Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    koun

    @koun

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    koun Unfollow Follow

    Latest posts made by koun

    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Ένα τελευταίο ποστ για τους καλοπροαίρετους επισκέπτες του φόρουμ.

      1. Οι μετρήσεις κατανάλωσης έγιναν επί 7.500 χλμ., με διαφορετικούς οδηγούς, στιλ οδήγησης και οδηγικές συνθήκες (αυτοκινητόδρομος, πόλη, επαρχιακές οδοί, κτλ). Μάλλον επαρκέστερο δείγμα από μία διαδρομή, όπως αντιπροτείνεται...
      2. Οι 2,5 ίπποι στους 100 είναι κάτι παραπάνω από 0% που ισχυρίζεται κάποιος. 2,5% στο ίδιο αυτοκίνητο με τις ίδιες συνθήκες μέτρησης και επαναληψιμότητα 5 μετρήσεων δεν είναι στατιστικό σφάλμα.
      3. Αφού δίνεται εγγύηση επιστροφής χρημάτων για τρεις μήνες, πώς θα πετάξει κάποιος τα λεφτά του; Μάλλον ψέματα είναι κι αυτό...
      4. Για τη μείωση υδρογονανθράκων δεν είδα καμιά παρατήρηση. Στατιστικό λάθος να υποθέσω.

      Σημείωση: Όταν τελείωσαν τα «επιχειρήματα» για κατανάλωση... 5δις Α για να παραχθεί το απαιτούμενο Η2, περάσαμε στη φάση της απλής –κατά Γιόσεφ Γκέμπελς- προπαγάνδας. Ο «μαστροτάδε», οι «άσχετοι», κτλ. Το ποιος υποτιμάει τη νοημοσύνη ποιών είναι σαφές. Το λόγο δεν γνωρίζουμε (ακόμη)...
      Over & Out
      N.K.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      koun
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Δεν έχουν περάσει παρά μερικοί μήνες από τότε που «συνάδελφος» προσπάθησε να αποδείξει πως οι 4Τ δημοσίευσαν δοκιμή του Fiat Panda χωρίς να το έχουν οδηγήσει. Χαμός στο φόρουμ! Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι!
      Τώρα το Hydro-gen. Ξανά μανά τα ίδια. Κάποιος προσπαθεί να αμφισβητήσει στη θεωρία αυτό που εμείς αποδείξαμε στην πράξη με μετρήσεις. Α, ξέχασα. Ποιές μετρήσεις; Μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν τις βγάλαμε από το μυαλό μας, ότι τις κάναμε σωστά, ότι δε λαδώσαμε το δυναμομέτρη να πατάει λιγότερο γκάζι; Όχι βέβαια! Συμπέρασμα: Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι. Και άσχετοι επίσης, για να μην ξεχνιόμαστε.
      Δε μας εμπιστεύεστε; Δικαίωμά σας. Αλλά το να ζητάτε κάθε φορά απαντήσεις από αυτούς που a priori θεωρείτε ανέντιμους και πουλημένους είναι μάλλον ολίγον διαστροφή, δε νομίζετε; Δε θα έγραφα τίποτα σε αυτήν την ενότητα, όπως δε γράφω και σε άλλες πλέον, γιατί δεν έχω καμία ανάγκη να αποδείξω πως, οι συνάδελφοί μου κι εγώ, δεν είμαστε ελέφαντες. Το έκανα, γιατί ο κ. Καλής μας έστειλε μία απάντηση για τα όσα γράφονταν και θεώρησα υποχρέωσή μου να την κοινοποιήσω. Και να ‘μαι πάλι Σαββατόβραδο στο φόρουμ... Καλημέρα σε όλους.
      Ν.Κ.

      Υ.Γ: Αλήθεια, αν εμείς έχουμε συμφέρον να προωθούμε συσκευές, αυτοκίνητα, κτλ, γιατί όποιος ανακινεί το οποιοδήποτε θέμα, καλυπτόμενος μάλιστα πίσω από ένα username (και βασιζόμενος σε εσφαλμένες χημικές ή δημοσιογραφικές υποθέσεις), να μην έχει; Λέω εγώ τώρα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      koun
    • RE: Γεννητρια υδρογονου (hho )

      Κοινοποιώ μερικές διευκρινίσεις για τη λειτουργία της συσκευής Hydro-gen, από τον εφευρέτη της, κ. Μανώλη Καλή.
      Ν.Κ.

      Απαντώντας στο ερώτημα σας, ας δούμε με απλό τρόπο ποια είναι η ποσότητα υδρογόνου που παράγεται από 1 λίτρο Νερό.
      Το μοριακό βάρος του Νερού είναι 18,0153gr/mol.
      1000 gr Νερού = 55,56 mol.
      1 mol Νερού μας δίνει 1 mol H2.. Συνεπώς 1 λίτρο Νερό μας δίνει 55,56 mol H2..
      1 mol Υδρογόνου βάσει του S.T.P είναι 22,40 λίτρα H2. Επομένως 1 λίτρο Νερό μας δίνει 55,56 mol x 22,4 λίτρα = 1244,5 λίτρα αερίου H2.
      Ας υποθέσουμε ότι ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 1600 κ.εκ. καταναλώνει -όταν κινείται με ταχύτητα 100χλμ/ώρα, χρειάζεται δηλαδή 1 ώρα για να διανύσει 100 χιλιόμετρα- 10 λίτρα καυσίμου. Άρα ανά λεπτό καταναλώνει 10 λίτρα/60 λεπτά δηλαδή 0,167 λίτρα.
      Έχει υπολογιστεί εργαστηριακά ότι για να βελτιωθεί η καύση του συμβατικού κινητήρα είναι απαραίτητη μια ποσότητα υδρογόνου σε αναλογία 7% σε σχέση με την ποσότητα του συμβατικού καυσίμου που καταναλώνεται για την κινησή του. Επομένως έχουμε 0,167 λίτρα καυσίμου x 7% = 0,01169 λίτρα H2 δηλαδή 11,69ml Υδρογόνο το λεπτό.
      Η Hydro-Gen για να παράξει αυτή την ποσότητα υδρογόνου καταναλώνει 280 mA στα 14,3 V η 4,032 Watt. Αυτό βέβαια μετασχηματιζόμενο στα 2 Volt, τάση λειτουργίας της συσκευής, με τροφοδοτικό συνεχούς ρεύματος
      απόδοσης 85%, συνεπώς το ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώνει η Hydro-Gen μας δίνεται από την παρακάτω εξίσωση Ι= P/V=> I=4,032/2=> I= 2,016 A.
      Ανάγοντας την ποσότητα υδρογόνου των 11,69/λεπτό σε παραγωγή ώρας θα έχουμε λοιπόν 11,69 ml x 60 λεπτά = 701 ml. Συμπεραίνουμε από τα παραπάνω ότι η συσκευή Hydro-Gen για να παράγει 701 ml υδρογόνου καταναλώνει ενέργεια 2,016 Α.
      Βάσει του κανόνα του Faraday με 100% απόδοση της ηλεκτρόλυσης θα έχουμε παραγωγή 650ml H2+Ο ανά ώρα με 1 Α στα 2,2 Volt ή 2,2 Whr. Από αυτό συνεπάγεται ότι το παραγόμενο υδρογόνο είναι 650ml x 2/3 = 433,34ml.
      Αντίστοιχα, η παραγωγή της Hydro-Gen αναγώμενη σε 1 Α είναι 701ml/2,016 Α = 347,7ml.

      Ξεκλειδώνουμε το θέμα ώστε, με βάση τα παραπάνω στοιχεία, να συνεχιστεί η γόνιμη -ελπίζουμε- ανταλλαγή απόψεων [Mod]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Καλησπέρα,
      Clubsport είναι όντως η επωνυμία της εταιρείας που συνεργάζεται με την ΚΤΜ Hellas και το X-Bow (έκδοση Superlight) γεμάτο με τα αυτοκόλλητα λογότυπά της... Η 'αληθινή' clubsport έκδοση έχει πενταμπούλονες ζάντες, πλαστικά φτερά τροχών, ζώνες έξι σημείων, ατσάλινα ρολ-μπαρ και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές.
      Σωστά, το S60 έχει χώρο αποσκευών 380 λίτρα, 460 έχει το V60.
      Το σχόλιο για την οδική συμπεριφορά της C180 αφορά στην έκδοση με 17αρες ζάντες, παρατίθεται και η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης σε σχέση με τη βασική έκδοση.
      Ν.Κ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Ναι, βρε παιδιά, δεν είναι υπερστροφή ισχύος σύμφωνα με το ορισμό του όρου, είναι, όμως, υπερστροφή που προκαλείται όχι στη φάση της επιβράδυνσης, αλλά στην επιτάχυνση από την ύπαρξη του εμπρός μπλοκέ. Αυτό ήθελε να πει ο συντάκτης, απλά έπρεπε να είναι πιο περιγραφικός...
      Να τελειώσω τώρα εκείνο το κείμενο για το CVCC, γιατί οι άνθρωποι του ατελιέ έχουν αρχίσει να... αγριεύουν και τα λέμε μετά το κλείσιμο του τεύχους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      Το ιδιο να υποθεσουμε πιθανοτατα οτι θα ισχυει και για το διαγραμμα που αφορα τις σχεσεις κιβωτιου του Polo GTI με το 7αρι DSG

      Θετικόν...

      κυριε Κουνιτη για την Ιστορια....

      υπερστροφη ισχυος σε προσθιοκινητο υφίσταται;

      Σας παραπέμπω στο post του κ. Καμπά (σελ. 202)
      Ν.Κ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Έχετε απόλυτο δίκιο όσον αφορά τις σχέσεις μετάδοσης του Volvo S60. Μεγάλο λάθος μας που όχι μόνο δεν αναγνωρίσαμε τις εσφαλμένες τιμές που υπολογίστηκαν, αλλά τις χρησιμοποιήσαμε κιόλας εντός κειμένου! Το πρόβλημα προκύπτει απ' την αδυναμία του συστήματος επεξεργασίας να δεχθεί δύο διαφορετικές τελικές σχέσεις μετάδοσης, όπως στην περίπτωση του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο έχει -στη συγκεκριμένη έκδοση- τελική σχέση 3,933 για 1η-4η ταχύτητα και 2,682 για 5η, 6η και όπισθεν. Οι ταχύτητες/1.000 σ.α.λ. υπολογίστηκαν με βάση την τελευταία παραποιώντας τα αποτελέσματα. Αυτό δε μειώνει, σε καμία περίπτωση, τη δική μας ευθύνη και υποσχόμαστε να βελτιώσουμε-βελτιωθούμε, αλλά και να επανέλθουμε στην πρώτη ευκαιρία με τις σωστές μετρήσεις (για την ιστορία: 142,4 χλμ./ώρα στον κόφτη βγάζει με 19αρες ζάντες). Πάντως, για την πληροφόρησή σας, η ταυτοπροσωπία συγγραφέα και μετρητή δεν είναι αναγκαία συνθήκη πραγματοποίησης των δοκιμών μας, καθώς δουλεύουμε και λειτουργούμε ως ομάδα. Συν τοις άλλοις, η διαδικασία των μετρήσεων είναι τυποποιημένη.
      Ν.Κ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Καλημέρα,
      Όσοι δεν έχουν δει (ακόμη) το DVD για την έκθεση Γενεύης, που περιλαμβάνεται στο τεύχος Απριλίου, μπορούν να πάρουν μια μικρή πρόγευση εδώ:
      http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... m_id=22301
      Ν.Κ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα παίρνουμε πάντα από την πηγή (εργοστάσιο) και όχι από τις αντιπροσωπείες, ακριβώς για να αποφύγουμε λάθη, προβλήματα μετάφρασης, κτλ. Και, όχι, δεν μας έρχονται δελτία Τύπου για το τι ανεβαίνει στα ελληνικά σάιτ. Το θέμα είναι πως επίσημα η Honda ανακοινώνει για το Civic 95+20 (και για το Insight 88+14) και, όπως προείπα, χωρίς διάγραμμα ισχύος δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η συνολική ισχύς είναι 100 ή 110 ή ό,τι τελοσπάντων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      Σωστή η παρατήρηση, αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν είναι εφικτό να ελέγχουμε όλες τις ιστοσελίδες των αυτοκινητοβιομηχανιών και αντιπροσωπειών για τυχόν λάθη. Το τι γράφουν τα άλλα έντυπα είναι δικό τους θέμα... Εδώ αναδεικνύεται και ο δικός σας σημαντικός ρόλος!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      koun
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr