-
Πολύ ωραία όλα, αλλά πρέπει να βάλουν κανονικό τιμόνι... Το yoke είναι από αστείο ως επικίνδυνο.
-
8.65' το rimac με 1914 αλογα και 9,27' το tesla.
Οκ ας χάνει από ένα βενζινοκινητο....
-
Ποιο βενζινοκίνητο βρε χριστιανέ μου; Καραμπινάτο μπαλαντεζάτο είναι και μάλιστα έχει αναφερθεί και στην προηγούμενη σελίδα. Διπλά άλογα, εικοσαπλάσια τιμή, καθαρά σπορ προσανατολισμός, ε, λογικό να είναι λίγο πιο γκαζιάρικο.
Σε άλλα νέα, επειδή λοιδωρήθηκα για τη δήλωση περί ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, τα παράπονά σας εδώ:
ΥΓ. Με τι χρήματα θα το αγοράσεις; 130.900, αν και θεωρώ ότι θέλει το χρωματάκι του και το λευκό εσωτερικό του. Βάλε 135Κ για να είσαι μέσα.
-
Α Λάπη, μάθε κι αυτό μήπως και ξενερώσεις και δεν το αγοράσεις: σε πολλές πίστες στην Αμερική, αν κάνεις κάτω από 10' για το τετρακοσάρι, πρέπει να έχεις κλουβί, αλεξίπτωτο, τέτοια χαριτωμένα. Οπότε θα πρέπει να το πηγαίνεις φυλαγμένα. Να, όπως ο κύριος:
-
Ποιο βενζινοκίνητο βρε χριστιανέ μου; Καραμπινάτο μπαλαντεζάτο είναι και μάλιστα έχει αναφερθεί και στην προηγούμενη σελίδα. Διπλά άλογα, εικοσαπλάσια τιμή, καθαρά σπορ προσανατολισμός, ε, λογικό να είναι λίγο πιο γκαζιάρικο.
Σε άλλα νέα, επειδή λοιδωρήθηκα για τη δήλωση περί ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, τα παράπονά σας εδώ:
ΥΓ. Με τι χρήματα θα το αγοράσεις; 130.900, αν και θεωρώ ότι θέλει το χρωματάκι του και το λευκό εσωτερικό του. Βάλε 135Κ για να είσαι μέσα.
Αληθεια το rimac είναι ηλεκτρικό; Έβγαλε ηλεκτρικό η rimac;;;; ποτε έγινε αυτό;
Μωρε θα τα βρω τα λεφτά εγώ....μην αγχώνεσαι... Παίζω τζοκερ
-
Ναι, αλλά δεν ξενερώνεις με τον περιορισμό στα dragstrips; Είδες ο ταλαίπωρος, που όλο φρενάρει για να κάνει πάνω από 10';
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη Βούτα,
παρά 40 χρόνια, πάτα-άσε, πάτα-άσε στη Μούρικα.
-
dimsabas Τελικα επιασες δουλεια ως πωλητης στην Τεσλα ?
-
Αυτό είχε συμβεί από πέρσι το καλοκαίρι, που προωθούσα το Μ3. Φέτος κυνηγώ την προαγωγή.
-
Αυτα ειναι !!
-
Ως εκ τούτου, αν κέρδιζα το λαχείο, ναι μεν όλα μου τα οχήματα θα ήταν ηλεκτρικά, με εξαίρεση αυτό που θα ήταν το οδηγοκεντρικό.
Συμφωνώ μαζί σου , εγώ θα έπαιρνα ένα model 3 το πιο γρήγορο και ενα yaris GR ,δεν θα ξέχναγα την χρήση του συμπλέκτη, θα μου έμεναν και ρέστα από τα 130000 του plaid που θα τα έριχνα στην ανάρτηση αζώτου της Litchfield
-
Τι ειναι αυτό πάλι;
Που τα βρίσκεις όλα αυτά;;;
Χαχαχα
-
Που τα βρίσκεις όλα αυτά;;;
Κάνω αναζήτηση με όρους Porsche GT-3 RS και Yaris GR και βγαίνει η ...Litchfield Motorsport
-
-
-
Ναι ρε Σάμπα, βάζει κόντρα ένα αυτοκίνητο 500 ίππων με ένα 1000 ίππων και κερδίζει αυτό με τα 1000. Ποιος θα το περίμενε; Εξωπραγματικό, ε;!
Βέβαια το συγκεκριμένο με τα 1000 άλογα δεν μπορεί να πάει Αθήνα-Σαλονίκη, να φουλάρει μέσα σε 3' και να κάνει πάλι 0-100. Αλλά ΟΚ, ο Σάμπας έκανε την δουλίτσα του, θα πάρει το ποσοστάκι του.
Κούραση...
-
Λίγα λόγια για το μελλοντικό μου αυτοκινητο.
Η σύγκριση είναι πιστεύω η τιμή κτήσης. Στα tesla τα άλογα είναι σε μισή τιμη -
Δώρο μια μπαλαντέζα από εμάς Λαπ...
-
@realzeus said in Tesla Model S Plaid:
ο Σάμπας έκανε την δουλίτσα του, θα πάρει το ποσοστάκι του.Να ξέρετε ότι τα views σας γεμίζουν το οικογενειακό τραπέζι.
Σε άλλα νέα, πιο ουσιαστικά, μιλάμε για δύο οχήματα με κιλά ανά ίππο όχι τόσο μακρινά (2,2 το ένα, 2,9 το άλλο) αλλά η διαφορά είναι λες και το ένα είναι στα 2,9 και το άλλο στα 8!
Και βέβαια, παραπάνω έχουν μπει βιντεάκια όπου το Plaid πατάει κάτω οχήματα με καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο.
Η κούραση είναι ότι πρέπει να βγάλετε χολή αντί να πείτε το πολύ απλό: είναι διαβολεμένα γρήγορο!
-
@dimsabas said in Tesla Model S Plaid:
είναι διαβολεμένα γρήγορο!
Είναι όσο γρήγορο είναι ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο 1000 ίππων. Μέχρι το 400άρι πάει περίπου κόπιες με μια Ferrari SF90 Stradale 1000 ίππων. Από εκεί και πάνω η Ferrari του κουνάει μαντήλι, γιατί δεν ξεμένει από δύναμη ψηλά, όπως τα ηλεκτρικά.
Η διαφορά είναι κανείς άλλος δεν μπαίνει να βάζει συνέχεια κόντρες μιας SF90, για παράδειγμα, με άλλα οχήματα για να δείξει κάτι στον εργοδότη του. Για αυτό και η κούραση προέρχεται μόνον από έναν συγκεκριμένο χρήστη και ένα συγκεκριμένο topic.
-
Έχουμε και λέμε:
-
Μισή τιμή έως και 1/5 και 1/10της τιμής (?) των αυτοκινήτων που γράφουν 1:30 στην laguna seca
-
Μετά το trackday 1/10 με 1/15, 1/20 στο κόστος κίνησης καθώς κάνεις τις δουλειές σου και πηγαίνεις στα εστιατόρια να κάνεις το κομμάτι σου μαζί και με 4 ακομα άτομα μέσα στο αυτοκίνητο.
-
Άνεση και πολυτέλεια λιμουζίνας.
-
Εξαιρετική ασφάλεια.
Και.. απείρως λιγότερη μόλυνση του αέρα.
Κ άλλο;Κ άλλο
Youtube Video -
Tesla Model S Plaid