Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VII
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VII
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 89
    • 90
    • 24 / 90
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    1793
    4442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Συγκρατησε τον ενθουσιασμο σου λιγο [mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        papatzas last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:
        Και ακόμα καλύτερα να μη θυμίζει τίποτα από τα παραπάνω. Ας κάνει μια φορά επιτέλους αυτή η μούχλα της αυτοκίνησης το μεγάλο βήμα, τόσοι και τόσοι κατασκευαστές το έκαναν.

        πουλαει; γιατι να κανει αλλο βημα;

        ακομα και στη χωρα της φινετσας πουλαει, ποιος ο λογος ν' αλλαξει; για ν' αρεσει στις μειοψηφιες των διαφορων fora;

        σ' οποιον δεν αρεσει δεν το παιρνει, τοσο απλο.

        η πλειοψηφια το αγοραζει, αν θελει κατι πιο xtreme ο κοσμος, υπαρχει scirocco

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos_ last edited by

          έλα ντάξει πες την αλήθεια, πλακα μας κανεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            taurus last edited by

            Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.

            Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Ο χρήστης taurus έγραψε:
              Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.

              μα συμφωνούμε απόλυτα
              Πες μου ότι το εμπνεύστηκες κι εσύ από εδώ

              Youtube Video

              Εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά στην θέση της σακαράκας το Golf 5

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Δεν ξέρω πόσο ακόμα μπορουμε να συνεχίσουμε τα mod

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kwsn_men last edited by

                    Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                    Εχω τρελαθει σας λεω το βλεπω στον υπνο μου...θελω συνεχεια να κοιμαμαι μονο και μονο για να το ονειρευομαι.Ειδικα στα 1.4 ατμοσφαιρα με το διαμαντι κινητηρα των 75 αλογων θα ειναι σκετο ποιημα.Αν η τιμη του ειναι και κατω απο 30000 ευρω θα γεμισει ο τοπος παλι.ΕΥΓΕ VW!! Βαλτους τα γυαλια!

                    Δε γουστάρω το Γκολφ, αλλά την επόμενη φορά που θα σε δω να παραπονιέσαι ότι σπαμάρουν στα θέματα της Άλφα, μα το Χριστό έχω ρίξει μπινελίκι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      papatzas last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.

                      Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?

                      διαβασες τι γραφω;; Π Ι Ο xtreme. αλλη μια φορα, Π Ι Ο xtreme απο το golf.

                      βλεπεις, ολα τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα ειναι επιτομες του σχεδιασμου, ετοιμα για το μουσειο μοντερνας τεχνης.

                      για μικρομεσαια μοντελα συζηταμε που πρεπει να πουλανε και να αρεσουν στους περισσοτερους. ειδαμε και κατι megane ii τι παθανε. κατι focus & astra χαιρεσαι να τα βλεπεις.

                      εκτος κι αν το σημερινο golf (v & vi) δεν ειναι καλο αυτοκινητο, δεν εχει κινητηρες, δεν εχει κιβωτια, δεν εχει αναρτησεις & πλαισιο. αν κρινεις ενα αυτοκινητο απο την εμφανιση...

                      ειδαμε και τα 'ωραια' ποσο πουλανε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης pik. έγραψε:
                        ξεχασες τις μανιβελλες στα πισω παραθυρα....

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                          Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.

                          Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?

                          διαβασες τι γραφω;; Π Ι Ο xtreme. αλλη μια φορα, Π Ι Ο xtreme απο το golf.

                          βλεπεις, ολα τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα ειναι επιτομες του σχεδιασμου, ετοιμα για το μουσειο μοντερνας τεχνης.

                          για μικρομεσαια μοντελα συζηταμε που πρεπει να πουλανε και να αρεσουν στους περισσοτερους. ειδαμε και κατι megane ii τι παθανε. κατι focus & astra χαιρεσαι να τα βλεπεις.

                          εκτος κι αν το σημερινο golf (v & vi) δεν ειναι καλο αυτοκινητο, δεν εχει κινητηρες, δεν εχει κιβωτια, δεν εχει αναρτησεις & πλαισιο. αν κρινεις ενα αυτοκινητο απο την εμφανιση...

                          ειδαμε και τα 'ωραια' ποσο πουλανε

                          Το Megane 2 τι έπαθε?
                          Σε πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν 1ο για 2 χρόνια (2004-05) και μετά σταθερά εντός πεντάδας.
                          Γι αυτοκίνητο με τέτοιο σχήμα μεγάλη επιτυχία κατά την γνώμη μου και δικαίωση γι αυτόν που πήρε το ρίσκο να το βγάλει στην παραγωγή.
                          Βασικά η γνώμη η δικιά μου είναι ότι και το 5 αλλά και το σημερινο (το 6 δηλαδή) είναι αυτοκίνητα που τα κάνουν όλα πολύ καλά χωρίς όμως να κάνουν κάτι τέλειο.Και βεβαίως αν και το 7 κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση και δεδομένης της υπεροχής της VW στο κομμάτι που λέγεται Marketing και προώθηση προιόντος θα έχει την υποδοχή που έχει το 6 απλα τα πράγματα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bleriot last edited by

                            Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                            θα είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό (τραβηγμένο ακούγεται!)

                            Αυτή είναι η πιο σημαντική είδηση αν αληθεύει, όχι ο πίσω άξονας, ούτε το σχέδιο που θα είναι για άλλη μια φορά 'ευρέως αποδεκτό' δλδ βαρετό.
                            Για 15 χρόνια τουλάχιστον όλα τα αμάξια μεγάλωνων και βάραιναν. Σε κάθε παρουσίαση το νέο μοντέλο ήταν 2, 4, 15εκ μακρύτερο, φαρδύτερο, ψηλότερο από αυτό που αντικαθιστούσε. Το γκόλφ π.χ. από 750 κιλά έφτασε 1250 και δεν είναι όλα εξοπλισμός σφαλείας.
                            Το μικρότερο βάρος σημαίνει καλύτερα φρένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και επαρκής δύναμη απο τον 1.2 tsi

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης bleriot έγραψε:

                              θα είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό (τραβηγμένο ακούγεται!)

                              Αυτή είναι η πιο σημαντική είδηση αν αληθεύει, όχι ο πίσω άξονας, ούτε το σχέδιο που θα είναι για άλλη μια φορά 'ευρέως αποδεκτό' δλδ βαρετό.
                              Για 15 χρόνια τουλάχιστον όλα τα αμάξια μεγάλωνων και βάραιναν. Σε κάθε παρουσίαση το νέο μοντέλο ήταν 2, 4, 15εκ μακρύτερο, φαρδύτερο, ψηλότερο από αυτό που αντικαθιστούσε. Το γκόλφ π.χ. από 750 κιλά έφτασε 1250 και δεν είναι όλα εξοπλισμός σφαλείας.
                              Το μικρότερο βάρος σημαίνει καλύτερα φρένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και επαρκής δύναμη απο τον 1.2 tsi

                              Ποσες πιθανοτητες δινεις να ειναι τοσο πιο ελαφρυ;Εγω ελαχιστες παντως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bleriot last edited by

                                εμ εκεί είναι τα δύσκολα, να κόψεις βάρος. Θα δείξει η προσπάθεια,
                                στο πόλο δεν κατάφεραν και σπουδαία πράγματα

                                *Το μήκος του αμαξώματος του νέου Polo είναι ελαφρώς αυξημένο, συγκρινόμενο με το προηγούμενο μοντέλο κατά 36 mm, φτάνοντας πλέον τα 3,95 m, παραμένοντας έτσι οριακά κάτω από τα 4,00 m. Το ύψος του αμαξώματος είναι μειωμένο κατά 13 mm (στα 1,46 m) και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 32 mm στα 2,47 m. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του, το νέο Polo είναι ελαφρύτερο κατά 2%, τιμή που μεταφράζεται σε μείωση της τάξης των 20 κιλών περίπου. Η βασική του δομή είναι 7,5% ελαφρύτερη, αλλά ο επιπλέον εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πρόσθεσαν κιλά. *

                                http://www.autocar.gr/index.php?option= ... &Itemid=43

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aigaioploos last edited by

                                  Το σχήμα του Golf είναι αειθαλές και καλά κάνει.
                                  Ευρύχωρο, με καλή ορατότητα και πάνω απ' όλα ποιοτικό.

                                  Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων. Δε λέω, σε πολλούς αρέσει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 και πράγματι έχει καλές επιδόσεις (ιπποδύναμη + ροπή) αλλά ειλικρινά ξέρω πάρα πολλούς που δεν εμπιστεύονται την υπερτροφοδότηση ως 'λύση' και επιθυμούν ένα επαρκές (για το βάρος του οχήματος) ατμοσφαιρικό σύνολο.

                                  Σε αυτούς η VW δεν έχει να προτείνει καμία λύση, μιας και ο ατμοσφαιρικός 1.4 δεν είναι επαρκής για το Golf και αποτελεί λύση ανάγκης και όχι επιλογή απόλαυσης.

                                  Καταλήγω λοιπόν: Αυτό που λείπει από τη γκάμα της VW είναι ένα νέο ατμοσφαιρικό σύνολο με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων, που να αποδίδει, όπως προείπα, γύρω στους 130 ίππους.

                                  Και από κει και πέρα, ο υποψήφιος οδηγός θα μπορεί να επιλέξει αν γουστάρει turbo ή όχι. Αλλά πρέπει να μπορεί να επιλέξει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
                                    Το σχήμα του Golf είναι αειθαλές και καλά κάνει.
                                    Ευρύχωρο, με καλή ορατότητα και πάνω απ' όλα ποιοτικό.

                                    Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων. Δε λέω, σε πολλούς αρέσει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 και πράγματι έχει καλές επιδόσεις (ιπποδύναμη + ροπή) αλλά ειλικρινά ξέρω πάρα πολλούς που δεν εμπιστεύονται την υπερτροφοδότηση ως 'λύση' και επιθυμούν ένα επαρκές (για το βάρος του οχήματος) ατμοσφαιρικό σύνολο.

                                    Σε αυτούς η VW δεν έχει να προτείνει καμία λύση, μιας και ο ατμοσφαιρικός 1.4 δεν είναι επαρκής για το Golf και αποτελεί λύση ανάγκης και όχι επιλογή απόλαυσης.

                                    Καταλήγω λοιπόν: Αυτό που λείπει από τη γκάμα της VW είναι ένα νέο ατμοσφαιρικό σύνολο με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων, που να αποδίδει, όπως προείπα, γύρω στους 130 ίππους.

                                    Και από κει και πέρα, ο υποψήφιος οδηγός θα μπορεί να επιλέξει αν γουστάρει turbo ή όχι. Αλλά πρέπει να μπορεί να επιλέξει.

                                    Yπαρχουν πολλες εταιριες που το κανουν αυτο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Βασικά η Renault με το Megane 1.6 με τα 110 μπορείς να πεις ότι το κάνει που αν και 110 τα άλογα είναι αρκετά σβέλτο
                                      Βασικά είναι σαν να φωτογραφίζει το Megane ο φίλος πιο πάνω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων.

                                        Eίχε τέτοια μοτέρ στην προηγούμενη έκδοση, τα διαβότητα 1.600 και 2.000 ΦΣΙ, με παραπλήσια σχετικά ιπποδύναμη με αυτή που αναφέρεις. Τα σταμάτησε απότομα, και για να τα ξαναβγάλει χρειάζεται νέες επενδύσεις οι οποίες χλωμό είναι να γίνουν ,αφού τα όβολα τα έχει πλέον για τούρμπο και για υβρίδια.

                                        ΥΓ. Το να έχουν παράλληλα και άτμο και τούρμπο το κάνουν και η Ρενώ, και η Όπελ και το γκρουπ ΠΣΑ, σε αυτές περίπου τις ιπποδυνάμεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                          Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων.

                                          Eίχε τέτοια μοτέρ στην προηγούμενη έκδοση, τα διαβότητα 1.600 και 2.000 ΦΣΙ, με παραπλήσια σχετικά ιπποδύναμη με αυτή που αναφέρεις. Τα σταμάτησε απότομα, και για να τα ξαναβγάλει χρειάζεται νέες επενδύσεις οι οποίες χλωμό είναι να γίνουν ,αφού τα όβολα τα έχει πλέον για τούρμπο και για υβρίδια.

                                          ΥΓ. Το να έχουν παράλληλα και άτμο και τούρμπο το κάνουν και η Ρενώ, και η Όπελ και το γκρουπ ΠΣΑ, σε αυτές περίπου τις ιπποδυνάμεις.

                                          Και με την ποικιλια ιππων που εχει η VW?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rafi last edited by

                                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                                            Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.

                                            Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?

                                            διαβασες τι γραφω;; Π Ι Ο xtreme. αλλη μια φορα, Π Ι Ο xtreme απο το golf.

                                            βλεπεις, ολα τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα ειναι επιτομες του σχεδιασμου, ετοιμα για το μουσειο μοντερνας τεχνης.

                                            για μικρομεσαια μοντελα συζηταμε που πρεπει να πουλανε και να αρεσουν στους περισσοτερους. ειδαμε και κατι megane ii τι παθανε. κατι focus & astra χαιρεσαι να τα βλεπεις.

                                            εκτος κι αν το σημερινο golf (v & vi) δεν ειναι καλο αυτοκινητο, δεν εχει κινητηρες, δεν εχει κιβωτια, δεν εχει αναρτησεις & πλαισιο. αν κρινεις ενα αυτοκινητο απο την εμφανιση...

                                            ειδαμε και τα 'ωραια' ποσο πουλανε

                                            Το Megane 2 τι έπαθε?
                                            Σε πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν 1ο για 2 χρόνια (2004-05) και μετά σταθερά εντός πεντάδας.
                                            Γι αυτοκίνητο με τέτοιο σχήμα μεγάλη επιτυχία κατά την γνώμη μου και δικαίωση γι αυτόν που πήρε το ρίσκο να το βγάλει στην παραγωγή.
                                            Βασικά η γνώμη η δικιά μου είναι ότι και το 5 αλλά και το σημερινο (το 6 δηλαδή) είναι αυτοκίνητα που τα κάνουν όλα πολύ καλά χωρίς όμως να κάνουν κάτι τέλειο.Και βεβαίως αν και το 7 κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση και δεδομένης της υπεροχής της VW στο κομμάτι που λέγεται Marketing και προώθηση προιόντος θα έχει την υποδοχή που έχει το 6 απλα τα πράγματα

                                            οτι ναναι, γραφει ο καθε ασχετος την παπατζια του χωρις να εχει ιδεα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 24 / 90
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr