-
Το 8100 5w 40, το χρησιμοποιουσα στο 106GTI χωρις κανενα προβλημα (μαλιστα, απο το προηγουμενο που ειχε - δεν θυμαμαι τι - η θερμοκρασια του λαδιου δουλευε λιγο πιο χαμηλα και αντεχε καλυτερα στον βιασμο, πραγμα που σημαινει πως το λαδι εκανε καλυτερη δουλεια), οσο και στο S2000..
-
Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
Αν έχει 101Hp BBZ κινητήρα θα καίει φουλ....!
Η δοκιμή των Total θα γίνει σε επόμενη αλλαγή. Καλό λαδάκι είναι!
Πρώτα όμως θα στείλω ένα δείγμα για μια ανάλυση των motul, 'έτσι' απο ενδιαφέρον και απορία .Μπα το 75αρη έχει ο άμοιρος
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα(δίπλωσέ την να μη φαίνεται) και στείλε την μαζί με το μπουκαλάκι.http://www.blackstone-labs.com/Data/Oil ... 20slip.pdf
Αυτήν ακριβώς την φόρμα φίλε μου έχει ήδη μέσα στο μπουκαλάκι και γράφω ότι γιατί πρέπει να γράψω από τώρα τον λογαριασμό και ειδικά τον 3ψηφιο κωδικό ασφάλειας της pre-paid card!!
δηλαδή τόσο σπουδαίο θα ήταν μόλις το λάμβαναν να σου έστελναν ειδοποίηση για να πληρώσεις?
προφανώς δεν το υποστηρίζει το site τους κρίμα γιατί θα κέρδιζαν και άλλους πελάτες...
εγώ θα το στείλω και έτσι πάντως τέλοσπάντων... -
Έτσι είναι, δυστυχώς ποτέ το ιξώδες του λαδιού δεν είναι το ιδανικό.
-
Το Picanto μετά απο 2.500 χλμ είδα προχτές πως έκαψε λίγο λάδι (Fuchs Titan Synthese 10w40) και με προβλημάτισε, τί να βάλω στην επόμενη αλλαγή ;
-
Εξαρτάται πως οδηγείς (εκτός από τα λογικά, δηλαδή τι λέει το manual, πόσα χλμ έχει κάνει, τι είδους διαδρομές κλπ)
-
Σε πρόσφατο service για 75.000χλμ μου άλλαξαν λάδια και από Fuchs Titan 0-40 (VW 503.00) πληρως συνθετικά που είχα μου έβαλαν Valvoline DuraBlend 10-40 (VW 505.00) ημίσυνθετικά.
Αμάξι Α3 1.6FSI του 2005 με σταθερό διάστημα service κάθε 15.000χλμ.
Πρόβλημα δεν υπάρχει με τα νέα λάδια και είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.Απλά έχω έναν ενδοιασμό επειδή από την αρχή του έβαζα πλήρως συνθετικά και δεν ειχα και ποτέ πρόβλημα να μου καίει δηλαδή κλπ.
Μπορεί να μου πεί κάποιος τί ακριβώς αλλάζει και αν πρέπει να προσέξω κάτι ;;;Να πώ επίσης πως έβαλα και ένα κουτάκι αντιτριβικό MotorKote από τον Λαμπριανίδη...
-
Τα λάδια δεν χρειάζονται πρόσθετα εκτός αν τα αγοράζεις 1 ευρώ το λίτρο.
Αν έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση απ' ότι συνήθως άλλαξε μάρκα κι όχι ιξώδες.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Σε πρόσφατο service για 75.000χλμ μου άλλαξαν λάδια και από Fuchs Titan 0-40 (VW 503.00) πληρως συνθετικά που είχα μου έβαλαν Valvoline DuraBlend 10-40 (VW 505.00) ημίσυνθετικά.Αμάξι Α3 1.6FSI του 2005 με σταθερό διάστημα service κάθε 15.000χλμ.
Πρόβλημα δεν υπάρχει με τα νέα λάδια και είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.Απλά έχω έναν ενδοιασμό επειδή από την αρχή του έβαζα πλήρως συνθετικά και δεν ειχα και ποτέ πρόβλημα να μου καίει δηλαδή κλπ.
Μπορεί να μου πεί κάποιος τί ακριβώς αλλάζει και αν πρέπει να προσέξω κάτι ;;;Να πώ επίσης πως έβαλα και ένα κουτάκι αντιτριβικό MotorKote από τον Λαμπριανίδη...
Νομίζω ότι αυτών των προδιαγραφών λάδια(vw505.00) είναι για πετρελαιοκινητήρες.
Λογικά κάπου στο κουτί πρέπει να αναφέρει και για vw502.00.
