-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
-απο που και ως που το βολβο ειναι πιο ασφαλες;
-το 60αρι εχει πιο σπορτ συμπεριφορα απο οποιο αλλο βολβο.... deal! δεν σημαινει οτι συγκρινεται με οποιαδηποτε BMW- το μοτερ οριζει το sport χαρακτηρα;
- χωρος αποσκευων , ναι, the bigger the better, υπαρχει καποιος που λεει οτι θελει μικρο;
- υπαρχει λογος να επιλεξεις την 316 σε σχεση με το βολβο. για το εξαιρετικο πλαισιο της, την εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα, τα καλυτερα φρενα και οτι δεν θα παλευεις με οποιοδηποτε αντισπιν
- Όταν ξεκίνησαν τα κρας τεστ η BMW ήταν στο πάτο. Η Volvo έχει επενδύσει πολύ περισσότερο στον τομέα ασφάλεια και δοκιμάζει τα αυτοκίνητα της σε περισσότερα σενάρια από ότι στα τυποποιημένα κρας τεστ.
- Όχι δεν ορίζει το μοτέρ τον σπορ χαρακτήρα αλλά σίγουρα τον βοηθαεί να αναδειχθεί...
- Αν για τον χώρο ισχύει αυτό που λες τότε όλοι θα έπαιρναν στεϊσον ή βαν... Εγώ θέλω τόσο χώρο αποσκευών όσο χρειάζομαι όχι παραπάνω. Το 360 λίτρα του S60 είναι όντως λίγα.
- Τα πλαίσια της Volvo έχουν μεγαλύτερη ακαμψία από αυτά τις BMW και γενικά δεν πιστεύω τόσο πολύ στους μύθους που συνοδεύουν την κάθε μάρκα. Διατηρώ μια επιφύλαξη βέβαια γιατί δεν την έχω οδηγήσει την 316. Το 60άρι σε κάθε περίπτωση είναι αρκετά σπορ και το μοτέρ του δίνει την δυνατότητα να το δείξει. Στην τελική ας κάνει ο ενδιαφερόμενος τεστ ντράϊβ και ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
-
τελικά το θεμα οπως προαναφερθηκε ειναι και υποκειμενικο, τι σου αρεσει και για ποιο αμαξι θα σου κανει κλικ και δεν θα μετανιωσειες αν το παρεις. το αν το volvo ειναι καλυτερο , πιο ασφαλες ή πιο γρηγορο απο την 316 μπορει και να ναι ετσι αλλα η αγορα του αυτοκινητου δεν καθοριζεται απο καθαρα αντικειμενικα κριτηρια γιατι τοτε ολοι θα παιρνανε το ιδιο αμαξι. σιγουρα και η 316 δεν θα σε απογοητευσει και εχει στοιχεια εξαιρετικα οπως στιβαρο πλαισιο και ασφαλες, πολυ καλη οδικη συμπεριφορα τιμονι και φρενα, ειναι δοκιμασμενη και αξιοπιστη και ειναι και premium. το S60 ειναι υποκειμενικα ομορφο με καλυτερο κινητηρα , ασφαλεστατο και εγω προσωπικα ισως το προτιμουσα αν με καλυπτε απο χωρους. τελος να σου ξαναπω για τη c180 δες τι τιμες παιζουν γιατι ειναι πιο ολοκληρωμένο συνολικά θα ελεγα η χρυση τομή αναμεσα στα αλλα
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
... το 'πιο ασφαλές' παίζεται....Μαλλον ειναι το μονο που δεν παιζεται....Περαν της μακρας παραδοσης και των επιπλεων συστηματων προστασιας, που δεν συναντας σε αλλες εταιρειες, μιλαμε και για ενα οχημα ΜΥ10 (ασχετα αν παρουσιαστηκε ΜΥ11) συγκριτικα με ενα πολυ παλαιοτερο του...
Στο δρόμο το 60άρι έχει την πιο σπορ συμπεριφορά από κάθε άλλο Volvo...
Καλα, μην εισαι τοσο σιγουρος....Ασε τι λεει το μαρκετινγκ....
- Αν για τον χώρο ισχύει αυτό που λες τότε όλοι θα έπαιρναν στεϊσον ή βαν... Εγώ θέλω τόσο χώρο αποσκευών όσο χρειάζομαι όχι παραπάνω. Το 360 λίτρα του S60 είναι όντως λίγα.
380
Ειναι που ειναι μην το γα-μπιπ κιολας -
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Από τα δύο αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν το S60 το έχω οδηγήσει (στην έκδοση 2,0Τ και με αυτόματο κιβώτιο) και τις εντυπώσεις μου τις γράφω στο θέμα που αναφέρεται αποκλειστικά στο νέο S60 (δες εδώ: viewtopic.php?f=15&t=13498&start=615)
Την 316 δεν την έχω οδηγήσει, αλλά την έχω δει από κοντά.
Τα θέματα πιο ωραίο, πιο φρέσκο, πιο ποιοτικό κτλ τα θεωρώ εντελώς υποκειμενικά και δεν τα σχολιάζω, αν σου αρέσει κάποιο από τα δύο ιδιαίτερα τότε παρ' το γιατί μετά θα το βλέπεις στο δρόμο με παράπονο.
Σαν αυτοκίνητα τώρα. Το 60άρι με τα 150 άλογα είναι σίγουρα πολύ πιο δυνατό από την 316. Η τελευταία έχει επαρκείς επιδώσεις αλλά εκτιμώ ότι δεν θα σου δώσει κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητο που έχει τώρα... Επίσης το 60άρι υπερέχει στον τομέα ασφάλεια (όπως άλλωστε συνολικά η Volvo). Στο δρόμο το 60άρι έχει την πιο σπορ συμπεριφορά από κάθε άλλο Volvo και λόγω του δυνατότερου κινητήρα λογικά υπερέχει της 316 (δεν μπορείς να λες σπορ ένα αυτοκίνητο με οριακό μοτέρ).
Για τον χώρο αποσκευών τώρα που σχολιάστηκε προηγούμενα, η αλήθεια είναι ότι αν αναλογιστεί κανείς τον συνολικό όγκο του S60 τότε είναι πολύ μικρός για την κατηγορία. Το θέμα όμως δεν είναι τι προσφέρει ο ανταγωνισμός αλλά ποιές είναι οι ανάγκες του καθενός. Το περισσότερο = καλύτερο δεν ισχύει όταν δεν το χρειάζεσαι....
Τελική γνώμη το S60 γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο και έχει καλύτερη τιμή γι΄αυτά που προσφέρει. Για την 316 δεν βλέπω κανένα λόγο να την επιλέξει κανείς ....πολύ καλή η κριτική στο αντίστοιχο θέμα.
κατατοπιστικότατος για το S60.
το συμπέρασμα για το οτι δεν θα δώσει η 316 κατι παραπάνω προκύπτει απο σύγκριση με την carina? τοτε καταλαβαίνω τη δύναμη του μοτερ. αν και η carina έχει ανέβει κατι βουνα..και δεν καταλαβαίνει τίποτα.
μου είναι αρκετα πάνω απο 360 λίτρα. έχω sub woofer πίσω και ήδη τρώει το 1/3 του πορτ παγκάζ.
-
Φίλε mitsosath, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί σκέφτεσαι την 316.. δεν λέω, είναι μπέμπα, έχει το στυλ, έχει την πίσω κίνηση (με 120 άλογα και 1500 κιλά.. ), αλλά πίστεψέ με, το αμάξι θα το βρεις απελπιστικά αργό εκεί που μετράει: με κάποιο φορτίο, σε προσπέραση σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο, ή στον αυτοκινητόδρομο σε παρατεταμένη ανηφόρα.. ο ψόφος ο ίδιος. Και θα σου καίει και τα άντερά του, άσε τις τυποποιημένες με άδειο το αμάξι, στην ευθεία και με 90χλμ...
Δεν τα λέω από το κεφάλι μου, έχω τον πατέρα μου που πήρε μία πριν ~10 χρόνια, επειδή είχε το κόμπλεξ του 'καλού αμαξιού'.. έπρεπε να δεις τα μούτρα του την πρώτη φορά που τον πάτησα κάτω με το Κλιό.. (1.4 98 άλογα).
Δεν μου αρέσουν τα Βόλβο γενικώς, αλλά μεταξύ των δύο, ασυζητητί το s60.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στο δρόμο το 60άρι έχει την πιο σπορ συμπεριφορά από κάθε άλλο Volvo...
Καλα, μην εισαι τοσο σιγουρος....Ασε τι λεει το μαρκετινγκ....
Εσυ ομως εχεις την κορυφαια εκδοση του s40, αποκλειεται ενα βασικο s40 να ειναι λιγοτερο ζμπορ απο το αντιστοιχο s60?
Αν εγω οδηγουσα ενα 122 scirocco και μετα ελεγα οτι το α3 ειναι πιο ζμπορ δε θα με παιρνατε με τις πετρες?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Στο δρόμο το 60άρι έχει την πιο σπορ συμπεριφορά από κάθε άλλο Volvo...
Καλα, μην εισαι τοσο σιγουρος....Ασε τι λεει το μαρκετινγκ....
Εσυ ομως εχεις την κορυφαια εκδοση του s40, αποκλειεται ενα βασικο s40 να ειναι λιγοτερο ζμπορ απο το αντιστοιχο s60?
Αν εγω οδηγουσα ενα 122 scirocco και μετα ελεγα οτι το α3 ειναι πιο ζμπορ δε θα με παιρνατε με τις πετρες?
Μιλαμε για μηλα με μηλα....Γενικα παντα υπηρχε η δυνατοτητα επιλογης του dynamic chassis εναντι του στανταρ comfort...Επιπλεον εχουν υπαρξει και R...αντιλαμβανεσαι λοιπον ποσο μαρκετινιστικο ειναι το 'most dynamic Volvo ever'....οπως ηταν και το 'Safest Volvo ever' για το XC60... απλα καπως πρεπει να αλλαξουμε μια αντιληψη που επικρατει εδω και χρονια
-
Καλα σιγουρα το χεις ψαξει καλυτερα δε σε αμφισβητω , απλα επρεπε να ρωτησω
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Στο δρόμο το 60άρι έχει την πιο σπορ συμπεριφορά από κάθε άλλο Volvo...
Καλα, μην εισαι τοσο σιγουρος....Ασε τι λεει το μαρκετινγκ....
Εσυ ομως εχεις την κορυφαια εκδοση του s40, αποκλειεται ενα βασικο s40 να ειναι λιγοτερο ζμπορ απο το αντιστοιχο s60?
Αν εγω οδηγουσα ενα 122 scirocco και μετα ελεγα οτι το α3 ειναι πιο ζμπορ δε θα με παιρνατε με τις πετρες?
Μιλαμε για μηλα με μηλα....Γενικα παντα υπηρχε η δυνατοτητα επιλογης του dynamic chassis εναντι του στανταρ comfort...Επιπλεον εχουν υπαρξει και R...αντιλαμβανεσαι λοιπον ποσο μαρκετινιστικο ειναι το 'most dynamic Volvo ever'....οπως ηταν και το 'Safest Volvo ever' για το XC60... απλα καπως πρεπει να αλλαξουμε μια αντιληψη που επικρατει εδω και χρονια
Συμφωνω με qsis εδω. Και ναι, να το παμε μηλα με μηλα, οπως λες. Αρα ενα S60 Τ4 (180ps) , vs ενα προηγουμενης γενιας S60 2.0T (180ps) (και τα δυο με dynamic chassis) , θεωρεις οτι το προηγουμενο S60 ειναι το ιδιο οδηγοκεντρικο με το σημερινο?
Εγω παροτι δεν το εχω οδηγησει το παλιο, μονο και μονο με την βελτιωμενη ακαμψια, τεχνολογια, αναρτησεις κτλ του νεου, ειμαι σχεδον βεβαιος πως οχι...
Το δικο σου αστο. Στο εχω αναφερει και στο παρελθον. Ειναι το πιο 'δυναμικο', το πιο ενδιαφερον volvo οδηγικα ever. (μεχρι που βγηκε το νεο R-Design T5... )
Παρε ομως για μια δοκιμη (θα μου πεις, που το βρισκεις για test drive...?) ενα νεο S60 2.0 Τ5 (245ps) με το R-Design πακετο
και συγκρινε το, εστω με το πιο 'μαζεμενο' (κατι που ευνοει λιγο στον ορο 'σπορ'...) σε διαστασεις, -αλλα και ιδιο κοστολογικα θα ειναι- δικο σου, και θα ηθελα μετα τις εντυπωσεις σου, για το αν ισχυει ή οχι η πιο σπορ διαθεσιμη συμπεριφορα , που διατεινεται η volvo για το νεο S60, περα απο τον διεγερτικο ομολογουμενως ηχο του απελθοντως 5κυλινδρου βενζινοκινητου που οδηγεις... -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμφωνω με qsis εδω. Και ναι, να το παμε μηλα με μηλα, οπως λες. Αρα ενα S60 Τ4 (180ps) , vs ενα προηγουμενης γενιας S60 2.0T (180ps) (και τα δυο με dynamic chassis) , θεωρεις οτι το προηγουμενο S60 ειναι το ιδιο οδηγοκεντρικο με το σημερινο?
Εγω παροτι δεν το εχω οδηγησει το παλιο, μονο και μονο με την βελτιωμενη ακαμψια, τεχνολογια, αναρτησεις κτλ του νεου, ειμαι σχεδον βεβαιος πως οχι...Εξαρταται...μιλαμε για ΜΥ06 και μετα ή για πριν? Οπως και να εχει σιγουρα, εξελικτηκα και μονο, θα ειναι συνολικα καλυτερο. Χρειαζεται ομως να δοθει τοσο βαση? Οχι..
Να το θεσω κι αλλιως, οταν με το καλο ερθει η νεα 3αρα, υπαρχει περιπτωση να βγαλουν κανενα press release που να λεει οτι ειναι δυναμικα η καλυτερη 3αρα (για να μην πω bmw) ever? Οχι βεβαια...Γιατι ομως? Μηπως επειδη το συγκεκριμενο χαρτι θεωρειται δεδομενο για μια bmw στο μυαλο των περισσοτερων, ασχετα αν ισχυει ή οχι στην πραξη, οποτε why bother?Το δικο σου αστο. Στο εχω αναφερει και στο παρελθον. Ειναι το πιο 'δυναμικο', το πιο ενδιαφερον volvo οδηγικα ever. (μεχρι που βγηκε το νεο R-Design T5... )
Παρε ομως για μια δοκιμη (θα μου πεις, που το βρισκεις για test drive...?) ενα νεο S60 2.0 Τ5 (245ps) με το R-Design πακετο
και συγκρινε το, εστω με το πιο 'μαζεμενο' (κατι που ευνοει λιγο στον ορο 'σπορ'...) σε διαστασεις, -αλλα και ιδιο κοστολογικα θα ειναι- δικο σου, και θα ηθελα μετα τις εντυπωσεις σου, για το αν ισχυει ή οχι η πιο σπορ διαθεσιμη συμπεριφορα , που διατεινεται η volvo για το νεο S60, περα απο τον διεγερτικο ομολογουμενως ηχο του απελθοντως 5κυλινδρου βενζινοκινητου που οδηγεις...Εχω ηδη ενοχλησει για test drive ΣΚ Τ5, δεν ξερω αν θα ειναι R-design, το θεωρω δυσκολο...Θα δουμε οταν και αν...
Αλλα βλεπεις, αν ηδη μπορεις να βρεις ενα εσυ κι ακομα ενα εγω (R) τοτε ποσο στεκει το επιχειρημα?Μεχρι στιγμης παντως (γιατι πολλα ακουγονται για τα νεα μοτερ του 2012) μονο τα π!#%!#α τα Αμερικανακια πηραν αυτο που ηθελαν...δηλαδη πραγματικο Τ5 (5κυλινδρο, 240hp)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το καλυτερο οδηγικα volvo ειναι αυτο
Youtube Videohaldex powa!
κριμα που δεν υπαρχει
Είναι πολύ μακάκες που δεν θα το βγάλουν αυτό! Θα τους άλλαζε όλο το image σαν εταιρία!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το καλυτερο οδηγικα volvo ειναι αυτο
Youtube Videohaldex powa!
κριμα που δεν υπαρχει
Εχει και κεντρικο διαφορικο ομως...
Το θεμα ειναι (και ξεφευγουμε πολυ offtopic) πως παρολο που δεν εχει πανω τιποτα extreme (ολα ειναι απο το ραφι τους), παρολο που υπηρχε πριν απο το RS το 4κινητο προτζεκτ R (350hp), τιποτα δεν βγηκε στην παραγωγη. Και δυστυχως αυτο συμβαινει οταν δεν εχεις την δυνατοτητα να πορευτεις παραλληλα προς δυο κατευθυνσεις (και R και Drive-e/υβριδικα) λογω ελλειψης funding και πολιτικης, αλλα και οταν δεν εχεις την δυνατοτητα να απορροφησεις ενα flop (καλα καλα ουτε η bmw δεν ρισκαρε πχ σειρα 1sedan).
Επιπλεον η Volvo στο τελος του κυκλου ζωης των μοντελων της (παμε για νεο C30/V30 ισως και το 2012), παντα, σταματαει την παραγωγη των ακριβων/δυνατων εκδοσεων.
Ισως οι Κινεζοι με το χρημα και η επιστροφη καποιων στελεχων (Peter Horbury-βασικος υποστηριχτης του ρισκου C30) αλλαξει τα δεδομενα. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Συμφωνω με qsis εδω. Και ναι, να το παμε μηλα με μηλα, οπως λες. Αρα ενα S60 Τ4 (180ps) , vs ενα προηγουμενης γενιας S60 2.0T (180ps) (και τα δυο με dynamic chassis) , θεωρεις οτι το προηγουμενο S60 ειναι το ιδιο οδηγοκεντρικο με το σημερινο?
Εγω παροτι δεν το εχω οδηγησει το παλιο, μονο και μονο με την βελτιωμενη ακαμψια, τεχνολογια, αναρτησεις κτλ του νεου, ειμαι σχεδον βεβαιος πως οχι...Εξαρταται...μιλαμε για ΜΥ06 και μετα ή για πριν? Οπως και να εχει σιγουρα, εξελικτηκα και μονο, θα ειναι συνολικα καλυτερο. Χρειαζεται ομως να δοθει τοσο βαση? Οχι..
Τωρα υπεκφευγεις... Αντεκρουσα την τοποθετηση σου, περι υπερβολης για την πιο σπορ συμπεριφορα του νεου S60, γενικοτερα στην γκαμα της εταιριας...Ειτε ειναι πριν απο MY2006, ειτε μετα...
Αρα γιατι τωρα να μην δοθει βαση? Αφου με αυτο τον τροπο, αυτο -προσπαθουμε να- τσεκαρουμε, αν ειναι πιο σπορ, ή οχι γενικως σε σχεση με προηγουμενα μοντελα.Να το θεσω κι αλλιως, οταν με το καλο ερθει η νεα 3αρα, υπαρχει περιπτωση να βγαλουν κανενα press release που να λεει οτι ειναι δυναμικα η καλυτερη 3αρα (για να μην πω bmw) ever? Οχι βεβαια...Γιατι ομως? Μηπως επειδη το συγκεκριμενο χαρτι θεωρειται δεδομενο για μια bmw στο μυαλο των περισσοτερων, ασχετα αν ισχυει ή οχι στην πραξη, οποτε why bother?
Ασε την νεα 3αρα, τι σχεση εχει? Εδω λεμε για εσωτερικη μαχη μεταξυ παλαιοτερων και του νεου S60...
H 3αρα, ετσι κι αλλιως ειχε τα πιο δυναμικα και οδηγοκεντρικα χαρακτηριστικα στην κατηγορια...Καταστροφικα βεβαια μεχρι πριν +20χρονια, με τα σπαστα διαφορικα, και την...ξαφνικη υπερστροφη που τρομοκρατουσε τους ανιδεους της εποχης, αλλα τα ειχε.Το δικο σου αστο. Στο εχω αναφερει και στο παρελθον. Ειναι το πιο 'δυναμικο', το πιο ενδιαφερον volvo οδηγικα ever. (μεχρι που βγηκε το νεο R-Design T5... )
Παρε ομως για μια δοκιμη (θα μου πεις, που το βρισκεις για test drive...?) ενα νεο S60 2.0 Τ5 (245ps) με το R-Design πακετο
και συγκρινε το, εστω με το πιο 'μαζεμενο' (κατι που ευνοει λιγο στον ορο 'σπορ'...) σε διαστασεις, -αλλα και ιδιο κοστολογικα θα ειναι- δικο σου, και θα ηθελα μετα τις εντυπωσεις σου, για το αν ισχυει ή οχι η πιο σπορ διαθεσιμη συμπεριφορα , που διατεινεται η volvo για το νεο S60, περα απο τον διεγερτικο ομολογουμενως ηχο του απελθοντως 5κυλινδρου βενζινοκινητου που οδηγεις...Εχω ηδη ενοχλησει για test drive ΣΚ Τ5, δεν ξερω αν θα ειναι R-design, το θεωρω δυσκολο...Θα δουμε οταν και αν...
Αλλα βλεπεις, αν ηδη μπορεις να βρεις ενα εσυ κι ακομα ενα εγω (R) τοτε ποσο στεκει το επιχειρημα?Γιατι να μην στεκει? To πιο γρηγορο και καλοστημενο, 'μαζεμενο' σε διαστασεις δικο σου S40, vs νεο S60 R-design T5.
Παρομοια ισχυς, ενταξει, ισως λιγο πιο High αναρτηση λογω R badging, αλλα εσυ εχεις λιγο μικροτερο ογκο. Οποτε,
γιατι να μην στεκει, εστω αν οχι απολυτα, σε μεγαλο βαθμο?Μεχρι στιγμης παντως (γιατι πολλα ακουγονται για τα νεα μοτερ του 2012) μονο τα π!#%!#α τα Αμερικανακια πηραν αυτο που ηθελαν...δηλαδη πραγματικο Τ5 (5κυλινδρο, 240hp)
Κατσε, εδω μπερδευτηκα...Αυτοι εχουν βενζινοκινητο 5κυλινδρο Τ5 με 245 αλογα?, και στην Ευρωπη, ο Τ5 ειναι 4κυλινδρος με τα ιδια αλογα? Ειδα ενα προσφατο Post , που εδειχνε πλεον 5κυλινδρους ΜΟΝΟ σε Diesel...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
το καλυτερο οδηγικα volvo ειναι αυτο
Youtube Videohaldex powa!
κριμα που δεν υπαρχει
Είναι πολύ μακάκες που δεν θα το βγάλουν αυτό! Θα τους άλλαζε όλο το image σαν εταιρία!
Δεν μπορει να υπαρξει για πολυ καιρο ακομα R-Design χωρις R...και οι αλλοι εχουν S-line, M-Pack, AMG-look, αλλα εχουν παραλληλα και S, M, AMG...Οσο δεν το αντιλαμβανονται (πολιτικη) ή δεν δινουν προτεραιοτητα σε αυτο εναντι των οικολογομ@!#%@!#ν (funding), το πως αντιλαμβανεται ο κοσμος την Volvo δεν θα αλλαξει, οσα μοντελα κι αν βγαλουν με σλογκαν most dynamic ever, οσο πραγματικα ανταγωνιστικα κι αν ειναι
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τωρα υπεκφευγεις... Αντεκρουσα την τοποθετηση σου, περι υπερβολης για την πιο σπορ συμπεριφορα του νεου S60, γενικοτερα στην γκαμα της εταιριας...Ειτε ειναι πριν απο MY2006, ειτε μετα...
Αρα γιατι τωρα να μην δοθει βαση? Αφου με αυτο τον τροπο, αυτο -προσπαθουμε να- τσεκαρουμε, αν ειναι πιο σπορ, ή οχι γενικως σε σχεση με προηγουμενα μοντελα.Δεν υπεκφευγω ρε συ...Απο ΜΥ06 και μετα το S60mkI ειχε φαει τρελλο reworking...θυμασαι τα νουμερα ακαμψιας που σου ειχα στειλει?
Για μενα το νεο S60 ειναι οσο σπορ ηταν και τα αλλα μοντελα στην εποχη τους...Αυτο θελω να πω!
Youtube VideoΑσε την νεα 3αρα, τι σχεση εχει? Εδω λεμε για εσωτερικη μαχη μεταξυ παλαιοτερων και του νεου S60...
H 3αρα, ετσι κι αλλιως ειχε τα πιο δυναμικα και οδηγοκεντρικα χαρακτηριστικα στην κατηγορια...Καταστροφικα βεβαια μεχρι πριν +20χρονια, με τα σπαστα διαφορικα, και την...ξαφνικη υπερστροφη που τρομοκρατουσε τους ανιδεους της εποχης, αλλα τα ειχε. .Μαρκετινιστικα, ειναι κατι το οποιο δεν χρειαζεται να αναφερθει καν...ειτε μιλαμε για 316 ειτε για Μ3...αυτο λεω.
Γιατι να μην στεκει? To πιο γρηγορο και καλοστημενο, 'μαζεμενο' σε διαστασεις δικο σου S40, vs νεο S60 R-design T5.
Παρομοια ισχυς, ενταξει, ισως λιγο πιο High αναρτηση λογω R badging, αλλα εσυ εχεις λιγο μικροτερο ογκο. Οποτε,
γιατι να μην στεκει, εστω αν οχι απολυτα, σε μεγαλο βαθμο?Σε σχεση και με τα παραπανω...Why all the fuss?
Κατσε, εδω μπερδευτηκα...Αυτοι εχουν βενζινοκινητο 5κυλινδρο Τ5 με 245 αλογα?, και στην Ευρωπη, ο Τ5 ειναι 4κυλινδρος με τα ιδια αλογα? Ειδα ενα προσφατο Post , που εδειχνε πλεον 5κυλινδρους ΜΟΝΟ σε Diesel...
Yeap...5κυλινδρος 250hp/360Nm.... η VCNA ειναι πολυ ισχυρη...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κατσε, εδω μπερδευτηκα...Αυτοι εχουν βενζινοκινητο 5κυλινδρο Τ5 με 245 αλογα?, και στην Ευρωπη, ο Τ5 ειναι 4κυλινδρος με τα ιδια αλογα? Ειδα ενα προσφατο Post , που εδειχνε πλεον 5κυλινδρους ΜΟΝΟ σε Diesel...
Yeap...5κυλινδρος 250hp/360Nm.... η VCNA ειναι πολυ ισχυρη...
Μηπως ειναι θεμα ρυπων? Οτι δηλαδη στην Ευρωπη πλεον ο συγκεκριμενος 5κυλινδρος (εφοσον ειναι ΙΔΙΟΣ με τον δικο σου, και οχι αμεσου ψεκασμου πχ) ενδεχομενως να μην μπορει να τηρησει τις τελευταιες προδιαγραφες?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
το καλυτερο οδηγικα volvo ειναι αυτο
Youtube Videohaldex powa!
κριμα που δεν υπαρχει
Είναι πολύ μακάκες που δεν θα το βγάλουν αυτό! Θα τους άλλαζε όλο το image σαν εταιρία!
Δεν μπορει να υπαρξει για πολυ καιρο ακομα R-Design χωρις R...και οι αλλοι εχουν S-line, M-Pack, AMG-look, αλλα εχουν παραλληλα και S, M, AMG...Οσο δεν το αντιλαμβανονται (πολιτικη) ή δεν δινουν προτεραιοτητα σε αυτο εναντι των οικολογομ@!#%@!#ν (funding), το πως αντιλαμβανεται ο κοσμος την Volvo δεν θα αλλαξει, οσα μοντελα κι αν βγαλουν με σλογκαν most dynamic ever, οσο πραγματικα ανταγωνιστικα κι αν ειναι
το συγκεκριμενο παντως οχημα 'σκοτωνει'
δε ξερω γιατι, αλλα πρωτη φορα στη ζωη μου επιθυμησα να παρω volvo
και παρολο που δε μου αρεσει εμφανιακα το c30, αυτο δε ξερω γιατι, αλλα με εξιταρει
οποτε σκεψου τι επιπτωση θα ειχε το να κυκλοφορει κατι τετοιο και να διασυρει ολα τα 'hot hatch' τυπου megane rs κλαιν μαιν στον απλο κοσμο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε ξερω γιατι, αλλα πρωτη φορα στη ζωη μου επιθυμησα να παρω volvo(και παρολο που δε μου αρεσει εμφανιακα το c30, αυτο δε ξερω γιατι αλλα με εξιταρει )
Θα σου πω εγω γιατι... Γιατι ειναι τετραγωνο, 'κοντο' , και ειναι 4κινητο, οπως το δικο σου. Απλα ειναι λιιιιιγο πιο δυνατο.
-
Γαμάτο είναι! Αγνοούσα την ύπαρξή του (όπως και των περισσότερων Volvo πλην XC60) και το είδα στο προτελευταίο Top gear και κάτι σκίρτησε μέσα μου!
Ας το βγάλουν έστω και limited edition κι ας έχει και 70-80 χιλιάρικα...έτσι για το καλό!
BMW 316 comfort ή VOLVO S60?