Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 246
    • 247
    • 130 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17472
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mousatos last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Κάποτε κυκλοφορούσε και με H δεν βλέπω κάτι παράξενο.

      Μια που το'φερε η κουβέντα.
      Εκεί έπαθα το απόλυτο ξενερωμα με τους 4Τ. Όταν έμαθα οτι οι τεχνικές εκδόσεις είχαν αγοράσει Hummer. Θυμάμαι μάλιστα τον Βαζάκα να το οδηγεί. (μαύρο νομίζω ήταν)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        professeur last edited by

        Μπορεί να το πήρανε για να 'ξεκολλάει' από τίποτα ρυάκια τα τεστ ντραιβ 'σκληροτράχηλα' Χ5, Μ Κλας και πάει (κ)λέγοντας !

        Έχουν και κάποιες χρησιμότητες τα 4κίνητα, πέρα από τα εκατομμύρια αρνητικά που κουβαλάνε εκ γενετής !

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          koun last edited by

          Kαλημέρα σε όλους,
          Το σωστό είναι 88 ίπποι από τον βενζινοκινητήρα και 14 (13,6 για την ακρίβεια) από τον ηλεκτροκινητήρα. Η πρόσθεση 88+14=102 δεν ισχύει γιατί ο ηλεκτροκινητήρας δεν υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα στο μέγιστο σημείο της απόδοσής του, οπότε το ορθότερο είναι να αναφέρουμε την ισχύ και των δύο συνόλων ξεχωριστά και όχι προσθετικά.
          Τα 78,5 χλγμ. είναι φυσικά λάθος, πρόκειται να Nm, ήτοι 8 χλγμ. (το διορθώσαμε ήδη).

          Υ.Γ: Αυτό το Hummer πάντως μας το κρύβουνε...
          Ν.Κ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kouk last edited by

            Καλημέρα κ. Κουνίτη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης koun έγραψε:
              Kαλημέρα σε όλους,
              Το σωστό είναι 88 ίπποι από τον βενζινοκινητήρα και 14 (13,6 για την ακρίβεια) από τον ηλεκτροκινητήρα. Η πρόσθεση 88+14=102 δεν ισχύει γιατί ο ηλεκτροκινητήρας δεν υποβοηθά τον βενζινοκινητήρα στο μέγιστο σημείο της απόδοσής του, οπότε το ορθότερο είναι να αναφέρουμε την ισχύ και των δύο συνόλων ξεχωριστά και όχι προσθετικά.
              Τα 78,5 χλγμ. είναι φυσικά λάθος, πρόκειται να Nm, ήτοι 8 χλγμ. (το διορθώσαμε ήδη).

              Υ.Γ: Αυτό το Hummer πάντως μας το κρύβουνε...
              Ν.Κ.

              ναι αλλά κάπου δεν εχει συνολικό μέγιστο? Θέλεις να πεις ότι απλώς έχεις ροπή χαμηλά και άλογα, αλλα ψηλά έχουμε μόνο την βενζίνη τελικά (88 αλογα)?

              Δεν υπάρχουν δηλαδή τα υπόλοιπα άτια? Στο civic που κυκλοφορεί πως υπολογίζετε και λέτε 115? Ισως όχι εσεις προσωπικά αλλά τα περισσότερα έντυπα καθώς και η ίδια η αντιπροσωπεία σε φυλλάδια web σιτε και ότι αλλο εχει μεσα στο honda.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                thymios last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                🙂

                Καλημέρα κ. Κουνίτη...

                Καλημέρα και να σας βλέπουμε συχνότερα ει δυνατόν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koun last edited by

                  ναι αλλά κάπου δεν εχει συνολικό μέγιστο? Θέλεις να πεις ότι απλώς έχεις ροπή χαμηλά και άλογα, αλλα ψηλά έχουμε μόνο την βενζίνη τελικά (88 αλογα)?

                  Δεν υπάρχουν δηλαδή τα υπόλοιπα άτια? Στο civic που κυκλοφορεί πως υπολογίζετε και λέτε 115? Ισως όχι εσεις προσωπικά αλλά τα περισσότερα έντυπα καθώς και η ίδια η αντιπροσωπεία σε φυλλάδια web σιτε και ότι αλλο εχει μεσα στο honda.gr[/quote]

                  Συνολικό μέγιστο σαφώς υπάρχει. Απλά όταν η εταιρεία δεν το ανακοινώνει, θα μπορούσαμε μόνο από ένα διάγραμμα ισχύος-ροπής (τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τη ροπή) να βρούμε το σημείο των στροφών στο οποίο προκύπτει η μέγιστη τιμή, προσθέτοντας (στις συγκεκριμένες σ.α.λ.) τις τιμές των δύο καμπυλών. Εν προκειμένω, ο βενζινοκινητήρας έχει το μέγιστο στις 5.800 σ.α.λ. και ο ηλεκτροκινητήρας στις 1.500. Η μέγιστη συνολική ισχύς θα βρίσκεται προφανώς κάπου ανάμεσα (τόσο σε σ.α.λ. όσο και σε ίππους). Μόνο στην περίπτωση που και οι δύο απέδιδαν το μέγιστό τους στις 1.500 ή στις 5.800, θα ήταν η συνολική ισχύς 102 ίπποι.
                  Ν.Κ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thymios last edited by

                    με άλλα λόγια προσθέτουμε καμπύλες. Κι ό,τι προκύψει θα είναι η καμπύλη της συνολικής απόδοσης συνδυαστικής λειτουργίας. Το που θα έχει το μέγιστο και ποιό θα είναι αυτό, προκύπτει από τις επί μέρους τιμές-καμπύλες των δύο 'υποσυστημάτων'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      coyote last edited by

                      αρα το προηγούμενο σιγά μην έβαζε 115 άλογα. Ψέμα δηλαδή? Γιατί δε λεγατε κάτι γι αυτό?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koun last edited by

                        Σωστή η παρατήρηση, αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν είναι εφικτό να ελέγχουμε όλες τις ιστοσελίδες των αυτοκινητοβιομηχανιών και αντιπροσωπειών για τυχόν λάθη. Το τι γράφουν τα άλλα έντυπα είναι δικό τους θέμα... Εδώ αναδεικνύεται και ο δικός σας σημαντικός ρόλος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ξέρεις τώρα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει στηριχθεί όλη η φετινή καμπάνια.
                          Αν πιστεύετε ότι δεν βγάζει 115 άλογα γιατί δεν το γράφατε στο άρθρο με τρόπο που να το καταλάβουν οι καταναλωτές που διαβάζουν το άρθρο όταν το πηρατε δεύτερη φορά τον Νοέμβριο του 2008 (αν δεν κάνω λάθος).
                          Νομίζω ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το prius και τα άλογα του.

                          Πάντως η απάντηση (δεν μπορούμε να ελέγχουμε τα website) δεν με καλύπτει με την έννοια ότι σίγουρα σας έχουν στείλει την πληροφορία που είναι στα website και με δελτίο τύπου ή με τα specs του αμαξιού,.
                          Επιπλέον νομίζω ότι στην τηλεόραση έχουν παίξει και οι διαφημίσεις... Αρα μιλάμε για παραπλάνηση καταναλωτών????
                          Και πραγματικά το πίστεψα κι εγώ ότι έχει 115 άλογα...., αφου το έβλεπα παντού....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            koun last edited by

                            Τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα παίρνουμε πάντα από την πηγή (εργοστάσιο) και όχι από τις αντιπροσωπείες, ακριβώς για να αποφύγουμε λάθη, προβλήματα μετάφρασης, κτλ. Και, όχι, δεν μας έρχονται δελτία Τύπου για το τι ανεβαίνει στα ελληνικά σάιτ. Το θέμα είναι πως επίσημα η Honda ανακοινώνει για το Civic 95+20 (και για το Insight 88+14) και, όπως προείπα, χωρίς διάγραμμα ισχύος δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η συνολική ισχύς είναι 100 ή 110 ή ό,τι τελοσπάντων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              thaliarque last edited by

                              Δεν έχω ιδέα πως λειτουργούν οι υβριδικοί κινητήρες, αλλά αν η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι από τις
                              1500 στροφές και μετά σταθερή, τότε δε βλέπω γιατί είναι λάθος να προσθέσει κανείς τις τιμές ισχύος των
                              κινητήρων.

                              ...τώρα που το έψαξα...
                              http://www.post1.net/lowem/entry/2010_h ... i_vtec_cvt
                              ή εδώ:
                              http://www.edmunds.com/honda/insight/2010/review.html
                              'The gas engine is good for 88 hp and 88 lb-ft of torque, while the electric motor chips in 13 hp and 58 lb-ft. Due to varying power peaks, the maximum combined output is 98 hp and 123 lb-ft of torque...'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Πράγματι, είναι ωραίο να ψάχνεις τα ψιλά γράμματα. Το σημαντικό πάντως, είναι το πώς μεταφράζεται αυτό σε αποτέλεσμα και, πιστέψτε με, ΚΑΝΕΙΣ δε θα καταλάβει στο δρόμο 5-10 άλογα διαφορά σε ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύ, ειδικά δε όταν ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιείται υποβοηθητικά κυρίως στις ρεπρίζ.

                                Για να σας πάω σε άλλο κατασκευαστή (και επειδή κάνουμε ωραία κουβέντα), ο ηλεκτροκινητήρας του Lexus LS600h είναι ένα ΤΕΡΑΣ 225 ίππων και 30 κιλών ροπής ( μαμά! ). Παρότι συνδυάζεται με 5λιτρο V8 βενζίνης 394 ίππων, η συνολική ισχύς που ανακοινώνει η Toyota δεν ξεπερνά τους 445 ίππους, αλλά οι επιταχύνσεις εν κινήσει είναι απλά ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη ότι το 600άρι κόντεψε να σπάσει τη ζυγαριά μας στους 4Τ (κάτι λιγότερο από... 2,4 τόνους ). Και έχει πάντα 'πλάκα' να βάζεις τέτοια drivetrains κόντρα σε 'συμβατικά' παρόμοιας απόδοσης, όπως το V8 biturbo διαμάντι που φοράει η νέα 750i για παράδειγμα, σε συγκριτικό που ετοιμάζουμε για το Μάρτιο. Η μπέμπα έχει ΑΚΟΜΗ περισσότερο γκάζι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Η ερώτηση είναι λίγο πιο σκληρή και κακιά
                                  Μπορούν να διαφημίζουν ότι το αμάξι έχει 115 άλογα? ή παραπλανούνε τον κόσμο.

                                  σημειώνω το εξής παράδειγμα.
                                  Κάποτε ως φοιτητής πήγα να νοικιάσω ένα σπίτι με 2 δωμάτια στην Καισαριανή
                                  Τελικά ήταν ένα παλιό σπίτι που στο ισόγειο είχε 2 δωμάτια σε μία αυλή.
                                  Σημείωση. Τα δωμάτια επικοινωνούσαν μέσω της αυλής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης koun έγραψε:
                                    Τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα παίρνουμε πάντα από την πηγή (εργοστάσιο) και όχι από τις αντιπροσωπείες, ακριβώς για να αποφύγουμε λάθη, προβλήματα μετάφρασης, κτλ. Και, όχι, δεν μας έρχονται δελτία Τύπου για το τι ανεβαίνει στα ελληνικά σάιτ. Το θέμα είναι πως επίσημα η Honda ανακοινώνει για το Civic 95+20 (και για το Insight 88+14) και, όπως προείπα, χωρίς διάγραμμα ισχύος δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η συνολική ισχύς είναι 100 ή 110 ή ό,τι τελοσπάντων.

                                    για το παλιό μοντέλο εχουν παντου διαφημίσεις πάντως για 115 άλογα. Ελπίζω να μην του εχετε κάνει advertorial???? . Είχατε το civic αλλα δεν θυμάμαι αν ήταν το υβριδικό.

                                    Επίσημα εννοείς το εξωτερικό. Γιατί για μένα και η Ελλάδα επίσημα είναι. (σε αυτό δίκιο δεν έχω...?)

                                    Τωρα για τα lexus που έλεγε ο κρουτς. Το 400h πάλι αθροιστικά δεν το διαφημίζουν? τα άλογα του.

                                    Γενικά αν όταν το σανιδώνεις είανι και οι 2 μαζί τότε ΝΑΙ είναι σαν να έχεις 115 ή κοντά στα 300 άλογα στο (lexus) στο προσπέρασμα. Που και αυτό καλό είναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Z
                                      zorz last edited by

                                      Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                                      Μπορεί να το πήρανε για να 'ξεκολλάει' από τίποτα ρυάκια τα τεστ ντραιβ 'σκληροτράχηλα' Χ5, Μ Κλας και πάει (κ)λέγοντας !

                                      Σε ποίο τεύχος οι 4Τ είχαν δοκιμή του RAV4 (νομίζω), όπου για τη φωτογράφηση το έβαλαν στους βάλτους δίπλα στη λίμνη Πλαστήρα και κόλλησε; Στη συνέχεια κόλλησε και το άλλο αυτοκίνητο που προσπάθησε να το τραβήξει έξω. Το ίδιο έπαθε ένα φορτηγό και ένα Unimog που προσπάθησαν το ίδιο... Το έψαξα στο αρχείο αλλά δεν μπόρεσα να το βρω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Στα υβριδικά, δεν μπορεί να γίνει συνολική δυναμομέτρηση όπως και στα υπόλοιπα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                          Τωρα για τα lexus που έλεγε ο κρουτς. Το 400h πάλι αθροιστικά δεν το διαφημίζουν? τα άλογα του.

                                          Ούτε στο 400h είναι αθροιστικά τα άλογα. Φέρει βενζινοκινητήρα 3,3 λίτρων και 211 ίππων + ηλεκτροκινητήρα 165 ίππων στους εμπρός τροχούς + ηλεκτροκινητήρα 67 ίππων στους πίσω. Αν ήταν αθροιστική η ισχύς, θα μιλούσαμε για 440+ άλογα, αλλά η συνδυαστική ισχύς που ανακοινώνεται είναι μόλις 272.

                                          Η διαφορά στο LS600h είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας αποτελεί μέρος της μετάδοσης (βρίσκεται στο ίδιο housing με το κιβώτιο και τη γεννήτρια, οδηγώντας και τους 4 τροχούς, ενώ στο RX400h ο ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος πάνω στους εμπρός τροχούς και ο άλλος στους πίσω.

                                          Στα υβριδικά, δεν μπορεί να γίνει συνολική δυναμομέτρηση όπως και στα υπόλοιπα?

                                          Μετρώντας στον τροχό (όπως μετράμε δλδ.), μπορεί να γίνει. Το πρόβλημα είναι το σύστημα μετάδοσης, που σε όλα τα υβριδικά είναι αυτόματο, και μάλιστα με ποικίλες υλοποιήσεις. Ενώ οι απώλειες του χειροκίνητου σε ένα 'κανονικό' μοτέρ είναι κάτι που με κάποια καλή προσέγγιση το παίρνεις εύκολα ως δεδομένο, οι απώλειες ενός CVT ή ενός κλασικού αυτόματου, ειδικά δε όταν αυτά λειτουργούν με ηλεκτρονικές εντολές πια, είναι εντελώς... τζόκερ κατάσταση.

                                          Ακόμη και συμβατικά βενζινοκίνητα αποφεύγουμε να τα μετρήσουμε με αυτόματο σασμάν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            thymios last edited by

                                            Μια και το θέμα γύρισε στις δυναμομετρήσεις, θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπουμε και τις απώλειες από τη μετάδοση.

                                            ακαδημαϊκή πληροφορία σαφώς..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 130 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr