-
Αν δείτε και το βίντεο εξηγείται πως έγινε το ατύχημα.
Το fabia υπόστρεψε, έπεσε πάνω στη μπαριέρα η οποία το πέρασε σαν σουβλάκι και με την φόρα που είχε τσάκισε και το αυτοκίνητο περιστράφηκε και βρέθηκε να κοιταει ανάποδα.
-
Στο παρακάτω link ο συνοδηγός περιγράφει τι συνέβη:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89327
Βασικά υπόστρεψαν πάνω στην πρώτη μπαριέρα, την οποία έσπρωξαν προς τα έξω. Σε κάποιο σημείο τελείωνε αυτή η μπαριέρα και ξεκινούσε άλλη, στην οποία έπεσαν φυσικά μετωπικά, και διαπέρασε το αυτοκίνητο. Ανεπίτρεπτο νομίζω να μην είναι συνεχής η μπαριέρα... Τί να πει κανείς... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Όχι και έτη φωτός οι προδιαγραφές ασφαλείας των μονοθεσίων σε σχέση με τα rally της κατηγορίας που έτρεξε ο Πολωνός... Ήμαρτον!*Gerber was critical of the section of road that had a gap between two sections of barrier, leaving the end of the second exposed. And he also called for increased protection around the cockpit of rally cars.
'That opening [between the two sections of barrier] makes no sense,' he said. 'But, most of all, we shouldn't have cars with so little protection at the front. It's not the first time a crash like this happens - the Federation should think of something to protect the cockpit.'*
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Όχι και έτη φωτός οι προδιαγραφές ασφαλείας των μονοθεσίων σε σχέση με τα rally της κατηγορίας που έτρεξε ο Πολωνός... Ήμαρτον!Πολλά έτη φωτός κιόλας.
Το ατύχημα αυτό σε σχεση με αυτό που έιχε στον Καναδά έιναι της πλάκας.
Τα αποτελέσματα δε, αντιστρόφως ανάλογα. -
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Όχι και έτη φωτός οι προδιαγραφές ασφαλείας των μονοθεσίων σε σχέση με τα rally της κατηγορίας που έτρεξε ο Πολωνός... Ήμαρτον!
Πολλά έτη φωτός κιόλας.
Το ατύχημα αυτό σε σχεση με αυτό που έιχε στον Καναδά έιναι της πλάκας.
Τα αποτελέσματα δε, αντιστρόφως ανάλογα.Σωστός 100%. Απλά καμιά σχέση. Άλλα τα standard ασφαλείας ενός circuit και άλλα μιας ειδικής διαδρομής. Και φυσικά ένα μονοθέσιο f1 έχει τα υψηλότερα standard ασφαλείας από οποιοδήποτε άλλο αγωνιστικό όχημα.
-
http://www.jamesallenonf1.com/2011/02/w ... em-for-it/
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Επειδή μάλλον δεν το ξέρεις να σε πληροφορήσω ότι ο Senna είναι αυτός που θ' αναπλήρωνε οδηγό αν ήταν αναγκαίο. Οπότε αν η Renault επιλέξει έναν από τους δύο (που ούτε εγώ πιστεύω πως θα το κάνει) θα είναι αυτός. Σχετικά με τον Kimi, το έχω ακούσει και εγώ αλλά το θεωρώ απίθανο λόγω της προχωρημένης φάσης που βρίσκεται η προετοιμασία του για το WRC που ξεκινάει αυτό το ΠΣΚ. Πιο πιθανό θεωρώ έναν εκ των Hulk και Heidfeld.
Eυχαριστω για την πληροφορηση. Να σε πληροφορησω κι εγω με τη σειρα μου οτι και ο Μπαντοερ ηταν ο οδηγος που θα αναπληρωνε καποτε αλλα οταν χρειαστηκε φωναξανε τον Σάλο. Τουλαχιστον ο χονδρογιαννης ξερει τα λαστιχα. Αχρειαστη κουβεντα, κανενας απο τους 2 δε θα ειναι και πιστευω μεχρι τελους της βδομαδας θα ξερουμε, χωρις να με εκπληξει ΤΙΠΟΤΑ. Και οταν λεω τιποτα εννοω κανεναν Webber Γιατι πιστευω σε τετοιο επιπεδο θα κινηθει η Ρενω ή εστω θα προσπαθησει
-
Το '99 όμως η Ferrari δεν είχε πεί ότι αν χρειαζόταν, ο Badoer θα ήταν πρώτος στην λίστα για ν' αναπληρώσει. Δεν σου μιλάω για δική μου εκτίμηση αλλά για τα λόγια του Boullier. Προτεραιότητα του Grosjean είναι το GP2. Και ούτε εγώ πιστεύω πως θα είναι ένας από τους δύο. Απλά στο λέω για να το ξέρεις... Ο Senna είναι ο κύριος 3ος οδηγός της ομάδας.
-
Εύχομαι καλή ανάρρωση στον άνθρωπο. Και επίσης του εύχομαι ολόψυχα να ξαναμπεί σε αγωνιστικό, ό,τι κι αν είναι αυτό.
Όσον αφορά τα σχόλια που διαβάζω, απλώς ας σεβαστούμε έναν άνθρωπο που, όπως δήλωσε ο συνοδηγός του Moreno, μάλλον προσπάθησε να περάσει τη δεξιά χωρίς άφημα. Για έναν άνθρωπο που προσπαθεί να κάνει κάτι τέτοιο δεν έχει σημασία ούτε αν οι εργοδότες του θα τον 'αφήσουν' να κάνει αυτό που θέλει, ούτε αν τα βουνά είναι πιο επικίνδυνα από τις πίστες (ναι, είναι). Αν κάποιος οδηγός αγώνων αρχίσει να σκέφτεται και να φιλοσοφεί γι' αυτά τα πράγματα, σύντομα θα πάψει να είναι οδηγός αγώνων.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Όχι και έτη φωτός οι προδιαγραφές ασφαλείας των μονοθεσίων σε σχέση με τα rally της κατηγορίας που έτρεξε ο Πολωνός... Ήμαρτον!
Πολλά έτη φωτός κιόλας.
Το ατύχημα αυτό σε σχεση με αυτό που έιχε στον Καναδά έιναι της πλάκας.
Τα αποτελέσματα δε, αντιστρόφως ανάλογα.Σωστός 100%. Απλά καμιά σχέση. Άλλα τα standard ασφαλείας ενός circuit και άλλα μιας ειδικής διαδρομής. Και φυσικά ένα μονοθέσιο f1 έχει τα υψηλότερα standard ασφαλείας από οποιοδήποτε άλλο αγωνιστικό όχημα.
Δε νομίζω ότι υπάρχει standard ασφαλείας που δεν θα επέτρεπε σε μια ατσάλινη λάμα πάχους 5 mm να διαπεράσει σουβλάκι οτιδήποτε χτυπούσε με 80 Km/h. Δεν πα να 'ναι και F1 ή το space shuttle, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Ατυχία και το ό,τι δεν πέτυχε τον κινητήρα να φρενάρει-ανακλαστεί (αλλά τότε δεν ξέρω τι θα είχε γίνει με το συνοδηγό...). Μόνη λύση για κάτι τέτοιο είναι να μη συμβεί = να μην είναι έτσι λάθος στημένη η μπαριέρα.
Θυμηθείτε ότι ο Nanini έτρεχε DTM μονόχειρας και ο Zanardi ανάπηρος. Ο άνθρωπος έχει μεγάλη δύναμη όταν το θέλει. Μακάρι να τα καταφέρει και ο Kubica και να τον ξαναδούμε και στις πίστες (κυρίως) αλλά και στα βουνά. Περαστικά στο παλικάρι!
-
δείτε στο simulation πως έγινε...καλά μιλάμε για ΠΟΛΥ άτυχος ο Ρομπερτ.
http://www.gpupdate.net/en/videos/752/c ... -accident/
-
.... εδω βγαζει λαδι την μπαριερα .... ( με την εννοια οτι δεν υπηρχε ασυνεχεια της )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Όχι και έτη φωτός οι προδιαγραφές ασφαλείας των μονοθεσίων σε σχέση με τα rally της κατηγορίας που έτρεξε ο Πολωνός... Ήμαρτον!
Πολλά έτη φωτός κιόλας.
Το ατύχημα αυτό σε σχεση με αυτό που έιχε στον Καναδά έιναι της πλάκας.
Τα αποτελέσματα δε, αντιστρόφως ανάλογα.Σωστός 100%. Απλά καμιά σχέση. Άλλα τα standard ασφαλείας ενός circuit και άλλα μιας ειδικής διαδρομής. Και φυσικά ένα μονοθέσιο f1 έχει τα υψηλότερα standard ασφαλείας από οποιοδήποτε άλλο αγωνιστικό όχημα.
Δε νομίζω ότι υπάρχει standard ασφαλείας που δεν θα επέτρεπε σε μια ατσάλινη λάμα πάχους 5 mm να διαπεράσει σουβλάκι οτιδήποτε χτυπούσε με 80 Km/h. Δεν πα να 'ναι και F1 ή το space shuttle, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Ατυχία και το ό,τι δεν πέτυχε τον κινητήρα να φρενάρει-ανακλαστεί (αλλά τότε δεν ξέρω τι θα είχε γίνει με το συνοδηγό...). Μόνη λύση για κάτι τέτοιο είναι να μη συμβεί = να μην είναι έτσι λάθος στημένη η μπαριέρα.
Θυμηθείτε ότι ο Nanini έτρεχε DTM μονόχειρας και ο Zanardi ανάπηρος. Ο άνθρωπος έχει μεγάλη δύναμη όταν το θέλει. Μακάρι να τα καταφέρει και ο Kubica και να τον ξαναδούμε και στις πίστες (κυρίως) αλλά και στα βουνά. Περαστικά στο παλικάρι!
Δεν είμαι σίγουρος ότι στην F1 θα γινόταν το ίδιο λόγω πάχους των ανθρακονημάτων του monocoque.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Δε νομίζω ότι υπάρχει standard ασφαλείας που δεν θα επέτρεπε σε μια ατσάλινη λάμα πάχους 5 mm να διαπεράσει σουβλάκι οτιδήποτε χτυπούσε με 80 Km/h. Δεν πα να 'ναι και F1 ή το space shuttle, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Ατυχία και το ό,τι δεν πέτυχε τον κινητήρα να φρενάρει-ανακλαστεί (αλλά τότε δεν ξέρω τι θα είχε γίνει με το συνοδηγό...). Μόνη λύση για κάτι τέτοιο είναι να μη συμβεί = να μην είναι έτσι λάθος στημένη η μπαριέρα.
Θυμηθείτε ότι ο Nanini έτρεχε DTM μονόχειρας και ο Zanardi ανάπηρος. Ο άνθρωπος έχει μεγάλη δύναμη όταν το θέλει. Μακάρι να τα καταφέρει και ο Kubica και να τον ξαναδούμε και στις πίστες (κυρίως) αλλά και στα βουνά. Περαστικά στο παλικάρι!
Δεν είμαι σίγουρος ότι στην F1 θα γινόταν το ίδιο λόγω πάχους των ανθρακονημάτων του monocoque.
Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Συν ότι με τον όρο standard ασφαλείας τα παιδιά παραπάνω συμπεριλαμβάνουν πιθανότατα το γεγονός πως σε μία πίστα ελέγχεται πολύ πιο εύκολα η σωστή τοποθέτηση εξόδων διαφυγής κτλ. και η αποφυγή χρήσης επικίνδυνων μπαριερών (στο μέτρο του δυνατού, αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο ελεγχόμενο το περιβάλλον από αυτό ενός βουνίσιου επαρχιακού δρόμου, όπου έγινε το ατύχημα).
-
Τουλάχιστο τα πρώτα σημάδια ανάρρωσης του Robert είναι πολύ ενθαρρυντικά και αυτό είναι πολύ καλό ! Μακάρι να τον δούμε σύντομα στο τιμόνι.
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
.... εδω βγαζει λαδι την μπαριερα .... ( με την εννοια οτι δεν υπηρχε ασυνεχεια της )Όχι ακριβώς. Αν παρατηρήσεις στο σημείο που 'ανοίγει' δεν είναι τελικά κολλημένες. Αρχικά όπως το είδα να σπάει στο βιντεο σκέφτηκα μήπως ήταν απλά ενωμένες με λάθος τρόπο (δηλαδή η δεύτερη στη σειρά να καβαλάει την πρώτη), αλλά αν το κοιτάξεις πιό προσεκτικά δεν είναι καν ενωμένες.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Δε νομίζω ότι υπάρχει standard ασφαλείας που δεν θα επέτρεπε σε μια ατσάλινη λάμα πάχους 5 mm να διαπεράσει σουβλάκι οτιδήποτε χτυπούσε με 80 Km/h. Δεν πα να 'ναι και F1 ή το space shuttle, το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Ατυχία και το ό,τι δεν πέτυχε τον κινητήρα να φρενάρει-ανακλαστεί (αλλά τότε δεν ξέρω τι θα είχε γίνει με το συνοδηγό...). Μόνη λύση για κάτι τέτοιο είναι να μη συμβεί = να μην είναι έτσι λάθος στημένη η μπαριέρα.
Θυμηθείτε ότι ο Nanini έτρεχε DTM μονόχειρας και ο Zanardi ανάπηρος. Ο άνθρωπος έχει μεγάλη δύναμη όταν το θέλει. Μακάρι να τα καταφέρει και ο Kubica και να τον ξαναδούμε και στις πίστες (κυρίως) αλλά και στα βουνά. Περαστικά στο παλικάρι!
Δεν είμαι σίγουρος ότι στην F1 θα γινόταν το ίδιο λόγω πάχους των ανθρακονημάτων του monocoque.
Δεν είναι και τόοοσο παχιά. Και δεν είναι και τόσο γερά σε τέτοιου είδους τάσεις δηλ. όχι κατά τον άξονα των Ζ (τα ανθρακονήματα είναι πλεγμένα σε 2 διαστάσεις άρα είναι πολύ γερά κατά μήκος του νήματός τους, δηλ. κατά το Χ και το Υ, όχι και τόσο σε διατμητικές τάσεις κατά τον τρίτο άξονα).
ΙΜΗΟ η μπαριέρα θα έκανε θρύψαλλα το crash box μια μοντέρνας F1 (ευτυχώς δεν θα το δούμε αυτό).Μην ξεχνάτε ότι αυτό είναι ένα κλασσικό freak accident, δηλ. ένα 'κουφό' ατύχημα (καμία σχέση με τα κλασσικά 'μπάμ' σε τοίχο ή σε δέντρο των ράλι), οπότε δεν υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική προφύλαξης, είναι σε μεγάλο βαθμό στην τύχη (και ο Kubica θα μπορούσε ευκολότατα να είναι πολύ πιο άτυχος απ΄όσο ήταν...)
Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Συν ότι με τον όρο standard ασφαλείας τα παιδιά παραπάνω συμπεριλαμβάνουν πιθανότατα το γεγονός πως σε μία πίστα ελέγχεται πολύ πιο εύκολα η σωστή τοποθέτηση εξόδων διαφυγής κτλ. και η αποφυγή χρήσης επικίνδυνων μπαριερών (στο μέτρο του δυνατού, αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο ελεγχόμενο το περιβάλλον από αυτό ενός βουνίσιου επαρχιακού δρόμου, όπου έγινε το ατύχημα).
Ε αυτό εννοείται, δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο σε μια πίστα, απλά επειδή διάβασα (όχι εδώ) κάτι αφελή του στυλ 'αν φτιάχνανε τα αυτοκίνητα ράλι όσο γερές είναι η F1' που είναι εκτός πραγματικότητας, σε αυτό το ατύχημα ήθελες πανοπλία για να τη βγάλεις καθαρή.
-
Η ατυχία και η κατάρα των οδηγών αγώνων σε όλο της το μεγαλείο.
Από ολόκληρη την διαδρομή ο κουμπίτσα βρήκε να πέσει πάνω στην πιο κουφή μπαριέρα
Αυτά τζόκερ της ζωής είναι
Περαστικά -
...ένα γενικότερο σχόλιο που αφορά την ενημέρωσή μας για το συμβάν, ειδικά τις πρώτες ώρες, είναι ότι μιλάμε για το απόλυτο σπασμένο τηλέφωνο. Διαβάζαμε ότι είχε ένα ατύχημα ο Kubica με...έναν τοίχο εκκλησίας και ότι δεν έχασε ποτέ τις αισθήσεις του, και ότι μεταφέρθηκε αεροπορικώς στο νοσοκομείο, ότι απλώς θα χάσει τις επόμενες δοκιμές κλπ κλπ.
Και τελικά ο άνθρωπος έχασε τόσο αίμα που οι γιατροί πάλεψαν να τον κρατήσουν ζωντανό..
Όχι ότι έχει σημασία να μάθεις κάτι τόσο άμεσα ή απλώς να περιμένεις λίγο για πιο σίγουρα, απλώς τελικά δεν πρέπει να επηρεάζεσαι καθόλου από τις πρώτες 'ειδήσεις', ούτε θετικά ούτε αρνητικά.
Διάφορα νέα -Φεβρουάριος 2011