Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
  1. Home
  2. Περί αυτοκίνησης
  3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
  • 1
  • 2
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 246
  • 247
  • 150 / 247
Περί αυτοκίνησης
12
4.9k
17.6k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • A
    a-viper7 last edited by Jan 17, 2011, 10:19 PM

    Εντάξει, δεν είμαι μηχανικός F1, αλλά πόνεσαν τα μάτια μου με το παρακάτω κείμενο:

    Στα μονοθέσια της F1, τα ελατήρια της ανάρτησης έχουν αντικατασταθεί εδώ και πολλά χρόνια με δοκούς στρέψης (torsion bar), οι οποίοι είναι ευθύγραμμοι, ατσάλινοι συνήθως, σωλήνες των οποίων η αντίσταση καθορίζεται από το υλικό κατασκευής, το μήκος και τη διατομή τους. Η αντίστασή τους στο λύγισμα, παρέχει το ελατήριο μέσο που υποστηρίζει τη μάζα του μονοθεσίου. Οι αποσβεστήρες (damper), αντικαθιστούν τα αμορτισέρ και ελέγχουν την παλινδρομική κίνηση των τροχών, ενώ η αντιστρεπτική δοκός (antiroll bar) ελέγχει την ποσότητα μεταφοράς βάρους από την μια πλευρά του μονοθεσίου στην άλλη. Το τρίτο -κεντρικά τοποθετημένο- damper ή inerter, αποτρέπει το μονοθέσιο να βυθίζεται υπερβολικά (ακουμπώντας στο έδαφος) υπό τα υψηλά αεροδυναμικά φορτία και σε περιπτώσεις συμπίεσης, ενώ βοηθάει στην απορρόφηση των ταλαντώσεων που μεταδίδουν τα ελαστικά στο πλαίσιο, κατά τις αναπηδήσεις.

    Από εδώ.

    Από που να το πιάσεις και τι να πρωτοσχολιάσεις.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • topic:timeago_later,16 days
    • K
      kikizas-grigoris last edited by Feb 2, 2011, 6:48 PM

      Kαποιες παρατηρησεις-ερωτησεις, που αφορουν το τευχος Φεβρουαριου, (αν και απ' οσο εχω καταλαβει μαλλον σπανια διαβαζονται, ποσο μαλλον λαμβανονται υποψιν οι δημοσιευσεις στο εν λογω τοπικο, απο τους ανθρωπους των 4τροχων...), για δυο συγκριτικες δοκιμες.
      Στην σελιδα 92 συγκεκριμενα, αναφερεται οτι η C180, υπερεχει στην χωρητικοτητα του πορτμπαγκαζ κατα 15λιτρα.
      Δυο σελιδες μετα, βλεποντας τον πινακα διαστασεων, βλεπουμε 475λιτρα χωρο αποσκευων για την C180 και 460λιτρα αντιστοιχα για το S60, για το οποιο γνωριζουμε ηδη απο το τευχος Σεπτεμβριου 2010, (αλλα και απο την επισημη ιστοσελιδα της Volvo: http://www.volvocars.com/intl/all-cars/ ... -spec.aspx ) οτι ο χωρος αποσκευων του ειναι μολις 380λιτρα.
      Παρατηροντας στην συνεχεια λιγο καλυτερα τις φωτο, αφου το κειμενο εχει ηδη αναγνωστει, βλεπουμε μια λευκη Blue efficiency C-180 ( το μικρο οβαλ ταμπελακι στο εμπροσθιο φτερο φανερωνει την συγκεκριμενη εκδοση), με 17αρες ζαντες της εκδοσης avantgarde, αλλα στο κειμενο της σελιδας 90, διαβαζουμε οτι τα ελαστικα της εκδοσης Blue Efficiency ειναι τα οικολογικα Michelin, διαστασης 195/60/16, τα οποια και ευθυνονται, λογω στενου πελματος οπως διατυπωνει ο συντακτης, για τις μετριες τιμες ακινητοποιησης.
      Οκ, σαφως και η βασικη εκδοση, φερει αυτη την διασταση ελαστικων, και δεχομαστε οτι κανει την συγκεκριμενη επιδοση.
      Εμεις ομως που βλεπουμε μια C-180 Βlue Efficiency στις φωτο, με τις 17αρες, τι να υποθεσουμε,
      οταν στις εντυπωσεις της οδικης συμπεριφορας, στην τελευταια παραγραφο της σελιδας 92, αναφερεται η πιο σπορτιφ αισθηση, και συμπεριφορα της Γερμανικης προτασης, η οποια κερδιζει τις εντυπωσεις?
      Αυτες εχουν προκυψει απο την δοκιμη της C-180 με τους 17αρηδες τροχους -και αντιστοιχα πιθανοτατα, με μη οικολογικα λαστιχα(?)-, ή με αυτους των 16 ιντσων της βασικης εκδοσης?
      Τελος, σε οτι αφορα την εντυπωσιακη και καλογραμμενη κατα τα αλλα καταγραφη εντυπωσεων του KTM X-BOW, ομολογω οτι μπερδευτηκα με τον τιτλο του αρθρου, και τις επιγραφες που αντιστοιχα φερει το συγκεκριμενο διθεσιο.
      Απο την μια διαβαζουμε 'Superlight' στον τιτλο, και απο την αλλη, βλεπουμε στα πισω πορτοκαλι φτερα την ενδειξη 'Clubsport'. Βεβαια την συγκεκριμενη επιγραφη φερει και το μικρο κομματι κατω απο την πινακιδα που φιλοξενει
      συνηθως την ονομασια του εκαστοτε εισαγωγεα (οντως αυτη ειναι και η επωνυμια του...), αλλα στο σημειο που συνδεονται οι προστατευτικες μπαρες οροφης, λιγο κατω απο την ενδειξη 'X-BOW', βλεπουμε και την αντιστοιχη 'clubsport' παλι.
      Oποτε, αυτη της φωτο, ειναι η εκδοση superlight ή clubsport?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koun last edited by Feb 3, 2011, 1:53 PM

        Καλησπέρα,
        Clubsport είναι όντως η επωνυμία της εταιρείας που συνεργάζεται με την ΚΤΜ Hellas και το X-Bow (έκδοση Superlight) γεμάτο με τα αυτοκόλλητα λογότυπά της... Η 'αληθινή' clubsport έκδοση έχει πενταμπούλονες ζάντες, πλαστικά φτερά τροχών, ζώνες έξι σημείων, ατσάλινα ρολ-μπαρ και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές.
        Σωστά, το S60 έχει χώρο αποσκευών 380 λίτρα, 460 έχει το V60.
        Το σχόλιο για την οδική συμπεριφορά της C180 αφορά στην έκδοση με 17αρες ζάντες, παρατίθεται και η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης σε σχέση με τη βασική έκδοση.
        Ν.Κ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by Feb 3, 2011, 3:46 PM

          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

          κάποιο άλλο περιοδικό αξιόλογο?

          Αυτοκίνηση ανατολικής Μακεδονιας & Θράκης. Κορυφή .
          http://www.autokinisimag.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by Feb 3, 2011, 3:49 PM

            ειναι τοσο βλακες σε αυτο το περιοδικο που ουτε στην τουαλετα αξιζει να το ΞΕΦΥΛΛΙΣΕΙΣ.... δεν μιλαω για διαβασμα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by Feb 3, 2011, 3:56 PM

              Έριξα μια ματια στην ιστοσελίδα τους, παραθέτω ένα απόσπασμα:

              'Μεταξύ των πολλών προσόντων του θρυλικού V7 Sport είναι ότι πρόκειται και για το πιο επιθυμητό μοντέλο ανάμεσα σε όλες τις τροποποιημένες μοτοσυκλέτες παραγωγής.'

              (..)

              Οπότε τείνω να εμπιστευτώ τον popol@ro μάλλον

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by Feb 3, 2011, 4:04 PM

                παντα να με εμπιστεύεσαι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyros-s last edited by Feb 4, 2011, 3:03 PM

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                  Kαποιες παρατηρησεις-ερωτησεις, που αφορουν το τευχος Φεβρουαριου, (αν και απ' οσο εχω καταλαβει μαλλον σπανια διαβαζονται, ποσο μαλλον λαμβανονται υποψιν οι δημοσιευσεις στο εν λογω τοπικο, απο τους ανθρωπους των 4τροχων...),

                  Το παράπονο αυτό το έχω και εγώ...κύριοι μας διαβάζετε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by Feb 4, 2011, 3:06 PM

                    4 ποστ πιο πάνω απαντήθηκε η απορία σου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by Feb 4, 2011, 3:58 PM

                      @Koun
                      Ευχαριστω για τις διευκρινησεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by Feb 4, 2011, 4:07 PM

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        4 ποστ πιο πάνω απαντήθηκε η απορία σου

                        Ρωτάει για τον εαυτό του!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fastmanakos last edited by Feb 5, 2011, 7:03 PM

                          Mόνο σε μένα φάνηκε παράξενο που στο τεύχος φεβρουαρίου έγραφε πώς στους τροχούς η giulietta QV έχει εργοστασιακή τιμή ίππων 235 και στους τροχούς έβγαζε 199;Πρόκειτε για γνωστό θέμα με τις τζουλιέτες ή απλά ότ νάναι το περιοδικό;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by Feb 5, 2011, 7:04 PM

                            εσυ εισαι οτι να ναι, και μην κανεις τετοιες ερωτησεις γιατι εκτίθεσαι....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fastmanakos last edited by Feb 5, 2011, 7:11 PM

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by Feb 5, 2011, 7:11 PM

                                Ποπολάρειο χιούμορ

                                Sent from my Tab using a pigeon.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aris last edited by Feb 5, 2011, 7:19 PM

                                  @fastmanakos:
                                  Δες εδώ

                                  Ο ποπολάρος δεν καταλαβαίνω τί εννοεί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jacob last edited by Feb 6, 2011, 6:43 PM

                                    Καλό το τεύχος Φεβρουαρίου 2011 ενδιαφέρον και με περισσότερες δοκιμές σε σχέση με τα προηγούμενα τεύχη.

                                    Ξεχωρίζω, ανάμεσα σε αρκετά ενδιαφέροντα, το κείμενο για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τις συνεντεύξεις, τη στήλη του Σ.Χ. και την αγωνιστική γνωριμία με τα Peugeot.

                                    Δεν είδα να γράφει ο Ν. Μάργαρης, θα ξαναελέγξω μήπως μου ξέφυγε. Η στήλη του Κ. Μακεδόνα, όπως συνήθως, λίγο ενδιαφέρον. Αντιγράφω: “…η τεχνολογία έκανε άλματα, η ζωή απέκτησε ευκολίες, δυστυχώς όμως χάθηκαν η αγνότητα, τα αληθινά αισθήματα, η ειλικρίνεια, η αγάπη προς το συνάνθρωπο…». Μόνο εμένα μου φαίνεται σαν μέτρια έκθεση μαθητή Λυκείου ή ένα σύνολο από κοινοτυπίες?

                                    Απουσιάζει, βέβαια, η αντιπαράθεση Passat-Avensis, όπως υπάρχει «υπόσχεση» στο τεύχος Ιανουαρίου 2011, σελ. 114, αλλά φυσικά λόγοι επικαιρότητας κλπ λογικό είναι να αλλάζουν την ύλη.

                                    Jacob

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      papatzas last edited by Feb 7, 2011, 12:34 PM

                                      τα 14χχ σε ποσα κιλα αντιστοιχουν στη giulietta της δοκιμης; 50; 60; να κανει η μανα;

                                      τιμη βασικης εκδοσης του gti ποση ειναι τελικα; αλλο γραφεται στο 'χρωμα του χρηματος' αλλο στο πινακακι. συνεχομενος δαιμονας για πολλα τευχη. συμπτωση επαναλαμβανομενη ομως... (οτι αναγραφεται και 7η σχεση στο πινακακι ενω τα κιβωτια εχουν 6, ειναι ασημαντο ctrl-c - ctrl-v η save as χωρις αλλαγη...)

                                      καλα, τετοια δοκιμη κι ουτε μια αναφορα στο εξωφυλλο; κι αυτη βαλμενη στο τελος;

                                      ναι ξερω δεν ενδιαφερουν αυτα τα αυτοκινητα, αλλα και τους αναγνωστες των 4τ δεν ενδιαφερουν ιδιαιτερα κατι νεα μικρα και συγκριτικα urban suv xover και τρεχα γυρευε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by Feb 13, 2011, 7:55 AM

                                        Ρε παιδια ελεος πια με τις δοκιμες μακρας διαρκειας...Τις διαστασεις του Kia Venga μας τις εχετε πει στη δοκιμη του.
                                        Ποιος σας ειπε οτι ΟΛΟΚΛΗΡΗ η δοκιμη ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ πρεπει να λεει για τους χωρους του αυτοκινητου.Και δεν ειναι μονο η τελευταια δοκιμη και οι προηγουμενες στο ιδιο υφος κινουνται.
                                        Αμα δε μπορειτε να κανετε κανονικη δοκιμη μακρας διαρκειας κοψτε τις εντελως!
                                        Θα ηθελα να ακουσω την αποψη καποιου απο το περιοδικο ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dap last edited by Feb 13, 2011, 6:10 PM

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                          .................................................................
                                          Αμα δε μπορειτε να κανετε κανονικη δοκιμη μακρας διαρκειας κοψτε τις εντελως!
                                          ............................................................

                                          Καλα τα λες αλλα μονο κριτικαρεις.
                                          ΤΙ πρεπει να περιεχει κατα τη γνωμη σου μια κανονικη δοκιμη μακρας δειαρκειας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          2981 out of 4928
                                          • First post
                                            2981/4928
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 148
                                          • 149
                                          • 150
                                          • 151
                                          • 152
                                          • 246
                                          • 247
                                          • 150 / 247
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr