Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 247
    • 248
    • 143 / 248
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4942
    25610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Αυλαία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        κλασσικος Καββαθας, γριφοι και μυστηριο

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να κλείσουν οι Τροχοί. Από όλα τα περιοδικά του χώρου, πάντα πίστευα ότι θα έμενε το τελευταίο εν ζωή. ϊσως απλά ο ΚΚ προαναγγέλει την πλήρη απεμπλοκή του και την μεταβίβαση της διοίκησης στον Λυμπέρη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Στο φετινο τευχος Σεπτεμβριου, στο συγκριτικο Insignia 2.0T vs Volvo S60 2.0T, αναφερονται συγκεκριμενα στο τελος της σελιδας 98 τα εξης: 'Αν απο κατι αδικειται ο κινητηρας του Volvo, αυτο ειναι οι σχεσεις του 6ταχυτου αυτοματου κιβωτιου του...Eνδεικτικα αναφερουμε πως με 6η στις 1,000σαλ βγαζει 46,5χλμ/ωρα, ενω με 3η στον κοφτη ξεπερνα τα...200χλμ/ωρα'.

            Παραλληλα στο διαγραμμα που εμφανιζονται οι σχεσεις κιβωτιου των δυο αυτοκινητων, φαινεται πραγματι ξεκαθαρα η τελικη σχεση διαφορικου: 2,682:1, που εχει το S60, αλλα και στις στροφες οπου επεμβαινει ο κοφτης (6,046σαλ με 4η , 5,237σαλ με 5η και 4,942σαλ με 6η, δειχνοντας την 3η να τερματιζει στα...209χλμ/ωρα...

            Χρηστης του forum, ο οποιος edit: ειχε την δυνατοτητα να οδηγησει εκτενως το εν λογω μοντελο (2λιτρο με αυτοματο κιβωτιο) , κανει λογο
            για ξεκαθαρο λαθος, αναφεροντας πως η 3η του 2λιτρου Geartronic S60, τερματιζει στα 140χλμ/ωρα, ανεβαζοντας παραλληλα ενα μικρο video, με ιδιων τεχνικων χαρακτηριστικων αυτοκινητο, που δειχνει το ταμπλω με στροφομετρο, ταχυμετρο και την αναλογη ενδειξη αλλαγης, πραγματι απο το '3' να πηγαινει στο '4' στα 140χλμ/ωρα, στις 6,500σαλ.

            Youtube Video

            Επισης, τελευταιο τευχος ανταγωνιστικου περιοδικου, κανει λογο για κοφτη 3ης στα 138χλμ/ωρα, σε δοκιμη του ιδιου αυτοκινητου...

            Τελικα τι ισχυει?, υπαρχει καποιο λαθος?, και αν ναι πως προεκυψε, αλλα περισσοτερο, γιατι γραφτηκε ΚΑΙ στο αρθρο, απο την στιγμη που αν ειναι λαθος, υποδεικνυει αυτοματως, πως ο γραφων, ΔΕΝ εχει οδηγησει ή πραγματοποιησει την διαδικασια μετρησης επιδοσεων του συγκεκριμενου αυτοκινητου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Σε πρόσφατα τεύχη των 4Τ που πέφτουν στα χέρια συχνά θα βρω λάθη σε μία ανάγνωση αλλά δεν με ενοχλεί η συχνότητα αλλά το είδος τους. Πάντα θυμάμαι να βρίσκω λάθη σε πίνακες ή σε σημεία που τέλοσπάντων ξέρεις πως από μία μ@λ@κιά της στιγμής έγιναν. Το κακό είναι πως τα λάθη που βρίσκω σήμερα είναι χονδροειδέστατα καια φανερώνουν παντελή άγνοια για το που πάνε τα τέσσερα. Πάντα μου άρεσε να διαβάζω πίνακες και κανονικά αυτός που γράφει τη δοκιμή θα έπρεπε να του αρέσει δέκα φορές παραπάνω από μένα. Εάν λοιπόν διάβαζε 10 φορές παραπάνω από μένα θα ήξερε πως 3ή να τερματίζει στα 209 (δηλαδή στο νερό ...220 κοντεράτα) θα συναντούσε το πολύ πολύ σε κανένα 4τάχυτο αυτόματο από την άλλη μεριά του Ατλαντικού. Λάιφστάιλ και 'αστεία' τεστάκια τύπου τράξιον θέλετε και εξοβελισμό των τεχνικών άρθρων (ευτυχώς Ν.Κ. και Σ.Λ. το προσπαθούν...), ε λουστείτε τα λοιπόν.

              Το ξέρω πως γκρινιάζω πολύ αλλά θα ψωνίσω 4Τ τον Οκτώβριο μετά από πολύ καιρό, για τα 40 έτη του περιοδικού. Το τεύχος προφανώς έχει κλείσει τώρα, αλλά ελπίζω να έχει μπει λίγο από την τρέλα με το μεράκι που έβρισκες παλιά. Για να δούμε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                Σε πρόσφατα τεύχη των 4Τ που πέφτουν στα χέρια συχνά θα βρω λάθη σε μία ανάγνωση αλλά δεν με ενοχλεί η συχνότητα αλλά το είδος τους. Πάντα θυμάμαι να βρίσκω λάθη σε πίνακες ή σε σημεία που τέλοσπάντων ξέρεις πως από μία μ@λ@κιά της στιγμής έγιναν. Το κακό είναι πως τα λάθη που βρίσκω σήμερα είναι χονδροειδέστατα καια φανερώνουν παντελή άγνοια για το που πάνε τα τέσσερα. Πάντα μου άρεσε να διαβάζω πίνακες και κανονικά αυτός που γράφει τη δοκιμή θα έπρεπε να του αρέσει δέκα φορές παραπάνω από μένα. Εάν λοιπόν διάβαζε 10 φορές παραπάνω από μένα θα ήξερε πως 3ή να τερματίζει στα 209 (δηλαδή στο νερό ...220 κοντεράτα) θα συναντούσε το πολύ πολύ σε κανένα 4τάχυτο αυτόματο από την άλλη μεριά του Ατλαντικού. Λάιφστάιλ και 'αστεία' τεστάκια τύπου τράξιον θέλετε και εξοβελισμό των τεχνικών άρθρων (ευτυχώς Ν.Κ. και Σ.Λ. το προσπαθούν...), ε λουστείτε τα λοιπόν.

                Το ξέρω πως γκρινιάζω πολύ αλλά θα ψωνίσω 4Τ τον Οκτώβριο μετά από πολύ καιρό, για τα 40 έτη του περιοδικού. Το τεύχος προφανώς έχει κλείσει τώρα, αλλά ελπίζω να έχει μπει λίγο από την τρέλα με το μεράκι που έβρισκες παλιά. Για να δούμε!

                Ακόμα θυμάμαι τη στιγμή που διάβασα πέρυσι στην παραλία την απέλπιδα προσπάθεια ενός συντάκτη να πείσει το αναγνωστικό κοινό ότι ένας κινητήρας με μεγαλύτερη διάμετρο σε σχέση με διαδρομή είναι... υποτετράγωνος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Ακόμα θυμάμαι τη στιγμή που διάβασα πέρυσι στην παραλία την απέλπιδα προσπάθεια ενός συντάκτη να πείσει το αναγνωστικό κοινό ότι ένας κινητήρας με μεγαλύτερη διάμετρο σε σχέση με διαδρομή είναι... υποτετράγωνος.

                  αυτο το θυμαμαι κι εγω

                  απο τοτε πρεπει να εχω να διαβασω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    παιδια προφανως ειστε πιο νεοι απο μενα.Η κατρακυλα του περιοδικου ειχε αρχισει πολυ πιο πριν.Εχω κοντα 10ετια που το εχω κοψει,και δεν το εκοψα μολις ''χαλασε''......εκανα και 2-3 χρονια υπομονη μηπως φτιαξει αλλα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zorz last edited by

                      Ο χρήστης travelman έγραψε:
                      Εάν λοιπόν διάβαζε 10 φορές παραπάνω από μένα θα ήξερε πως 3ή να τερματίζει στα 209 (δηλαδή στο νερό ...220 κοντεράτα) θα συναντούσε το πολύ πολύ σε κανένα 4τάχυτο αυτόματο από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.

                      Ή σε 1000άρα SuperSport...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                        παιδια προφανως ειστε πιο νεοι απο μενα.Η κατρακυλα του περιοδικου ειχε αρχισει πολυ πιο πριν.Εχω κοντα 10ετια που το εχω κοψει,και δεν το εκοψα μολις ''χαλασε''......εκανα και 2-3 χρονια υπομονη μηπως φτιαξει αλλα....

                        καλα εγω ποτε δεν ημουν φανατικος του περιοδικου, απλα αγοραζα αραια και που

                        το συγκεκριμενο μου το πηρε η κοπελα μου για να διαβαζω στη παραλια
                        ειχα χρονια πριν να αγορασω και εχω ενα χρονο απο τοτε να ξαναγορασω.. αρα δε ξερω πώς τα παει το περιοδικο απο τοτε, αυτο το τευχος παντως δε με εκανε να θελω να ξαναρχισω να παιρνω κανενα περιοδικο

                        διαβαζω μονο πού και πού κανα αρθρο στο library κυριως για να δω κανα νουμερο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          koun last edited by

                          Έχετε απόλυτο δίκιο όσον αφορά τις σχέσεις μετάδοσης του Volvo S60. Μεγάλο λάθος μας που όχι μόνο δεν αναγνωρίσαμε τις εσφαλμένες τιμές που υπολογίστηκαν, αλλά τις χρησιμοποιήσαμε κιόλας εντός κειμένου! Το πρόβλημα προκύπτει απ' την αδυναμία του συστήματος επεξεργασίας να δεχθεί δύο διαφορετικές τελικές σχέσεις μετάδοσης, όπως στην περίπτωση του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο έχει -στη συγκεκριμένη έκδοση- τελική σχέση 3,933 για 1η-4η ταχύτητα και 2,682 για 5η, 6η και όπισθεν. Οι ταχύτητες/1.000 σ.α.λ. υπολογίστηκαν με βάση την τελευταία παραποιώντας τα αποτελέσματα. Αυτό δε μειώνει, σε καμία περίπτωση, τη δική μας ευθύνη και υποσχόμαστε να βελτιώσουμε-βελτιωθούμε, αλλά και να επανέλθουμε στην πρώτη ευκαιρία με τις σωστές μετρήσεις (για την ιστορία: 142,4 χλμ./ώρα στον κόφτη βγάζει με 19αρες ζάντες). Πάντως, για την πληροφόρησή σας, η ταυτοπροσωπία συγγραφέα και μετρητή δεν είναι αναγκαία συνθήκη πραγματοποίησης των δοκιμών μας, καθώς δουλεύουμε και λειτουργούμε ως ομάδα. Συν τοις άλλοις, η διαδικασία των μετρήσεων είναι τυποποιημένη.
                          Ν.Κ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Eυχαριστουμε για τις διευκρινησεις.
                            Το ιδιο να υποθεσουμε πιθανοτατα οτι θα ισχυει και για το διαγραμμα που αφορα
                            τις σχεσεις κιβωτιου του Polo GTI με το 7αρι DSG, στο τευχος Σεπτεμβριου επισης, αφου φαινεται οτι στις τρεις τελευταιες σχεσεις η τελικη ταχυτητα, παραμενει ιδια ακριβως, δηλαδη 229χαω για 5η, 6η, και 7η σχεση αντιστοιχα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              Ο χρήστης koun έγραψε:
                              Έχετε απόλυτο δίκιο όσον αφορά τις σχέσεις μετάδοσης του Volvo S60. Μεγάλο λάθος μας που όχι μόνο δεν αναγνωρίσαμε τις εσφαλμένες τιμές που υπολογίστηκαν, αλλά τις χρησιμοποιήσαμε κιόλας εντός κειμένου! Το πρόβλημα προκύπτει απ' την αδυναμία του συστήματος επεξεργασίας να δεχθεί δύο διαφορετικές τελικές σχέσεις μετάδοσης, όπως στην περίπτωση του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο έχει -στη συγκεκριμένη έκδοση- τελική σχέση 3,933 για 1η-4η ταχύτητα και 2,682 για 5η, 6η και όπισθεν. Οι ταχύτητες/1.000 σ.α.λ. υπολογίστηκαν με βάση την τελευταία παραποιώντας τα αποτελέσματα. Αυτό δε μειώνει, σε καμία περίπτωση, τη δική μας ευθύνη και υποσχόμαστε να βελτιώσουμε-βελτιωθούμε, αλλά και να επανέλθουμε στην πρώτη ευκαιρία με τις σωστές μετρήσεις (για την ιστορία: 142,4 χλμ./ώρα στον κόφτη βγάζει με 19αρες ζάντες). Πάντως, για την πληροφόρησή σας, η ταυτοπροσωπία συγγραφέα και μετρητή δεν είναι αναγκαία συνθήκη πραγματοποίησης των δοκιμών μας, καθώς δουλεύουμε και λειτουργούμε ως ομάδα. Συν τοις άλλοις, η διαδικασία των μετρήσεων είναι τυποποιημένη.
                              Ν.Κ.

                              κυριε Κουνιτη για την Ιστορια....

                              υπερστροφη ισχυος σε προσθιοκινητο υφίσταται;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                koun last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                Το ιδιο να υποθεσουμε πιθανοτατα οτι θα ισχυει και για το διαγραμμα που αφορα τις σχεσεις κιβωτιου του Polo GTI με το 7αρι DSG

                                Θετικόν...

                                κυριε Κουνιτη για την Ιστορια....

                                υπερστροφη ισχυος σε προσθιοκινητο υφίσταται;

                                Σας παραπέμπω στο post του κ. Καμπά (σελ. 202)
                                Ν.Κ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Το οποίο πόστ όμως είναι λάθος. Υποστροφή είναι η ολίσθηση εκτός τροχιάς του εμπρός μέρους και υπερστροφή του πίσω. Και όταν λέω τροχιά εννοώ την πορεία που ακολουθεί το αυτοκίνητο με βάση το πόσο στρίβουμε το τιμόνι χωρίς ολίσθηση.

                                  Υποστροφή/υπερστροφή ισχύος είναι η απόκλιση από την τροχιά αυτή που οφείλεται σε ολίσθηση του τροχού λόγω απώλειας πρόσφυσης από την πλεονάζουσα ισχύ.

                                  Όταν η ισχύς στους εμπρός τροχούς είναι μεγαλύτερη από όση μπορούν να διαχειριστούν τα εμπρός ελαστικά τότε μειώνεται η πλευρική πρόσφυση (στους εμπρός τροχούς φυσικά!) και λόγω αδράνειας έχουμε υποστροφή ισχύος και μόνο.

                                  Αυτό που περιγρφάφετε με το μπλοκέ δεν είναι υπερστροφή ισχύος, είναι απλή υπερστροφή λόγω μεταφοράς βάρους και είναι ακριβώς το ίδιο με το lift-off oversteer. Το αυτοκίνητο δέχεται μία επιβράδυνση είτε λόγω φρεναρίσματος (lift-off) είτε λόγω της συνιστώσας του διανύσματος της πρόσφυσης των εμπρός τροχών και ο πίσω άξονας επειδή δεν μπορεί να διαχειριστεί την επιτάχυνση αυτή αποκλίνει της τροχιάς του.

                                  Για να το πω πιο απλά το αυτοκίνητο είτε λόγω φρεναρίσματος, είτε λόγω χειρισμών (απότομη στροφή τιμονιού / με επιπλέον γκάζι) κλείνει την τροχιά του και ανάλογα την φόρτιση του και την ταχύτητα κίνησης, ο πίσω άξονας μπορεί να χάσει την πρόσφυσή του (συνήθως απότομα).

                                  Σε ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο με σταθερή καμπύλη τροχιάς κίνησης ενώ χωρίς ισχύ στους τροχούς θα υπήρχε πρόσφυση, από κάποια ισχύ και μετά η -πλευρική- πρόσφυση χάνεται. Αυτό είναι η υπερστροφή ισχύος, η υπερστροφή που οφείλεται σε πλεονάζουσα ισχύ στον τροχό, όχι λόγω αδράνειας.

                                  Πιθανώς το άρθρο να εννοούσε αυτό με το 'υπερστροφή ισχύος' αλλά αν μη τι άλλο είναι λάθος διατύπωση.

                                  Ελπίζω να μη σας ζάλισα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koun last edited by

                                    Ναι, βρε παιδιά, δεν είναι υπερστροφή ισχύος σύμφωνα με το ορισμό του όρου, είναι, όμως, υπερστροφή που προκαλείται όχι στη φάση της επιβράδυνσης, αλλά στην επιτάχυνση από την ύπαρξη του εμπρός μπλοκέ. Αυτό ήθελε να πει ο συντάκτης, απλά έπρεπε να είναι πιο περιγραφικός...
                                    Να τελειώσω τώρα εκείνο το κείμενο για το CVCC, γιατί οι άνθρωποι του ατελιέ έχουν αρχίσει να... αγριεύουν και τα λέμε μετά το κλείσιμο του τεύχους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Λεπτομέριες?

                                      *Για ένα πέταλο χάθηκε το το άλογο, για ένα άλογο χάθηκε το κάρο, για ένα κάρο χάθηκε ο λόχος, για έναν λόχο χάθηκε η μάχη, για μία μάχη χάθηκε ο πόλεμος, για ένα πόλεμο χάθηκε το βασίλειο.

                                      Πάολο Κοέλιο*

                                      Το θέμα είναι πως αν και είμαι αναγνώστης εδώ και 25 χρόνια (!) όλο και περισσότερο αναρωτιέμαι αν θα πρέπει να συνεχίζω να αγοράζω 4Τ, χωρίς να θέλω να προσβάλω συλλογικά όσους εργάζονται σε αυτό ή την δουλειά τους στο σύνολό της. Στα 25 αυτά χρόνια άλλαξα και εγώ αλλά άλλαξε και το περιοδικό..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristos912 last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Στα 25 αυτά χρόνια άλλαξα και εγώ αλλά άλλαξε και το περιοδικό..

                                        Και τι ηθελες φιλε μου να αλλαξεις μονο εσυ και το περιοδικο να μεινει ιδιο;
                                        Ο ηλιος, ανατελλει και δυει για ολους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Κι εγώ κάποια στιγμή αντιλήφθηκα ότι δεν το χρειαζόμουν το περιοδικό όπως παλιότερα που το περίμενα να βγει στα περίπτερα. Έχω να το αγοράσω μερικά χρόνια και δεν μου λείπει όπως παλιά.
                                          Φυσικά και άλλαξα, φυσικά και άλλαξε και το περιοδικό. Ίσως πιο σωστά εξελιχθήκαμε, εκτεθήκαμε σε νέα ερεθίσματα, προχωρήσαμε πιο πέρα, προσαρμοστήκαμε σε νέες συνθήκες και πάει λέγοντας. Και τελικά η σχέση έκανε το κύκλο της και ολοκληρώθηκε, το ειδύλλιο τελείωσε και γάμος δεν έγινε!
                                          Και οι δύο φταίνε σε μια σχέση. Εγώ ωρίμασα έτσι αυτό αλλιώς, αλλάξαν οι στόχοι, τα ενδιαφέροντά μας. Πάψαμε να πορευόμαστε μαζί με σύμπνοια. Εσωτερικοί (πείσματα, λάθη, παρεξηγήσεις) και εξωγενείς παράγοντες (βλακείες, συμφέροντα, διαδίκτυο) επηρέασαν τη σχέση. Ίσως να μην ήταν ποτέ όσο δυνατή νομίζαμε και δεν άντεξε... Ίσως η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη και μας πήρε κάμποσα χρόνια να το καταλάβουμε... Έτσι είναι οι σχέσεις... που λέει και η Ηρώ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            beams last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Κι εγώ κάποια στιγμή αντιλήφθηκα ότι δεν το χρειαζόμουν το περιοδικό όπως παλιότερα που το περίμενα να βγει στα περίπτερα. Έχω να το αγοράσω μερικά χρόνια και δεν μου λείπει όπως παλιά.
                                            Φυσικά και άλλαξα, φυσικά και άλλαξε και το περιοδικό. Ίσως πιο σωστά εξελιχθήκαμε, εκτεθήκαμε σε νέα ερεθίσματα, προχωρήσαμε πιο πέρα, προσαρμοστήκαμε σε νέες συνθήκες και πάει λέγοντας. Και τελικά η σχέση έκανε το κύκλο της και ολοκληρώθηκε, το ειδύλλιο τελείωσε και γάμος δεν έγινε!
                                            Και οι δύο φταίνε σε μια σχέση. Εγώ ωρίμασα έτσι αυτό αλλιώς, αλλάξαν οι στόχοι, τα ενδιαφέροντά μας. Πάψαμε να πορευόμαστε μαζί με σύμπνοια. Εσωτερικοί (πείσματα, λάθη, παρεξηγήσεις) και εξωγενείς παράγοντες (βλακείες, συμφέροντα, διαδίκτυο) επηρέασαν τη σχέση. Ίσως να μην ήταν ποτέ όσο δυνατή νομίζαμε και δεν άντεξε... Ίσως η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη και μας πήρε κάμποσα χρόνια να το καταλάβουμε... Έτσι είναι οι σχέσεις... που λέει και η Ηρώ!

                                            Σωστά τα λες.
                                            Εδώ οπτικοποιημένα τα λεγόμενά σου.
                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 143 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr