτο δεν ειναι new ειναι το παλιο (σαν αυτο που χω κι εγω)
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ !!
(αν οντως γινει ετσι)για να βλεπουν μερικοι ποια ειναι οι πραγματικα οδηγοκεντρικη εταιρεια και ποια ανανωριζει τα λαθη της
κωσταντινε ακους??
βεβαια το σιροκκο εχει να λιωσει πολυ λαστιχο
-
Όλα κι όλα η αλήθεια να λέγεται!! ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΓΚΙΑ!!
Και πολύ καλή επιλογή να προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα μόνο στα, ας τα πούμε , σπορ μοντέλα τους. Μακάρι να τσιμπήσουν και άλλες εταιρίες και να μιμηθούν το VAG σε αυτή την κίνηση. Τορίνο ακούει?? -
The system will only cut back in should the driver press the brake pedal in the middle of an ‘emergency’, be it if control of the vehicle is lost by the driver or if they want the car to straighten up by itself. If the brake pedal is not depressed by the driver the ESP system will remain inactive.
επειδη καποιοι με εβγαζαν τρελο οταν ελεγα οτι ξαναμπαινει το esp με φρενο
(και καλα κανει ) -
Εξαιρετικη κινηση απο την VW. Αν και προσωπικα, μετα απο ιδανικη βολτα -μονος μου - σε γνωστη διαδρομη Νοτιων Προαστειων, ενιωσα απολυτως ορθολογικη την επιλογη-ρυθμιση του ESP στο rocco 160 υπο πιεση, εντουτοις με την νεα ρυθμιση πλεον, στο πρωτο σταδιο off, κανεις οτι και πριν, δηλαδη προκαλεις στιγμιαια/βιαια αν θελεις 'στραμπουληγμα' με αμεση 'αυτοματη' διορθωση - 'γονατισμα' απο το ESP, ή με πιο γλυκους χειρισμους, ενα ανεπαισθητο (οσο πρεπει ομως για ελαχιστοποιηση/εξουδετερωση υποστροφης) ελαφρωμα της ουρας, εχοντας δυνατοτητα παραλληλα για εκκινησεις με σπιναρισμα (ASR εντελως off δηλαδη), ή πλεον με το NEO δευτερο σταδιο ESP (fully) off, 'στραμπουλας' ανα πασα στιγμη το Scirocco, ΧΩΡΙΣ να σου κοβει την φορα το ESP.
Aλεξανδρε (Realzeus) ακους? Nομιζω πλεον, -αν και ειδικα αυτη την περιοδο ειμαι στην πιο ασχημη οικονομικη θεση ever - oτι πρεπει να ετοιμαζομαστε(?) για rocco με εβδομαδα παραγωγης που να ξεκιναει απο τον Μαιο και επειτα...P.S Giuseppe, ακους?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
βασικα αυτο δεν ειναι new ειναι το παλιο (σαν αυτο που χω κι εγω)
- 1000 ακριβώς ίδιο σε λειτουργεια ειναι κ το esp στο πασσατ μου 2001 μοντελο το οποιο μπενει κ πολυ διακριτικα και μπορω να το συγγρινω με το esp του golf το οποιο θα το χαρακτηριζα οτι μπενει αρκετα νωρίς....παντος αυτη η επιλογη επρεπε να υπαρχει εξαρχής
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εξαιρετικη κινηση απο την VW. Αν και προσωπικα, μετα απο ιδανικη βολτα -μονος μου - σε γνωστη διαδρομη Νοτιων Προαστειων, ενιωσα απολυτως ορθολογικη την επιλογη-ρυθμιση του ESP στο rocco 160 υπο πιεση, εντουτοις με την νεα ρυθμιση πλεον, στο πρωτο σταδιο off, κανεις οτι και πριν, δηλαδη προκαλεις στιγμιαια/βιαια αν θελεις 'στραμπουληγμα' με αμεση 'αυτοματη' διορθωση - 'γονατισμα' απο το ESP, ή με πιο γλυκους χειρισμους, ενα ανεπαισθητο (οσο πρεπει ομως για ελαχιστοποιηση/εξουδετερωση υποστροφης) ελαφρωμα της ουρας, εχοντας δυνατοτητα παραλληλα για εκκινησεις με σπιναρισμα (ASR εντελως off δηλαδη), ή πλεον με το NEO δευτερο σταδιο ESP (fully) off, 'στραμπουλας' ανα πασα στιγμη το Scirocco, ΧΩΡΙΣ να σου κοβει την φορα το ESP.
Aλεξανδρε (Realzeus) ακους? Nομιζω πλεον, -αν και ειδικα αυτη την περιοδο ειμαι στην πιο ασχημη οικονομικη θεση ever - oτι πρεπει να ετοιμαζομαστε(?) για rocco με εβδομαδα παραγωγης που να ξεκιναει απο τον Μαιο και επειτα...P.S Giuseppe, ακους?
Πραγματικά πολύ σωστή κίνηση και χάρηκα ιδαίτερα όταν την διάβασα στο λίνκ σου. Με το ESP off μπορείς να παίζεις άνετα με τιμονιές αλλά υπάρχει και το δίχτυ ασφαλειας αν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα είτε γιατί η ταχύτητα εισόδου είναι πολύ υψηλή και πας για ΕΒΓΑ, είτε γιατί πέτυχες 'τυφλό' εμπόδιο. Δεν θα με χαλούσε και ένα τρίτο στάδιο όπου δεν θα έμπαινε ποτέ το ESP, για όταν θα ήθελες να κάνεις μεταφορά βάρους με φρένα πάνω στην κορυφή. Είμαι ικανοποιημένος και με τα 2 στάδια όμως και πιστεύω ότι το ESP δεν θα ενοχλήσει ούτε καν σε πίστα. Δυστυχώς, όπως είπες Γρηγόρη, πέσαμε σε περίοδο άστα-να-πάνε-άστα... οψόμεθα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/255389/
VW new ESP system
βασικα αυτο δεν ειναι new ειναι το παλιο (σαν αυτο που χω κι εγω)
και έλεγα κάτι μου θυμίζει
ετοιμαστείτε για ομορφιές τώρα, vw the ultimate driving machine kai istories
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
The system will only cut back in should the driver press the brake pedal in the middle of an ‘emergency’, be it if control of the vehicle is lost by the driver or if they want the car to straighten up by itself. If the brake pedal is not depressed by the driver the ESP system will remain inactive.
επειδη καποιοι με εβγαζαν τρελο οταν ελεγα οτι ξαναμπαινει το esp με φρενο
(και καλα κανει )εσυ και εγω το εχουμε γραψει αρκετες φορες εδω μεσα για τα αυτοκινητα μας οτι δουλευει ετσι.
παντως εγω Γιωργο θα ηθελα οταν απενεργοποιω το traction control να μην ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ. παλι. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
The system will only cut back in should the driver press the brake pedal in the middle of an ‘emergency’, be it if control of the vehicle is lost by the driver or if they want the car to straighten up by itself. If the brake pedal is not depressed by the driver the ESP system will remain inactive.
επειδη καποιοι με εβγαζαν τρελο οταν ελεγα οτι ξαναμπαινει το esp με φρενο
(και καλα κανει )εσυ και εγω το εχουμε γραψει αρκετες φορες εδω μεσα για τα αυτοκινητα μας οτι δουλευει ετσι.
παντως εγω Γιωργο θα ηθελα οταν απενεργοποιω το traction control να μην ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ. παλι.Aρα, εκει που πας να 'παλεψεις' με το κουμπωμα της 3ης (και λιγο πριν, αν υποθετω σωστα για την κλιμακωση...) να περασει κατω στο δρομο, -με το κουμπακι του ESP στο off-, σου κοβουν τα ηλεκτρονικα την φορα?...Επεμβαινουν μονο στα φρενα ή και στην παροχη?
Αν θυμαμαι καλα εχεις ενα 'γαργαλημενο' Leon Cupra ή/συν ενα ΤΤ 2λιτρο? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν θα με χαλούσε και ένα τρίτο στάδιο όπου δεν θα έμπαινε ποτέ το ESP, για όταν θα ήθελες να κάνεις μεταφορά βάρους με φρένα πάνω στην κορυφή. Είμαι ικανοποιημένος και με τα 2 στάδια όμως και πιστεύω ότι το ESP δεν θα ενοχλήσει ούτε καν σε πίστα.Κοίτα, εαν είναι σαν το παλιό σύστημα πολύ πιθανό να σου επιτρέπει και μεταφορές βάρους... αφού πάνω στη στροφή δεν χρειάζεσαι βαθύ πάτημα του φρένου για να χειριστείς το πίσω μέρος και το esp λαμβάνει υπόψιν και τη διαδρομή αλλά και τη ταχυτητα του πεντάλ για να επέμβει...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εσυ και εγω το εχουμε γραψει αρκετες φορες εδω μεσα για τα αυτοκινητα μας οτι δουλευει ετσι.
παντως εγω Γιωργο θα ηθελα οταν απενεργοποιω το traction control να μην ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ. παλι.Aρα, εκει που πας να 'παλεψεις' με το κουμπωμα της 3ης (και λιγο πριν, αν υποθετω σωστα για την κλιμακωση...) να περασει κατω στο δρομο, -με το κουμπακι του ESP στο off-, σου κοβουν τα ηλεκτρονικα την φορα?...Επεμβαινουν μονο στα φρενα ή και στην παροχη?
Αν θυμαμαι καλα εχεις ενα 'γαργαλημενο' Leon Cupra ή/συν ενα ΤΤ 2λιτρο?οσο δε πατας το φρενο και ειδικα οσο δινεις γκαζι δεν μπαινει τιποτα απολυτως που θα σε κοψει
μου κανει εντυπωση αυτο που λεει ο mixanag , αλλα απο την αλλη εγω δεν εχω σπιναρισμα στα 30, στα 80 και πανω σιγουρα δεν εχω οποτε μπορει οντως κατι να μου διαφευγει
το μονο σχετικο που μου χει τυχει ειναι υδρολισθηση με τα 4 και δε με εκοψε τιποτα (και δεν αφησα το γκαζι, γιατι ηθελα να δω ποτε θα πατησει κατω το γ@μημενο )ειναι σιγουρο οτι σε κοβει σε τοσα πολλα χλμ οπου δεν εχει νοημα κατα την αποψη μου να σε κοψει
@γρηγορης , δε νομιζω να εχει θεματα με traction control ενα tsi 160, ακομα και το ΤΤ με τα 200 απο οσο γνωριζω δεν εχει ιδιαιτερα , μονο αν μπει προγραμμα
-
φαντάσου ποσες μοίρες θα γυρίζει τώρα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
The system will only cut back in should the driver press the brake pedal in the middle of an ‘emergency’, be it if control of the vehicle is lost by the driver or if they want the car to straighten up by itself. If the brake pedal is not depressed by the driver the ESP system will remain inactive.
επειδη καποιοι με εβγαζαν τρελο οταν ελεγα οτι ξαναμπαινει το esp με φρενο
(και καλα κανει )εσυ και εγω το εχουμε γραψει αρκετες φορες εδω μεσα για τα αυτοκινητα μας οτι δουλευει ετσι.
παντως εγω Γιωργο θα ηθελα οταν απενεργοποιω το traction control να μην ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ. παλι.Aρα, εκει που πας να 'παλεψεις' με το κουμπωμα της 3ης (και λιγο πριν, αν υποθετω σωστα για την κλιμακωση...) να περασει κατω στο δρομο, -με το κουμπακι του ESP στο off-, σου κοβουν τα ηλεκτρονικα την φορα?...Επεμβαινουν μονο στα φρενα ή και στην παροχη?
Αν θυμαμαι καλα εχεις ενα 'γαργαλημενο' Leon Cupra ή/συν ενα ΤΤ 2λιτρο?Γρηγορη στο ΤΤ( 2λιτρο μπροστοκινητο ) οταν μιλαω οτι ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ . εννοω οταν εχεις πατησει μια φορα το κουμπι για να βγαλεις το traction control μονο εκτος , αυτο επανερχεται αυτοματα μετα τα 80χιλ , παντως και αυτο και το ηλεκτρονικο μπλοκε διαφορικο ειναι πολυ διακριτικα στην λειτουργεια τους..
οταν παμε στην δευτερη σκαλα και τα δυο traction και esp πανε για υπνο μονιμως , μονο σε μεγαλη τσαρουχια στο φρενο μεσα στην στροφη θα μπει οπως εχουμε πει το esp για οσο διαστημα πατας το φρενο και μονο , μετα υπνο παλι....
ναι υπαρχει και ενα cupra αδερφικου μου φιλου στο οποιο χθες μπηκε intercooler S3 , αγωνιω να το οδηγησω αυριο να δω αν απεκτησε παραπανω λαγκ χαμηλα , παντως προσεχως θα βγει Αθηνα για να ρυθμιστει στα αλογα και την ροπη του ΤΤS , μεχρι εκει και τιποτα παραπανω . -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
The system will only cut back in should the driver press the brake pedal in the middle of an ‘emergency’, be it if control of the vehicle is lost by the driver or if they want the car to straighten up by itself. If the brake pedal is not depressed by the driver the ESP system will remain inactive.
επειδη καποιοι με εβγαζαν τρελο οταν ελεγα οτι ξαναμπαινει το esp με φρενο
(και καλα κανει )εσυ και εγω το εχουμε γραψει αρκετες φορες εδω μεσα για τα αυτοκινητα μας οτι δουλευει ετσι.
παντως εγω Γιωργο θα ηθελα οταν απενεργοποιω το traction control να μην ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ. παλι.Aρα, εκει που πας να 'παλεψεις' με το κουμπωμα της 3ης (και λιγο πριν, αν υποθετω σωστα για την κλιμακωση...) να περασει κατω στο δρομο, -με το κουμπακι του ESP στο off-, σου κοβουν τα ηλεκτρονικα την φορα?...Επεμβαινουν μονο στα φρενα ή και στην παροχη?
Αν θυμαμαι καλα εχεις ενα 'γαργαλημενο' Leon Cupra ή/συν ενα ΤΤ 2λιτρο?Γρηγορη στο ΤΤ( 2λιτρο μπροστοκινητο ) οταν μιλαω οτι ξαναμπαινει μετα τα 80 χιλ . εννοω οταν εχεις πατησει μια φορα το κουμπι για να βγαλεις το traction control μονο εκτος , αυτο επανερχεται αυτοματα μετα τα 80χιλ , παντως και αυτο και το ηλεκτρονικο μπλοκε διαφορικο ειναι πολυ διακριτικα στην λειτουργεια τους..
οταν λοιπον κινεισαι μεσα στην πολη και το θες εκτος σε εκκινησεις κτλ ειναι σπαστικο καθε τρεις και λιγο να ψαχνεις το κουμπακι , οταν ξεκινας απο σταση την ωρα που μπαινει δεν εχεις πλεον ιδιαιτερο προβλημα .
επεμβαινει και στα δυο αν δεν φτασει το φρενο.
οταν παμε στην δευτερη σκαλα και τα δυο traction και esp πανε για υπνο μονιμως , μονο σε μεγαλη τσαρουχια στο φρενο μεσα στην στροφη θα μπει οπως εχουμε πει το esp για οσο διαστημα πατας το φρενο και μονο , μετα υπνο παλι....
ναι υπαρχει και ενα cupra αδερφικου μου φιλου στο οποιο χθες μπηκε intercooler S3 , αγωνιω να το οδηγησω αυριο να δω αν απεκτησε παραπανω λαγκ χαμηλα , παντως προσεχως θα βγει Αθηνα για να ρυθμιστει στα αλογα και την ροπη του ΤΤS , μεχρι εκει και τιποτα παραπανω . -
Καλη αναβαθμιση, κυριως για τη ροπη και τη καλοκαιρινη ζεστη
Ποσο πηγε το μαλλι?
Εμενα ρε παιδια παντως δεν εχει 2 σκαλες το esp, μια και εξω παιρνει ποδι
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
φαντάσου ποσες μοίρες θα γυρίζει τώρα270 τσε βάλε
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καλη αναβαθμιση, κυριως για τη ροπη και τη καλοκαιρινη ζεστηΠοσο πηγε το μαλλι?
Εμενα ρε παιδια παντως δεν εχει 2 σκαλες το esp, μια και εξω παιρνει ποδι
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Απλό πάτημα βγάζει το traction, έτσι δεν είναι; Εσένα έχει και δεύτερη σκάλα με πάτημα κάποιων δευτερολέπτων;
VW FORUM