-
Συγκρατησε τον ενθουσιασμο σου λιγο [mod]
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και ακόμα καλύτερα να μη θυμίζει τίποτα από τα παραπάνω. Ας κάνει μια φορά επιτέλους αυτή η μούχλα της αυτοκίνησης το μεγάλο βήμα, τόσοι και τόσοι κατασκευαστές το έκαναν.πουλαει; γιατι να κανει αλλο βημα;
ακομα και στη χωρα της φινετσας πουλαει, ποιος ο λογος ν' αλλαξει; για ν' αρεσει στις μειοψηφιες των διαφορων fora;
σ' οποιον δεν αρεσει δεν το παιρνει, τοσο απλο.
η πλειοψηφια το αγοραζει, αν θελει κατι πιο xtreme ο κοσμος, υπαρχει scirocco
-
έλα ντάξει πες την αλήθεια, πλακα μας κανεις
-
Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.
Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.μα συμφωνούμε απόλυτα
Πες μου ότι το εμπνεύστηκες κι εσύ από εδώΕγώ αυτό σκέφτηκα αλλά στην θέση της σακαράκας το Golf 5
-
-
Δεν ξέρω πόσο ακόμα μπορουμε να συνεχίσουμε τα mod
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εχω τρελαθει σας λεω το βλεπω στον υπνο μου...θελω συνεχεια να κοιμαμαι μονο και μονο για να το ονειρευομαι.Ειδικα στα 1.4 ατμοσφαιρα με το διαμαντι κινητηρα των 75 αλογων θα ειναι σκετο ποιημα.Αν η τιμη του ειναι και κατω απο 30000 ευρω θα γεμισει ο τοπος παλι.ΕΥΓΕ VW!! Βαλτους τα γυαλια!Δε γουστάρω το Γκολφ, αλλά την επόμενη φορά που θα σε δω να παραπονιέσαι ότι σπαμάρουν στα θέματα της Άλφα, μα το Χριστό έχω ρίξει μπινελίκι...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?
διαβασες τι γραφω;; Π Ι Ο xtreme. αλλη μια φορα, Π Ι Ο xtreme απο το golf.
βλεπεις, ολα τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα ειναι επιτομες του σχεδιασμου, ετοιμα για το μουσειο μοντερνας τεχνης.
για μικρομεσαια μοντελα συζηταμε που πρεπει να πουλανε και να αρεσουν στους περισσοτερους. ειδαμε και κατι megane ii τι παθανε. κατι focus & astra χαιρεσαι να τα βλεπεις.
εκτος κι αν το σημερινο golf (v & vi) δεν ειναι καλο αυτοκινητο, δεν εχει κινητηρες, δεν εχει κιβωτια, δεν εχει αναρτησεις & πλαισιο. αν κρινεις ενα αυτοκινητο απο την εμφανιση...
ειδαμε και τα 'ωραια' ποσο πουλανε
-
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.
Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?
διαβασες τι γραφω;; Π Ι Ο xtreme. αλλη μια φορα, Π Ι Ο xtreme απο το golf.
βλεπεις, ολα τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα ειναι επιτομες του σχεδιασμου, ετοιμα για το μουσειο μοντερνας τεχνης.
για μικρομεσαια μοντελα συζηταμε που πρεπει να πουλανε και να αρεσουν στους περισσοτερους. ειδαμε και κατι megane ii τι παθανε. κατι focus & astra χαιρεσαι να τα βλεπεις.
εκτος κι αν το σημερινο golf (v & vi) δεν ειναι καλο αυτοκινητο, δεν εχει κινητηρες, δεν εχει κιβωτια, δεν εχει αναρτησεις & πλαισιο. αν κρινεις ενα αυτοκινητο απο την εμφανιση...
ειδαμε και τα 'ωραια' ποσο πουλανε
Το Megane 2 τι έπαθε?
Σε πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν 1ο για 2 χρόνια (2004-05) και μετά σταθερά εντός πεντάδας.
Γι αυτοκίνητο με τέτοιο σχήμα μεγάλη επιτυχία κατά την γνώμη μου και δικαίωση γι αυτόν που πήρε το ρίσκο να το βγάλει στην παραγωγή.
Βασικά η γνώμη η δικιά μου είναι ότι και το 5 αλλά και το σημερινο (το 6 δηλαδή) είναι αυτοκίνητα που τα κάνουν όλα πολύ καλά χωρίς όμως να κάνουν κάτι τέλειο.Και βεβαίως αν και το 7 κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση και δεδομένης της υπεροχής της VW στο κομμάτι που λέγεται Marketing και προώθηση προιόντος θα έχει την υποδοχή που έχει το 6 απλα τα πράγματα -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
θα είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό (τραβηγμένο ακούγεται!)Αυτή είναι η πιο σημαντική είδηση αν αληθεύει, όχι ο πίσω άξονας, ούτε το σχέδιο που θα είναι για άλλη μια φορά 'ευρέως αποδεκτό' δλδ βαρετό.
Για 15 χρόνια τουλάχιστον όλα τα αμάξια μεγάλωνων και βάραιναν. Σε κάθε παρουσίαση το νέο μοντέλο ήταν 2, 4, 15εκ μακρύτερο, φαρδύτερο, ψηλότερο από αυτό που αντικαθιστούσε. Το γκόλφ π.χ. από 750 κιλά έφτασε 1250 και δεν είναι όλα εξοπλισμός σφαλείας.
Το μικρότερο βάρος σημαίνει καλύτερα φρένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και επαρκής δύναμη απο τον 1.2 tsi -
Ο χρήστης bleriot έγραψε:
θα είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό (τραβηγμένο ακούγεται!)
Αυτή είναι η πιο σημαντική είδηση αν αληθεύει, όχι ο πίσω άξονας, ούτε το σχέδιο που θα είναι για άλλη μια φορά 'ευρέως αποδεκτό' δλδ βαρετό.
Για 15 χρόνια τουλάχιστον όλα τα αμάξια μεγάλωνων και βάραιναν. Σε κάθε παρουσίαση το νέο μοντέλο ήταν 2, 4, 15εκ μακρύτερο, φαρδύτερο, ψηλότερο από αυτό που αντικαθιστούσε. Το γκόλφ π.χ. από 750 κιλά έφτασε 1250 και δεν είναι όλα εξοπλισμός σφαλείας.
Το μικρότερο βάρος σημαίνει καλύτερα φρένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και επαρκής δύναμη απο τον 1.2 tsiΠοσες πιθανοτητες δινεις να ειναι τοσο πιο ελαφρυ;Εγω ελαχιστες παντως.
-
εμ εκεί είναι τα δύσκολα, να κόψεις βάρος. Θα δείξει η προσπάθεια,
στο πόλο δεν κατάφεραν και σπουδαία πράγματα*Το μήκος του αμαξώματος του νέου Polo είναι ελαφρώς αυξημένο, συγκρινόμενο με το προηγούμενο μοντέλο κατά 36 mm, φτάνοντας πλέον τα 3,95 m, παραμένοντας έτσι οριακά κάτω από τα 4,00 m. Το ύψος του αμαξώματος είναι μειωμένο κατά 13 mm (στα 1,46 m) και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 32 mm στα 2,47 m. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του, το νέο Polo είναι ελαφρύτερο κατά 2%, τιμή που μεταφράζεται σε μείωση της τάξης των 20 κιλών περίπου. Η βασική του δομή είναι 7,5% ελαφρύτερη, αλλά ο επιπλέον εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πρόσθεσαν κιλά. *
http://www.autocar.gr/index.php?option= ... &Itemid=43
-
Το σχήμα του Golf είναι αειθαλές και καλά κάνει.
Ευρύχωρο, με καλή ορατότητα και πάνω απ' όλα ποιοτικό.Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων. Δε λέω, σε πολλούς αρέσει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 και πράγματι έχει καλές επιδόσεις (ιπποδύναμη + ροπή) αλλά ειλικρινά ξέρω πάρα πολλούς που δεν εμπιστεύονται την υπερτροφοδότηση ως 'λύση' και επιθυμούν ένα επαρκές (για το βάρος του οχήματος) ατμοσφαιρικό σύνολο.
Σε αυτούς η VW δεν έχει να προτείνει καμία λύση, μιας και ο ατμοσφαιρικός 1.4 δεν είναι επαρκής για το Golf και αποτελεί λύση ανάγκης και όχι επιλογή απόλαυσης.
Καταλήγω λοιπόν: Αυτό που λείπει από τη γκάμα της VW είναι ένα νέο ατμοσφαιρικό σύνολο με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων, που να αποδίδει, όπως προείπα, γύρω στους 130 ίππους.
Και από κει και πέρα, ο υποψήφιος οδηγός θα μπορεί να επιλέξει αν γουστάρει turbo ή όχι. Αλλά πρέπει να μπορεί να επιλέξει.
-
Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
Το σχήμα του Golf είναι αειθαλές και καλά κάνει.
Ευρύχωρο, με καλή ορατότητα και πάνω απ' όλα ποιοτικό.Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων. Δε λέω, σε πολλούς αρέσει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 και πράγματι έχει καλές επιδόσεις (ιπποδύναμη + ροπή) αλλά ειλικρινά ξέρω πάρα πολλούς που δεν εμπιστεύονται την υπερτροφοδότηση ως 'λύση' και επιθυμούν ένα επαρκές (για το βάρος του οχήματος) ατμοσφαιρικό σύνολο.
Σε αυτούς η VW δεν έχει να προτείνει καμία λύση, μιας και ο ατμοσφαιρικός 1.4 δεν είναι επαρκής για το Golf και αποτελεί λύση ανάγκης και όχι επιλογή απόλαυσης.
Καταλήγω λοιπόν: Αυτό που λείπει από τη γκάμα της VW είναι ένα νέο ατμοσφαιρικό σύνολο με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα των βαλβίδων, που να αποδίδει, όπως προείπα, γύρω στους 130 ίππους.
Και από κει και πέρα, ο υποψήφιος οδηγός θα μπορεί να επιλέξει αν γουστάρει turbo ή όχι. Αλλά πρέπει να μπορεί να επιλέξει.
Yπαρχουν πολλες εταιριες που το κανουν αυτο;
-
Βασικά η Renault με το Megane 1.6 με τα 110 μπορείς να πεις ότι το κάνει που αν και 110 τα άλογα είναι αρκετά σβέλτο
Βασικά είναι σαν να φωτογραφίζει το Megane ο φίλος πιο πάνω -
Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων.
Eίχε τέτοια μοτέρ στην προηγούμενη έκδοση, τα διαβότητα 1.600 και 2.000 ΦΣΙ, με παραπλήσια σχετικά ιπποδύναμη με αυτή που αναφέρεις. Τα σταμάτησε απότομα, και για να τα ξαναβγάλει χρειάζεται νέες επενδύσεις οι οποίες χλωμό είναι να γίνουν ,αφού τα όβολα τα έχει πλέον για τούρμπο και για υβρίδια.
ΥΓ. Το να έχουν παράλληλα και άτμο και τούρμπο το κάνουν και η Ρενώ, και η Όπελ και το γκρουπ ΠΣΑ, σε αυτές περίπου τις ιπποδυνάμεις.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ομως, εμένα κάτι άλλο με χαλάει. Η απουσία ενός μεσαίου ατμοσφαιρικού 1600άρη κινητήρα, της τάξεως των 125 - 130 ίππων.
Eίχε τέτοια μοτέρ στην προηγούμενη έκδοση, τα διαβότητα 1.600 και 2.000 ΦΣΙ, με παραπλήσια σχετικά ιπποδύναμη με αυτή που αναφέρεις. Τα σταμάτησε απότομα, και για να τα ξαναβγάλει χρειάζεται νέες επενδύσεις οι οποίες χλωμό είναι να γίνουν ,αφού τα όβολα τα έχει πλέον για τούρμπο και για υβρίδια.
ΥΓ. Το να έχουν παράλληλα και άτμο και τούρμπο το κάνουν και η Ρενώ, και η Όπελ και το γκρουπ ΠΣΑ, σε αυτές περίπου τις ιπποδυνάμεις.
Και με την ποικιλια ιππων που εχει η VW?
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εξτρίμ το Σιρόκο? Σαν Γκολφ στο οποίο έκατσε ελάφαντας είναι.
Και ο Λιακόπουλος πουλάει. Να συνεχίσει να γράφει παπαριές δηλαδή?
διαβασες τι γραφω;; Π Ι Ο xtreme. αλλη μια φορα, Π Ι Ο xtreme απο το golf.
βλεπεις, ολα τα υπολοιπα ανταγωνιστικα μοντελα ειναι επιτομες του σχεδιασμου, ετοιμα για το μουσειο μοντερνας τεχνης.
για μικρομεσαια μοντελα συζηταμε που πρεπει να πουλανε και να αρεσουν στους περισσοτερους. ειδαμε και κατι megane ii τι παθανε. κατι focus & astra χαιρεσαι να τα βλεπεις.
εκτος κι αν το σημερινο golf (v & vi) δεν ειναι καλο αυτοκινητο, δεν εχει κινητηρες, δεν εχει κιβωτια, δεν εχει αναρτησεις & πλαισιο. αν κρινεις ενα αυτοκινητο απο την εμφανιση...
ειδαμε και τα 'ωραια' ποσο πουλανε
Το Megane 2 τι έπαθε?
Σε πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν 1ο για 2 χρόνια (2004-05) και μετά σταθερά εντός πεντάδας.
Γι αυτοκίνητο με τέτοιο σχήμα μεγάλη επιτυχία κατά την γνώμη μου και δικαίωση γι αυτόν που πήρε το ρίσκο να το βγάλει στην παραγωγή.
Βασικά η γνώμη η δικιά μου είναι ότι και το 5 αλλά και το σημερινο (το 6 δηλαδή) είναι αυτοκίνητα που τα κάνουν όλα πολύ καλά χωρίς όμως να κάνουν κάτι τέλειο.Και βεβαίως αν και το 7 κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση και δεδομένης της υπεροχής της VW στο κομμάτι που λέγεται Marketing και προώθηση προιόντος θα έχει την υποδοχή που έχει το 6 απλα τα πράγματαοτι ναναι, γραφει ο καθε ασχετος την παπατζια του χωρις να εχει ιδεα
VW Golf VII