Νομίζω επίσης ότι με τέτοιων προδιαγραφών λάδια θέλεις αλλαγή στα 7.500 και όχι στα 15.000 που κάνεις με τα longlife.
Επειδή μοιραζόμαστε τον ίδιο κινητήρα(έχω και εγώ ένα octavia 5 1.6 FSI) δεν θα σου σύστηνα να παραμείνεις σε αυτά τα λάδια. -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Σε πρόσφατο service για 75.000χλμ μου άλλαξαν λάδια και από Fuchs Titan 0-40 (VW 503.00) πληρως συνθετικά που είχα μου έβαλαν Valvoline DuraBlend 10-40 (VW 505.00) ημίσυνθετικά.
Αμάξι Α3 1.6FSI του 2005 με σταθερό διάστημα service κάθε 15.000χλμ.
Πρόβλημα δεν υπάρχει με τα νέα λάδια και είναι μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Απλά έχω έναν ενδοιασμό επειδή από την αρχή του έβαζα πλήρως συνθετικά και δεν ειχα και ποτέ πρόβλημα να μου καίει δηλαδή κλπ.
Μπορεί να μου πεί κάποιος τί ακριβώς αλλάζει και αν πρέπει να προσέξω κάτι ;;;Αυτό που αλλάζει είναι το ιξώδες στις χαμηλές θερμοκρασίες (αν το ζεσταίνεις λιγάκι πριν το ζορίσεις καλά είσαι και με τα δύο) αλλά το σημαντικό είναι ότι έβαλες ένα υποδεέστερο λάδι. Το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να προστατεύσει λιγότερο τον κινητήρα σου (προσέχεις το σε κάποιες περιπτώσεις, ίσως κλπ δηλαδή δεν μπορεί κατηγορηματικά να σου πει κάποιος ότι δεν κάνει γιατί θα έλεγε ψέματα, ειδικά χωρίς να ξέρει και τη χρήση που του κάνεις). Για αυτό χωρίς πανικό θα έλεγα ότι θα αισθανόμουνα καλύτερα να το κρατήσω λιγότερα χλμ από το συνθετικό. Δηλαδή αντί για 15000χλμ κράτα το 7500, άντε το πολύ 10000χλμ (και πάντα αλλαγή και φίλτρο). Καλύτερα όμως την επόμενη φορά να βάλεις πλήρως συνθετικά.
Για την κατανάλωση ό,τι είπε ο leonp. -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Εξαρτάται πως οδηγείς (εκτός από τα λογικά, δηλαδή τι λέει το manual, πόσα χλμ έχει κάνει, τι είδους διαδρομές κλπ)Απόλυτα αστική χρήση χωρίς ξεσπάσματα δλδ σαν κυρία
Με προβληματίζει πως πριν τα αλλάξω με τα Fuchs δεν είχε κάψει καθόλου -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Εξαρτάται πως οδηγείς (εκτός από τα λογικά, δηλαδή τι λέει το manual, πόσα χλμ έχει κάνει, τι είδους διαδρομές κλπ)
Απόλυτα αστική χρήση χωρίς ξεσπάσματα δλδ σαν κυρία
Με προβληματίζει πως πριν τα αλλάξω με τα Fuchs δεν είχε κάψει καθόλουΜπορεί να είναι λόγω της αλλαγής και να είναι τα κουρασμένα υπολείμματα του προηγούμενου διαφορετικού λαδιού. Κάνε άλλη μια αλλαγή με τα ίδια και αν συνεχίσει ... μπορείς να ξαναγυρίσεις στα παλαιότερα που δεν στα έκαιγε.
Αν θες να το αναλύσουμε παραπέρα δες
Πιστεύω πως θα βοηθούσε όλους όσοι ζητούν προτάσεις για λάδια να μας αναφέρουν, κάποια από τα παρακάτω στοιχεία (όχι, δεν χρειάζεται όλα, βασικά όπου ξεφεύγουν από τον μέσο όρο):
[list:2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια[/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)[/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;) [/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Γίνεται παρατεταμένη χρήση τέρμα γκάζι; (πίστα, αναβάσεις, ρυμούλκηση, κόντρες κλπ)[/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια (ιξώδες & προδιαγραφές, κυρίως κατά ACEA πχ Α3_ [/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.[/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές[/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)[/2rcrm6gi]
[:2rcrm6gi]Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.[/2rcrm6gi][/list:u:2rcrm6gi]αντιγραφή από το παρελθόν του forum
-
Ερώτηση!!
Όταν ο κατασκευαστής (mazda 6 2,0) ζητά προδιαγραφές API SL
ACEA A3-A5
5-30 mazda dexelia (είναι όμως ορυκτέλαιο για το καλό τον rx8 και γι'αυτο δεν το προτιμώ)Και το λιπαντικό που βάζω shell helix ultra extra 5-30 έχει
ACEA (C2-C3) A3-B4 **και δεν γράφει πουθενά για
API --- **Με καλύπτουν η όχι; έχω κάνει αρκετές αλλαγές με αυτό το λιπαντικό και δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά αυτό τώρα τελευταία το παρατήρησα.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά εκ το προτέρων.
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Ερώτηση!!Όταν ο κατασκευαστής (mazda 6 2,0) ζητά προδιαγραφές API SL
ACEA A3-A5
5-30 mazda dexelia (είναι όμως ορυκτέλαιο για το καλό τον rx8 και γι'αυτο δεν το προτιμώ)Και το λιπαντικό που βάζω shell helix ultra extra 5-30 έχει
ACEA (C2-C3) A3-B4 **και δεν γράφει πουθενά για
API --- **Με καλύπτουν η όχι; έχω κάνει αρκετές αλλαγές με αυτό το λιπαντικό και δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά αυτό τώρα τελευταία το παρατήρησα.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά εκ το προτέρων.
Η API ειναι αμερικανικη πιστοποιηση ενω η ACEA ειναι ευρωπαικη. Απο τη στιγμη που καλυπτεις μια απο τις δυο δεν εχεις κανενα προβλημα.
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Ερώτηση!!Όταν ο κατασκευαστής (mazda 6 2,0) ζητά προδιαγραφές API SL
ACEA A3-A5
5-30 mazda dexelia (είναι όμως ορυκτέλαιο για το καλό τον rx8 και γι'αυτο δεν το προτιμώ)Και το λιπαντικό που βάζω shell helix ultra extra 5-30 έχει
ACEA (C2-C3) A3-B4 **και δεν γράφει πουθενά για
API --- **Με καλύπτουν η όχι; έχω κάνει αρκετές αλλαγές με αυτό το λιπαντικό και δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά αυτό τώρα τελευταία το παρατήρησα.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά εκ το προτέρων.
Mήπως και σε ενδιαφέρει:
Αν αγαπάς τους Αμερικάνους , βάλτα.
Αν αγαπάς τους Γάλλους βάλε dexelia=elf.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_382732
.Tα elf evolution SXR 5W30 είναι ημισυνθετικά?
To ELF EVOLUTION SxR 5W30/TOTAL QUARTZ FUTURE 9000 5W30 είναι
100% Synthetic technology και όχι 100 % synthetic. Για προδιαγραφές δες:http://www.elfcanada.ca/index.cfm?fusea ... ctOverview
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Ερώτηση!!Όταν ο κατασκευαστής (mazda 6 2,0) ζητά προδιαγραφές API SL
ACEA A3-A5
5-30 mazda dexelia (είναι όμως ορυκτέλαιο για το καλό τον rx8 και γι'αυτο δεν το προτιμώ)Και το λιπαντικό που βάζω shell helix ultra extra 5-30 έχει
ACEA (C2-C3) A3-B4 **και δεν γράφει πουθενά για
API --- **Με καλύπτουν η όχι; έχω κάνει αρκετές αλλαγές με αυτό το λιπαντικό και δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά αυτό τώρα τελευταία το παρατήρησα.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά εκ το προτέρων.
Γιάννη δεν έχεις κανένα πρόβλημα
-
Ευχαριστω πολυ παιδια
-
καλημέρα φίλοι μου
Η σειρά ΕΝΕΟΣ της NIPPON τι γεννιας θεωρούνται; είναι εστερικής βάσεως; Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τα 0W-20 ή τα 5W-40 για mazda61,8 και Mitsubishi colt 1,3
ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
καλημέρα φίλοι μου
Η σειρά ΕΝΕΟΣ της NIPPON τι γεννιας θεωρούνται; είναι εστερικής βάσεως; Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τα 0W-20 ή τα 5W-40 για mazda61,8 και Mitsubishi colt 1,3
ευχαριστώ εκ των προτέρωνΑν εννοεις τη σειρα Sustina ναι ειναι εστερικης βασης (Group V) με βαση αυτο το δημοσιευμα : http://www.japanoil.gr/el/article_groups/1/articles/13- .
Για την απλη σειρα ξερω πως το 0w20 ειναι και αυτο Group V ( http://www.enpo.eu/contents_gr.asp?id=190) αλλα το 5w40 και το 5w30 μαλλον δεν ειναι χωρις να ειμαι σιγουρος. Παντως στο επισημο σιτε της εταιριας δεν αναφερονται σαν Group V.
-
Καλησπέρα παιδιά, μήπως έχει κάποιος το link motul lubricants advisor?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]