-
βεββαια αντοίστοιχα θα μπορούσε ένας πολίτης να τους στείλει ειδοποίηση οτι πχ λόγω λακούβας στο 55ο χλμ ΕΟ χάλασε το αμορτισερ και να του το πληρώσουν σε 15 ημέρες αλλιώς πάει 20πλάσιο? Και αυτό ιδιωτική διαφωνία ειναι....
-
Μα αν λέει κάτι τέτοιο στη σύμβαση τότε είναι νόμος του κράτους ενώ εσύ με τη λακούβα πρέπει να τους κάνεις αγωγή για να αποζημιωθείς.
Τέλος πάντων, πέρα από το προφανώς εκφοβιστικό του πράγματος, εμένα μου κάνει εντύπωση που αυτή καθεαυτή η μη πληρωμή διοδίου δεν είναι κάποιου είδους αδίκημα αλλά τους κυνηγάνε για άσχετα και βλακώδη (οικιακή ειρήνη ) και μερικά σχετικά μεν (παρακώλυση συγκοινωνιών) αλλά όχι και τελείως... Αρα είχαν δίκιο οι διοδίστας ως προς αυτό.
Τώρα τα περί δικών: όταν η κοινοπραξία ρίξει 10 δικηγόρους να το κυνηγάνε όχι 600 δίκες, 6000 θα κάνουν. Ο ιδιώτης που θα πρέπει να πάει στο δικαστήριο 1-2-3 φορές για 50 και 100 ευρώ και ή να δικαστεί χωρίς δικηγόρο και άρα με ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας ή να βάλει δικηγόρο (καμιά 300άρα ?) και αν καταδικαστεί να πληρώσει και καμιά 500άρα επιπλέον για δικαστικά έξοδα είναι σε σαφώς πιο μειονεκτική θέση.
-
Και καθώς και να κερδίσει πρωτοδίκως ο ιδιώτης δεν πρόκειται η εταιρεία ή το Δημόσιο να το αφήσουν χωρίς έφεση πρακτικά αποδεικνύεται το ηλίθιο της κίνησης.
Οι κρατικές αποφάσεις δεν ανατρέπονται με οδοφράγματα. Ανατρέπονται με τα ίδια ένδικα μέσα. Αν οι Διοδίστας είχαν κινηθεί δικαστικά από την αρχή κατά της τιμής των διοδίων και είχαν εξασφαλίσει έστω και μία απόφαση πρωτόδικη ως ότου να εκδικαστούν οι ενστάσεις θα είχαν σύρει το Δημόσιο και τους Εργολάβους στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από σαφώς πλεονεκτική θέση (και για τη περίοδο ως τα ασφαλιστικά μέτρα και μετά από τα αντί-ασφαλιστικά μέτρα ως και την εξέταση της έφεσης θα μπορούσαν με το νόμο και χωρίς καμία συνέπεια να περνούν από τα διόδια στο τζάμπα).
Αντ' αυτού επέλεξαν τον λαϊκισμό του σηκώνω την μπάρα και όποιον πάρει ο Χάρος. Τώρα λοιπόν εκτός κάποιων που το κάνουν από επάγγελμα οι υπόλοιποι θα μετανιώσουν πικρά που δεν χρησιμοποιήσαν τα μέσα που τους προσέφερε το κράτος αλλά ως άλλοι εξυπνάκηδες νόμιζαν ότι θα πετύχουν αυτά που είχαν πετύχει άλλοι με τα σπίτια του ΟΕΚ.
'Οπως λέει και ο λαός 'όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες'.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και καθώς και να κερδίσει πρωτοδίκως ο ιδιώτης δεν πρόκειται η εταιρεία ή το Δημόσιο να το αφήσουν χωρίς έφεση πρακτικά αποδεικνύεται το ηλίθιο της κίνησης.Οι κρατικές αποφάσεις δεν ανατρέπονται με οδοφράγματα. Ανατρέπονται με τα ίδια ένδικα μέσα. Αν οι Διοδίστας είχαν κινηθεί δικαστικά από την αρχή κατά της τιμής των διοδίων και είχαν εξασφαλίσει έστω και μία απόφαση πρωτόδικη ως ότου να εκδικαστούν οι ενστάσεις θα είχαν σύρει το Δημόσιο και τους Εργολάβους στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από σαφώς πλεονεκτική θέση (και για τη περίοδο ως τα ασφαλιστικά μέτρα και μετά από τα αντί-ασφαλιστικά μέτρα ως και την εξέταση της έφεσης θα μπορούσαν με το νόμο και χωρίς καμία συνέπεια να περνούν από τα διόδια στο τζάμπα).
Αντ' αυτού επέλεξαν τον λαϊκισμό του σηκώνω την μπάρα και όποιον πάρει ο Χάρος. Τώρα λοιπόν εκτός κάποιων που το κάνουν από επάγγελμα οι υπόλοιποι θα μετανιώσουν πικρά που δεν χρησιμοποιήσαν τα μέσα που τους προσέφερε το κράτος αλλά ως άλλοι εξυπνάκηδες νόμιζαν ότι θα πετύχουν αυτά που είχαν πετύχει άλλοι με τα σπίτια του ΟΕΚ.
'Οπως λέει και ο λαός 'όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες'.
Η κίνηση έγινε για λόγους εντυπωσιασμού. Για να πιέσει καταστάσεις. Όπως σωστά γράφεις όμως, δεν έγινε σωστά, με κινήσεις νομικές από την αρχή, κάτι που σχολίαζα κι εγώ εδώ και τόσο καιρό. Οι κάτοικοι έπρεπε να πάνε την εταιρεία στα δικαστήρια και ταυτοχρόνως, να πιέζουν με τα διόδια και τις κινητοποιήσεις. Είτε όμως, δεν είχαν σωστή νομική συμβουλή, είτε οι περισσότεροι αρκέστηκαν στο να γλυτώνουν κάποια χρήματα για κάποιο διάστημα, είτε, ως κλασσικοί νεοέλληνες, φοβήθηκαν μια πραγματική δικαστική διαμάχη που σημαίνει χάσιμο χρόνου και χρημάτων, που οι περισσότεροι φοβόντουσαν να δώσουν, και έτσι, το κίνημα έμεινε στο ίδιο σημείο εδώ και πολύ καιρό. Αν κάνεις βήματα μπροστά, προχωράς, κερδίζεις. Αν μένεις ακίνητος, ο άλλος παίρνει φόρα και σε ανατρέπει. Αυτό έπαθαν οι διοδίστας. Έπρεπε να κάνουν συνεχώς και περισσότερα, να τους πιάσουν στον ύπνο πριν προλάβουν να αντιδράσουν και πριν προλάβουν να κινητοποιήσουν την κυβέρνηση (υπόσχεση για €€€ προεκλογικά και τελείωσε, ο ΚΑΘΕ Υπουργός ψηφίζει ό,τι του πεις).
Ευχαριστώ.
-
Μειώσεις στις τιμές των διοδίων υπόσχεται ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, καθώς διογκώνεται το κίνημα του «Δεν πληρώνω, Δεν πληρώνω». «Συζητάμε τις μειώσεις των διοδίων και θα τις πετύχουμε. Τις συμβάσεις θα τις διορθώσουμε και αυτό θα γίνει πολύ σύντομα. Τώρα συζητούν και οι παραχωρησιούχοι τις αλλαγές», δήλωσε ο υφυπουργός.
Όπως ανέφερε στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης, έχουν τεθεί στο τραπέζι, η δραστική μείωση της τιμής των διοδίων στα τμήματα που είναι υπό κατασκευή, η γενική μείωση των διοδίων στο σύνολο της παραχώρησης του κάθε αυτοκινητοδρόμου, η καθιέρωση εκπτωτικής πολιτικής εκ μέρους των εταιρειών που διαχειρίζονται τα διόδια, αλλά και η διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών με εκπτώσεις και μειωμένες τιμές.
Υποστήριξε δε ότι τα διόδια είναι μέρος της χρηματοδότησης των αυτοκινητοδρόμων και επισήμανε πως σε περίπτωση που συνεχιστούν οι αντιδράσεις και τα κινήματα για την μη καταβολή διοδίων, τότε τα έργα κινδυνεύουν να μη γίνουν.
Ωστόσο, οι αντιδράσεις στα διόδια συνεχίζονται, καθώς το μεσημέρι της Κυριακής 6 Φεβρουαρίου διοργανώνεται νέο πανελλαδικό άνοιγμα των διοδίων.
Από την πλευρά τους, οι 5 κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους παραχώρησης προγραμματίζουν συνέντευξη Τύπου για την ερχόμενη Τρίτη.
πηγη: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=248292
εχω απορια να δω τι θα μας πουν. μαλλον θα πουν οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες (της κινησης-δεν πληρωνω) μην περιμενετε εργα. και ετσι θα αναγκασουν την κυβερνηση να παρει τα μετρα της εναντιον των πολιτων και χρηστων και υπερ των λαμογίων αυτων.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
Μειώσεις στις τιμές των διοδίων υπόσχεται ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, καθώς διογκώνεται το κίνημα του «Δεν πληρώνω, Δεν πληρώνω». «Συζητάμε τις μειώσεις των διοδίων και θα τις πετύχουμε. Τις συμβάσεις θα τις διορθώσουμε και αυτό θα γίνει πολύ σύντομα. Τώρα συζητούν και οι παραχωρησιούχοι τις αλλαγές», δήλωσε ο υφυπουργός.
Όπως ανέφερε στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης, έχουν τεθεί στο τραπέζι, η δραστική μείωση της τιμής των διοδίων στα τμήματα που είναι υπό κατασκευή, η γενική μείωση των διοδίων στο σύνολο της παραχώρησης του κάθε αυτοκινητοδρόμου, η καθιέρωση εκπτωτικής πολιτικής εκ μέρους των εταιρειών που διαχειρίζονται τα διόδια, αλλά και η διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών με εκπτώσεις και μειωμένες τιμές.
Υποστήριξε δε ότι τα διόδια είναι μέρος της χρηματοδότησης των αυτοκινητοδρόμων και επισήμανε πως σε περίπτωση που συνεχιστούν οι αντιδράσεις και τα κινήματα για την μη καταβολή διοδίων, τότε τα έργα κινδυνεύουν να μη γίνουν.
Ωστόσο, οι αντιδράσεις στα διόδια συνεχίζονται, καθώς το μεσημέρι της Κυριακής 6 Φεβρουαρίου διοργανώνεται νέο πανελλαδικό άνοιγμα των διοδίων.
Από την πλευρά τους, οι 5 κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους παραχώρησης προγραμματίζουν συνέντευξη Τύπου για την ερχόμενη Τρίτη.
πηγη: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=248292
εχω απορια να δω τι θα μας πουν. μαλλον θα πουν οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες (της κινησης-δεν πληρωνω) μην περιμενετε εργα. και ετσι θα αναγκασουν την κυβερνηση να παρει τα μετρα της εναντιον των πολιτων και χρηστων και υπερ των λαμογίων αυτων.
Βλεποντας ολες αυτες τις κινησεις (απειλες, δηλωσεις κατευνασμου, συνεντευξεις τυπου) αναρωτιεται κανεις:
Μηπως τελικα αυτοι που δε πληρωνουν διοδια ειναι πολυ περισσοτεροι απο το 14% που 'επισημως' ανακοινωνεται?? -
To 14% τι είναι και πως προέκυψε;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
To 14% τι είναι και πως προέκυψε;*...Σε ανάλογη διαδικασία προχωρά και η κοινοπραξία «Νέα Οδός», που εκμεταλλεύεται, μεταξύ άλλων, και τα διόδια των Αφιδνών, στα οποία παρατηρείται το μεγαλύτερο πρόβλημα με τους οδηγούς, που αρνούνται να καταβάλουν αντίτιμο. Σημειώνεται ότι από τους κατά μέσο όρο 60.000 οδηγούς, που διέρχονται καθημερινά από τα συγκεκριμένο διόδια, δεν πληρώνουν ποσοστό 14%.
*
Πηγη: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 011_376521. -
Οι περισσότεροι φοβούνται και πληρώνουν αλλά αν δεν κατέβουν 50% τα διόδια, οι 'δεν πληρώνω' θα κινηθούν νομικά εναντίον των εταιρειών και των συμβάσεων - ο πόλεμος δεν τους συμφέρει.
-
Ναι δίκιο έχεις. Είναι εκατομμύρια το λέει συνέχεια ο γέρος, αλλά εσείς πιστεύετε τις παλιοφυλλάδες.
-
Ξερουμε που και πότε θα σταματησει η μπιλια στο ποσό που θα πληρωνουμε στα διοδια ?
Υπαρχει καποιο προσυμφωνημενο οριο ή the sky is the limit ?
Γιατι και γω ειμαι γενικα πολύ τυπικος στις υποχρεωσεις μου, αλλά απο την μία , τα αυξημενα τελη κυκλοφορίας , οι φοροι στη βενζινη + την ανοδο της διεθνους τιμης του αργου και απο την αλλη τα ολο και περισσοτερα και ολο και ακριβοτερα διοδια, - (μειον) τα εσοδα σχεδον του συνολου των πολιτων .... εεεε ... καπου εχει αρχισει και γ@μιεται ασχημα το θέμα !
Προσωπικα πληρωνω τις λιγες φορες που θα χρειαστει να περασω αλλα τους χαιρομαι τους 'τσαμπατζηδες' γιατι τους εχουν σπασει τα νευρα και εχει αρχισει να τους τσουζει
Πιστευω όσο πιο μακρια απο κομματα μεινει αυτη η προσπαθεια τόσο μεγαλυτερη επιτυχία θα εχει . -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Σημειώνεται ότι από τους κατά μέσο όρο 60.000 οδηγούς, που διέρχονται καθημερινά από τα συγκεκριμένο διόδια, δεν πληρώνουν ποσοστό 14%.
[/i]
Πηγη: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 011_376521.τροφη για σκεψεις:
60000 * 2,05€= 123.000,00€ (ΔΕΝ μετραω τα φορτηγα)
123.000*30=3.690.000,00€ (το μηνα)
δεν ειναι κι ασχημα, και μιλαμε μονο για ενα σταθμο διοδιων χωρις να υπολογισω τα φορτηγα που ειναι αρκετα και πληρωνουν πολλαπλασιο ποσο
αντίστοιχα 3.690.000,00 *14%= 516.600,00€, 'χανουν' μισο μύριο το μήνα...
-
αν καταλαβα καλα λεει το 14% των 60.000 δηλαδη περιπου 7000 οδηγοι δεν πληρωνουν.
τι γινεται ομως με τα συγκεκριμενα διοδια (αφιδνων)? υποτιθεται οτι επρεπε να κλεισουν και λειτουργουν ακομη.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
τι γινεται ομως με τα συγκεκριμενα διοδια (αφιδνων)? υποτιθεται οτι επρεπε να κλεισουν και λειτουργουν ακομη.Giati eprepe na kleisoun???
-
Γιατί είναι παράνομα χτισμένα.... Έχει βγει και σχετική απόφαση και υποθέτω υπάρχει μέσα στο παρόν θέμα.
Γγράφε ελληνικά, τα greeklish πρέπει να αποφεύγονται στο φόρουμ αυτό. -
Ο χρήστης bekiaris έγραψε:
τι γινεται ομως με τα συγκεκριμενα διοδια (αφιδνων)? υποτιθεται οτι επρεπε να κλεισουν και λειτουργουν ακομη.
Giati eprepe na kleisoun???
για μια αποφαση που ειχε βγει τελη δεκεμβρη αρχες γεναρη οτι προκειται για αυθαιρετα κτισματα.
-
Λόγω όμως οτι σαν λαός είμαστε υπερβολικοί σε όλα μας, είμαστε στην αρχή να ξεφτιλήσουμε και αυτό το κίνημα.Δεν πληρώνω στην ΑΟ, δεν πληρώνω στην Γέφυρα κτλ...... ποιός σε κάλεσε να τα χρησιμοποιήσεις ? επιλογή σου είναι να μπείς στο 'μαγαζί'
Δικαιολογώ απόλυτα όσους δεν πληρώνουν για δρόμους που δεν υπάρχουν ή δεν έχω εναλλακτική διαδρομή, αλλά μέχρι εκεί..... όλοι οι αλλοι απλά κάνουν πλίατσικο και δίνουν δικαιολογίες στον Ρέππα και τους λοιπούς να λένε αυτά που λένε και να χάνεται ο στόχος του κινήματος.
-
Που χάθηκες ρε GFON?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Που χάθηκες ρε GFON?Εδώ γύρω!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Λόγω όμως οτι σαν λαός είμαστε υπερβολικοί σε όλα μας, είμαστε στην αρχή να ξεφτιλήσουμε και αυτό το κίνημα.Δεν πληρώνω στην ΑΟ, δεν πληρώνω στην Γέφυρα κτλ...... ποιός σε κάλεσε να τα χρησιμοποιήσεις ? επιλογή σου είναι να μπείς στο 'μαγαζί'Δικαιολογώ απόλυτα όσους δεν πληρώνουν για δρόμους που δεν υπάρχουν ή δεν έχω εναλλακτική διαδρομή, αλλά μέχρι εκεί..... όλοι οι αλλοι απλά κάνουν πλίατσικο και δίνουν δικαιολογίες στον Ρέππα και τους λοιπούς να λένε αυτά που λένε και να χάνεται ο στόχος του κινήματος.
Kαλά αυτά που λες, αλλά στο υπογραμμισμένο είσαι λάθος. Η εθνική οδός υπήρχε και πριν τις εταιρίες που τις ανέλαβαν τώρα, έστω και σαν κατσικόδρομος, τι πάει να πει 'ποιος σε καλεσε;'
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!